Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3513 - 3532 / 3834Starší   Nejstarší

Kovi - 01. květen 2002 22:23sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Naku: No, Spock pak za hodku a pul odesel taky, tak jsme se operativne presunuli do nejaky hospody nad Vaclavakem, kde jsme az do pul desaty kreslili interface bitevni mapy a psali pro to nejaky podklady. Blizsi informace sem snad hodi happz, kterej si to zapisoval.

Uni: Mno, hra samotna bude mit zaber zrejme od TOS az kdo-vi-kam, takze let habadej. Trid tam naflakame urcite spoustu, s tim si starosti delat nemusis. Viz opet - snad neco napise happz
Anonym: Unimatrix325 - 01. květen 2002 21:52sipka
ZAMĚŘIT
0
omlouvám se za překlepy...psal sem to v rychlosti...
Anonym: Unimatrix325 - 01. květen 2002 21:51sipka
ZAMĚŘIT
0
Happz : no pokud děláte tahovou strategii se záběrem několik let (doufám) , tak si asi te?ko vystačíte s : Galaxy,Nebula,Defiant,Sovereign... Asi sem hračička ale bez lodí typu : Miranda,Constellation,Constitution,Oberth,NOva,Intrepid,Akira,Steamrunner,Excelsior,Ambassador........ asd. se asi v takové hře neobejdete. Nikdo po vás nechce cpát tam Cheyenne,New orleans nebo Chalenger.....
Naku - 01. květen 2002 21:34sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Uz mam motherboard !!!! (a DDRku)

K cemu jste nakonec dosli ?

Zejtra sem postnu par screenshotu z MOO][. abych vam ukazal jak'sem to myslel....

Dobrou...
happz - 01. květen 2002 13:25sipka
ZAMĚŘIT
happz
Hrdliccin zval Kulasce hlas?
Jirka006 - 01. květen 2002 10:30sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Dobré ráno, ranní ptáčata :-)))

Ad přepadávání a posádky: Já bych tam posádku dal (jde jen o číslo, které udává, jestli má útočník ?anci loď obsadit).
Ale obecně charakteristiky lodě:
1) Typ a jméno
2) Síla phaserů, počet a síla torpéd
3) ?títy a obrana
4) rychlost
5) síla scannerů
6) počet posádky
7) počet "mariňáků", tj. osob, které mohou fungovat jako obsazovací
8) zku?enosti
9) počet osob k evakuaci (místo v nákladovém prostoru)
10) maskování (ano/ne)
11) příslu?nost (k jaké rase)

No, mo?ná to není tak úplně popořádku, ale tak nějak bych si to představoval.

Doufám, ?e se uvidíme v 17:00 v plném počtu! Zatím... jdu brouzdat po Petříně! ...a hrdličin zval ku lásce hlas...
Naku - 01. květen 2002 09:29sipka
ZAMĚŘIT
Naku
(Technicka - s tou kocovinou to nejni tak zly, takze budu pouzitelnej :)))))
Naku - 01. květen 2002 09:26sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Kovi
A proc cleny posadky ? Lod bez moznosti pohybu (v nase "2D" prostoru) bude povazovana za zajatou... vzdyt se posadka lodi vestinou vzda (OK... posadka federacni lodi vetsinou vzda, kdyz je v bezvichodne situaci...

Sraz... no... nechci malovat cervy na zed, ale vidim to blede... asi budu mit jen 1 jedinou hodinu casu. Rozhodne to neberte jako nezajem z moji strany, ale cca v 18.30 ke me ma prijit clovek s tim motherboardem a nechci ho nechat cekat...

