Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3507 - 3526 / 3834Starší   Nejstarší

happz - 02. květen 2002 14:17sipka
ZAMĚŘIT
happz
btw proregistraci na Sourceforge bych docela rad znal jmeno projektu... Nevsiml jste si ho nekdo?
happz - 02. květen 2002 10:46sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, porad jenom 'happz to zapisoval'a 'uvidime, happz semdazaznam' - :)) hehe, az vecer, ted to spis nestihnu nez stihnu. Zatim klid.

Jen tak predbezne: bitevni mapa, mozne prikazy pro lod, definice lode a informace, ktere o ni potrebujeme udrzovat, vypocty zasahu.A mozna neco navic.
Jirka006 - 02. květen 2002 08:51sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Unimatrix325
K ději: no, toto rozlo?ení máme na mysli ji del?í dobu, av?ak vzhledem k tomu, ?e se jedná o tahovku, nebudeme to komplikavat hvězdným datem (asi). Co se lodí týče, zatím to vypadá na "standardní typový strom" s mo?ností vlastních úprav v rámci povoleného bodového modifikátoru. ;-)

Ad hospoda:
Kovi
Co ty sem nenapí?e?, to snad není mo?ný :-))
Ale happzův výklad byl pro mne moc zajímavej... vysvětlil to, dle mého, jasně a stručně.
Jinak si myslím, ?e jsme včera večer docela hezky provedli analýzu "boje" a na základě toho definovali spoustu proměnných týkajících se lodí.

happz:
U? se tě?ím na stručný výcuc na?eho hospodského "brainstormingu" :-)
Anonym: Unimatrix325 - 02. květen 2002 07:50sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad : dějové rozlo?ení hry : Co takhle to rozdělit do tří imaginárních kapitol 1) První kontakt + období TOS = dané lodě a technologie + pouze pár ras 2) období TNG (DS9 a VOY) = přednastavené lodě a technologie (ale u? se dají i vytářet nové) + nové rasy a nějáké ty hlavní události (Wolf359 , válka s Dominionem) 3) období dal?ích cca 100 let = mo?nost vývoje úplně nových technologií a lodí (s vyu?itím toho generátoru názvů) + náhodně generované nové rasy... ka?dé období by trvalo asi 100 let a nebyli by navzájem pevně odděleny...jen takhle pro pořádek....
Anonym: Unimatrix325 - 02. květen 2002 07:47sipka
ZAMĚŘIT
0
Kovi : no takové seznamy (postav,lodí ale třeba hlavně planet) existují : www.ditl.org . Pokud jde o lodě a potřebovali by jste seznam nebo tak něco tak toho bych se rád ujal.
Kovi - 02. květen 2002 05:38sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jsem taky jeste vcera vecer (rozumej kolem pulnoci) zacal v Excelu kutit databazi lodi Federace (existujici tridy lodi, existujici nazvy (v pripade, ze by hrac odmitl moznost lod si pojmenovat po svem), i existujici jmena kapitanu. Pokud si teda ale nekdo myslite, ze jste na to vhodnejsi kandidat, nebo uz neco hotovyho mate, tak dejte vedet, abych se s tim nedelal zbytecne.

Ti, co nebyli v hospode: Taky jste prisli o to, jak se nam happz pomoci teorie relativity snazil vysvetlit, jakou paseku nadela srazka vesmirny lodi pri rychlosti pul c s atomem vodiku. No, moc jsme se nechytali. Nasledna Newtonova rovnice o zavislosti zrychleni na hmotnosti a jeste na necem to zrovna nevylepsila. Pak se mi jeste happz s Jirkou zhruba po hodine a pul v hospode snazili namluvit, ze si jeste nevsimli zadku ty servirky - lhari! No a co se tyce Treku, to snad uz happz.

Jo, Spocku: Tys mel v kompu nejaky navrhy na nazev hry. Myslim, ze bys to sem moh vypsat, abysme si mohli nejakej nazev vybrat (treba zatim i jako pracovni).
Kovi - 01. květen 2002 22:23sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Naku: No, Spock pak za hodku a pul odesel taky, tak jsme se operativne presunuli do nejaky hospody nad Vaclavakem, kde jsme az do pul desaty kreslili interface bitevni mapy a psali pro to nejaky podklady. Blizsi informace sem snad hodi happz, kterej si to zapisoval.

