|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| All:
Tu aplikaci na FTP procházení u? jsem celou odladil a dodělal a u? funguje úplně v pohodě, je celkem rychlá a umo?ňuje celkem pou?itelné listování FTPčkem. Jestli máte někdo něco co byste chtěli dát do oficiálního archivu STEVOL:ONLINE tak to tam buď nahrajte do rootu, nebo jednoho z adresářů (NEVYTVÁŘEJTE ADRESÁŘE, jestli nějaký nový chcete, napi?te mi na ICQ), nebo pokud nemáte přístup na FTP mi to po?lete mejlem a já to zařadím. Připomínám ?e aplikace na procházení a stahování toho, co tam je nahraný je na této adrese:
http://217.11.251.41/com/sheedee/wdk-games/index.php |
|
|
|
| Razer:
Jsi úplně mimo koncepci hry, tohle je hezkej nápad pou?itelnej pro jinou hru, ale tady bude pět-?est základních stran konfliktu (federace, klingoni, apod....) a hráči by rostě museli být v jedné velké alianci s ostatními stejné rasy, tak?e toho, ?e by jeden superstratég ovládal celou galaxii bych se nebál ;).
Mapa mi vá?ně v současném stavu hry připadá DOST nereálná po stránce gamedesignu.
Globální mapu bych prostě nedělal. Pořád mů?eme počítat, ?e flotile vyslané nějakou rasou, trvá nějak dlouho, ne? dorazí do míst, kde je jiná rasa. Asi by ?lo udělat nějakou jednoduchou mapu, jako pomůcku pro hraní, ale jenom jako doplněk, ne aby se kolem ní točila celá hra a aby se to dalo odehrát i bez ní.
To co tady ale vedeme za debaty je jenom brainstorming, nakonec to stejně dopadne tak, ?e uděláme jenom to, co já a happz umíme napsat a co v PHPčku vůbec jde napsat, tak?e některé nápady jsou a v?dycky budou nerealizovatelné. |
|
|
|
| Ok stanice je tedy blbost (počítáte ale doufám se stavbou nějakých budov? stanice by mohla vytvářet bonus třeba v obraně té které planety to u? blbost neni co?)
S tou mapou: Co to vyře?it tak ?e by nebyla jedna obr centrální mapa ale jen mapa daných sektorů?
Nováčci by se pak a) náhodně oběvovali kdekoli v nějakém sektoru (mezi kterými by se dalo cestovat ale trvalo by to třeba přepočet ne? by invazní armáda z klingonského sektoru dorazila do sektoru federace pro začátek by pro 50-100 lidí stačily jen tyhle 2 sektory se vzrůstajícím počtem uchazečů by se dali dotvořit nové...
Pak mě taky napadá jak zajistit ?e by celé jedné mapě nevládl jen 1 superstratég a 50 dal?ích lidí by se mačkalo v koutku. To by se dalo vyře?it jako ve skutečnosti kdy by nemohl efektivně spravovat 1/8 celého sektoru sám proto?e by ho jednodu?e celý nepokryl svou flotilou. (předpokládám ?e např planeta třídy m s 1 miliardou obyvatel by zajistila dostatečnou podporu 50 lodím třídy sovering) Proto by museli vznikat aliance kde by u? nebyl jen jeden velestratég.
Ale i pokud by suprstratég obelstil v?echny dosavadní útoky kontroloval u? cca 1/4 celého sektoru neměl by vítězství v kapce proto?e by se proti němu ostatní samozřejmě spojily a zničily ho ?e.... (spojenectví by bylo veřejné a např rychlost přemisťování lodí by byla v aliančním prostoru o 1/2 rychlej?í ne? v prostoru neznámém)
To byly jen některé nápady mám jich víc a uznávám mnoho jich chce je?tě utřídit ale neříkejte ?e není ani jeden pou?itelný (pokud by ?lo o verzi s mapou) |
|
|
|
| Sheedee: nemyslím si, ?e ta stanice je ujetá, to jsem ani neřekl, jen jednodu?e pova?uji první variantu jako lep?í. |
|
|
|
| To bysme si měli vyříkat proč je stanice ujetá?