Poznavaci znameni - budu cerno-bilej (as me uvidite, zpopatrite o co de :)))
Kovi - 30. duben 2002 22:25sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
No, kdyz to podas takhle, tak ty spionazni akce a zajimani lodi zni fakt dobre. Obzvlast dobre pak vypada moznost vynalezat nove technologie na zaklade pruzkumu ukoristeneho cizackeho plavidla.
happz - 30. duben 2002 20:10sipka
ZAMĚŘIT
happz
tak, zase trosku prispevku...

ad pocty lodi: kolik vyuzije federace trid lodi? Pokud zrovna nepadne vlada nad hrou do rukou nejakeho sileneho hracicky, tak bych nerekl, ze jich DOKAZE pouzit - vyuzit - vsech XX dvacet nebo kolik jich je. Takze fajn, treba budou k dispozici, ale v nejakem 'hracickovskem' modu, pro ty fajnsmekry.

No, a ty ostatni rasy, tam asi pohledame. Kovi - souhlas, co by splodily nase mozky, neni treba publikovat, uz tak bude dost velkej jejich podpis na AI protihracu (Romulansky pretor cholerikem :)))

ad 'spionazni akce': uz jsme si rekli, ze 'tahova strategie uz byla stvorena jedna a vsechny dalsi jsou skoro stejny' - musime do ni nacpat co se vejde a co nas napadne - ovsem inteligentni napady, ne nejaky ptakoviny (i kdyz... :) Me pripada prepadavani lodi dost dobry, jen si to predstavte: napadnete lod, znicite stity a misto, abyste ji rozstrileli, proste ji obsadite a predate rozvedce. TV tu chvili mate a) obrovsky zdroj informaci o technologii a za b) rozvedka uz ji nejake vyuziti najde - TalShiar zautoci na Klingony v lodich federace :)

A navic je to dalsi 'ukol' do hry: ztraceji se lode, vysetri to. A nekde v mlhovine najde zakladnicku Klingonu... A diplomati, a vyhruzky usw.
Kovi - 30. duben 2002 19:43sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Hmmm,hmm,hmmm. To s tim kradenim lodi - to by stalo asi za delsi slovni potycku. Ja si ted teda nejak nedokazu predstavit, jak presne by to v praxi asi tak mohlo vypadat. To bysme teda museli mit u kazdy lodi zrejme danej pocet clenu posadky, ktera by se jako vyvrazdila pri prevzeti nebo jak by se to udelalo? Pocet clenu posadky by teda musel byt urcite, kdybysme chteli lod opustit (jinak to nevidim). To se mi zda mozna az prilisnej detail....

A co se toho nepomeru u lodi tyce - to je vazne vec zapeklita. Ale uz jsem to rekl a znova to zopakuju (teda jestli uz to neopakuju podruhy), ze jsem proti pridavani nasich vlastnich vyplodu chorych mozku do hry. Pokud bude treba (a zda se, ze bude) pridavat typy lodi, ktery v serialech/filmech nebyly, (Nemesis je o Romulanech nebo ne? Jestli jo, to tam urcite budou mit neco novyho, ne?) tak bych rozhodne nic nevymyslel, ale mrknul ke "konkurenci" jako Armada a treba Starfleet Command. Co ja vim kam vsude a vzal si odsud Paramountem schvaleny veci.

Smarja, to zas kecam... Dneska jsem projel 900 stranek GamePlanetu a jsem zralej pro Chocholouska. Ted jeste projet moji databazi (pocet bunek = 900 radku x 12 sloupcu) a zejtra se na sraz nedostavim, neb me z toho klepne procak
Jirka006 - 30. duben 2002 15:10sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Uni
Dobrá poznámka, u Romulanů je to fakt blbé, ale osobně bych se přidr?el zavedeněj?ích typů i z jiných her (přiměřeně).

Naku
To s tím kradením lodí není ?patnej nápad... hra by měla jednoznačně umo?ňovat:
1. Při přepadení převzetí lodi.
2. Převzetí opu?těné lodi (tj. i mo?nost loď prostě opustit.)
3. "Diplomatické" vynucení vrácení lodi.
Naku - 30. duben 2002 14:37sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Uni
To teda bude :( Ale... proc by napr. romulane nemohli litat federacni lodi (ukradenou...) napr. natrenou na zeleno a vybavenou cloaking devicem :) Idealni pro nize zminene spionazni mise... (no... mozna by nemuseli bejt zeleny :)

