Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3482 - 3501 / 3834Starší   Nejstarší

PVH - 04. květen 2002 21:47sipka
ZAMĚŘIT
PVH
ja bych řekl, ?e lodě by mělo být mo?né sloučit do skupin jakekoliv velikodti. Taková skupina by se pak označila kliknutím na jednu z lodí a přístupné by byly jen tlačítka s funkcemi, které by měla KA?DÁ z označených lodí. pokud by chtěl hráč pou?ít speciální schopnost jedné lodi ze skupiny označli by jí řekněme se stisknutým ALTem nebo něco podobného. Skupinu by bylo mo?no samozřejmě zru?it nebo z ní loď odebrat. Tak co vy na to?

Je?tě se omlouvám, ?e jsem se opět nedostavil...asi to bude nějaká du?evní choroba...tak jsem se ve středu nudil a? jsem usnul a celý sraz pros.......pal...ach jo!
Anonym: Unimatrix325 - 04. květen 2002 20:34sipka
ZAMĚŘIT
0
Právě proto jsem navrhoval členění do období.... v prvním by byl limit třeba 50 lodí a hráč by je ovládal jednotlivě...v dal?ím u? by musel rozdělit některé lodi to flotil třeba po deseti a ovládal by je přes "kapitána flotily" (limit třeba 500 lodí) a v poslední fázi hry u? by nemohl vůbec ovládat jednotlivé lodě ale pouze flotily a to : do padesáti lodí "kapitán flotily" a do 500 lodí "admirál" .. tyto flotily by se pak chovaly jako jedna jednotka : celá flotila by mohla být na jednom políčku atd.Také v pozděj?ích fázích odpadá např. útočení na warp motory jednotlivých lodí atd. muselo by se celé flotile rozkázat znehybnit nebo neutralizovat celou nepř. flotilu jako jednu jednotku......
Anonym: Unimatrix325 - 04. květen 2002 20:28sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad : ovládání a systém lodí : Je potřeba si uvědomit ,?e ačkoliv to dost závisí na období , tak Federace má k dispozici řádově několik stovek a? tisíc lodí. Konkrétně v dobách války s Dominionem se do jedné bitvy zapojilo 650 fed lodí (DS9 Sacrify of angels) a je dost málo pravděpodobné , ?e se jednalo o celou resp. vět?inu flotily. Zřejmě ?lo např. o jednu desetinu nebo pětinu celé fed flotily. (Vzhledem k tomu ,?e celá tato flotila byla zničena , a? na Defiant a Fed pak dál válčila). Pro potřeby hry se dá počet zredukovat řekněme o jeden řád při zachování realističnosti ..ale i tak tu máme v pokročilé fázi hry několik set lodí.... víte někdo jak na to ? Co třeba členění do flotil (třeba deseti) , proto?e piplat se v téhle fázi hry s ka?dou lodí zvlá?ť by nebylo zrovna user friendly....
Anonym: Unimatrix325 - 04. květen 2002 20:20sipka
ZAMĚŘIT
0
Organianská smlouva mezi Federací a Klingonskou ří?í byla první.... po té následovala důle?itěj?í Khytomerská dohoda (ST:VI The undiscovered country) , která trvá v podstatě do neurčita (s malou přestávkou v DS9 kdy dominionem zmanipulovaná klingonská flotila napadla DS9)... neutrální zóna mezi Fed a Kli existovala a mám pocit ?e teoreticky je?tě existuje. Zmínka o tom je např. v ST:II Wrath of Khan ... Neutrální zóna mezi Fed a Rom existuje podstatně déle a je jedním z produktů mírové poválečné smlouvy , kterou uzavřela Fed a Rom (podle mě dost nevýhodnou , na to , ?e Fed válku vyhrála). V této smlouvě se také mluví o "zákazu vyvíjet a pou?ívat maskovací zařízení" , jsetli se to týká i takzvaného fázového maskování se neví , ale okolnosti okolo dílu TNG : Pegasus (doufám , ?e se to tak menovalo) nasvědčují tomu ,?e i za vývoj fázeového maskování si to někdo na federálním koberečku pěkně slízne :) BTW fázové maskování je dokonalej?í verze klasického a Romulany bylo taky vyvíjeno a vyzkou?eno... Defiant měl jistou dobu maskovací zařízení půjčené od Romulanů výměnou za informace o Dominionu ale mám pocit ,?e ho mohl pou?ívat pouze v gamma q. (né , ?e by to dodr?oval :) a navíc myslím ,?e na to dohlí?elromulanský diplomat... To jen tak na okraj :-)
Anonym: Unimatrix325 - 04. květen 2002 20:13sipka
ZAMĚŘIT
0
BTW přikláním se k názvu Evolution...
Anonym: Unimatrix325 - 04. květen 2002 20:13sipka
ZAMĚŘIT
0
Kovi : Ok...pokude jde o třídy lodí pokusím se sepsat co nejvíce ,ale za obrázky neručím (nicméně pár zajímavejch materiálů mám) Ad kapitáni a admirálové : v tom se nevyznám :-) nikdy jsem se o lidi moc nezajímal... Ad jména lodí : to vytáhnu z Starfleetcommandu : tam jsou slu?né databáze pro Federaci , Romulany , Klingony atd :) ale taky za to neručim...
Mr.Spock - 03. květen 2002 19:58sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
k hlasovani o jmene se asi pridavat nebudu, jelikoz jsou zatim oba bodovani z me hlavy, a tak ani jedno nepovazuji za horsi ci lepsi.

