Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3477 - 3496 / 3834Starší   Nejstarší

happz - 05. květen 2002 13:13sipka
ZAMĚŘIT
happz
ad maskovani: hm, Defiant mel povoleni pouze pro jeden kvadrant... mel...

ad tahy: jo, tomu rikam otazka - planovat ci primo tahat v aktualnim kole? Dost podstatne,IMHO.
Anonym: Unimatrix325 - 05. květen 2002 12:12sipka
ZAMĚŘIT
0
Je?tě k tomu rozdělení hry na období : Pokud by výzkum a průzkum v první fázi probíhal ručně tj. vysláním např. vědecké lodi třídy oberth na průzkum do nezmapované části vesmíru, tak později (po naplnění limitu např. 100 lodí) u? by průzkum probíhal pouze pau?álně : Pokud by hráč měl k dispozici např. 20 vědeckých lodí třídy Nova , které by nebyly přiřazené k ?ádné bojové flotile a byly by tak volné pro průzkum , tak by se v závislosti na tomto počtu po různé době generovaly náhodné objevy atd. Např. by se po jednom tahu objevila hlá?ka : Loď Fleming (generované jméno) objevila v systému Andor (generované jméno) novou rasu a provedla první kontakt. Důsledek : zvý?ení produkce durania (či jiné suroviny) o 10 kt za rok (např.) V tomto případě pro hru není podstatné jak se ta rasa jmenuje , jak se jmenuje planeta a kde přesně le?í.
Anonym: Unimatrix325 - 05. květen 2002 12:11sipka
ZAMĚŘIT
0
hmmmm....a ve?kerá řádková úprava je v tahu :-( kdo chce ať mi řekne mail a já mu to po?lu jako doc ve wordu....
Anonym: Unimatrix325 - 05. květen 2002 12:09sipka
ZAMĚŘIT
0
Seznam Federálních tříd lodí: Vysvětlivky : (např. + epizoda nebo film = často pou?ívaná loď viděná mimo jiné i v tomto díle/filmu) (epizoda nebo film = loď viděná v jednom díle/filmu) (UNKN = neznámá loď , neznámý vzhled.Zřejmě existuje pouze jméno) BTW téměř v?echny lodě označené jako UNKN jsou nepou?itelné a uvádím je pouze pro úplnost (údajně + epizoda nebo film = loď byla v tomto díle/filmu viděna ale pouze krátkou dobu a obecně se nepou?ívá a nebo si nejsem jistý epizodou/filmem) (zdroj = zdroj ze kterého jsem čerpal (web,hra atd.) (* = loď by ve hře neměla chybět) (Pozn. = důle?ité poznámky) Aegian – (zdroj – Star trek Armada II) Achilles – (zdroj – Star trek Deep space 9 Dominion wars) Akira – (např. ST:VIII FC) * Akula - (zdroj – Star trek Klingon academy) Ambassador – (TNG : Yesterdays Enterprise) * Andromeda -(UNKN – zdroj www.Ditl.org ) Antares -(UNKN – zdroj www.Ditl.org ) Apollo-(UNKN – zdroj www.Ditl.org ) Bradbury-(UNKN – zdroj www.Ditl.org ) Cargo ship – (zdroj – Star trek Armada II) Centaur – (údajně DS9: A time to stand – zdroj www.Ditl.org ) Challenger – (údajně TNG:The best of both worlds : part II - zdroj www.Ditl.org ) Cheyenne – (údajně TNG:The best of both worlds : part II - zdroj www.Ditl.org ) Colony ship – (zdroj – Star trek Armada II) Constellation – (TNG : The battle) * Constitution – (např. TOS:The cage) * Constitution II – (např. ST:I The motion picture) * Construction ship – (zdroj – Star trek Armada) Daedalus – (údajně TNG : Power play – zdroj www.Ditl.org ) * Danube – (např. DS9 : Emissary) * (Pozn. V podstatě vět?í raketoplán) Defender – (UNKN – zdroj www.Ditl.org ) Defiant – (např. DS9 : The search : part I ) * Delta flyer – (např.VOY : Dark frontier) * (Pozn. V podstatě raketoplán) Deneva-(UNKN – zdroj www.Ditl.org ) Destroyer– (zdroj – Star trek Starfleet command) Dilithium freighter – (zdroj – Star trek Armada) Dreadnaught – (zdroj – Star trek Starfleet command) Excelsior – (např. ST:III The search for Spock) * Excelsior II – (ST:VII : The Generations) * Excelsior Lakota subtype – (DS9 : Paradise lost) Federation – (UNKN – zdroj www.Ditl.org ) Freedom –(UNKN – zdroj www.Ditl.org ) Frigate – (zdroj – Star trek Starfleet command) Cage- (UNKN – zdroj www.Ditl.org ) Galaxy –(např. TNG : Encounter at Fairpoint) * Galaxy X –(TNG : All good things…) * Griffin – (UNKN – zdroj www.Ditl.org ) Hermes – (UNKN – zdroj www.Ditl.org ) Holoship – (ST:IX Insurrection) (Pozn. Loď určená k vytváření iluzorní holoprojekce) Hokul'a-(UNKN – zdroj www.Ditl.org ) Chimera-(UNKN – zdroj www.Ditl.org ) Incursion – (zdroj – Star trek away team) (Pozn. Loď schopná holografického maskování) Intrepid – (např. VOY : Caretaker) * Istanbul -(UNKN – zdroj www.Ditl.org ) Iwo Jima – (zdroj – Star trek Armada II) Korolev-(UNKN – zdroj www.Ditl.org ) Lexington - (zdroj – Star trek Klingon academy) Mediterranean -(UNKN – zdroj www.Ditl.org ) Merced-(UNKN – zdroj www.Ditl.org ) Miranda – (např. ST:II The wrath of Khan) * Missouri - (zdroj – Star trek Klingon academy) Nebula – (např. ST:VII : The Generations) * New Orleans – (údajně TNG:The best of both worlds : part II - zdroj www.Ditl.org ) Niagara – (UNKN - zdroj www.Ditl.org ) Norway - (údajně ST:VIII First contact - zdroj www.Ditl.org ) Nova – (např. VOY:Equinox) * Oberth – (např. ST:III The search for Spock) * Olympic – (TNG : All goo things…) * Okinawa - (zdroj –Star trek Klingon academy) Peregrine – (např. DS9 : Sacrify of angels) * (Pozn. V podstatě stíhač ) Phoenix – (ST:VIII First contact) (Pozn. První loď s nadsvětelným pohonem) Polaris – (UNKN - zdroj www.Ditl.org ) Premonition – (zrdoj – Star trek Armada) (Pozn. První federální loď schopná cestovat v čase) Prometheus – (např. VOY:Message in a bottle) * (Pozn. Loď vybavena experimentálním multi vektorovým útočným módem) Ptolomy – (UNKN - zdroj www.Ditl.org ) Rider – (UNKN - zdroj www.Ditl.org ) Raven – (údajně VOY:USS Raven ) Relativity (VOY:USS Relativity) (Pozn. Loď z 29. st. Schopná cestovat v čase) Renaissance-(UNKN – zdroj www.Ditl.org ) Repair ship – (zdroj – Star trek Armada II) Rigel – (UNKN - zdroj www.Ditl.org ) Saber – (např. ST:VIII :First contact) * Salladin – (UNKN - zdroj www.Ditl.org ) Sequoia-(UNKN – zdroj www.Ditl.org ) Shelley –(údajně DS9 :A time to stand – zdroj www.Ditl.org ) Sovereign –(např. ST:VIII :First contact) * Soyuz – (TNG : Cause and efect) * Springfield – (UNKN - zdroj www.Ditl.org ) Steamrunner – (např. DS9 : What you leave behind) * Surak-(UNKN – zdroj www.Ditl.org ) Sydney – (TNG:Relics) Trident – (UNKN - zdroj www.Ditl.org ) Type 6-18 Shuttle – (např. VOY Endgame) (Pozn. Raketoplány) Ulysses - (zdroj – Star trek Klingon academy) Venture – (zdroj – Star trek Armada) (Pozn. V podstatě raketoplán) Wambundu-(UNKN – zdroj www.Ditl.org ) War destroyer – (zdroj – Star trek Starfleet command) Yamato – (zdroj – např. Star trek Klingon academy) Yeager – (údajně DS9 : In the cards - zdroj www.Ditl.org ) Yorkshire-(UNKN – zdroj www.Ditl.org ) Tak pokud se je?tě v ST objevilo něco jinýho co mělo znak Federace (kromě USS Dauntless z VOY : Hope and Fear , kterou z pochopitelných důvodů neuvádím) , tak u? fakt nevím :-) Pokud dobře počítám tak bez UNKN je to něco přes 50 pou?itelných lodí.A pokud budu počítat ty nejdůle?itěj?í (*) tak asi 25.Omlouvám se za dlouhej přízpěvek ale kdy? sem to hodinu psal, tak vás neubude , kdy? budete pět sekund scrolovat :-)
Mr.Spock - 05. květen 2002 08:24sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
jen tak na okraj bych se chtěl zeptat, zda-li chceme tahy koncipovat tak, jako tomu bylo u botf, nebo se spise priklonime k variante "civ"? jinak receno, budou se tahy pouze planovat, nbo i primo provadet v jednom kole?
PVH - 04. květen 2002 21:47sipka
ZAMĚŘIT
PVH
ja bych řekl, ?e lodě by mělo být mo?né sloučit do skupin jakekoliv velikodti. Taková skupina by se pak označila kliknutím na jednu z lodí a přístupné by byly jen tlačítka s funkcemi, které by měla KA?DÁ z označených lodí. pokud by chtěl hráč pou?ít speciální schopnost jedné lodi ze skupiny označli by jí řekněme se stisknutým ALTem nebo něco podobného. Skupinu by bylo mo?no samozřejmě zru?it nebo z ní loď odebrat. Tak co vy na to?

