Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 553 - 572 / 3834Starší   Nejstarší

PVH - 29. srpen 2003 18:49sipka
ZAMĚŘIT
PVH
co?? naprosto tě nechápu...já reagoval na to, ?es mě dvakrát za sebou oslovil P h v (poslední dvě písmena opačně, kdybys nevěděl ;)....tak jsem pou?il Uniho slavný řeklep ;)
Razer - 28. srpen 2003 22:12sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Hele tak proč má? napsáno ?e se menuje? PVH s tim bys měl něco dělat co kdyby tě scháněli policajti. To by tě pak neidentifikovali.
PVH - 28. srpen 2003 21:47sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Předně...Razore ;) jsem P-V-H
Ale jinak jsi mi to vysvětlil ;) Dík...
Razer - 28. srpen 2003 11:16sipka
ZAMĚŘIT
Razer
A nebo případným zničením celé ří?e 1 hráče přez noc :/
Razer - 28. srpen 2003 11:16sipka
ZAMĚŘIT
Razer
No ale stejně nevim nevim :o chtělo by to tu pevnou mapu :)

Hele lidi napadá vás nějakej jinej způsob jak zabránit makroválkám?
Razer - 28. srpen 2003 11:14sipka
ZAMĚŘIT
Razer
PHV: No předev?ím kdy? se hraje na makropolitiku = např 100 hráčů u federace vs 70 hráčů u klingonů je vzdálenost důle?itá, proto?e bez vzdálenosti by si mohlo 40 hráčů od klingonů říct: Tak a teť dobijem 20 planet federace a hups přez noc by se jim to povedlo a těch 20 hráčů federace by ráno při?lo a co to jejich imperium který si budovali měsíc je najednou pryč... a maj jenom nějaký ty prachy a musej začínat odznova :/ a nikdo není vbezpečí kdokoli mů?e zaútočit v jekémkoli počtu na kohokoli. Naproti tomu alespoň pomyslné vzdálenosti zaručí to ?e na útok 40 klingonů na federaci se budou muset klingoni připravovat tak 2 dny mezitim se to rozkecá a federace se připraví ale i kdy? se nic nerozkecá tak klingoni zaútočej. Zaberoü těch 20 planet pak ale přilítne federace(je?tě ten den) nakope klingonům prdel a klingoni kdy? budou chtít vyhrát válku budou muset posílat dal?í lodě ale ty budou dorá?et s 2 dením zpo?děním navíc budou muset letět přez neutrální území na kterém budou jen čekat nezávislí vladci aby si přilep?ily na pěnězích (kdy? zajmou klingonské lodě) a přízni federace která bude za odměnu moct dávat slu?né obnosy peněz.

Uf co ty na to phv?
Sheedee - 28. srpen 2003 10:44sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
razer:
jj makám na tom ;)
Razer - 28. srpen 2003 07:49sipka
ZAMĚŘIT
Razer
No tak jo no tak prostě zase něco sesmol ty Sheedee a uvidíme co nám z toho vzejde.
Sheedee - 27. srpen 2003 23:54sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
spock:
ale jo, hoď mi to do mejlu a já něco splácám ;)
Mr.Spock - 27. srpen 2003 23:25sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
páni grafici, měl bych prosbu. potřeboval bych umatlat pár ikonek (ovládací prvků) ve stylu TOS/Vulkán, myslíte si, ?e by mi s tím někdo z vás byl ochotný pomoci. na po?ádání za?lu prozatimní grafiku i s příslu?ným popisem a screen enginu pro lep?í představivost.
Sheedee - 27. srpen 2003 23:06sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Razer:
Dalčí body byly either pou?itelný, nebo sem si jich nev?im ;)
Razer - 27. srpen 2003 21:54sipka
ZAMĚŘIT
Razer
kovová rude neboli tritánium :)

Hele Sheede jak se ti líběj ostatní body? Já čekal ?e mi zas napí?e? takhle né takhle né :) a vono jenom 4 řádky.
:!!
Sheedee - 27. srpen 2003 20:40sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Razer:
Nekompikujme to moc ;)
Stačí tě?it dilithium, latinium (který by se dalo získávat obchodem, ale taky tě?bou) a dejme tomu nějaká v?eobecná kovová ruda.
PVH - 27. srpen 2003 19:43sipka
ZAMĚŘIT
PVH
k čemu přesně jsou potřeba vzdálenosti? :)
Razer - 27. srpen 2003 19:10sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Za to tritánium se omlouvám ale je?tě ne? sem začal psát tu koncepci tak sem se ptal jak se to opravdu pí?e a nedostalo se mi odpovědi.