kovi: taktez jsem neneasel zadnou hru se jmenem "Evolution" ci "Endless Universe", takze zde neni problem. dle meho soudu vsak vystihuje prvni nazev vice napln hry a pritom je dostatecne odlisny od "botf", ten druhy je naopak zase vice obecny - klidne by se tak mohla jmenovat multimedialni encyklopedie, adventura ci simulator.
happz - 03. květen 2002 19:43sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, ted me tak napada: pro registraci musim napsat kratky popis projektu, ktery by mel obsahovat mimo jine i detailni popis cile projektu vcetne tech casti, ktere jej odlisuji od ostatnich jiz existujicich reseni. ak, a ja se ptam: CO bude odlisovat ST: Evolution od ostatnich tahovych strategii, at uz klasickych, nebo zamerenych na ST. melo by toho byt co nejvic...
happz - 03. květen 2002 19:10sipka
ZAMĚŘIT
happz
ad GUI: no, to uz se reklo nad koblihou, takze jsem to neopakoval. Ale v souvislosti se zmineou snadnosti pridavani dalsich serepeticek do hry - s tim se pocita a ja osobne si tak vysledny kod predstavuji. 'Pivni spolecnost' uz moji 'vizi' vnitrniho jadra jako systemu naprosto nezatizeneho informacemi o lodich, planetach, konstantach v ruznych prevodnich vzorcich atd. - tedy tak, ze vsechny tyto hodnoty jsou pri startu hry natazeny z nejakeho zdroje (patrne soubor(y)). Pachat tady nejake nepristojnosti, ktere by branily snadnemu rozsireni o dalsi neco jsou jaksi ranou do zad samotnym autorum :) takze klid, snad to bude i jednoduse pristupne.

Pokud jste nekdo neporozumnel, klid - je to vykladem :( Nekdy proste nemam svuj den.

Ano, to jsem vynechal - evakuace a pak teprve autodestukce. A ten warp bych povolil libovolne, uvidime, jaka bude hratelnost, nic nam nebrani posleze ten odletovy prostor omezit.

ad nazev: no, tak si me klidne pripiste k Evolution, ja sem pro. Tak ja du zaregistrovat konto, pak vam dam adresu.
Kovi - 03. květen 2002 18:35sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Ja si myslim, ze Evolution jeste zatim neni, takze nam nic nebrani. Momentalni stav tedy je Evolution=2, Endless Universe=1 (happz nam to kazii!!):-)

S tou autodestrukci az po evakuaci posadky souhlasim.

Co se tyce nouzovyho warpu, tak ten byl treba v ST: Generations, ale je otazkou, jestli bude jeho pouziti vazano na potrebu byt blizko u okraje bitevni mapy. Myslim, ze by se mohlo povolit emergency-warpovat odkudkoliv, protoze lod, ktera nouzove warpuje, to zrejme dela (vetsinou) na posledni chvili, a kdyby se mela plazit jeste xx policek smerem ke kraji, tak ji nepritel rozmasiruje, si myslim....
Jirka006 - 03. květen 2002 14:02sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Mo?ná by bylo vhodné doplnit, ?e co se týče GUI, bylo řečeno, ?e bude "skinovatelné"... tj. na základní kostru přijdou pro ka?dou rasu zvlá?tní skiny. K tomu bych dodal, ?e by bylo fajn, aby celá hra byla připravená jako MODovatelná, tj. přidávání lodí, ras, jako? i grafických prvků by bylo ře?eno "jednodu?e" (např. v?e extra bude v adresáři MOD, ap.) ...to jen technická poznámka.
Jirka006 - 03. květen 2002 09:18sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Je?tě něco: Myslím, ?e bylo u "pifka" řečeno, ?e v boji budou mít hráči mo?nost udělat s lodí nouzový warp pryč na jiné (náhodné?) sousední pole taktické mapy, av?ak pouze za podmínky, ?e budou určitý počet čtverců u kraje bitevní mapy.
Jirka006 - 03. květen 2002 09:09sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Wow, tolik komentářů jsem nečekal ;-) !!!