Je?tě se omlouvám, ?e jsem se opět nedostavil...asi to bude nějaká du?evní choroba...tak jsem se ve středu nudil a? jsem usnul a celý sraz pros.......pal...ach jo!
Anonym: Unimatrix325 - 04. květen 2002 20:34sipka
ZAMĚŘIT
0
Právě proto jsem navrhoval členění do období.... v prvním by byl limit třeba 50 lodí a hráč by je ovládal jednotlivě...v dal?ím u? by musel rozdělit některé lodi to flotil třeba po deseti a ovládal by je přes "kapitána flotily" (limit třeba 500 lodí) a v poslední fázi hry u? by nemohl vůbec ovládat jednotlivé lodě ale pouze flotily a to : do padesáti lodí "kapitán flotily" a do 500 lodí "admirál" .. tyto flotily by se pak chovaly jako jedna jednotka : celá flotila by mohla být na jednom políčku atd.Také v pozděj?ích fázích odpadá např. útočení na warp motory jednotlivých lodí atd. muselo by se celé flotile rozkázat znehybnit nebo neutralizovat celou nepř. flotilu jako jednu jednotku......
Anonym: Unimatrix325 - 04. květen 2002 20:28sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad : ovládání a systém lodí : Je potřeba si uvědomit ,?e ačkoliv to dost závisí na období , tak Federace má k dispozici řádově několik stovek a? tisíc lodí. Konkrétně v dobách války s Dominionem se do jedné bitvy zapojilo 650 fed lodí (DS9 Sacrify of angels) a je dost málo pravděpodobné , ?e se jednalo o celou resp. vět?inu flotily. Zřejmě ?lo např. o jednu desetinu nebo pětinu celé fed flotily. (Vzhledem k tomu ,?e celá tato flotila byla zničena , a? na Defiant a Fed pak dál válčila). Pro potřeby hry se dá počet zredukovat řekněme o jeden řád při zachování realističnosti ..ale i tak tu máme v pokročilé fázi hry několik set lodí.... víte někdo jak na to ? Co třeba členění do flotil (třeba deseti) , proto?e piplat se v téhle fázi hry s ka?dou lodí zvlá?ť by nebylo zrovna user friendly....
Anonym: Unimatrix325 - 04. květen 2002 20:20sipka
ZAMĚŘIT
0
Organianská smlouva mezi Federací a Klingonskou ří?í byla první.... po té následovala důle?itěj?í Khytomerská dohoda (ST:VI The undiscovered country) , která trvá v podstatě do neurčita (s malou přestávkou v DS9 kdy dominionem zmanipulovaná klingonská flotila napadla DS9)... neutrální zóna mezi Fed a Kli existovala a mám pocit ?e teoreticky je?tě existuje. Zmínka o tom je např. v ST:II Wrath of Khan ... Neutrální zóna mezi Fed a Rom existuje podstatně déle a je jedním z produktů mírové poválečné smlouvy , kterou uzavřela Fed a Rom (podle mě dost nevýhodnou , na to , ?e Fed válku vyhrála). V této smlouvě se také mluví o "zákazu vyvíjet a pou?ívat maskovací zařízení" , jsetli se to týká i takzvaného fázového maskování se neví , ale okolnosti okolo dílu TNG : Pegasus (doufám , ?e se to tak menovalo) nasvědčují tomu ,?e i za vývoj fázeového maskování si to někdo na federálním koberečku pěkně slízne :) BTW fázové maskování je dokonalej?í verze klasického a Romulany bylo taky vyvíjeno a vyzkou?eno... Defiant měl jistou dobu maskovací zařízení půjčené od Romulanů výměnou za informace o Dominionu ale mám pocit ,?e ho mohl pou?ívat pouze v gamma q. (né , ?e by to dodr?oval :) a navíc myslím ,?e na to dohlí?elromulanský diplomat... To jen tak na okraj :-)
Anonym: Unimatrix325 - 04. květen 2002 20:13sipka
ZAMĚŘIT
0
BTW přikláním se k názvu Evolution...
Anonym: Unimatrix325 - 04. květen 2002 20:13sipka
ZAMĚŘIT
0
Kovi : Ok...pokude jde o třídy lodí pokusím se sepsat co nejvíce ,ale za obrázky neručím (nicméně pár zajímavejch materiálů mám) Ad kapitáni a admirálové : v tom se nevyznám :-) nikdy jsem se o lidi moc nezajímal... Ad jména lodí : to vytáhnu z Starfleetcommandu : tam jsou slu?né databáze pro Federaci , Romulany , Klingony atd :) ale taky za to neručim...
Mr.Spock - 03. květen 2002 19:58sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
k hlasovani o jmene se asi pridavat nebudu, jelikoz jsou zatim oba bodovani z me hlavy, a tak ani jedno nepovazuji za horsi ci lepsi.

