Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 609 - 628 / 3834Starší   Nejstarší

Razer - 19. srpen 2003 18:53sipka
ZAMĚŘIT
Razer
No tři základní suroviny v pozděj?í fázy hry omezitelné jen na dvě je podle mě minimum...
Sheedee - 19. srpen 2003 15:30sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Razer:
S těma barákama to bude přesně jak si popsal, akorát se bude maximálně omezovat počet surovin ;)

Vzdálenosti nejsou vyře?ený, děláme na tom ;)
Razer - 19. srpen 2003 12:42sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Je?tě se chci zeptat počítá vá? koncept s budovama? A kdy? tak asi s kolika?
Já bych tohle vyře?il asi jako v red dragonu akorát ?e by těch budov bylo cca 1/2 a ?lo by třeba o ruzný doly na dihithium/latinyum byly by stejně jako v rd je jídlo mana zbraně atd tak tady by bylö dylithium/trynyum nutný ke stavbě lodí lathynyum k nakoupení jídla (případně pokud vezmem v úvahu produkci replikatorů (to by mohla bejt taky nějaká ädvanced budova která by na výrobu jídla pro planetu potřebovala jen dylythyum))
No a za samotný Trynyum (nevim přesně jak se to pí?e Trytanyum/Tritanium?) by se stavěly jen základní budovy.


pak dal?í dotaz počítáte se vzdálenostma? nebo to bude jako v rd kde někdo zaútočí a automaticky hned mů?e jeho vojsko vstoupit na území nepřítele? Proto?e bez mapy se mi to tak jeví....
Mr.Spock - 19. srpen 2003 11:56sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
To by mi ale také musel vyhovovat lépe, ne? ten současný, zná? to. Tzn. předem bychom si na to museli tak jako tak sednout a probrat to důkladněji. Dát dohromady návrh grafiky s technickou stránkou, ujistit se, ?e to bude fungovat dohromady tak, jak má atp.
Sheedee - 19. srpen 2003 11:15sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Spock:
jj, je?tě se nezačalo dělat na samotném jádře STEVOLu (happz má práci s dunou a navíc se nečekaně je?tě bude měnit spousta věcí, hlavně na (podlo?ený) popud Razera, PVH a dal?ích lidí.

Z toho tedy plyne, ?e mám relativně volno a mů?u ti napsat nějaký BLOG engine na bázi PHP&SQL. ;)
Sheedee - 19. srpen 2003 11:12sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Razer:
No, to zále?í na počtu adminů, ale celkově bude prací adminů regulovat hru tak, aby se nepodvádělo, nedělaly kraviny a taky pomocí hraní za borgy v?dycky trochu srazit nejsilněj?í strany, aby nebyly pořád nejsilněj?í a měly ?anci i ostatní, tj měli by se tomu věnovat alespoň 3-4 dny v týdnu tak hoďku dvě denně, ale opět zále?í na tom, kolik nás bude.
Mr.Spock - 19. srpen 2003 09:33sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Sheedee: diky, redir uz neni treba, myslim, ze blog.startrek.cz & startrek.bloguje.cz docela staci.

PVH&Sheedee: pochopitelne do budoucna pocitam s nejakym tim rozvojem, takze novy kabatek by webu neskodil uz ted. stejne jako blog vubec osamostatnit od sve materske sluzby a provozovat jej docela oddelene. to zalezi jen na vas.
Razer - 19. srpen 2003 08:50sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Sheedee (no a kolik času to tak u ST online zabere?)
Sheedee - 19. srpen 2003 01:23sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Razer, Uni: Důsledek: Jestli chcete hrá za borgy, tak budete admini ;)

Spock:
Jo a ejstli chce? nějaký programování, tak si řekni, PHPčko není problém, s javascriptem jdi rad?i za PVH ;)
Sheedee - 19. srpen 2003 01:21sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Razer, Uni: Za borgy budou hrát admini ;)

Spock: chce? redirect stblog.sheedee.com? Teda nevím k čmeu by ti byl, ale klidně ti ho tam dám ;)
Razer - 18. srpen 2003 22:47sipka
ZAMĚŘIT
Razer
psst to budu já :)
Unimatrix325 - 18. srpen 2003 21:02sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
kdybyste do té onlinovky potřebovali někoho, kdo by hrál za borgy, tak se hlásím :-))))
PVH - 18. srpen 2003 19:46sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Spock: Kdybys chtěl nějak pomoct...grafiku, programování, cokoliv, řekni si, má? mou podporu...trekdnes semi líbil a poslední dobou pkěně upadá...doufám, ?e se podaří ho nahradit, nebo aspoň doplnit....
JohnyDog - 18. srpen 2003 19:05sipka
ZAMĚŘIT
JohnyDog
Mr.Spock: Jinak ten blog se mi libi, jen mi tam chybi zobrazeni data a casu u komentaru.
JohnyDog - 18. srpen 2003 18:36sipka
ZAMĚŘIT
JohnyDog
Mr.Spock: Hodil jsem to do databaze, prenastaveni nebo upravy mi pis sem do posty.
Mr.Spock - 18. srpen 2003 18:14sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
No neva, hlavne, ze se to vse nejak hlo a vysvetlilo. Slo mi o redir, rekneme ve tvaru blog.startrek.cz, pro soucasnou adresu bigas.gameplanet.cz/blog - ta se vsak muze casem take soupnout; snad v tom nebude problem pri dalsim eventuelnim prensatveni.
JohnyDog - 18. srpen 2003 15:03sipka
ZAMĚŘIT
JohnyDog
Mr.Spock: Kdyz oba chodime na starnet mas mi psat tady, v mailovem klientu mam nastovenou filtraci vsech emailu napsanych v Outlooku do slozky 'spam' kterou prochazim jednou tydne :) A co se tyce Valeris tak to je tim ze jsem teprve ted udelal nejaky funkcnejsi system na poskytovani domen *.startrek.cz
Mr.Spock - 18. srpen 2003 14:46sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
JohnyDog: To je teda věc:-), nejprve jsem psal kvůli startrek.cz subdoméně Valerisovi. ?ádná odpověď. Hypo mi poradí, ať kontaktuju Tebe. Učiním tak a nic. A teď se najednou ozve Valeris i Ty najednou, ?e jako jo. To jsem z toho blázen...:-)
Razer - 18. srpen 2003 13:37sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Sheedee no pávě ta dysonova sféra je dost ujetá proti borgům ale nebyl by to blbej nápad jako budova !
Sheedee - 18. srpen 2003 11:56sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Razer:
Nebudem to přehánět, ?e ne? :DDD
Co třeba Dysonova Sféra do který se v?ichni schovaj a budou ?ít ?ťastně a? do smrti ;)

Nejnovější   Novější 609 - 628 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o