Ad název: StarTrek: Evolution je SUPER!!! Hlasuji za! (Prubněte někdo, zda-li se hra bodobného názvu ji? nevyskytuje, prosím.)

Ad autodestrukce (AD): mám dojem, ?e jsme definovali podmínku, ?e AD bude mo?ná pouze po úplné evakuaci vlastní posádky (minimálně při hře za Federaci).

K právním otázkám Organianské dohody a smlouvy z Algeronu se zatím, ač bych asi měl, nevyjádřím :-))

Ad po?kozená loď: Mám dojem, ?e výsledek byl, ?e loď bez warpu a bez dal?í pomoci bude mít ?ivotnost posádky jen na několik dal?ích tahů (a bez mo?nosti pohybu), tj. poté z důvodu následného selhání podpory ?ivota bude "bez posádky" tj. s mo?ností obsazení/odvlečení do doků (automaticky bych to nedělal). Pokud v?ak bude mít hráč je?tě jinou vlastní loď v boji, mů?e provézt autodestrukci (navrhuji udělat po?kození sousedních lodí - jako důsledek exploze).

happz: Tak takhle dlouhý příspěvek jsem fakt nečekal! Fakt dobrý!
Kovi - 02. květen 2002 23:20sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jinak, tutorial by se mel odehravat v Enterprise, samotna hra by zacinala v TOSce. Jak uz jsem nekolikrat rikal - u vsech clenu tymu plati prisny zakaz vymysleni vlastnich technologii, trid lodi, nazvu jidel i alkoholickych napoju
Kovi - 02. květen 2002 23:19sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz: ty ses ale rozepsal (no, Mr. Spock defacto taky, ale to bylo spis cut&paste). Ovladani lodi behem boje by mel zrejme rozvest Jirka, protoze ten to ma v krvi. Co se strelby do vlastnich rad tyce, tak tu jsme tusim zavrhli a nahradili autodestrukci, nemylim-li se, hihihihi (ehm).

Klingonska neutralni zona: Jo, ja jsem taky tvrdil, ze tam byla, nebo bude? A jeste k zakazu maskovaci technologie pro UFP: Citace z manualu BC: "Ačkoliv Smlouva z Algeronu zakazuje Hvězdné flotile vývoj maskovací technologie, nebrání nám v tom, abychom se zabývali fázovou technologií..."

ad klingonsky lode: Jak jsme se bavili v hospode, tak jsem vcera nekde videl, ze byly oznaceny IKC a pak IKS nebo obracene, kazdopadne oboje.

ad nazev: Jsem pro Evolution! From teaser: "Watch the Evolution! Create the Evolution! Be the Evolution!" Ac to po prekladu muze znit jakkoliv, jiste kouzlo tomu nelze uprit:-))

Uni: OK. Ja jsem se s tou dbase lodi zatim moc neparal, takze to prehravam na tebe. Jde asi o tohle: Potrebujeme seznam (pokud mozno vsech) trid federalnich, klingonskych, romulanskych atd. atd. lodi - idealne mit ke kazde tride obrazek. Dal by se taky hodil seznam v Treku existujicich kapitanu a admiralu (proste lodim velicich dustojniku). Dal jeste i seznam primo JMEN lodi (pro pripad, ze by hraci opovrhli moznosti pojmenovat si svoje lode po svym, tak abysme nemuseli vymyslet moc nazvu sami nebo je nechat generovat nejakym necim. Cim vic od vseho - tim lip!:-)
happz - 02. květen 2002 21:26sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, a ST: Endless Universe se mi libi :)
happz - 02. květen 2002 21:24sipka
ZAMĚŘIT
happz
No jo, je tam. Ale vis co: pokud reknes Neutralni zona, okamzite se mi vybavi ta mezi Romulany a UFP.
Mr.Spock - 02. květen 2002 21:16sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Jak jsme se bavili na nasem poslednim srazu, tak jen pro lepsi pochopeni tam vyrceneo pridavam...