Vyře?ilo by to ji? zmíněný problém s ochranou nováčků... no ale budi?.
Mapa je ale nutnost:( bez ni to bude zase jen tuctovka (a nikdo) to hrát nebude. :( já se nad tou mapou zamyslím a uvidíme na co příjdu ka?dopádně jestli se vám jenom nechce něco programovat tak to řekněte a já se nebudu namáhat. |
|
|
|
| ALL:
Tak konečně se mi podařilo rozchodit tu aplikaci na prolistovávání FTPčka. Problém byl, jako obvykle, v hostingu. Konkrétně ?patně nastavená práva k adresářům. Tímto bych chtěl taky poprosit v?echny lidi, co mají k FTPčku přímý přístup, aby nevytvářeli adresáře, proto?e k těm pak nebude z tohoto plug-inu přístup. Na druhou stranu se to mů?e hodit, pokud chcete nahrát nějaká data, ke kterým nemá mít přístup veřejnost ;)
Aplikace je přístupná na adrese
http://217.11.251.41/com/sheedee/wdk-games/index.php
Od zítřka by měla být taky na adrese
wdk-games.sheedee.com |
|
|
|
| Ad 29812: Jestli vá?ně chcete mapu, tak se zkuste zeptat happze co vám na to řekne :D |
|
|
|
| Spock, Razer:
Se stanicí má spock pravdu, je to ujetý :))
Mapu zva?uju kolem a kolem, ale dost pochybuju, ?e by u?itek převá?il problémy, ať u? technické, nebo i ty herní. Pkud bychom zavedli mapu, museli bychom předem vědět, kolik lidí bude hrát věk, proto?e by jinak nebylo brzo co kolonizovat, nebo by naopak ka?dý měl 150 planet :)) |
|
|
|
| Já myslím, ?e mapa je rozhodně více ne? dobrá. Osobně se mi líbí ta varinata s kolonizační lodí jako základem, který hráč automaticky dostane´. je to tak dle mého i nejlogičtěj?í z "reaálného" pohledu na věc. Planetu ala Duna vám asi dá někdo jen tě?ko, ?e? A vsemírná stanice? Docela se mi to líbilo, ale taky je to dost takový nepravděpodobný. Navíc by pak musel být přítomen nějaký systém ochrany nováčků, co? je pěkně prudérní, ale u? vidím ty nájezdy. |
|
|
|
| Jestli stále počítáte s verzí s mapou.
Sice vůbec nechápu jak by to mělo vypadat :)
Tak by jako nej varianta působila ta kolonizační loď s nějakou lodí schopnou vyhladit/teraformovat planetu...
Pak mě napadlo ?e by byly tvz startovní planety něco jako obchodní planeta kde by mohlo bejt najednou namáčklejch cca 6 lidí kteří by tam mohli stavět atd... a a? by odlétli se svou první kolonizační lodí automaticky by se jejich místo přemazalo někým jiným nově přihlá?eným. (trochu zcestnej nápad)
pak je tu varianta ?e by hlavním sídlem nebyla planeta ale tvá vesmírná stanice ta by se mohla pohybovat nějakou tou malou rychlostí a vyrábět základní tipy lodí (k tomu by hráč dostal kredity na kolonizační a cca 1 aikyru clas ?ip :)
Hlavní stanice by mohla jít upgradovat např zbraněma a mohla by kotvit u planet kde by třeba zvy?ovala produkci. pokud by padla va?e hlavní planeta (tam kde je aktuálně stanice) stanice by byla zničena a pro opětovné získání cca 10% bonusu k diplomacii voj útoku lodí atd byste tu stanici (byla by jako velitelství proto ty bonusy) znovu postavit.
