|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 06. květen 2002 20:42 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
|
|
| K taktické fázy hry mne napadá v souvislosti s ní?e uvedenými příspěvky na neutrální zónu: Jako jednu z diplomatických fcí hry bych udělal "dojednání" neutrální zóny..., tj. zóny do které by v době míru nemohla vstoupit ?ádná válečná (ozbrojená) loď stran, které zónu ustavily. Vstoupení neozbrojené lodě by byl důvod ke zru?ení zóny, pokud si to druhá strana bude přát. |
|
|
|
| happz: Co se tý?e bitevního pole, měl jsem dojem, ?e více lodí na jednom poli by udělalo zmatek (i co se týče výpisu na LD monitoru) a ?e jedno pole bitevní mapy je nejmen?í jednotkou.
Ad pojmenování skupin: proč ne? ;-) |
|
|
|
| ad tahy: no, me je to celkem jedno, ale potrebuju vedet, jak se tedy bude tahat. A kdo zacne, to taky netusim. Mozna utocnik, mozna moment prekvapeni, mozna cloaked vessel, mozna...
ad slucovani: no, ja bych slucovani dal kdekoliv - jak takticka, tak bitevni, a hlavne, co mi chybi vsude jinde (nebo jsem neprisel na to, jak to udelat): pojmenovani skupin! Sice mam pekne flotily, ale kdyz se mi ozve, ze v sektoru tom a tom se deje tohle a tohle 13 kriznikum 2 transportum atd, docela nevim, o co jde. Ale kdybych zjistil, ze nekdo napadlo 5. flotilu, tak uz jsem doma. |
|
|
|
| Je?tě něco: Počet lodí bych neomezoval, půjde-li to technicky. Co bych omezil (jak jsem ji? řekl) je počet lodí ve skupině na jednom poli taktické mapy - a to z důvodů max. počtu polí v bitevním poli (nebude-li zkrolovatelné). |
|
|
|
| Sheedee: Co takhle zkusit pro potřeby testování jednoduché 2D (3D looking)modely z pohledu se shora. Řekl bych nějaké FED, KLG, ROM lodi... tak aby se ve?ly do čtverce cca 15x15mm. |
|
|
|
| To je příspěvků po víkendu, ?e mi z toho a? vstávaj vlasy na hlavě.
Ad ovládání a slučování v pojetí Unimatrix325: Myslím, ?e to je komplikace. Ovládání by mělo zůstat pořád a stále stejné ve v?ech fázích hry. Slučování ano, ale jen v taktické fázy. Aby to ?lo technicky udělat např. v bitvě (dostatečný počet volných polí, omezil bych jedno taktické pole na max. 20-30 lodí v závislosti na počtu čtverců na bitevním poli (aby tam nebylo přeloděno :-)).
Ad pohyb: Udělal bych to přímo, tj. ?ádné plánování (jako např.Heroes)...a to jak v taktické, tak i v bitevní části. BTW: Happz: v bitevní části je potřeba vyře?it, kdo bude hrát první, popř. jak se budou tahy střídat. Nemám ani ?ajna.
Mr.Spock: K BOTF:
http://www.angelfire.com/rant/romz/botf.html
http://members.aon.at/zelli/main.htm
|
|
|
Anonym: Sheedee - 06. květen 2002 05:17 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Uhhh.
Nazdar, ja sem SHeedee a nedavno jsem se tomu manikovi co tenhle napad vymyslel prihlasil jako 3D grafik, tak jsem konecne tady!
Prosil bych, pokud by mne nekdo mohl jaksi uvest do tematu? Jak to jde? Co mam modelovat? Atd...
Jestli uz se zacalo s tvorbou nejake te hry, tak mi proste reknete, co mam vymodelovat a pokud to bude v mych silach, udelam to.
PS. Tvorim ve 3D studiu MAX (2.5 a budu prechazet na 4.2)
|
|
|
|
| Jirka006: nemohl bys mi poslat nejake adresy webu, ktere se popisuji botf, pokud nejake znas. ja sam jsem jich teda moc nenasel. |
|
|
|
| slusne informace k lodim lze nalezt na teto ceske a teto zahr. strance |
|
|
|
| No, a ted jeste 25 trid pro Romulany, Klingony, ... |
|
|
|
| Trochu jsem si pohrál a obnovil řádky a tak doufám, ?e se uni nebude zlobit, ?e jsem to sem dal přehledně...
Seznam Federálních tříd lodí:
Vysvětlivky :
(např. + epizoda nebo film = často pou?ívaná loď viděná mimo jiné i v tomto díle/filmu)
(epizoda nebo film = loď viděná v jednom díle/filmu)
(UNKN = neznámá loď , neznámý vzhled.Zřejmě existuje pouze jméno) BTW téměř v?echny lodě označené jako UNKN jsou nepou?itelné a uvádím je pouze pro úplnost
(údajně + epizoda nebo film = loď byla v tomto díle/filmu viděna ale pouze krátkou dobu a obecně se nepou?ívá a nebo si nejsem jistý epizodou/filmem) (zdroj = zdroj ze kterého jsem čerpal (web,hra atd.)