kovi: taktez jsem neneasel zadnou hru se jmenem "Evolution" ci "Endless Universe", takze zde neni problem. dle meho soudu vsak vystihuje prvni nazev vice napln hry a pritom je dostatecne odlisny od "botf", ten druhy je naopak zase vice obecny - klidne by se tak mohla jmenovat multimedialni encyklopedie, adventura ci simulator.
happz - 03. květen 2002 19:43sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, ted me tak napada: pro registraci musim napsat kratky popis projektu, ktery by mel obsahovat mimo jine i detailni popis cile projektu vcetne tech casti, ktere jej odlisuji od ostatnich jiz existujicich reseni. ak, a ja se ptam: CO bude odlisovat ST: Evolution od ostatnich tahovych strategii, at uz klasickych, nebo zamerenych na ST. melo by toho byt co nejvic...
happz - 03. květen 2002 19:10sipka
ZAMĚŘIT
happz
ad GUI: no, to uz se reklo nad koblihou, takze jsem to neopakoval. Ale v souvislosti se zmineou snadnosti pridavani dalsich serepeticek do hry - s tim se pocita a ja osobne si tak vysledny kod predstavuji. 'Pivni spolecnost' uz moji 'vizi' vnitrniho jadra jako systemu naprosto nezatizeneho informacemi o lodich, planetach, konstantach v ruznych prevodnich vzorcich atd. - tedy tak, ze vsechny tyto hodnoty jsou pri startu hry natazeny z nejakeho zdroje (patrne soubor(y)). Pachat tady nejake nepristojnosti, ktere by branily snadnemu rozsireni o dalsi neco jsou jaksi ranou do zad samotnym autorum :) takze klid, snad to bude i jednoduse pristupne.

Pokud jste nekdo neporozumnel, klid - je to vykladem :( Nekdy proste nemam svuj den.

Ano, to jsem vynechal - evakuace a pak teprve autodestukce. A ten warp bych povolil libovolne, uvidime, jaka bude hratelnost, nic nam nebrani posleze ten odletovy prostor omezit.

ad nazev: no, tak si me klidne pripiste k Evolution, ja sem pro. Tak ja du zaregistrovat konto, pak vam dam adresu.
Kovi - 03. květen 2002 18:35sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Ja si myslim, ze Evolution jeste zatim neni, takze nam nic nebrani. Momentalni stav tedy je Evolution=2, Endless Universe=1 (happz nam to kazii!!):-)

S tou autodestrukci az po evakuaci posadky souhlasim.

