|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Koncept Hry Star Trek Online verze R.01
Vesmír STO je rozdělen na několik ras (klingoni, romulani, federace, neutrální planety-za ty hrají hráči a borgy za ty hrají admini.) které mají vlastní zákony a politiku.
Hráč začíná na asteroidu/malé planetce na té se mů?e naučit základy STO. Na asteroidu mů?e postavit pouze jednu budovu a to je důl na tritányum. Populace na asteroidu mů?e takté? dosáhnout maximálně 50 000 lidí co? ov?em společně s dostatečnou tě?bou tritanya (to je na asteroidu omezeno takté? na cca 2 000 000 jednotek) umo?ňuje postavit několik základních typů lodí a) kolonizační b) raketoplány typu Danube c) obchodní loď. Hráč po vytě?ení asteroidu nemá moc na výběr. Má dostatek peněz a dilithia(které dostane na uplném začátku hry) trytanya a lidí ke stavbě kolonizační lodi 2 obchodních lodí a 4 raketoplánu typu Danube. (dá se to pro ulehčení programování zjednodu?it pouze na kolonizační loď).
Hráč se teď mů?e vydat hledat nějakou pohostinnou planetu kdekoli ve vesmíru. (Ale je logické předpokládat ?e se nebude hnát na území klingonů pokud je federál proto?e u klingonů ho mů?ou přijmout nebo zničit.)
Jakmile hráč kolonizuje planetu bude si moci vybrat jestli chce být skutečně součástí federace(u federála) a nebo jestli bude neutrální = bez povinností ale také bez ochrany. U klingonů tomu bude trochu jinak tím ?e se klingonský hráč stane neutrální nejen?e nebude po?ívat výhod klingonského impéria, ale navíc bude mít 100% penalizaci při násilném připojení jeho planety ke kl impériu. (V zájmu usnadnění programování se při násilném připojení zničí hráčovy ve?keré zásoby které mohla jeho planeta mít např. Hráč federace má 2 planety ka?dou s 2 000 000 lidí a má 10 000 jednotek dilithia kdy? 1 jeho planetu dobije klingonský hráč tak ztratí 2500 jednotek dilithia ale kdy? dobije neutrálního klingona klingonská ří?e tak ztratí ve stejné situaci 5000 jednotek dilithia) A dobitou planetu samozřejmě ztrácí. /v tomto případě bude moct hráč napsat na forum velení h.f / vysokou radu a ta se mu pokusí v zájmu celé federace poslat dostatečnou pomoc(na foru u? budou jen čekat bojechtiví členové UFP ? KŘ na příle?itost k boji) na znovudobytí případně získání nějaké dal?í planety. (((Tady by to chtělo vymyslet jestli budou v STO vzdálenosti nebo ne :o proto?e tím by se sní?ila mo?nost superválek ka?dý den. ? proto to tady nemů?e fungovat jako v rd. 100% :/)))
Na planetě bude moct hráč stavět budovy a to např. Orbitální stanici (zvý?í zisk z obchodů o 20% (obchod bude jako v rd jen s jednim rozdílem ?e hráč bude potřebovat obchodní lodě (něco jako v Master of orion II) aby mohl nakupovat prodávat určité mno?ství věcí ka?dý tah.
Doly na trítyum, dilithium (ty zví?í rychlost tě?by o 100%)
Biokoule ? max. mo?ný počet obyvatel na planetě, Nemocnici ? zvy?uje rychlost přírůstku,
Vesmírné doky (ka?dý dok mů?e poskytnout zázemí určitému počtu lodí např. ka?dý dok 3 Soveringům 3 Galaxiím nebo 10 defiantům. Doky se budou moci stavět podle velikosti planety a budou levné.
Planetární senzorový systém (pokud budou vzdálenosti zjistí nepřátelskou flotilu den /nebo 10 tahů nebo tak/ dopředu a to umo?ní vyslání flotily federace je?tě ne? útočník dorazí.
Replikátory zvý?í zisky z tě?by o dal?ích 30% a u? nebude potřeba jídlo (tyto budovy budou moci být na ka?dé planetě.