(* = loď by ve hře neměla chybět)
(Pozn. = důle?ité poznámky)
Aegian – (zdroj – Star trek Armada II)
Achilles – (zdroj – Star trek Deep space 9 Dominion wars)
Akira – (např. ST:VIII FC)*
Akula - (zdroj – Star trek Klingon academy)
Ambassador – (TNG : Yesterdays Enterprise)*
Andromeda - (UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Antares - (UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Apollo - (UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Bradbury - (UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Cargo ship – (zdroj – Star trek Armada II)
Centaur – (údajně DS9: A time to stand – zdroj www.Ditl.org )
Challenger – (údajně TNG:The best of both worlds : part II - zdroj www.Ditl.org )
Cheyenne – (údajně TNG:The best of both worlds : part II - zdroj www.Ditl.org )
Colony ship – (zdroj – Star trek Armada II)
Constellation – (TNG : The battle)*
Constitution – (např. TOS:The cage)*
Constitution II – (např. ST:I The motion picture)*
Construction ship – (zdroj – Star trek Armada)
Daedalus – (údajně TNG : Power play – zdroj www.Ditl.org )*
Danube – (např. DS9 : Emissary)* (Pozn. V podstatě vět?í raketoplán)
Defender – (UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Defiant – (např. DS9 : The search : part I )*
Delta flyer – (např.VOY : Dark frontier) * (Pozn. V podstatě raketoplán)
Deneva - (UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Destroyer – (zdroj – Star trek Starfleet command)
Dilithium freighter – (zdroj – Star trek Armada)
Dreadnaught – (zdroj – Star trek Starfleet command)
Excelsior – (např. ST:III The search for Spock)*
Excelsior II – (ST:VII : The Generations)*
Excelsior Lakota subtype – (DS9 : Paradise lost)
Federation – (UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Freedom –(UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Frigate – (zdroj – Star trek Starfleet command)
Cage - (UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Galaxy – (např. TNG : Encounter at Fairpoint)*
Galaxy X – (TNG : All good things…)*
Griffin – (UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Hermes – (UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Holoship – (ST:IX Insurrection) (Pozn. Loď určená k vytváření iluzorní holoprojekce)
Hokul'a-(UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Chimera-(UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Incursion – (zdroj – Star trek away team) (Pozn. Loď schopná holografického maskování)
Intrepid – (např. VOY : Caretaker)*
Istanbul - (UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Iwo Jima – (zdroj – Star trek Armada II )
Korolev - (UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Lexington - (zdroj – Star trek Klingon academy)
Mediterranean -(UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Merced - (UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Miranda – (např. ST:II The wrath of Khan)*
Missouri - (zdroj – Star trek Klingon academy)
Nebula – (např. ST:VII : The Generations)*
New Orleans – (údajně TNG:The best of both worlds : part II - zdroj www.Ditl.org )
Niagara – (UNKN - zdroj www.Ditl.org )
Norway - (údajně ST:VIII First contact - zdroj www.Ditl.org )
Nova – (např. VOY:Equinox)*
Oberth – (např. ST:III The search for Spock)*
Olympic – (TNG : All goo things…)*
Okinawa - (zdroj –Star trek Klingon academy)
Peregrine – (např. DS9 : Sacrify of angels) * (Pozn. V podstatě stíhač )
Phoenix – (ST:VIII First contact) (Pozn. První loď s nadsvětelným pohonem)
Polaris – (UNKN - zdroj www.Ditl.org )
Premonition – (zrdoj – Star trek Armada) (Pozn. První federální loď schopná cestovat v čase)
Prometheus – (např. VOY:Message in a bottle) * (Pozn. Loď vybavena experimentálním multi vektorovým útočným módem)
Ptolomy – (UNKN - zdroj www.Ditl.org )
Rider – (UNKN - zdroj www.Ditl.org )
Raven – (údajně VOY:USS Raven )
Relativity (VOY:USS Relativity) (Pozn. Loď z 29. st. Schopná cestovat v čase)
Renaissance-(UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Repair ship – (zdroj – Star trek Armada II)
Rigel – (UNKN - zdroj www.Ditl.org )
Saber – (např. ST:VIII :First contact)*
Salladin – (UNKN - zdroj www.Ditl.org )
