|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Hele tak proč má? napsáno ?e se menuje? PVH s tim bys měl něco dělat co kdyby tě scháněli policajti. To by tě pak neidentifikovali. |
|
|
|
| Předně...Razore ;) jsem P-V-H
Ale jinak jsi mi to vysvětlil ;) Dík... |
|
|
|
| A nebo případným zničením celé ří?e 1 hráče přez noc :/ |
|
|
|
| No ale stejně nevim nevim :o chtělo by to tu pevnou mapu :)
Hele lidi napadá vás nějakej jinej způsob jak zabránit makroválkám? |
|
|
|
| PHV: No předev?ím kdy? se hraje na makropolitiku = např 100 hráčů u federace vs 70 hráčů u klingonů je vzdálenost důle?itá, proto?e bez vzdálenosti by si mohlo 40 hráčů od klingonů říct: Tak a teť dobijem 20 planet federace a hups přez noc by se jim to povedlo a těch 20 hráčů federace by ráno při?lo a co to jejich imperium který si budovali měsíc je najednou pryč... a maj jenom nějaký ty prachy a musej začínat odznova :/ a nikdo není vbezpečí kdokoli mů?e zaútočit v jekémkoli počtu na kohokoli. Naproti tomu alespoň pomyslné vzdálenosti zaručí to ?e na útok 40 klingonů na federaci se budou muset klingoni připravovat tak 2 dny mezitim se to rozkecá a federace se připraví ale i kdy? se nic nerozkecá tak klingoni zaútočej. Zaberoü těch 20 planet pak ale přilítne federace(je?tě ten den) nakope klingonům prdel a klingoni kdy? budou chtít vyhrát válku budou muset posílat dal?í lodě ale ty budou dorá?et s 2 dením zpo?děním navíc budou muset letět přez neutrální území na kterém budou jen čekat nezávislí vladci aby si přilep?ily na pěnězích (kdy? zajmou klingonské lodě) a přízni federace která bude za odměnu moct dávat slu?né obnosy peněz.
Uf co ty na to phv? |
|
|
|
| razer:
jj makám na tom ;) |
|
|
|
| No tak jo no tak prostě zase něco sesmol ty Sheedee a uvidíme co nám z toho vzejde. |
|
|
|
| spock:
ale jo, hoď mi to do mejlu a já něco splácám ;) |
|
|
|
| páni grafici, měl bych prosbu. potřeboval bych umatlat pár ikonek (ovládací prvků) ve stylu TOS/Vulkán, myslíte si, ?e by mi s tím někdo z vás byl ochotný pomoci. na po?ádání za?lu prozatimní grafiku i s příslu?ným popisem a screen enginu pro lep?í představivost. |
|
|
|
| Razer:
Dalčí body byly either pou?itelný, nebo sem si jich nev?im ;) |
|
|
|
| kovová rude neboli tritánium :)
Hele Sheede jak se ti líběj ostatní body? Já čekal ?e mi zas napí?e? takhle né takhle né :) a vono jenom 4 řádky.
:!! |
|
|
|
| Razer:
Nekompikujme to moc ;)
Stačí tě?it dilithium, latinium (který by se dalo získávat obchodem, ale taky tě?bou) a dejme tomu nějaká v?eobecná kovová ruda. |
|
|
|
| k čemu přesně jsou potřeba vzdálenosti? :) |
|
|
|
| Za to tritánium se omlouvám ale je?tě ne? sem začal psát tu koncepci tak sem se ptal jak se to opravdu pí?e a nedostalo se mi odpovědi.
K té slitině například v ST armada a ST armada II jim to moc nevadilo a to sou oficiální hry :)
No ale pokud bys byl opravdu ?ťoura tak by se to dalo vyře?it například právě tím dolem ten by ty surovniny jako transformoval na tritánium. A důl by se dal postavit pouze za lathinium. A lathinium bys získával různými způsoby a) daně od lidí b) obchod c) tě?nou na speciálních asteroidech planetách (a máme tu spe?l event 1 :) |
|
|
|
| nějak se ty vykřičníky a body 0,5 a 0,6 posunuly původně byly přesně nad a pod nulou |
|
|
|
| heh :) Trojrozměrně je míněno asi toto:
(0,5)
!
(0,3)-(0)-(0,1)
!
(0,6)
body 0,2 a body 0,4 le?í v zákrytu bodu 0.
Kdy? hráč dostáhne 7 planet začne (jakoby pomyslně to kolečko odznova vedle tak mě napadá to označování středu vesmíru by mělo být asi 0,00 a tak dále.) tak?e by to mohlo být i snadno vizualizované... a to dokonce trojrozměrně. Je to kompromis mezi tím co bych chtěl já a ostatní: předem danou mapu s planetami a tím co bys chtěl ty nerozměrný prostor kde se mohou brát planety od nikud :)
Takovíto trojrozměrný jakoby kulatý(kulatý být nemusí) kvadrant by představoval základní měrnou jednotku vzdáleností v STO a cesta skrz by trvala ( v rychlostech varp se moc nevyznám) např. varpem 5 1 tah.
Tak se koukej vrhnout na psaní uceleného konceptu!!! :)
G) Tak mě napadá měl by být dovolen přesun peněz mezi hráči uvnitř jedné ří?e počet peněz které hráč dostane by omezoval pouze počet nákladních lodí dárců. |
|
|
|
| Razer:
Tvoje ře?ení vzdáleností zní pou?itelně, akorát nechápu pojem " trojrozměrné kolečko", jinak to zní dobře ;) |
|
|
|
| Razer:
Jo u? vím co myslí? tritaniem, jak to pí?e? s tím tvrdým y, tak sem netu?il o čem mluví? ;) Ale na tom, ?e se nedá tě?it to nic nemění, proto?e tritanium je slitina, ne nerost, ani hornina ;)
To ?e není celkový game design v celku je svatá pravda musim ji uznat, tuhle chybu napravím a během pár dní sem ?oupnu něco jako výchozí soupis toho, an čem u? jsme se dohodli.