Organijská mírová smlouva mezi Spojenou federací planet a Klingonskou ří?í

Hvězdného data 3199.1 byla sepsána smlouva o nastolení míru mezi Spojenou federací planet a Klingonskou ří?í. Obsahovala 6 sekcí.
Podmínka 1)
Tato mírová dohoda počínaje hvězdným datem 3199.5 je současně uvalena na Klingonskou ří?i a Spojenou Federaci Planet. Dokud va?e vlády a bojovníci v prostoru galaxie nebudou souhlasit s okam?itým zastavením nepřátelství, mohou být kterékoli va?e ozbrojené síly okam?itě vyřazeny. Jakékoliv projevy nepřítelství budou okam?itě ukončeny. V?echny bojové jednotky jsou, a také zůstanou, deaktivovány, dokud některá ze stran tuto podmínku neporu?í.
Podmínka 2)
Nechť je ustavena Neutrální zóna. Od tohoto data nadále, nebudou uvnitř zóny ?iroké 7,5 parseků mezi sousedními územními hranicemi obou stran podniknuty ?ádné ozbrojené nepřátelské akce mezi Klingonskou ří?í a Spojenou federací planet.
Podmínka 3)
Ve?kerý personál a zařízení jakéhokoliv druhu, nále?ející jedné ze stran, bude do pěti set dnů od uzavření tohoto příměří z Neutrální zóny odstraněno. Kdykoli se uvnitř této zóny pokusí osoba nebo jednotka některé ze stran pou?ít výzbroj nepřátelským způsobem proti osobě nebo jednotce druhé strany, bude tato osoba nebo jednotka i s výzbrojí okam?itě zne?kodněna.
Podmínka 4)
Přijde-li v budoucnu doba, kdy se Klingonská ří?e a Spojená federace planet stanou spojenci a dobrými přáteli, pracujíce společně v míru a harmonii pro dobro obou, nesmí do této doby ?ádná strana odepřít druhé mírový přístup do jejích planetárních základen v Neutrální zóně např. za účelem odpočinku.
Podmínka 5)
Obě strany budou respektovat územní celistvost Organie a nebudou se později pokou?et o naru?ení na?eho planetárního území nebo na?ich zále?itostí. Kdy? v budoucnu přijde čas pro na?e připojení k oběma stranám v mírovém vývoji galaktických vztahů, seznámíme Vás s na?imi úmysly.
Podmínka 6)
Jsme si vědomi, ?e uvnitř Neutrální zóny je mnoho planetárních civilizací v různých stupních evolučního vývoje, které mohou mít u?itek z kontaktu s pokročilými kulturami Klingonské ří?e a Spojené federace planet. Organia proto takový mírový kontakt a kulturní výměnu povoluje. Organie si ale vyhrazuje právo, podle svého vlastního uvá?ení, přiřknout a zprostředkovat právo kontaktu té straně, která bude podle jejího názoru nejlépe schopna pomoci vý?e zmíněmým kulturám.


Jak vidite, Neutralni zona mezi Klingonskou risi a UFP skutecne existovala/existuje/bude existovat. To jen tak naokraj, protoze se mi to vcera nekdo snazil mermomoci vymluvit a trochu jsem si pripadal jako blbec.
happz - 02. květen 2002 20:55sipka
ZAMĚŘIT
happz
aha, informace o lodi: pokud jste ukoristil exemplar tridy lodi, se kterou bojujete, nebo mate dobrou rozvedku, obrazi se vam, co vite, s tim co zjistily vase senzory. Tedy, nemuzete vedet vsechno, pokud jsou vase senzory slabe, uvidite jen to, co znate z rozvedky, ale ta konkretni lod muze byt treba kompletne prestavena :)
happz - 02. květen 2002 20:51sipka
ZAMĚŘIT
happz
tak jo, zacnu souhrn - ale urcite to nedam dohromady vsechno...