K té slitině například v ST armada a ST armada II jim to moc nevadilo a to sou oficiální hry :)
No ale pokud bys byl opravdu ?ťoura tak by se to dalo vyře?it například právě tím dolem ten by ty surovniny jako transformoval na tritánium. A důl by se dal postavit pouze za lathinium. A lathinium bys získával různými způsoby a) daně od lidí b) obchod c) tě?nou na speciálních asteroidech planetách (a máme tu spe?l event 1 :)
Razer - 27. srpen 2003 19:05sipka
ZAMĚŘIT
Razer
nějak se ty vykřičníky a body 0,5 a 0,6 posunuly původně byly přesně nad a pod nulou
Razer - 27. srpen 2003 19:04sipka
ZAMĚŘIT
Razer
heh :) Trojrozměrně je míněno asi toto:
(0,5)
!
(0,3)-(0)-(0,1)
!
(0,6)

body 0,2 a body 0,4 le?í v zákrytu bodu 0.

Kdy? hráč dostáhne 7 planet začne (jakoby pomyslně to kolečko odznova vedle tak mě napadá to označování středu vesmíru by mělo být asi 0,00 a tak dále.) tak?e by to mohlo být i snadno vizualizované... a to dokonce trojrozměrně. Je to kompromis mezi tím co bych chtěl já a ostatní: předem danou mapu s planetami a tím co bys chtěl ty nerozměrný prostor kde se mohou brát planety od nikud :)

Takovíto trojrozměrný jakoby kulatý(kulatý být nemusí) kvadrant by představoval základní měrnou jednotku vzdáleností v STO a cesta skrz by trvala ( v rychlostech varp se moc nevyznám) např. varpem 5 1 tah.

Tak se koukej vrhnout na psaní uceleného konceptu!!! :)

G) Tak mě napadá měl by být dovolen přesun peněz mezi hráči uvnitř jedné ří?e počet peněz které hráč dostane by omezoval pouze počet nákladních lodí dárců.
Sheedee - 27. srpen 2003 17:33sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Razer:
Tvoje ře?ení vzdáleností zní pou?itelně, akorát nechápu pojem " trojrozměrné kolečko", jinak to zní dobře ;)
Sheedee - 27. srpen 2003 17:32sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Razer:

Jo u? vím co myslí? tritaniem, jak to pí?e? s tím tvrdým y, tak sem netu?il o čem mluví? ;) Ale na tom, ?e se nedá tě?it to nic nemění, proto?e tritanium je slitina, ne nerost, ani hornina ;)

To ?e není celkový game design v celku je svatá pravda musim ji uznat, tuhle chybu napravím a během pár dní sem ?oupnu něco jako výchozí soupis toho, an čem u? jsme se dohodli.

BTW ta startovní planeta nebyl můj nápad, ale tu?ím PVH.

Hodnosti bych nedělal v základě na území, proto?e u? bude na hráčích v administrativě hrající strany (federace, klingoni, etc...) aby posoudila jestli je hráč schopen tu kterou funkci zastávat, přičem? z území by vycházel počet hlasů, které by ka?dý hráč měl.
Je myslím logické, ?e hráči s velkým počtem hlasů=zku?ení hráči nebudou volit zelenáče s jednou planetou.

Co se týče budov, tak ty opravdu budou podle tvého konceptu, jednodu?e proto, ?e je shodný s tím původním a nenavrhuje tedy nic nového, co? si ov?em nemohl vědět, proto?e v celku to není sepsaný ;)
Razer - 27. srpen 2003 17:02sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Sheede: Mapa :) s měřítkem :))

No vzdálenosti budou s absencí reálnýho prostoru trochu problém :/
Co například ?e planety kolonizované jako první (prvními hráči) budou mít podle dne kolonizování např. souřadnici: hráč(F) 1,planeta1,čas1 = střed federace souřadnice 0. planety kolonizované tím samím hráčem budou označovány dále jako trojrozměrné kolečko a? do planety 7 kde bude souřadnice 1.0 to bude jako celý trojrozměrný kolečko hráč f 2 bude mít planetu 1 ale souřadnice vesmíru u? bude 0a = jeho trojrozměrné kolečko bude začínat hned vedle středu federace a podle souřadnic systém pozná jak je teoreticky vzdálenej ten kterej hráč a přesto nebude muset existovat reálná mapa tak?e hráč ve středu bude moct kolonizovat klidně 100 planet a nikdy nenarazí na svého sousede kterej je hned vedle a přesto bude systém vědět ?e sou ty lidi vedle sebe.

Zní to dost po?ahaně ale kdy? neexistuje nic jako danej prostor = mapa předem dný planety tak se mi to zdá jako dobrý ře?ení. Zkuste to trochu pochopit. :)

Nejnovější   Novější 553 - 572 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o