Sequoia - (UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Shelley – (údajně DS9 :A time to stand – zdroj www.Ditl.org )
Sovereign –(např. ST:VIII :First contact)*
Soyuz – (TNG : Cause and efect)*
Springfield – (UNKN - zdroj www.Ditl.org )
Steamrunner – (např. DS9 : What you leave behind)*
Surak-(UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Sydney – (TNG:Relics)
Trident – (UNKN - zdroj www.Ditl.org )
Type 6-18 Shuttle – (např. VOY Endgame) (Pozn. Raketoplány)
Ulysses - (zdroj – Star trek Klingon academy)
Venture – (zdroj – Star trek Armada) (Pozn. V podstatě raketoplán)
Wambundu - (UNKN – zdroj www.Ditl.org )
War destroyer – (zdroj – Star trek Starfleet command)
Yamato – (zdroj – např. Star trek Klingon academy)
Yeager – (údajně DS9 : In the cards - zdroj www.Ditl.org )
Yorkshire - (UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Tak pokud se je?tě v ST objevilo něco jinýho co mělo znak Federace (kromě USS Dauntless z VOY : Hope and Fear , kterou z pochopitelných důvodů neuvádím) , tak u? fakt nevím :-) Pokud dobře počítám tak bez UNKN je to něco přes 50 pou?itelných lodí.A pokud budu počítat ty nejdůle?itěj?í (*) tak asi 25.Omlouvám se za dlouhej přízpěvek ale kdy? sem to hodinu psal, tak vás neubude , kdy? budete pět sekund scrolovat :-) |
|
|
|
| Co byste řekli na obojí?...: útočnou fázi tahu hrát přímo, a pak naprogramovat reakce na určitej počet (v závislosti řekněme na zku?enostech posádky) podnětů (např:nepřátelská loď zaměří některý z na?ich subsystémů; objeví se cizí loď; loď zaútočí na loď na?í skupiny; vyzvedneme nouzové volání; apod., tam by byla určitá nabídka). Tím by bylo mo?né předem naprogramovat ůhybný manévr, nebo něco podobného. např:
loď má téměř v háji warp pohon a je v bitvě. S normálním systémem táhnutí by nepřítel zaměřil warp pohon, zničil by ho, a loď by neměla ?anci nic udělat...ALE...s plánovánim obranné fáze by měla mo?nost nastavit: při zaměření specifického subsystému (v na?em případě warp pohonu) nouzový warp pryč...
to je IMHO docela dobrý ne?...
BTW vyjádřete se někdo k systému slučování skupin... |
|
|
|
| ad maskovani: hm, Defiant mel povoleni pouze pro jeden kvadrant... mel...
ad tahy: jo, tomu rikam otazka - planovat ci primo tahat v aktualnim kole? Dost podstatne,IMHO. |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 05. květen 2002 12:12 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Je?tě k tomu rozdělení hry na období : Pokud by výzkum a průzkum v první fázi probíhal ručně tj. vysláním např. vědecké lodi třídy oberth na průzkum do nezmapované části vesmíru, tak později (po naplnění limitu např. 100 lodí) u? by průzkum probíhal pouze pau?álně : Pokud by hráč měl k dispozici např. 20 vědeckých lodí třídy Nova , které by nebyly přiřazené k ?ádné bojové flotile a byly by tak volné pro průzkum , tak by se v závislosti na tomto počtu po různé době generovaly náhodné objevy atd. Např. by se po jednom tahu objevila hlá?ka : Loď Fleming (generované jméno) objevila v systému Andor (generované jméno) novou rasu a provedla první kontakt. Důsledek : zvý?ení produkce durania (či jiné suroviny) o 10 kt za rok (např.) V tomto případě pro hru není podstatné jak se ta rasa jmenuje , jak se jmenuje planeta a kde přesně le?í. |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 05. květen 2002 12:11 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| hmmmm....a ve?kerá řádková úprava je v tahu :-(
kdo chce ať mi řekne mail a já mu to po?lu jako doc ve wordu.... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 05. květen 2002 12:09 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Seznam Federálních tříd lodí:
Vysvětlivky :
(např. + epizoda nebo film = často pou?ívaná loď viděná mimo jiné i v tomto díle/filmu)
(epizoda nebo film = loď viděná v jednom díle/filmu)
(UNKN = neznámá loď , neznámý vzhled.Zřejmě existuje pouze jméno)
BTW téměř v?echny lodě označené jako UNKN jsou nepou?itelné a uvádím je pouze
pro úplnost
(údajně + epizoda nebo film = loď byla v tomto díle/filmu viděna ale pouze krátkou dobu
a obecně se nepou?ívá a nebo si nejsem jistý epizodou/filmem)
(zdroj = zdroj ze kterého jsem čerpal (web,hra atd.)