1) bitevni mapa a bitva vubec
No, trosku MoO I a MoO II :) klasicka ctvereckova pole, co pole, to maximalne jedna lod. Vlevo sloupec vyhrazeny pro vypisy, zbytek obrazovky je bitevni mapa - nemela by byt skrolovana, pokud mozno vse najednou na obraze.
Sloupec vypisu je rozdelen na dve poloviny horizontalne - horni zobrazuje tlacitka, umoznujici zadavani prikazu aktualne vybrane lodi - pravdebopobne kliknuti na zobrazene scene na lod zobrazi jeji prikazovou listu a zaroven ve spodni polovine sloupce vybehnou informace o lodi - k tem pozdeji.
Prikazy, ktere jsou umozneny pro lod - pokud lod prave nema moznost prikaz vubec vykonant nebo ji neni povolen, takxe bud zobrazi info zpravicka, nebo bude prislusne tlacitko 'zasedle' nebo nebude vubec - nechme na volbe. Ale k prikazum: klasicke zautoc phasery, torpeda - mozna jeden prikaz, ... klasicke ovladani lodi behem boje (prosim, rozvedte to nekdo, tohle si nepamatuju, ani to nemam zapsany)
Predpoklada se moznost autodestrukce, nevim, jak jsme doresili moznost strelby do vlastnich rad :) ale mam pocit, ze jsme to zavrhli, moznost vyuziti trasporteru - zabrani lodi.
Poskozeni lode v bitve: na zakldade hodnot utoci lode - jeji zkusenost, vykonost jejiho systemu rizeni strelby (technologicky pokrok) a cile atd. se vysoudi, jak tezce a kde doslo k poskozeni lodi napadene. Predpoklada se moznost rozpadu jistych systemu lodi (warp pohon, stity, zbrane, ...) popr. i prikaz k vyhozeni M/AM jadra - pak samozrejme lod nemuze cestovat warpem. Po skonceni bitvy ma vitez moznost vzit zbyle poskozene lode - jeho enbo soupere - do vleku k nejbizsi zakladne - to probehne asi automaticky.
Tady se mlcky predpoklada jedno - poskozeni z bitvy se bude muset opravovat na zakladne - to bych omezil nejakym procentualnim cislem podle zkusenosti posadky.
Informace o lodi - hrac si v docich postavi TRIDU lodi - zakldani jeji vlastnosti jsou nastaveny podle prototypu teto tridy. Treba hned potom, co ji dobuduje, ji muze podle jisteho bodovaciho systemu prostoru lodi prebudovat - upravit k obrazu svemu: kazda soucastka potrebuje XX jednotek prostoru, XX jednotek vykonu, a hrac si muze vyhrat - pekelne rychla lod s extremnimi stity, ale neozbrojena je dost vhodna pro vyzvednou sluzbu, usw.
No, dlasi infromace o lodi se tykaji uz snad jenom jeji vnitrni reprezentace v pocitaci, takze tim snad nebudu ani rusit, snad jen jeste par dalsich prispevku:
Posadka lodi, jista cast jsou namornici, schopni obsazovat lode. Dale lod ma jisty pocet 'zasob', ktere na pocatku staci pro zakladni posadku na XXX tahu, nez bude muset doplnit. Pri kazdem navstiveni pratelske planety, stanice, popr. i po vujednavani s cizi lodi se zasoby doplni - prvni dva pripady automaticky, pokud se s nekym dohodne uprostred vesmiru sam, jeho vec. Ale: pokud lod napr. pri evakuaci prevazi o nekolik stovek nebo XXX lidi vic, tim rychleji samozrejme zasoby ubyvaji.
Maskovani zpusobuje, ze lod opravdu NENI videt - ne jako BotF, ze ma jen vyhodu prvniho tahu. Proste neni videt, pokud ovsem nemate o jisty pocet radu lepsi technologii (tachyonove site :)

No, tak to je asi vsechno, nac jsem si vzpomnel. Vic uz z pameti nevydoluju, mozna az casem. Tak, a ted k tem, co nebyli na seanci u pifka - tohle je prace tri mozku, zatim na projektu pracuje pocet asi dvojnasobny. Takze zacnete doplnovat, rozebirat, vznaset namitky, proste kriztizovat a provolavat slavu.

naku: s tebou bych se rad nekdy sesel, musime 'pry' spachat cosi jako ukazkovou verzi :)))) To asi jeste ti prosti smrtelnici netusi, co si to vymysleli :)) Ale vazne - meli bysme zacit, at mame na co navazovat dalsi, takhle od stolu to nejde tak dobre. predpokladam, ze staci programatorska schuzka, ze neni treba zatezovat ostatni - tezko rict, kdy bysme se zase sesli, snad zase za 14 dni, coz je pro prvni verzi moc dlouha doba.

nazev: no, staci zatim pracovni, hra muze byt zverejnena pod trosku jinym.

Nejnovější   Novější 3482 - 3501 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o