Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3503 - 3522 / 3834Starší   Nejstarší

Mr.Spock - 02. květen 2002 20:27sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Me napadlo treba:

Star Trek: Evolution
Star Trek: Great Evolution
Naku - 02. květen 2002 19:17sipka
ZAMĚŘIT
Naku
No... chtel sem sem hodit ty sshoty, ale nejak to blbne (windoze nemaj konverzi 256 barev do 32bit v krvi :). Tak czo ste vymysleli... pochlubite se konecne ?

Ad nazev - co treba: "Star Trek Odyssey" ???
Jirka006 - 02. květen 2002 17:03sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Kdy? u? jsme u toho, tak mě napadá je?tě: ST: The Force / ST: Síla
Jirka006 - 02. květen 2002 17:02sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Co takhle: "StarTrek: New begining" nebo v če?tině: "StarTrek: Nový začátek" ...zkratka "STNB" nebo "STNZ" :-)))
happz - 02. květen 2002 14:17sipka
ZAMĚŘIT
happz
btw proregistraci na Sourceforge bych docela rad znal jmeno projektu... Nevsiml jste si ho nekdo?
happz - 02. květen 2002 10:46sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, porad jenom 'happz to zapisoval'a 'uvidime, happz semdazaznam' - :)) hehe, az vecer, ted to spis nestihnu nez stihnu. Zatim klid.

Jen tak predbezne: bitevni mapa, mozne prikazy pro lod, definice lode a informace, ktere o ni potrebujeme udrzovat, vypocty zasahu.A mozna neco navic.
Jirka006 - 02. květen 2002 08:51sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Unimatrix325
K ději: no, toto rozlo?ení máme na mysli ji del?í dobu, av?ak vzhledem k tomu, ?e se jedná o tahovku, nebudeme to komplikavat hvězdným datem (asi). Co se lodí týče, zatím to vypadá na "standardní typový strom" s mo?ností vlastních úprav v rámci povoleného bodového modifikátoru. ;-)

Ad hospoda:
Kovi
Co ty sem nenapí?e?, to snad není mo?ný :-))
Ale happzův výklad byl pro mne moc zajímavej... vysvětlil to, dle mého, jasně a stručně.
Jinak si myslím, ?e jsme včera večer docela hezky provedli analýzu "boje" a na základě toho definovali spoustu proměnných týkajících se lodí.

happz:
U? se tě?ím na stručný výcuc na?eho hospodského "brainstormingu" :-)
Anonym: Unimatrix325 - 02. květen 2002 07:50sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad : dějové rozlo?ení hry : Co takhle to rozdělit do tří imaginárních kapitol 1) První kontakt + období TOS = dané lodě a technologie + pouze pár ras 2) období TNG (DS9 a VOY) = přednastavené lodě a technologie (ale u? se dají i vytářet nové) + nové rasy a nějáké ty hlavní události (Wolf359 , válka s Dominionem) 3) období dal?ích cca 100 let = mo?nost vývoje úplně nových technologií a lodí (s vyu?itím toho generátoru názvů) + náhodně generované nové rasy... ka?dé období by trvalo asi 100 let a nebyli by navzájem pevně odděleny...jen takhle pro pořádek....
Anonym: Unimatrix325 - 02. květen 2002 07:47sipka
ZAMĚŘIT
0
Kovi : no takové seznamy (postav,lodí ale třeba hlavně planet) existují : www.ditl.org . Pokud jde o lodě a potřebovali by jste seznam nebo tak něco tak toho bych se rád ujal.
Kovi - 02. květen 2002 05:38sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jsem taky jeste vcera vecer (rozumej kolem pulnoci) zacal v Excelu kutit databazi lodi Federace (existujici tridy lodi, existujici nazvy (v pripade, ze by hrac odmitl moznost lod si pojmenovat po svem), i existujici jmena kapitanu. Pokud si teda ale nekdo myslite, ze jste na to vhodnejsi kandidat, nebo uz neco hotovyho mate, tak dejte vedet, abych se s tim nedelal zbytecne.

Ti, co nebyli v hospode: Taky jste prisli o to, jak se nam happz pomoci teorie relativity snazil vysvetlit, jakou paseku nadela srazka vesmirny lodi pri rychlosti pul c s atomem vodiku. No, moc jsme se nechytali. Nasledna Newtonova rovnice o zavislosti zrychleni na hmotnosti a jeste na necem to zrovna nevylepsila. Pak se mi jeste happz s Jirkou zhruba po hodine a pul v hospode snazili namluvit, ze si jeste nevsimli zadku ty servirky - lhari! No a co se tyce Treku, to snad uz happz.

Jo, Spocku: Tys mel v kompu nejaky navrhy na nazev hry. Myslim, ze bys to sem moh vypsat, abysme si mohli nejakej nazev vybrat (treba zatim i jako pracovni).
Kovi - 01. květen 2002 22:23sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Naku: No, Spock pak za hodku a pul odesel taky, tak jsme se operativne presunuli do nejaky hospody nad Vaclavakem, kde jsme az do pul desaty kreslili interface bitevni mapy a psali pro to nejaky podklady. Blizsi informace sem snad hodi happz, kterej si to zapisoval.

