Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 597 - 616 / 3834Starší   Nejstarší

PVH - 23. srpen 2003 14:53sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Tys na to při?el! :D ne dělám si srandu...:) TrekDnes cejtí pach mrtvoly a nemů?e v okolí ?ádnou najít...tak se holt v posledním záchvěvu sna?í....
Mr.Spock - 22. srpen 2003 23:50sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Kovi: já jsem tak trapnej:-(, někdy bych nevydr?el sám se sebou. tak jsem ten blog pro změnu zase zavřel. tentokrát mě nasrali na td, ?e jako začli něco "najednou" náhodně dělat a je?tě ke v?emu díky mejm zdrojum:-)
Kovi - 22. srpen 2003 19:12sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Razer: Jo, pis, co te napadne. Sheedee ti to stejne seskrta!:-))
Sheedee - 22. srpen 2003 18:05sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Razer:
O to, aby se to líbilo mě se moc nestarej, spí? to sepi? tak, aby tam byly pou?itelný nápady a moc to nenaru?ovalo současnou koncepci ;)
Sheedee - 22. srpen 2003 18:04sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Razer:
Proboooooháááá kolik ti je člověče, ty tvoje tvrdý y u? mě dovádí k ?ílenství (Neber to jako buzeraci, jenom z toho ?ílím :)))
Razer - 22. srpen 2003 16:18sipka
ZAMĚŘIT
Razer
No neřekly začal sem psát svůj koncept ST Online ale často se zasekávám a beru v úvahů co byste si asi tak přály vy tak?e to nepostupuje moc rychle (moc se mi do toho nechci kdy? si mám představovat jak by se to líbilo Sheedeemu :)
Mr.Spock - 22. srpen 2003 14:31sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
co je? to u? jste si v?echno v?ichni řekli:-)? tady ale chíp pes...
Sheedee - 20. srpen 2003 14:54sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Spock:
V pohodě, já mám práce dost ;)
Mr.Spock - 20. srpen 2003 14:07sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Sheedee: jsi rychlej jako fretka:-), jasně ?e to zatím nepospíchá. současná podoba je dosud docela dostačující, tedy alespoň si myslím. mě z admin. hlediska vyhovuje a čtenáři si také nestě?ují, tak?e to samo zatím jde. v rámci toho, ?e ten program není ?itý namíru, mi tam ani moc věcí nechybí, a to u? je co říci. přeci jen, pár redakčních systémů u? jsem za ?ivot vyzkou?el: slovo, gp.cz, impuls, netservis atp.
Sheedee - 20. srpen 2003 13:48sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Spock:
začal jsem psát databázový engine pro ten tvůj blog.
Mám tam filtry na vyhledávání podle autora, tématu, názvu příspěvku apod... Jde to i kombinovat ;), ale myslím ?e s tím zatím spěchat moc nemusim, co? ;)
Unimatrix325 - 19. srpen 2003 19:58sipka
ZAMĚŘIT
Unimatrix325
Sheedee : přesně tak jsem si to představoval :-))
PVH - 19. srpen 2003 19:07sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Já bych byl pro pár základních budov a dost nějakejch bonusovejch...
Razer - 19. srpen 2003 18:53sipka
ZAMĚŘIT
Razer
No tři základní suroviny v pozděj?í fázy hry omezitelné jen na dvě je podle mě minimum...
Sheedee - 19. srpen 2003 15:30sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Razer:
S těma barákama to bude přesně jak si popsal, akorát se bude maximálně omezovat počet surovin ;)

Vzdálenosti nejsou vyře?ený, děláme na tom ;)
Razer - 19. srpen 2003 12:42sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Je?tě se chci zeptat počítá vá? koncept s budovama? A kdy? tak asi s kolika?
Já bych tohle vyře?il asi jako v red dragonu akorát ?e by těch budov bylo cca 1/2 a ?lo by třeba o ruzný doly na dihithium/latinyum byly by stejně jako v rd je jídlo mana zbraně atd tak tady by bylö dylithium/trynyum nutný ke stavbě lodí lathynyum k nakoupení jídla (případně pokud vezmem v úvahu produkci replikatorů (to by mohla bejt taky nějaká ädvanced budova která by na výrobu jídla pro planetu potřebovala jen dylythyum))
No a za samotný Trynyum (nevim přesně jak se to pí?e Trytanyum/Tritanium?) by se stavěly jen základní budovy.


pak dal?í dotaz počítáte se vzdálenostma? nebo to bude jako v rd kde někdo zaútočí a automaticky hned mů?e jeho vojsko vstoupit na území nepřítele? Proto?e bez mapy se mi to tak jeví....
Mr.Spock - 19. srpen 2003 11:56sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
To by mi ale také musel vyhovovat lépe, ne? ten současný, zná? to. Tzn. předem bychom si na to museli tak jako tak sednout a probrat to důkladněji. Dát dohromady návrh grafiky s technickou stránkou, ujistit se, ?e to bude fungovat dohromady tak, jak má atp.
Sheedee - 19. srpen 2003 11:15sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Spock:
jj, je?tě se nezačalo dělat na samotném jádře STEVOLu (happz má práci s dunou a navíc se nečekaně je?tě bude měnit spousta věcí, hlavně na (podlo?ený) popud Razera, PVH a dal?ích lidí.

Z toho tedy plyne, ?e mám relativně volno a mů?u ti napsat nějaký BLOG engine na bázi PHP&SQL. ;)
Sheedee - 19. srpen 2003 11:12sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Razer:
No, to zále?í na počtu adminů, ale celkově bude prací adminů regulovat hru tak, aby se nepodvádělo, nedělaly kraviny a taky pomocí hraní za borgy v?dycky trochu srazit nejsilněj?í strany, aby nebyly pořád nejsilněj?í a měly ?anci i ostatní, tj měli by se tomu věnovat alespoň 3-4 dny v týdnu tak hoďku dvě denně, ale opět zále?í na tom, kolik nás bude.
Mr.Spock - 19. srpen 2003 09:33sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Sheedee: diky, redir uz neni treba, myslim, ze blog.startrek.cz & startrek.bloguje.cz docela staci.

PVH&Sheedee: pochopitelne do budoucna pocitam s nejakym tim rozvojem, takze novy kabatek by webu neskodil uz ted. stejne jako blog vubec osamostatnit od sve materske sluzby a provozovat jej docela oddelene. to zalezi jen na vas.
Razer - 19. srpen 2003 08:50sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Sheedee (no a kolik času to tak u ST online zabere?)

Nejnovější   Novější 597 - 616 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o