ps: ta stanice by byla dost odolná.
pssssssss: Tak co ?lo by s některym tim nápadem počítat?
psssssssssss: Ka?dopádně něco kde je mapa proto?e rd2 mě baví jen?e ted u? je jiná doba a chtělo by to alespoň něco třebai s blbou grafikou... |
|
|
|
| All:
Aplikaci na zobrazování obsahu FTP jsme s adminem serveru dneska rozchodili, ale nějak nefunguje předávání globálních proměnných (chyba serveru, u mě to funguje) a tím pádem nejde listovat do podadresářů. Zkou?el jsem to orpavit, ale očividně je to na serveru. Zatím stejně není doména, tak budete muset počkat, v úterý naskočí doména a snad u? to budu mít funkční ;) |
|
|
|
| All: Tak kdy? jsem dneska happzovi navrhl, ?e jádro STEVOLu napí?u sám, tak prohlásil, ?e mi s tím rad?i pomů?e, ?e to není ?ádná brnkačka, asi mi nevěří (a já se mu nedivím :DD) |
|
|
|
| To se zdá být schůdnou variantou... |
|
|
|
| Johny:
Já vim, mě se tomu taky něchtělo věřit, ale pak jsem viděl,jak dlouho probíhá půlnoční přepočet u Red Dragonu....
Mo?ná by to ?lo vyře?it tak, ?e by se spustila část přepočtu a měřil by se čas. Kdy? by docházel (řekněme 25 vteřin) tak by se v?echno ulo?ilo do nějakýho souboru a script by se spustil znova... |
|
|
|
| Sheedee: co to pocita tak narocneho ze se nevejdes do 30sec ? Je pravda ze PHP je v takovyhle pripadech pomale ale az tak .. ? |
|
|
|
| PVH:
hmm, já bych jel bez mapy. Pokud bych měl dělat aplikaci pracující s mapou, tak by se musely dělit v?echny výpočty na sektory na mapě, čím? by se jednak stra?ně zpomalil půlnoční přepočet (Který je?tě není úplně vyře?en, proto?e PHPčko má maximální dobu běhu scriptu omezenou na 30 vteřin, do kterých by se musel přepočet vejít, ale proto?e bude dlouhej, mohl by trvat i několik minut a tudí? by se musel buď napsat v pearlu (kterej neumím a nemám ho rád), nebo dělit na vce částí v PHPčku, nebo by se musel v?dycky o půlnoci připojit nějakej administrátor, stáhnout si data a nechat proběhnout výpočet u sebe, kde by měl vypnutý to omezení na 30 vteřin a potom to zase uploadovat, co? si myslím, ?e je nepou?itelná varianta. Jestli umí happz pearl, asi to vytvoříme v pearlu, jestli ne, bude to slo?itěj?í... |
|
|
|
| No......to byl jen nápad....ale myslim, ?e je nepou?itelej, jelikoi? neznám tvou koncepci...Tohle byl nápad pro původní gamedesign...... |
|
|
|
| All:
Mám trochu problémy s mapou. Technicky by to ?lo napsat v pohodě, ale po stránce game designu to bude slo?itěj?í. Toti?, myslím, ?e kdy? se zaregistruje nový hráč a dostane novou planetu, tak se ta planeta musí vytvořit, ale kdy? budeme mít mapu, tak ji nemů?eme jen tak náhodně někam plácnout. Jestli vás někoho napadne, jak to vyře?it (kromě viktorova nápadu s tím, ?e hráč dostane jenom kolonizační loď), tak mi dejte vědět, jinak mapa asi nebude... :( |
|
|
|
| Johny: hééézkýýý, myslim ?e se v tom budu muset je?tě hodně naučit... :D |
|
|
|
| Sheedee: v linuxu se nehraje na pripony. SPustitelne soubory at uz binarky nebo skripty maji atribut x :) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|