Uni: Mno, hra samotna bude mit zaber zrejme od TOS az kdo-vi-kam, takze let habadej. Trid tam naflakame urcite spoustu, s tim si starosti delat nemusis. Viz opet - snad neco napise happz
Anonym: Unimatrix325 - 01. květen 2002 21:52sipka
ZAMĚŘIT
0
omlouvám se za překlepy...psal sem to v rychlosti...
Anonym: Unimatrix325 - 01. květen 2002 21:51sipka
ZAMĚŘIT
0
Happz : no pokud děláte tahovou strategii se záběrem několik let (doufám) , tak si asi te?ko vystačíte s : Galaxy,Nebula,Defiant,Sovereign... Asi sem hračička ale bez lodí typu : Miranda,Constellation,Constitution,Oberth,NOva,Intrepid,Akira,Steamrunner,Excelsior,Ambassador........ asd. se asi v takové hře neobejdete. Nikdo po vás nechce cpát tam Cheyenne,New orleans nebo Chalenger.....
Naku - 01. květen 2002 21:34sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Uz mam motherboard !!!! (a DDRku)

K cemu jste nakonec dosli ?

Zejtra sem postnu par screenshotu z MOO][. abych vam ukazal jak'sem to myslel....

Dobrou...
happz - 01. květen 2002 13:25sipka
ZAMĚŘIT
happz
Hrdliccin zval Kulasce hlas?
Jirka006 - 01. květen 2002 10:30sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Dobré ráno, ranní ptáčata :-)))

Ad přepadávání a posádky: Já bych tam posádku dal (jde jen o číslo, které udává, jestli má útočník ?anci loď obsadit).
Ale obecně charakteristiky lodě:
1) Typ a jméno
2) Síla phaserů, počet a síla torpéd
3) ?títy a obrana
4) rychlost
5) síla scannerů
6) počet posádky
7) počet "mariňáků", tj. osob, které mohou fungovat jako obsazovací
8) zku?enosti
9) počet osob k evakuaci (místo v nákladovém prostoru)
10) maskování (ano/ne)
11) příslu?nost (k jaké rase)

No, mo?ná to není tak úplně popořádku, ale tak nějak bych si to představoval.

Doufám, ?e se uvidíme v 17:00 v plném počtu! Zatím... jdu brouzdat po Petříně! ...a hrdličin zval ku lásce hlas...
Naku - 01. květen 2002 09:29sipka
ZAMĚŘIT
Naku
(Technicka - s tou kocovinou to nejni tak zly, takze budu pouzitelnej :)))))
Naku - 01. květen 2002 09:26sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Kovi
A proc cleny posadky ? Lod bez moznosti pohybu (v nase "2D" prostoru) bude povazovana za zajatou... vzdyt se posadka lodi vestinou vzda (OK... posadka federacni lodi vetsinou vzda, kdyz je v bezvichodne situaci...

Sraz... no... nechci malovat cervy na zed, ale vidim to blede... asi budu mit jen 1 jedinou hodinu casu. Rozhodne to neberte jako nezajem z moji strany, ale cca v 18.30 ke me ma prijit clovek s tim motherboardem a nechci ho nechat cekat...

Poznavaci znameni - budu cerno-bilej (as me uvidite, zpopatrite o co de :)))
Kovi - 30. duben 2002 22:25sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
No, kdyz to podas takhle, tak ty spionazni akce a zajimani lodi zni fakt dobre. Obzvlast dobre pak vypada moznost vynalezat nove technologie na zaklade pruzkumu ukoristeneho cizackeho plavidla.
happz - 30. duben 2002 20:10sipka
ZAMĚŘIT
happz
tak, zase trosku prispevku...

ad pocty lodi: kolik vyuzije federace trid lodi? Pokud zrovna nepadne vlada nad hrou do rukou nejakeho sileneho hracicky, tak bych nerekl, ze jich DOKAZE pouzit - vyuzit - vsech XX dvacet nebo kolik jich je. Takze fajn, treba budou k dispozici, ale v nejakem 'hracickovskem' modu, pro ty fajnsmekry.

No, a ty ostatni rasy, tam asi pohledame. Kovi - souhlas, co by splodily nase mozky, neni treba publikovat, uz tak bude dost velkej jejich podpis na AI protihracu (Romulansky pretor cholerikem :)))

ad 'spionazni akce': uz jsme si rekli, ze 'tahova strategie uz byla stvorena jedna a vsechny dalsi jsou skoro stejny' - musime do ni nacpat co se vejde a co nas napadne - ovsem inteligentni napady, ne nejaky ptakoviny (i kdyz... :) Me pripada prepadavani lodi dost dobry, jen si to predstavte: napadnete lod, znicite stity a misto, abyste ji rozstrileli, proste ji obsadite a predate rozvedce. TV tu chvili mate a) obrovsky zdroj informaci o technologii a za b) rozvedka uz ji nejake vyuziti najde - TalShiar zautoci na Klingony v lodich federace :)

A navic je to dalsi 'ukol' do hry: ztraceji se lode, vysetri to. A nekde v mlhovine najde zakladnicku Klingonu... A diplomati, a vyhruzky usw.

Nejnovější   Novější 3503 - 3522 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o