| 
|  | Spravuje: Mr.Spock Počet příspěvků: 3834
 |  | Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku... 
 
 
 
 
 | 
 |  |  | 
 
|  |  | |  | | Razer : taková pravopisná chyba :-))) a hlavně, ?e se dycky čílí?, kdy? se překlepnu a napí?u Razor :-))) | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | Mr.Spock: Nenech se zdeptat, ono je to brzo prestane bavit :)
 
 | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | Tys na to při?el! :D ne dělám si srandu...:) TrekDnes cejtí pach mrtvoly a nemů?e v okolí ?ádnou najít...tak se holt v posledním záchvěvu sna?í.... | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | Kovi: já jsem tak trapnej:-(, někdy bych nevydr?el sám se sebou. tak jsem ten blog pro změnu zase zavřel. tentokrát mě nasrali na td, ?e jako začli něco "najednou" náhodně dělat a je?tě ke v?emu díky mejm zdrojum:-) | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | Razer: Jo, pis, co te napadne. Sheedee ti to stejne seskrta!:-)) | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | Razer: O to, aby se to líbilo mě se moc nestarej, spí? to sepi? tak, aby tam byly pou?itelný nápady a moc to nenaru?ovalo současnou koncepci ;)
 | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | Razer: Proboooooháááá kolik ti je člověče, ty tvoje tvrdý y u? mě dovádí k ?ílenství (Neber to jako buzeraci, jenom z toho ?ílím :)))
 | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | No neřekly začal sem psát svůj koncept ST Online ale často se zasekávám a beru v úvahů co byste si asi tak přály vy tak?e to nepostupuje moc rychle (moc se mi do toho nechci kdy? si mám představovat jak by se to líbilo Sheedeemu :) | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | co je? to u? jste si v?echno v?ichni řekli:-)? tady ale chíp pes... | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | Spock: V pohodě, já mám práce dost ;)
 | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | Sheedee: jsi rychlej jako fretka:-), jasně ?e to zatím nepospíchá. současná podoba je dosud docela dostačující, tedy alespoň si myslím. mě z admin. hlediska vyhovuje a čtenáři si také nestě?ují, tak?e to samo zatím jde. v rámci toho, ?e ten program není ?itý namíru, mi tam ani moc věcí nechybí, a to u? je co říci. přeci jen, pár redakčních systémů u? jsem za ?ivot vyzkou?el: slovo, gp.cz, impuls, netservis atp. | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | Spock: začal jsem psát databázový engine pro ten tvůj blog.
 Mám tam filtry na vyhledávání podle autora, tématu, názvu příspěvku apod... Jde to i kombinovat ;), ale myslím ?e s tím zatím spěchat moc nemusim, co? ;)
 | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | Sheedee : přesně tak jsem si to představoval :-)) | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | Já bych byl pro pár základních budov a dost nějakejch bonusovejch... | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | No tři základní suroviny v pozděj?í fázy hry omezitelné jen na dvě je podle mě minimum... | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | Razer: S těma barákama to bude přesně jak si popsal, akorát se bude maximálně omezovat počet surovin ;)
 
 Vzdálenosti nejsou vyře?ený, děláme na tom ;)
 | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | Je?tě se chci zeptat počítá vá? koncept s budovama? A kdy? tak asi s kolika? Já bych tohle vyře?il asi jako v red dragonu akorát ?e by těch budov bylo cca 1/2 a ?lo by třeba o ruzný doly na dihithium/latinyum  byly by stejně jako v rd je jídlo mana zbraně atd tak tady by bylö dylithium/trynyum nutný ke stavbě lodí lathynyum k nakoupení jídla (případně pokud vezmem v úvahu produkci replikatorů (to by mohla bejt taky nějaká ädvanced budova která by na výrobu jídla pro planetu potřebovala jen dylythyum))
 No a za samotný Trynyum (nevim přesně jak se to pí?e Trytanyum/Tritanium?) by se stavěly jen základní budovy.
 
 
 pak dal?í dotaz počítáte se vzdálenostma? nebo to bude jako v rd kde někdo zaútočí a automaticky hned mů?e jeho vojsko vstoupit na území nepřítele? Proto?e bez mapy se mi to tak jeví....
 | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | To by mi ale také musel vyhovovat lépe, ne? ten současný, zná? to. Tzn. předem bychom si na to museli tak jako tak sednout a probrat to důkladněji. Dát dohromady návrh grafiky s technickou stránkou, ujistit se, ?e to bude fungovat dohromady tak, jak má atp. | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | Spock: jj, je?tě se nezačalo dělat na samotném jádře STEVOLu (happz má práci s dunou a navíc se nečekaně je?tě bude měnit spousta věcí, hlavně na (podlo?ený) popud Razera, PVH a dal?ích lidí.
 
 Z toho tedy plyne, ?e mám relativně volno a mů?u ti napsat nějaký BLOG engine na bázi PHP&SQL. ;)
 | 
 | 
 | 
 
|  |  | |  | | Razer: No, to zále?í na počtu adminů, ale celkově bude prací adminů regulovat hru tak, aby se nepodvádělo, nedělaly kraviny a taky pomocí hraní za borgy v?dycky trochu srazit nejsilněj?í strany, aby nebyly pořád nejsilněj?í a měly ?anci i ostatní, tj měli by se tomu věnovat alespoň 3-4 dny v týdnu tak hoďku dvě denně, ale opět zále?í na tom, kolik nás bude.
 | 
 | 
 | 
 
 | 
 | HLAVNÍ STRÁNKA 
UŽIVATELÉDISKUZNÍ FÓRA
 VYHLEDÁVÁNÍ
 STATISTIKY
 AKCE
 
NASTAVENÍFAQ
 [ ARCHÍV ]
 
 
 
  
 |