Ka?dý hráč bude mít svojí hodnost (např. na asteroidu poručík 1hlas (50 000 lidí) na první kolonizované planetě komandér 3hlasy , s 3 obyvatelnými planetami kapitán 9hlasů , 5 polní kapitán nebo tak něco jako plukovník 15 hlasů, 10 ni??í admirál 30hlasů, 20 admirál.70hlasů (planety budou muset být obydleny alespoň z 50% to zamezí překotnému kolonizování haldy planet a získávání hodností) Podle hodnosti budou odvozována vá?nost jeho hlasu v anketě anketa bude vyhlá?ena pokud bude třeba nutno rozhodnout o tom jestli UFP zaútočí na klingony se v?im co má. Hodnost bude rovně? ovlivňovat to jaké lodě bude moct hráč stavět. Kapitán bude mít aikiru která je dobrá na obranu ale nemů?e s ní dost dobře obsadit planetu?. (i kdy? to s vět?ím mno?stvím lodí pude navíc planeta se mů?e při tě?kém bombardování vzdát (sama od sebe něco jako náhodná událost) ne? bude zničena) Kde?to plukovník u? bude mít Galaxie a stěma u? se něco dá dělat. Ni??í admirál Soveringy a admirál nějakou spe?l loďku např. Prometheuse.
Pokud hráč ztratí v?echny planety tak se ocitne opět na asteroidu ale bude mít ½ peněz (kromě neutrálního hráče) a za ty si mů?e podle hodnosti koupit buď základní suroviny a nebo (od hodnosti kapitán půjdou kupovat a prodávat lodě jako ve skutečnosti) tak?e boháč kterého přes noc zmasakroval celoklingonský útok jen nakoupí 5 star?ích galaxií/kolonizačních lodí a pokusí se to napravit. J hodnost kdy? jí získá mu u? neklesne.
Cílem bude zničit borgy ale o tom se budeme je?tě muset poradit jak na to. A kdo vůbec borgové budou.
Pak sem chtěl navrhnout co třeba nějaké náhodné události, které by mohl jen tak nějaký admin udělat hráči?
Zvlá?tě bych ale ocenil zachování hodností. Mů?eme je změnit nebo upravit ale rád bych je nechal. Včetně toho nakupování lodí. Teď mě napadá co kdyby ka?dá 10 loď ka?dý třídy ?la do federální armády? Kterou by nikdo neřídil do doby války s klingony / borgy ? Nebo by se z toho mohly udělat nějaký spe?l události třeba nečekaná pomoc nějakýmu hráči který se stal obětí útoku spojených sil nějaké ří?e? Návrh na spe?l událost by podal admin jako anketu a lidi by se vyslovily podle hodnosti jestli jo nebo ne.
|
|
|
|
| Jirka:
No, to má? mo?ná pravdu, ale kdy? to děláme podle TNG a je to webová online strategie, tak jak tam mů?eme nedat borgy???:) |
|
|
|
| Na Borgy přece stačí ten správný virus... a celá jejich síť se zhroutí :-))
Jinak, já bych neřekl, ?e bez Borgů by to u? nebyl StarTrek, jak tu zaznělo. Boj proti Borgům podle mne původní ST ideje dost zjednodu?uje do polohy Hodní-Zlí ... to se mi nelíbí. Základem ST je dle mého průzkum, poznávání nového a diplomacie (aspon na straně UFP) - to mne na tom přitahuje. Boj k tomu také patří, ale není dle mého esenciální podstatou ST... byť k tomu v posledních filmech dost tíhne. |
|
|
|
| No pokud uz Mr.Spock neuvazuje o tom ze by blog nekdy znovu rozjel, tak se toho ujmu ja a lidi okolo startrek.cz protoze bych rozhodne nechtel aby to zapadlo. |
|
|
|
| Heh a jaká ?e je ta adresa toho blogu :? nějak sem jí pozapoměl.
(To mám ?těstí ?e Spock nemá emoce) |
|
|
|
| Krucis, to to prestalo fachat rychle! (Blog), to abych zase predelaval reklamu na strankach (jo, to je ten nejvetsi problem, chytraku!) Nebo mam jeste par dni pockat?
