Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3493 - 3512 / 3834Starší   Nejstarší

Jirka006 - 03. květen 2002 09:18sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Je?tě něco: Myslím, ?e bylo u "pifka" řečeno, ?e v boji budou mít hráči mo?nost udělat s lodí nouzový warp pryč na jiné (náhodné?) sousední pole taktické mapy, av?ak pouze za podmínky, ?e budou určitý počet čtverců u kraje bitevní mapy.
Jirka006 - 03. květen 2002 09:09sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Wow, tolik komentářů jsem nečekal ;-) !!!

Ad název: StarTrek: Evolution je SUPER!!! Hlasuji za! (Prubněte někdo, zda-li se hra bodobného názvu ji? nevyskytuje, prosím.)

Ad autodestrukce (AD): mám dojem, ?e jsme definovali podmínku, ?e AD bude mo?ná pouze po úplné evakuaci vlastní posádky (minimálně při hře za Federaci).

K právním otázkám Organianské dohody a smlouvy z Algeronu se zatím, ač bych asi měl, nevyjádřím :-))

Ad po?kozená loď: Mám dojem, ?e výsledek byl, ?e loď bez warpu a bez dal?í pomoci bude mít ?ivotnost posádky jen na několik dal?ích tahů (a bez mo?nosti pohybu), tj. poté z důvodu následného selhání podpory ?ivota bude "bez posádky" tj. s mo?ností obsazení/odvlečení do doků (automaticky bych to nedělal). Pokud v?ak bude mít hráč je?tě jinou vlastní loď v boji, mů?e provézt autodestrukci (navrhuji udělat po?kození sousedních lodí - jako důsledek exploze).

happz: Tak takhle dlouhý příspěvek jsem fakt nečekal! Fakt dobrý!
Kovi - 02. květen 2002 23:20sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jinak, tutorial by se mel odehravat v Enterprise, samotna hra by zacinala v TOSce. Jak uz jsem nekolikrat rikal - u vsech clenu tymu plati prisny zakaz vymysleni vlastnich technologii, trid lodi, nazvu jidel i alkoholickych napoju
Kovi - 02. květen 2002 23:19sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz: ty ses ale rozepsal (no, Mr. Spock defacto taky, ale to bylo spis cut&paste). Ovladani lodi behem boje by mel zrejme rozvest Jirka, protoze ten to ma v krvi. Co se strelby do vlastnich rad tyce, tak tu jsme tusim zavrhli a nahradili autodestrukci, nemylim-li se, hihihihi (ehm).

Klingonska neutralni zona: Jo, ja jsem taky tvrdil, ze tam byla, nebo bude? A jeste k zakazu maskovaci technologie pro UFP: Citace z manualu BC: "Ačkoliv Smlouva z Algeronu zakazuje Hvězdné flotile vývoj maskovací technologie, nebrání nám v tom, abychom se zabývali fázovou technologií..."

ad klingonsky lode: Jak jsme se bavili v hospode, tak jsem vcera nekde videl, ze byly oznaceny IKC a pak IKS nebo obracene, kazdopadne oboje.

ad nazev: Jsem pro Evolution! From teaser: "Watch the Evolution! Create the Evolution! Be the Evolution!" Ac to po prekladu muze znit jakkoliv, jiste kouzlo tomu nelze uprit:-))

Uni: OK. Ja jsem se s tou dbase lodi zatim moc neparal, takze to prehravam na tebe. Jde asi o tohle: Potrebujeme seznam (pokud mozno vsech) trid federalnich, klingonskych, romulanskych atd. atd. lodi - idealne mit ke kazde tride obrazek. Dal by se taky hodil seznam v Treku existujicich kapitanu a admiralu (proste lodim velicich dustojniku). Dal jeste i seznam primo JMEN lodi (pro pripad, ze by hraci opovrhli moznosti pojmenovat si svoje lode po svym, tak abysme nemuseli vymyslet moc nazvu sami nebo je nechat generovat nejakym necim. Cim vic od vseho - tim lip!:-)
happz - 02. květen 2002 21:26sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, a ST: Endless Universe se mi libi :)
happz - 02. květen 2002 21:24sipka
ZAMĚŘIT
happz
No jo, je tam. Ale vis co: pokud reknes Neutralni zona, okamzite se mi vybavi ta mezi Romulany a UFP.
Mr.Spock - 02. květen 2002 21:16sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Jak jsme se bavili na nasem poslednim srazu, tak jen pro lepsi pochopeni tam vyrceneo pridavam...