Co se tyce nouzovyho warpu, tak ten byl treba v ST: Generations, ale je otazkou, jestli bude jeho pouziti vazano na potrebu byt blizko u okraje bitevni mapy. Myslim, ze by se mohlo povolit emergency-warpovat odkudkoliv, protoze lod, ktera nouzove warpuje, to zrejme dela (vetsinou) na posledni chvili, a kdyby se mela plazit jeste xx policek smerem ke kraji, tak ji nepritel rozmasiruje, si myslim....
Jirka006 - 03. květen 2002 14:02sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Mo?ná by bylo vhodné doplnit, ?e co se týče GUI, bylo řečeno, ?e bude "skinovatelné"... tj. na základní kostru přijdou pro ka?dou rasu zvlá?tní skiny. K tomu bych dodal, ?e by bylo fajn, aby celá hra byla připravená jako MODovatelná, tj. přidávání lodí, ras, jako? i grafických prvků by bylo ře?eno "jednodu?e" (např. v?e extra bude v adresáři MOD, ap.) ...to jen technická poznámka.
Jirka006 - 03. květen 2002 09:18sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Je?tě něco: Myslím, ?e bylo u "pifka" řečeno, ?e v boji budou mít hráči mo?nost udělat s lodí nouzový warp pryč na jiné (náhodné?) sousední pole taktické mapy, av?ak pouze za podmínky, ?e budou určitý počet čtverců u kraje bitevní mapy.
Jirka006 - 03. květen 2002 09:09sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Wow, tolik komentářů jsem nečekal ;-) !!!

Ad název: StarTrek: Evolution je SUPER!!! Hlasuji za! (Prubněte někdo, zda-li se hra bodobného názvu ji? nevyskytuje, prosím.)

Ad autodestrukce (AD): mám dojem, ?e jsme definovali podmínku, ?e AD bude mo?ná pouze po úplné evakuaci vlastní posádky (minimálně při hře za Federaci).

K právním otázkám Organianské dohody a smlouvy z Algeronu se zatím, ač bych asi měl, nevyjádřím :-))

Ad po?kozená loď: Mám dojem, ?e výsledek byl, ?e loď bez warpu a bez dal?í pomoci bude mít ?ivotnost posádky jen na několik dal?ích tahů (a bez mo?nosti pohybu), tj. poté z důvodu následného selhání podpory ?ivota bude "bez posádky" tj. s mo?ností obsazení/odvlečení do doků (automaticky bych to nedělal). Pokud v?ak bude mít hráč je?tě jinou vlastní loď v boji, mů?e provézt autodestrukci (navrhuji udělat po?kození sousedních lodí - jako důsledek exploze).

happz: Tak takhle dlouhý příspěvek jsem fakt nečekal! Fakt dobrý!
Kovi - 02. květen 2002 23:20sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jinak, tutorial by se mel odehravat v Enterprise, samotna hra by zacinala v TOSce. Jak uz jsem nekolikrat rikal - u vsech clenu tymu plati prisny zakaz vymysleni vlastnich technologii, trid lodi, nazvu jidel i alkoholickych napoju
Kovi - 02. květen 2002 23:19sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz: ty ses ale rozepsal (no, Mr. Spock defacto taky, ale to bylo spis cut&paste). Ovladani lodi behem boje by mel zrejme rozvest Jirka, protoze ten to ma v krvi. Co se strelby do vlastnich rad tyce, tak tu jsme tusim zavrhli a nahradili autodestrukci, nemylim-li se, hihihihi (ehm).

Klingonska neutralni zona: Jo, ja jsem taky tvrdil, ze tam byla, nebo bude? A jeste k zakazu maskovaci technologie pro UFP: Citace z manualu BC: "Ačkoliv Smlouva z Algeronu zakazuje Hvězdné flotile vývoj maskovací technologie, nebrání nám v tom, abychom se zabývali fázovou technologií..."

ad klingonsky lode: Jak jsme se bavili v hospode, tak jsem vcera nekde videl, ze byly oznaceny IKC a pak IKS nebo obracene, kazdopadne oboje.

ad nazev: Jsem pro Evolution! From teaser: "Watch the Evolution! Create the Evolution! Be the Evolution!" Ac to po prekladu muze znit jakkoliv, jiste kouzlo tomu nelze uprit:-))

Uni: OK. Ja jsem se s tou dbase lodi zatim moc neparal, takze to prehravam na tebe. Jde asi o tohle: Potrebujeme seznam (pokud mozno vsech) trid federalnich, klingonskych, romulanskych atd. atd. lodi - idealne mit ke kazde tride obrazek. Dal by se taky hodil seznam v Treku existujicich kapitanu a admiralu (proste lodim velicich dustojniku). Dal jeste i seznam primo JMEN lodi (pro pripad, ze by hraci opovrhli moznosti pojmenovat si svoje lode po svym, tak abysme nemuseli vymyslet moc nazvu sami nebo je nechat generovat nejakym necim. Cim vic od vseho - tim lip!:-)

Nejnovější   Novější 3477 - 3496 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o