Hele, kdo si vsimnul, ze pismenka v levym menu na STG.CZ dostala darem antialiasing? Coze? Nikdo? A ja se s tim tak drel!:-) |
|
|
|
| sakra proč v?dycky spadnu do středu problému, o kterém skoro nic nevím :-
Mr.Spock : mohl bys mi (to není popud k hádce, ale věcný dotaz), vysvětlit, proč nepí?e? na TrekDnes ? Nedá se mu upřít jistá tradice... |
|
|
|
| to je pro chudáky, já si to rád přitvrdim |
|
|
|
| Spock:
Hele, blog je dobrej, ale jestli chce?, aby se udr?el, musí? ho přestat pořád ru?it :D |
|
|
|
| Jenom ty vydr?í?......, a proto tě mámě tak rádi:-) |
|
|
|
| Mr. Spock: No, dyt ma pravdu, dyt ty jako naprostej nounejm ses chtel pouze zviditelnit, o lidi ti vubec neslo. Mas psat pekne na TrekDnes - to je totiz nejlepsi ceskej trekovej web! - napsat prispevek, pockat na to, az ti ho nekdo zkontroluje a podepise Redakce.
Je to stejne zvlastni, jak je spousta ceskejch trekkies zaujata proti novym trekovym webum. Vzdycky kdyz prijde nekdo s novym, neotrelym napadem, tak se na nej vrhnou jak vosy a tak dlouho do nej rejou, az ho to prestane bavit a vykasle se na to. To je furt dokola. |
|
|
|
| O pravöpisu dost lidi ty přízpěvky sem vět?inou vpálim za 10 vteřin a někdy kolem 11 hodiny. Jo někdy udělám blbou chybu. Tak to jako přehlédněte není to tím ?e bych byl analfabet jen prostě na pravopis tak nedám. Spí? mě rozčiluje ?patná výslovnost.
Spocku: Je vidět, ?e nejsou vůbec nafoukaný :) A domý?liví. |
|
|
|
| Spock:
Hypo a Anry jsou slavná dvojka, co bys čekal ;)
Razer:
jj, fakt bys to mohl umět, působí to dosti hrozně ;)
Jo a v?imni si, ?e já narozdíl od někoho tvý jméno nekomolím razore ;DDD |
|
|
|
| ?těk dne by Hypo:
Kdybys Blog dělal skutečně kvůli lidem (jako já), jak tvrdí?, tak bys psal k nám na TrekDNES a nezakládal ?ádnej novej web bez náv?těvnosti.
Tomu se říká, demokraci, co pánové... Hezky se nám tu někdo vybarvil:-) |
|
|
|
| Razer : to je tvůj pohled na věc :-)
Těch chyb určitě bylo víc VS já tvé jméno "zkomolil" přesně dvakrát (v tomto případě nadsázka stranou)
a rozdíl v tom není, proto?e u mě to není způsobené nevědomostí, nebo aspoň nevědomostí z učiva základní ?koly, ale prostým překlepnutím...
Ale nechme toho, jen jsem tak rýpnul, nechi naznačovat, ?e neumí? pravopis, přepí?e se ka?dej a já se při čtení svých příspěvků taky mnohdy hrozím :-) |
|
|
|
| Spock - Má? mojí podporu
Sheedee - No ty i to byl v?dycky muj problém a představ si ?e čim víc to někomu (na netu) vadí tim častějc ty chyby dělám .)
Unimatrix - No ona pravopisná chyba vs 5x za sebou zkomolený méno je trochu rozdíl.
Kovi - No asi tak :ú
All: Tu koncepci dodám co nejdřív slibuju!!! |
|
|
|
| Spock : zkus vydr?et a pokud bude? lep?í, lidi si v?imnou a přestěhujou se :-) |
|
|
|
| Spock:
Ka?li na ně, lidi si tě najdou, kdy? bude? lep?í ;) |
|
|
|
| Mr. Spock: No, tot tezka otazka. Faktem je, ze TD dela, co muze a poslednich par dnu to vypadalo skoro jako jeden informacni server ve dvou grafickych provedenich, ale ja souhlasim tady s JohnyDogem i s komentari na Blogu - pokud te to nebude stat moc casu, tak zkus vydrzet. Treba to zabali TD:-) |
|
|
|
| Razer : taková pravopisná chyba :-))) a hlavně, ?e se dycky čílí?, kdy? se překlepnu a napí?u Razor :-))) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|