Jirka006
To bycj rek, kor kdyz ma clovek 2 procesory... na druhou stranu mam jednodusi udel - nabidka nebude zas tak siroka :)
Anonym: Unimatrix325 - 30. duben 2002 12:22sipka
ZAMĚŘIT
0
Kovi mě po?ádal jestli bych nepřidal nějákou svojí otázku do diskuze popř. radu atd. Rád bych taky přijel na to setkání ale opravdu se k tomu nedostanu :-( ale jenom bych navrhl aby jste projednali i otázku za kolik ras se bude hra dát hrát..vím , ?e u? o tom řeč byla ale je to dost zásadní věc a docela komplikovaná.Hra za federaci je asi jistá , ale ostatní ? Klingoni , Romulani, Dominion ... ? Je třeba si uvědomit , ?e ostatní rasy nemají co se týče technologií zdaleka takové zastoupení jako má federace a bude dřina to vymý?let.Dobře se to prezentuje na lodích : pokud má Federace něco okolo 20 tříd lodí tak u Klingonů je to u? podstatně hor?í cca 4 typy (abych byl skutečně přesný tak je to 7 typů...), No a u Romulanů je to katastrofa máme tu Bird of pray (který u? je zastaralý asi 100 let ( v době TNG)) pak je tu jakýsi raketoplán a pak obligátní Warbird... podobné je to u Cardassianů atd. Pokud nechcete přejímat lodě z jiných her (armada atd.) tak pro ka?dou rasu budete muset vyvinout adekvátní počet tříd vůči Federaci (aby byla hra vyrovnaná) a vymyslet dal?ích 18 lodí pro Romulany (podotýkám originálních lodí , warbird na osm způsobů není zrovna efektivní ,i kdy? federální lodě jsaou taky dost na jedno brdo ...)bude neskutečná fu?ka. Toť můj přízpěvek.... :)
Jirka006 - 30. duben 2002 08:42sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Kovi: To bude těma svátkama...resp. svátkem... a jarem :-) Lidi ka?lou na StarTrek hry a páděj za druhým pohlavím ;-)
Jestli přijde Mae2000 tak nás u? bude docela dost :-))

Naku: Zapomíná? se přihla?ovat, co? :-) Jo, matčídeska, to je hrozně důleitá věc - asi tak jako počet pamětí (mimochodem Heroes4 se na 128 MB opravdu hrát nedaj :-( )... to jen tak mimochodem.
Ve středu v 17:00 čau!
Kovi - 29. duben 2002 23:58sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Ten sraz uz je potreba jak sul. Dneska rano jsem se sem koukal, ale nic, na co by se dalo smysluplne reagovat, jsem nenasel (vsem, kteri si mysli, ze prave jejich prispevek za to stoji, se timto omlouvam:-)). Ale nejaktivnejsi forum udrzime, to rozhodne. Rikal jsem o srazu Maemu, takze se snad objevi taky. A jeste info: Pocitadlo STG.CZ prave ukazuje: 22022 navstev. Hezky ne? Jeste dve stovky a bude to nadhera....
Anonym: Naku - 29. duben 2002 18:41sipka
ZAMĚŘIT
0
hmmm... prave premejslim kolik mam investmentovat do motherboardu :)))
Jirka006 - 29. duben 2002 18:37sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
U? taky blbnu... teď u? je to samozřejmě víc jak 24 hodin bez jediného smysluplného zápisu (tj. svoje nepočítám). Lidi, kde jste? ;-) ?ádné nápady?
Jirka006 - 29. duben 2002 16:02sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Kde jste v?ichni? U? 10 hodin sem nikdo nic nenapsal... hm.
Jirka006 - 28. duben 2002 17:57sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
No, dobrý, tak?e shrnu-li to: Ve středu by se mohli dostavit (v pořadí jak mne to zrovna napadá): Mr. Spock, Kovi, happz, PVH, Naku, já + neidentifikovatelný počet dal?ích ... :-))

No, tě?ím se... ;-)

Nejnovější   Novější 3513 - 3532 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o