Uni: Mno, hra samotna bude mit zaber zrejme od TOS az kdo-vi-kam, takze let habadej. Trid tam naflakame urcite spoustu, s tim si starosti delat nemusis. Viz opet - snad neco napise happz
Anonym: Unimatrix325 - 01. květen 2002 21:52sipka
ZAMĚŘIT
0
omlouvám se za překlepy...psal sem to v rychlosti...
Anonym: Unimatrix325 - 01. květen 2002 21:51sipka
ZAMĚŘIT
0
Happz : no pokud děláte tahovou strategii se záběrem několik let (doufám) , tak si asi te?ko vystačíte s : Galaxy,Nebula,Defiant,Sovereign... Asi sem hračička ale bez lodí typu : Miranda,Constellation,Constitution,Oberth,NOva,Intrepid,Akira,Steamrunner,Excelsior,Ambassador........ asd. se asi v takové hře neobejdete. Nikdo po vás nechce cpát tam Cheyenne,New orleans nebo Chalenger.....
Naku - 01. květen 2002 21:34sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Uz mam motherboard !!!! (a DDRku)

K cemu jste nakonec dosli ?

Zejtra sem postnu par screenshotu z MOO][. abych vam ukazal jak'sem to myslel....

Dobrou...
happz - 01. květen 2002 13:25sipka
ZAMĚŘIT
happz
Hrdliccin zval Kulasce hlas?
Jirka006 - 01. květen 2002 10:30sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Dobré ráno, ranní ptáčata :-)))

Ad přepadávání a posádky: Já bych tam posádku dal (jde jen o číslo, které udává, jestli má útočník ?anci loď obsadit).
Ale obecně charakteristiky lodě:
1) Typ a jméno
2) Síla phaserů, počet a síla torpéd
3) ?títy a obrana
4) rychlost
5) síla scannerů
6) počet posádky
7) počet "mariňáků", tj. osob, které mohou fungovat jako obsazovací
8) zku?enosti
9) počet osob k evakuaci (místo v nákladovém prostoru)
10) maskování (ano/ne)
11) příslu?nost (k jaké rase)

No, mo?ná to není tak úplně popořádku, ale tak nějak bych si to představoval.

Doufám, ?e se uvidíme v 17:00 v plném počtu! Zatím... jdu brouzdat po Petříně! ...a hrdličin zval ku lásce hlas...
Naku - 01. květen 2002 09:29sipka
ZAMĚŘIT
Naku
(Technicka - s tou kocovinou to nejni tak zly, takze budu pouzitelnej :)))))
Naku - 01. květen 2002 09:26sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Kovi
A proc cleny posadky ? Lod bez moznosti pohybu (v nase "2D" prostoru) bude povazovana za zajatou... vzdyt se posadka lodi vestinou vzda (OK... posadka federacni lodi vetsinou vzda, kdyz je v bezvichodne situaci...

Sraz... no... nechci malovat cervy na zed, ale vidim to blede... asi budu mit jen 1 jedinou hodinu casu. Rozhodne to neberte jako nezajem z moji strany, ale cca v 18.30 ke me ma prijit clovek s tim motherboardem a nechci ho nechat cekat...

Poznavaci znameni - budu cerno-bilej (as me uvidite, zpopatrite o co de :)))
Kovi - 30. duben 2002 22:25sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
No, kdyz to podas takhle, tak ty spionazni akce a zajimani lodi zni fakt dobre. Obzvlast dobre pak vypada moznost vynalezat nove technologie na zaklade pruzkumu ukoristeneho cizackeho plavidla.
happz - 30. duben 2002 20:10sipka
ZAMĚŘIT
happz
tak, zase trosku prispevku...

ad pocty lodi: kolik vyuzije federace trid lodi? Pokud zrovna nepadne vlada nad hrou do rukou nejakeho sileneho hracicky, tak bych nerekl, ze jich DOKAZE pouzit - vyuzit - vsech XX dvacet nebo kolik jich je. Takze fajn, treba budou k dispozici, ale v nejakem 'hracickovskem' modu, pro ty fajnsmekry.

No, a ty ostatni rasy, tam asi pohledame. Kovi - souhlas, co by splodily nase mozky, neni treba publikovat, uz tak bude dost velkej jejich podpis na AI protihracu (Romulansky pretor cholerikem :)))

ad 'spionazni akce': uz jsme si rekli, ze 'tahova strategie uz byla stvorena jedna a vsechny dalsi jsou skoro stejny' - musime do ni nacpat co se vejde a co nas napadne - ovsem inteligentni napady, ne nejaky ptakoviny (i kdyz... :) Me pripada prepadavani lodi dost dobry, jen si to predstavte: napadnete lod, znicite stity a misto, abyste ji rozstrileli, proste ji obsadite a predate rozvedce. TV tu chvili mate a) obrovsky zdroj informaci o technologii a za b) rozvedka uz ji nejake vyuziti najde - TalShiar zautoci na Klingony v lodich federace :)