Organijská mírová smlouva mezi Spojenou federací planet a Klingonskou ří?í

Hvězdného data 3199.1 byla sepsána smlouva o nastolení míru mezi Spojenou federací planet a Klingonskou ří?í. Obsahovala 6 sekcí.
Podmínka 1)
Tato mírová dohoda počínaje hvězdným datem 3199.5 je současně uvalena na Klingonskou ří?i a Spojenou Federaci Planet. Dokud va?e vlády a bojovníci v prostoru galaxie nebudou souhlasit s okam?itým zastavením nepřátelství, mohou být kterékoli va?e ozbrojené síly okam?itě vyřazeny. Jakékoliv projevy nepřítelství budou okam?itě ukončeny. V?echny bojové jednotky jsou, a také zůstanou, deaktivovány, dokud některá ze stran tuto podmínku neporu?í.
Podmínka 2)
Nechť je ustavena Neutrální zóna. Od tohoto data nadále, nebudou uvnitř zóny ?iroké 7,5 parseků mezi sousedními územními hranicemi obou stran podniknuty ?ádné ozbrojené nepřátelské akce mezi Klingonskou ří?í a Spojenou federací planet.
Podmínka 3)
Ve?kerý personál a zařízení jakéhokoliv druhu, nále?ející jedné ze stran, bude do pěti set dnů od uzavření tohoto příměří z Neutrální zóny odstraněno. Kdykoli se uvnitř této zóny pokusí osoba nebo jednotka některé ze stran pou?ít výzbroj nepřátelským způsobem proti osobě nebo jednotce druhé strany, bude tato osoba nebo jednotka i s výzbrojí okam?itě zne?kodněna.
Podmínka 4)
Přijde-li v budoucnu doba, kdy se Klingonská ří?e a Spojená federace planet stanou spojenci a dobrými přáteli, pracujíce společně v míru a harmonii pro dobro obou, nesmí do této doby ?ádná strana odepřít druhé mírový přístup do jejích planetárních základen v Neutrální zóně např. za účelem odpočinku.
Podmínka 5)
Obě strany budou respektovat územní celistvost Organie a nebudou se později pokou?et o naru?ení na?eho planetárního území nebo na?ich zále?itostí. Kdy? v budoucnu přijde čas pro na?e připojení k oběma stranám v mírovém vývoji galaktických vztahů, seznámíme Vás s na?imi úmysly.
Podmínka 6)
Jsme si vědomi, ?e uvnitř Neutrální zóny je mnoho planetárních civilizací v různých stupních evolučního vývoje, které mohou mít u?itek z kontaktu s pokročilými kulturami Klingonské ří?e a Spojené federace planet. Organia proto takový mírový kontakt a kulturní výměnu povoluje. Organie si ale vyhrazuje právo, podle svého vlastního uvá?ení, přiřknout a zprostředkovat právo kontaktu té straně, která bude podle jejího názoru nejlépe schopna pomoci vý?e zmíněmým kulturám.


Jak vidite, Neutralni zona mezi Klingonskou risi a UFP skutecne existovala/existuje/bude existovat. To jen tak naokraj, protoze se mi to vcera nekdo snazil mermomoci vymluvit a trochu jsem si pripadal jako blbec.
happz - 02. květen 2002 20:55sipka
ZAMĚŘIT
happz
aha, informace o lodi: pokud jste ukoristil exemplar tridy lodi, se kterou bojujete, nebo mate dobrou rozvedku, obrazi se vam, co vite, s tim co zjistily vase senzory. Tedy, nemuzete vedet vsechno, pokud jsou vase senzory slabe, uvidite jen to, co znate z rozvedky, ale ta konkretni lod muze byt treba kompletne prestavena :)
happz - 02. květen 2002 20:51sipka
ZAMĚŘIT
happz
tak jo, zacnu souhrn - ale urcite to nedam dohromady vsechno...

