|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| No... chtel sem sem hodit ty sshoty, ale nejak to blbne (windoze nemaj konverzi 256 barev do 32bit v krvi :). Tak czo ste vymysleli... pochlubite se konecne ?
Ad nazev - co treba: "Star Trek Odyssey" ??? |
|
|
|
| Kdy? u? jsme u toho, tak mě napadá je?tě: ST: The Force / ST: Síla
|
|
|
|
| Co takhle: "StarTrek: New begining" nebo v če?tině: "StarTrek: Nový začátek" ...zkratka "STNB" nebo "STNZ" :-))) |
|
|
|
| btw proregistraci na Sourceforge bych docela rad znal jmeno projektu... Nevsiml jste si ho nekdo? |
|
|
|
| No, porad jenom 'happz to zapisoval'a 'uvidime, happz semdazaznam' - :)) hehe, az vecer, ted to spis nestihnu nez stihnu. Zatim klid.
Jen tak predbezne: bitevni mapa, mozne prikazy pro lod, definice lode a informace, ktere o ni potrebujeme udrzovat, vypocty zasahu.A mozna neco navic. |
|
|
|
| Unimatrix325
K ději: no, toto rozlo?ení máme na mysli ji del?í dobu, av?ak vzhledem k tomu, ?e se jedná o tahovku, nebudeme to komplikavat hvězdným datem (asi). Co se lodí týče, zatím to vypadá na "standardní typový strom" s mo?ností vlastních úprav v rámci povoleného bodového modifikátoru. ;-)
Ad hospoda:
Kovi
Co ty sem nenapí?e?, to snad není mo?ný :-))
Ale happzův výklad byl pro mne moc zajímavej... vysvětlil to, dle mého, jasně a stručně.
Jinak si myslím, ?e jsme včera večer docela hezky provedli analýzu "boje" a na základě toho definovali spoustu proměnných týkajících se lodí.
happz:
U? se tě?ím na stručný výcuc na?eho hospodského "brainstormingu" :-) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 02. květen 2002 07:50 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Ad : dějové rozlo?ení hry : Co takhle to rozdělit do tří imaginárních kapitol
1) První kontakt + období TOS = dané lodě a technologie + pouze pár ras
2) období TNG (DS9 a VOY) = přednastavené lodě a technologie (ale u? se dají i vytářet nové) + nové rasy a nějáké ty hlavní události (Wolf359 , válka s Dominionem)
3) období dal?ích cca 100 let = mo?nost vývoje úplně nových technologií a lodí (s vyu?itím toho generátoru názvů) + náhodně generované nové rasy...
ka?dé období by trvalo asi 100 let a nebyli by navzájem pevně odděleny...jen takhle pro pořádek.... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 02. květen 2002 07:47 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Kovi : no takové seznamy (postav,lodí ale třeba hlavně planet) existují : www.ditl.org . Pokud jde o lodě a potřebovali by jste seznam nebo tak něco tak toho bych se rád ujal. |
|
|
|
| Jsem taky jeste vcera vecer (rozumej kolem pulnoci) zacal v Excelu kutit databazi lodi Federace (existujici tridy lodi, existujici nazvy (v pripade, ze by hrac odmitl moznost lod si pojmenovat po svem), i existujici jmena kapitanu. Pokud si teda ale nekdo myslite, ze jste na to vhodnejsi kandidat, nebo uz neco hotovyho mate, tak dejte vedet, abych se s tim nedelal zbytecne.
Ti, co nebyli v hospode: Taky jste prisli o to, jak se nam happz pomoci teorie relativity snazil vysvetlit, jakou paseku nadela srazka vesmirny lodi pri rychlosti pul c s atomem vodiku. No, moc jsme se nechytali. Nasledna Newtonova rovnice o zavislosti zrychleni na hmotnosti a jeste na necem to zrovna nevylepsila. Pak se mi jeste happz s Jirkou zhruba po hodine a pul v hospode snazili namluvit, ze si jeste nevsimli zadku ty servirky - lhari! No a co se tyce Treku, to snad uz happz.
Jo, Spocku: Tys mel v kompu nejaky navrhy na nazev hry. Myslim, ze bys to sem moh vypsat, abysme si mohli nejakej nazev vybrat (treba zatim i jako pracovni). |
|
|
|
| Naku: No, Spock pak za hodku a pul odesel taky, tak jsme se operativne presunuli do nejaky hospody nad Vaclavakem, kde jsme az do pul desaty kreslili interface bitevni mapy a psali pro to nejaky podklady. Blizsi informace sem snad hodi happz, kterej si to zapisoval.
Uni: Mno, hra samotna bude mit zaber zrejme od TOS az kdo-vi-kam, takze let habadej. Trid tam naflakame urcite spoustu, s tim si starosti delat nemusis. Viz opet - snad neco napise happz |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 01. květen 2002 21:52 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| omlouvám se za překlepy...psal sem to v rychlosti... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 01. květen 2002 21:51 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Happz : no pokud děláte tahovou strategii se záběrem několik let (doufám) , tak si asi te?ko vystačíte s : Galaxy,Nebula,Defiant,Sovereign...
Asi sem hračička ale bez lodí typu : Miranda,Constellation,Constitution,Oberth,NOva,Intrepid,Akira,Steamrunner,Excelsior,Ambassador........ asd. se asi v takové hře neobejdete. Nikdo po vás nechce cpát tam Cheyenne,New orleans nebo Chalenger..... |
|
|
|
| Uz mam motherboard !!!! (a DDRku)
K cemu jste nakonec dosli ?