A navic je to dalsi 'ukol' do hry: ztraceji se lode, vysetri to. A nekde v mlhovine najde zakladnicku Klingonu... A diplomati, a vyhruzky usw.
Kovi - 30. duben 2002 19:43sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Hmmm,hmm,hmmm. To s tim kradenim lodi - to by stalo asi za delsi slovni potycku. Ja si ted teda nejak nedokazu predstavit, jak presne by to v praxi asi tak mohlo vypadat. To bysme teda museli mit u kazdy lodi zrejme danej pocet clenu posadky, ktera by se jako vyvrazdila pri prevzeti nebo jak by se to udelalo? Pocet clenu posadky by teda musel byt urcite, kdybysme chteli lod opustit (jinak to nevidim). To se mi zda mozna az prilisnej detail....

A co se toho nepomeru u lodi tyce - to je vazne vec zapeklita. Ale uz jsem to rekl a znova to zopakuju (teda jestli uz to neopakuju podruhy), ze jsem proti pridavani nasich vlastnich vyplodu chorych mozku do hry. Pokud bude treba (a zda se, ze bude) pridavat typy lodi, ktery v serialech/filmech nebyly, (Nemesis je o Romulanech nebo ne? Jestli jo, to tam urcite budou mit neco novyho, ne?) tak bych rozhodne nic nevymyslel, ale mrknul ke "konkurenci" jako Armada a treba Starfleet Command. Co ja vim kam vsude a vzal si odsud Paramountem schvaleny veci.

Smarja, to zas kecam... Dneska jsem projel 900 stranek GamePlanetu a jsem zralej pro Chocholouska. Ted jeste projet moji databazi (pocet bunek = 900 radku x 12 sloupcu) a zejtra se na sraz nedostavim, neb me z toho klepne procak
Jirka006 - 30. duben 2002 15:10sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Uni
Dobrá poznámka, u Romulanů je to fakt blbé, ale osobně bych se přidr?el zavedeněj?ích typů i z jiných her (přiměřeně).

Naku
To s tím kradením lodí není ?patnej nápad... hra by měla jednoznačně umo?ňovat:
1. Při přepadení převzetí lodi.
2. Převzetí opu?těné lodi (tj. i mo?nost loď prostě opustit.)
3. "Diplomatické" vynucení vrácení lodi.
Naku - 30. duben 2002 14:37sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Uni
To teda bude :( Ale... proc by napr. romulane nemohli litat federacni lodi (ukradenou...) napr. natrenou na zeleno a vybavenou cloaking devicem :) Idealni pro nize zminene spionazni mise... (no... mozna by nemuseli bejt zeleny :)

Jirka006
To bycj rek, kor kdyz ma clovek 2 procesory... na druhou stranu mam jednodusi udel - nabidka nebude zas tak siroka :)
Anonym: Unimatrix325 - 30. duben 2002 12:22sipka
ZAMĚŘIT
0
Kovi mě po?ádal jestli bych nepřidal nějákou svojí otázku do diskuze popř. radu atd. Rád bych taky přijel na to setkání ale opravdu se k tomu nedostanu :-( ale jenom bych navrhl aby jste projednali i otázku za kolik ras se bude hra dát hrát..vím , ?e u? o tom řeč byla ale je to dost zásadní věc a docela komplikovaná.Hra za federaci je asi jistá , ale ostatní ? Klingoni , Romulani, Dominion ... ? Je třeba si uvědomit , ?e ostatní rasy nemají co se týče technologií zdaleka takové zastoupení jako má federace a bude dřina to vymý?let.Dobře se to prezentuje na lodích : pokud má Federace něco okolo 20 tříd lodí tak u Klingonů je to u? podstatně hor?í cca 4 typy (abych byl skutečně přesný tak je to 7 typů...), No a u Romulanů je to katastrofa máme tu Bird of pray (který u? je zastaralý asi 100 let ( v době TNG)) pak je tu jakýsi raketoplán a pak obligátní Warbird... podobné je to u Cardassianů atd. Pokud nechcete přejímat lodě z jiných her (armada atd.) tak pro ka?dou rasu budete muset vyvinout adekvátní počet tříd vůči Federaci (aby byla hra vyrovnaná) a vymyslet dal?ích 18 lodí pro Romulany (podotýkám originálních lodí , warbird na osm způsobů není zrovna efektivní ,i kdy? federální lodě jsaou taky dost na jedno brdo ...)bude neskutečná fu?ka. Toť můj přízpěvek.... :)

Nejnovější   Novější 3507 - 3526 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o