1) bitevni mapa a bitva vubec
No, trosku MoO I a MoO II :) klasicka ctvereckova pole, co pole, to maximalne jedna lod. Vlevo sloupec vyhrazeny pro vypisy, zbytek obrazovky je bitevni mapa - nemela by byt skrolovana, pokud mozno vse najednou na obraze.
Sloupec vypisu je rozdelen na dve poloviny horizontalne - horni zobrazuje tlacitka, umoznujici zadavani prikazu aktualne vybrane lodi - pravdebopobne kliknuti na zobrazene scene na lod zobrazi jeji prikazovou listu a zaroven ve spodni polovine sloupce vybehnou informace o lodi - k tem pozdeji.
Prikazy, ktere jsou umozneny pro lod - pokud lod prave nema moznost prikaz vubec vykonant nebo ji neni povolen, takxe bud zobrazi info zpravicka, nebo bude prislusne tlacitko 'zasedle' nebo nebude vubec - nechme na volbe. Ale k prikazum: klasicke zautoc phasery, torpeda - mozna jeden prikaz, ... klasicke ovladani lodi behem boje (prosim, rozvedte to nekdo, tohle si nepamatuju, ani to nemam zapsany)
Predpoklada se moznost autodestrukce, nevim, jak jsme doresili moznost strelby do vlastnich rad :) ale mam pocit, ze jsme to zavrhli, moznost vyuziti trasporteru - zabrani lodi.
Poskozeni lode v bitve: na zakldade hodnot utoci lode - jeji zkusenost, vykonost jejiho systemu rizeni strelby (technologicky pokrok) a cile atd. se vysoudi, jak tezce a kde doslo k poskozeni lodi napadene. Predpoklada se moznost rozpadu jistych systemu lodi (warp pohon, stity, zbrane, ...) popr. i prikaz k vyhozeni M/AM jadra - pak samozrejme lod nemuze cestovat warpem. Po skonceni bitvy ma vitez moznost vzit zbyle poskozene lode - jeho enbo soupere - do vleku k nejbizsi zakladne - to probehne asi automaticky.
Tady se mlcky predpoklada jedno - poskozeni z bitvy se bude muset opravovat na zakladne - to bych omezil nejakym procentualnim cislem podle zkusenosti posadky.
Informace o lodi - hrac si v docich postavi TRIDU lodi - zakldani jeji vlastnosti jsou nastaveny podle prototypu teto tridy. Treba hned potom, co ji dobuduje, ji muze podle jisteho bodovaciho systemu prostoru lodi prebudovat - upravit k obrazu svemu: kazda soucastka potrebuje XX jednotek prostoru, XX jednotek vykonu, a hrac si muze vyhrat - pekelne rychla lod s extremnimi stity, ale neozbrojena je dost vhodna pro vyzvednou sluzbu, usw.
No, dlasi infromace o lodi se tykaji uz snad jenom jeji vnitrni reprezentace v pocitaci, takze tim snad nebudu ani rusit, snad jen jeste par dalsich prispevku:
Posadka lodi, jista cast jsou namornici, schopni obsazovat lode. Dale lod ma jisty pocet 'zasob', ktere na pocatku staci pro zakladni posadku na XXX tahu, nez bude muset doplnit. Pri kazdem navstiveni pratelske planety, stanice, popr. i po vujednavani s cizi lodi se zasoby doplni - prvni dva pripady automaticky, pokud se s nekym dohodne uprostred vesmiru sam, jeho vec. Ale: pokud lod napr. pri evakuaci prevazi o nekolik stovek nebo XXX lidi vic, tim rychleji samozrejme zasoby ubyvaji.
Maskovani zpusobuje, ze lod opravdu NENI videt - ne jako BotF, ze ma jen vyhodu prvniho tahu. Proste neni videt, pokud ovsem nemate o jisty pocet radu lepsi technologii (tachyonove site :)

No, tak to je asi vsechno, nac jsem si vzpomnel. Vic uz z pameti nevydoluju, mozna az casem. Tak, a ted k tem, co nebyli na seanci u pifka - tohle je prace tri mozku, zatim na projektu pracuje pocet asi dvojnasobny. Takze zacnete doplnovat, rozebirat, vznaset namitky, proste kriztizovat a provolavat slavu.

naku: s tebou bych se rad nekdy sesel, musime 'pry' spachat cosi jako ukazkovou verzi :)))) To asi jeste ti prosti smrtelnici netusi, co si to vymysleli :)) Ale vazne - meli bysme zacit, at mame na co navazovat dalsi, takhle od stolu to nejde tak dobre. predpokladam, ze staci programatorska schuzka, ze neni treba zatezovat ostatni - tezko rict, kdy bysme se zase sesli, snad zase za 14 dni, coz je pro prvni verzi moc dlouha doba.

nazev: no, staci zatim pracovni, hra muze byt zverejnena pod trosku jinym.
Mr.Spock - 02. květen 2002 20:32sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Nebo treba:

Star Trek: Endless Universe
Mr.Spock - 02. květen 2002 20:27sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Me napadlo treba:

Star Trek: Evolution
Star Trek: Great Evolution
Naku - 02. květen 2002 19:17sipka
ZAMĚŘIT
Naku
No... chtel sem sem hodit ty sshoty, ale nejak to blbne (windoze nemaj konverzi 256 barev do 32bit v krvi :). Tak czo ste vymysleli... pochlubite se konecne ?