BTW ta startovní planeta nebyl můj nápad, ale tu?ím PVH.
Hodnosti bych nedělal v základě na území, proto?e u? bude na hráčích v administrativě hrající strany (federace, klingoni, etc...) aby posoudila jestli je hráč schopen tu kterou funkci zastávat, přičem? z území by vycházel počet hlasů, které by ka?dý hráč měl.
Je myslím logické, ?e hráči s velkým počtem hlasů=zku?ení hráči nebudou volit zelenáče s jednou planetou.
Co se týče budov, tak ty opravdu budou podle tvého konceptu, jednodu?e proto, ?e je shodný s tím původním a nenavrhuje tedy nic nového, co? si ov?em nemohl vědět, proto?e v celku to není sepsaný ;) |
|
|
|
| Sheede: Mapa :) s měřítkem :))
No vzdálenosti budou s absencí reálnýho prostoru trochu problém :/
Co například ?e planety kolonizované jako první (prvními hráči) budou mít podle dne kolonizování např. souřadnici: hráč(F) 1,planeta1,čas1 = střed federace souřadnice 0. planety kolonizované tím samím hráčem budou označovány dále jako trojrozměrné kolečko a? do planety 7 kde bude souřadnice 1.0 to bude jako celý trojrozměrný kolečko hráč f 2 bude mít planetu 1 ale souřadnice vesmíru u? bude 0a = jeho trojrozměrné kolečko bude začínat hned vedle středu federace a podle souřadnic systém pozná jak je teoreticky vzdálenej ten kterej hráč a přesto nebude muset existovat reálná mapa tak?e hráč ve středu bude moct kolonizovat klidně 100 planet a nikdy nenarazí na svého sousede kterej je hned vedle a přesto bude systém vědět ?e sou ty lidi vedle sebe.
Zní to dost po?ahaně ale kdy? neexistuje nic jako danej prostor = mapa předem dný planety tak se mi to zdá jako dobrý ře?ení. Zkuste to trochu pochopit. :) |
|
|
|
| Sheedee: No on je tu spí? problém s komunikací a tím va?ím původním konceptem. KDE JE TAKHLE V CELKU!!!???
Ty v?dycky jen řekne? ?e tohle tak nebude a bude to jinak ale ?e to zatim neni vymy?lený jak tak se to člověk sna?í vymyslet jinak např místo části planety (tos písemně navrhoval ty) mě napadl asteroid a podrobně sem popsal jak na to to nikde jinde napsáno nebylo.
Ty suroviny a teď mi řekni jestli jako trup Soveringu je z Dilithia nebo latinia latinium není ?ádná stavební hmota ale druh platidla!!! Chtěl bych vidět raketoplán Chalenger z dolarovek nebo Mir /kdy? e?tě byl/ z rublů.
Kdy? si pozorně projede? stártrek zjistí? ?e lodě jsou postaveny z trytanya nebo něčeho co se podobně vyslovuje a je to ve světě startreku příbuzné Trycépsiu. Proto základní suroviny musí být a) dilithium b) trytányum c) lathinyum (za lathinyum se dá kupovat v?echno např jídlo) koukni na rd kámen=trytányum, mana = dilíthium, prachy = lathinium.
Dal?í problém je prostě v tom ?e vyplívá z toho prvního já o tom va?em konkrétním gamedesingu nevím skoro nic. Udělej teda svůj návr něco jako ten můj a zaměř se a dotáhni do konce například náhodné události adminů.
Dal?í výhradu mám ke způsobu získávání hodností podívej se na to z pohledu obyčejného hráče. Příde začne hrát a baví ho to pokecá na foru tak 20 minut a musí padat např zase pracovat. Jen?e k tomu aby se podle va?í koncepce stal někým důle?itým v STO je potřeba aby odehrál a pak kecal na různejch forech a přesvědčoval ?e on je ten pravej na řízení flotily hup a je admirál jen proto ?e dobře kecal ale nedoved pořádně roz?ířit své území co? je i v orich st na prvním místě.
Tak?e já bych ze svého konceptu chtěl nezměněné zachovat a) startovní pozice
b) budovy (o těch si ale mů?em je?tě pohovořit)
c) suroviny to je základ aby to bylo přehledný
d) Odvádění 1/10 lodí přímo federaci
e) sem ochoten diskutovat o způsobu volení hráčů a mám kompromisní návrh
a) můj způsob hodností bude zachován a? do ni??ího admirála co? nebude prakticky ?ádná funkce ale kdy? se budou volit nový admirálové (cololi jiného) bude se přednostně vybírat z ni??ích admirálů /// Pochop lidi nebudou mít čas zji?ťovat jestli hráč a hraje líp ne? hráč b ale kdy? u jednoho uviděj poručík a u druhýho ni??í admirál tak si řeknou ten druhej tomu asi rozumí víc.
Tak?e jestli chce? aby STO měla uspěch hned v prvním věku (co? je u vět?iny her rozhodující ztracená důvěra se získává zpět tě?ce) tak vytvoř DETAILNÍ koncept STO a hoď ho sem kompromisama z toho dostaneme to co bude za a) vyhovovat tobě jako programátorovi b) vyhovovat mě jako průměrnému hráči (jestli tu má? jiné průměrné hráče kteří se s tebou chtějí bavit hodiny a hodiny a furt sly?et jen né né tak to nejde bude to jinak ale nevim jak tak mi je uka? :) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|