Zejtra sem postnu par screenshotu z MOO][. abych vam ukazal jak'sem to myslel....
Dobrou... |
|
|
|
| Hrdliccin zval Kulasce hlas? |
|
|
|
| Dobré ráno, ranní ptáčata :-)))
Ad přepadávání a posádky: Já bych tam posádku dal (jde jen o číslo, které udává, jestli má útočník ?anci loď obsadit).
Ale obecně charakteristiky lodě:
1) Typ a jméno
2) Síla phaserů, počet a síla torpéd
3) ?títy a obrana
4) rychlost
5) síla scannerů
6) počet posádky
7) počet "mariňáků", tj. osob, které mohou fungovat jako obsazovací
8) zku?enosti
9) počet osob k evakuaci (místo v nákladovém prostoru)
10) maskování (ano/ne)
11) příslu?nost (k jaké rase)
No, mo?ná to není tak úplně popořádku, ale tak nějak bych si to představoval.
Doufám, ?e se uvidíme v 17:00 v plném počtu! Zatím... jdu brouzdat po Petříně! ...a hrdličin zval ku lásce hlas... |
|
|
|
| (Technicka - s tou kocovinou to nejni tak zly, takze budu pouzitelnej :))))) |
|
|
|
| Kovi
A proc cleny posadky ? Lod bez moznosti pohybu (v nase "2D" prostoru) bude povazovana za zajatou... vzdyt se posadka lodi vestinou vzda (OK... posadka federacni lodi vetsinou vzda, kdyz je v bezvichodne situaci...
Sraz... no... nechci malovat cervy na zed, ale vidim to blede... asi budu mit jen 1 jedinou hodinu casu. Rozhodne to neberte jako nezajem z moji strany, ale cca v 18.30 ke me ma prijit clovek s tim motherboardem a nechci ho nechat cekat...
Poznavaci znameni - budu cerno-bilej (as me uvidite, zpopatrite o co de :))) |
|
|
|
| No, kdyz to podas takhle, tak ty spionazni akce a zajimani lodi zni fakt dobre. Obzvlast dobre pak vypada moznost vynalezat nove technologie na zaklade pruzkumu ukoristeneho cizackeho plavidla. |
|
|
|
| tak, zase trosku prispevku...
ad pocty lodi: kolik vyuzije federace trid lodi? Pokud zrovna nepadne vlada nad hrou do rukou nejakeho sileneho hracicky, tak bych nerekl, ze jich DOKAZE pouzit - vyuzit - vsech XX dvacet nebo kolik jich je. Takze fajn, treba budou k dispozici, ale v nejakem 'hracickovskem' modu, pro ty fajnsmekry.
No, a ty ostatni rasy, tam asi pohledame. Kovi - souhlas, co by splodily nase mozky, neni treba publikovat, uz tak bude dost velkej jejich podpis na AI protihracu (Romulansky pretor cholerikem :)))
ad 'spionazni akce': uz jsme si rekli, ze 'tahova strategie uz byla stvorena jedna a vsechny dalsi jsou skoro stejny' - musime do ni nacpat co se vejde a co nas napadne - ovsem inteligentni napady, ne nejaky ptakoviny (i kdyz... :) Me pripada prepadavani lodi dost dobry, jen si to predstavte: napadnete lod, znicite stity a misto, abyste ji rozstrileli, proste ji obsadite a predate rozvedce. TV tu chvili mate a) obrovsky zdroj informaci o technologii a za b) rozvedka uz ji nejake vyuziti najde - TalShiar zautoci na Klingony v lodich federace :)
A navic je to dalsi 'ukol' do hry: ztraceji se lode, vysetri to. A nekde v mlhovine najde zakladnicku Klingonu... A diplomati, a vyhruzky usw. |
|
|
|
| Hmmm,hmm,hmmm. To s tim kradenim lodi - to by stalo asi za delsi slovni potycku. Ja si ted teda nejak nedokazu predstavit, jak presne by to v praxi asi tak mohlo vypadat. To bysme teda museli mit u kazdy lodi zrejme danej pocet clenu posadky, ktera by se jako vyvrazdila pri prevzeti nebo jak by se to udelalo? Pocet clenu posadky by teda musel byt urcite, kdybysme chteli lod opustit (jinak to nevidim). To se mi zda mozna az prilisnej detail....
A co se toho nepomeru u lodi tyce - to je vazne vec zapeklita. Ale uz jsem to rekl a znova to zopakuju (teda jestli uz to neopakuju podruhy), ze jsem proti pridavani nasich vlastnich vyplodu chorych mozku do hry. Pokud bude treba (a zda se, ze bude) pridavat typy lodi, ktery v serialech/filmech nebyly, (Nemesis je o Romulanech nebo ne? Jestli jo, to tam urcite budou mit neco novyho, ne?) tak bych rozhodne nic nevymyslel, ale mrknul ke "konkurenci" jako Armada a treba Starfleet Command. Co ja vim kam vsude a vzal si odsud Paramountem schvaleny veci.
Smarja, to zas kecam... Dneska jsem projel 900 stranek GamePlanetu a jsem zralej pro Chocholouska. Ted jeste projet moji databazi (pocet bunek = 900 radku x 12 sloupcu) a zejtra se na sraz nedostavim, neb me z toho klepne procak |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|