Ad nazev - co treba: "Star Trek Odyssey" ???
Jirka006 - 02. květen 2002 17:03sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Kdy? u? jsme u toho, tak mě napadá je?tě: ST: The Force / ST: Síla
Jirka006 - 02. květen 2002 17:02sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Co takhle: "StarTrek: New begining" nebo v če?tině: "StarTrek: Nový začátek" ...zkratka "STNB" nebo "STNZ" :-)))
happz - 02. květen 2002 14:17sipka
ZAMĚŘIT
happz
btw proregistraci na Sourceforge bych docela rad znal jmeno projektu... Nevsiml jste si ho nekdo?
happz - 02. květen 2002 10:46sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, porad jenom 'happz to zapisoval'a 'uvidime, happz semdazaznam' - :)) hehe, az vecer, ted to spis nestihnu nez stihnu. Zatim klid.

Jen tak predbezne: bitevni mapa, mozne prikazy pro lod, definice lode a informace, ktere o ni potrebujeme udrzovat, vypocty zasahu.A mozna neco navic.
Jirka006 - 02. květen 2002 08:51sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Unimatrix325
K ději: no, toto rozlo?ení máme na mysli ji del?í dobu, av?ak vzhledem k tomu, ?e se jedná o tahovku, nebudeme to komplikavat hvězdným datem (asi). Co se lodí týče, zatím to vypadá na "standardní typový strom" s mo?ností vlastních úprav v rámci povoleného bodového modifikátoru. ;-)

Ad hospoda:
Kovi
Co ty sem nenapí?e?, to snad není mo?ný :-))
Ale happzův výklad byl pro mne moc zajímavej... vysvětlil to, dle mého, jasně a stručně.
Jinak si myslím, ?e jsme včera večer docela hezky provedli analýzu "boje" a na základě toho definovali spoustu proměnných týkajících se lodí.

happz:
U? se tě?ím na stručný výcuc na?eho hospodského "brainstormingu" :-)
Anonym: Unimatrix325 - 02. květen 2002 07:50sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad : dějové rozlo?ení hry : Co takhle to rozdělit do tří imaginárních kapitol 1) První kontakt + období TOS = dané lodě a technologie + pouze pár ras 2) období TNG (DS9 a VOY) = přednastavené lodě a technologie (ale u? se dají i vytářet nové) + nové rasy a nějáké ty hlavní události (Wolf359 , válka s Dominionem) 3) období dal?ích cca 100 let = mo?nost vývoje úplně nových technologií a lodí (s vyu?itím toho generátoru názvů) + náhodně generované nové rasy... ka?dé období by trvalo asi 100 let a nebyli by navzájem pevně odděleny...jen takhle pro pořádek....
Anonym: Unimatrix325 - 02. květen 2002 07:47sipka
ZAMĚŘIT
0
Kovi : no takové seznamy (postav,lodí ale třeba hlavně planet) existují : www.ditl.org . Pokud jde o lodě a potřebovali by jste seznam nebo tak něco tak toho bych se rád ujal.
Kovi - 02. květen 2002 05:38sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jsem taky jeste vcera vecer (rozumej kolem pulnoci) zacal v Excelu kutit databazi lodi Federace (existujici tridy lodi, existujici nazvy (v pripade, ze by hrac odmitl moznost lod si pojmenovat po svem), i existujici jmena kapitanu. Pokud si teda ale nekdo myslite, ze jste na to vhodnejsi kandidat, nebo uz neco hotovyho mate, tak dejte vedet, abych se s tim nedelal zbytecne.

Ti, co nebyli v hospode: Taky jste prisli o to, jak se nam happz pomoci teorie relativity snazil vysvetlit, jakou paseku nadela srazka vesmirny lodi pri rychlosti pul c s atomem vodiku. No, moc jsme se nechytali. Nasledna Newtonova rovnice o zavislosti zrychleni na hmotnosti a jeste na necem to zrovna nevylepsila. Pak se mi jeste happz s Jirkou zhruba po hodine a pul v hospode snazili namluvit, ze si jeste nevsimli zadku ty servirky - lhari! No a co se tyce Treku, to snad uz happz.

Jo, Spocku: Tys mel v kompu nejaky navrhy na nazev hry. Myslim, ze bys to sem moh vypsat, abysme si mohli nejakej nazev vybrat (treba zatim i jako pracovni).

Nejnovější   Novější 3493 - 3512 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o