(* = loď by ve hře neměla chybět)
(Pozn. = důle?ité poznámky)
Aegian – (zdroj – Star trek Armada II)
Achilles – (zdroj – Star trek Deep space 9 Dominion wars)
Akira – (např. ST:VIII FC) *
Akula - (zdroj – Star trek Klingon academy)
Ambassador – (TNG : Yesterdays Enterprise) *
Andromeda -(UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Antares -(UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Apollo-(UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Bradbury-(UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Cargo ship – (zdroj – Star trek Armada II)
Centaur – (údajně DS9: A time to stand – zdroj www.Ditl.org )
Challenger – (údajně TNG:The best of both worlds : part II - zdroj www.Ditl.org )
Cheyenne – (údajně TNG:The best of both worlds : part II - zdroj www.Ditl.org )
Colony ship – (zdroj – Star trek Armada II)
Constellation – (TNG : The battle) *
Constitution – (např. TOS:The cage) *
Constitution II – (např. ST:I The motion picture) *
Construction ship – (zdroj – Star trek Armada)
Daedalus – (údajně TNG : Power play – zdroj www.Ditl.org ) *
Danube – (např. DS9 : Emissary) * (Pozn. V podstatě vět?í raketoplán)
Defender – (UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Defiant – (např. DS9 : The search : part I ) *
Delta flyer – (např.VOY : Dark frontier) * (Pozn. V podstatě raketoplán)
Deneva-(UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Destroyer– (zdroj – Star trek Starfleet command)
Dilithium freighter – (zdroj – Star trek Armada)
Dreadnaught – (zdroj – Star trek Starfleet command)
Excelsior – (např. ST:III The search for Spock) *
Excelsior II – (ST:VII : The Generations) *
Excelsior Lakota subtype – (DS9 : Paradise lost)
Federation – (UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Freedom –(UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Frigate – (zdroj – Star trek Starfleet command)
Cage- (UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Galaxy –(např. TNG : Encounter at Fairpoint) *
Galaxy X –(TNG : All good things…) *
Griffin – (UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Hermes – (UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Holoship – (ST:IX Insurrection) (Pozn. Loď určená k vytváření iluzorní holoprojekce)
Hokul'a-(UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Chimera-(UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Incursion – (zdroj – Star trek away team) (Pozn. Loď schopná holografického maskování)
Intrepid – (např. VOY : Caretaker) *
Istanbul -(UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Iwo Jima – (zdroj – Star trek Armada II)
Korolev-(UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Lexington - (zdroj – Star trek Klingon academy)
Mediterranean -(UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Merced-(UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Miranda – (např. ST:II The wrath of Khan) *
Missouri - (zdroj – Star trek Klingon academy)
Nebula – (např. ST:VII : The Generations) *
New Orleans – (údajně TNG:The best of both worlds : part II - zdroj www.Ditl.org )
Niagara – (UNKN - zdroj www.Ditl.org )
Norway - (údajně ST:VIII First contact - zdroj www.Ditl.org )
Nova – (např. VOY:Equinox) *
Oberth – (např. ST:III The search for Spock) *
Olympic – (TNG : All goo things…) *
Okinawa - (zdroj –Star trek Klingon academy)
Peregrine – (např. DS9 : Sacrify of angels) * (Pozn. V podstatě stíhač )
Phoenix – (ST:VIII First contact) (Pozn. První loď s nadsvětelným pohonem)
Polaris – (UNKN - zdroj www.Ditl.org )
Premonition – (zrdoj – Star trek Armada) (Pozn. První federální loď schopná cestovat v čase)
Prometheus – (např. VOY:Message in a bottle) * (Pozn. Loď vybavena experimentálním
multi vektorovým útočným módem)
Ptolomy – (UNKN - zdroj www.Ditl.org )
Rider – (UNKN - zdroj www.Ditl.org )
Raven – (údajně VOY:USS Raven )
Relativity (VOY:USS Relativity) (Pozn. Loď z 29. st. Schopná cestovat v čase)
Renaissance-(UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Repair ship – (zdroj – Star trek Armada II)
Rigel – (UNKN - zdroj www.Ditl.org )
Saber – (např. ST:VIII :First contact) *
Salladin – (UNKN - zdroj www.Ditl.org )
Sequoia-(UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Shelley –(údajně DS9 :A time to stand – zdroj www.Ditl.org )
Sovereign –(např. ST:VIII :First contact) *
Soyuz – (TNG : Cause and efect) *
Springfield – (UNKN - zdroj www.Ditl.org )
Steamrunner – (např. DS9 : What you leave behind) *
Surak-(UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Sydney – (TNG:Relics)
Trident – (UNKN - zdroj www.Ditl.org )
Type 6-18 Shuttle – (např. VOY Endgame) (Pozn. Raketoplány)
Ulysses - (zdroj – Star trek Klingon academy)
Venture – (zdroj – Star trek Armada) (Pozn. V podstatě raketoplán)
Wambundu-(UNKN – zdroj www.Ditl.org )
War destroyer – (zdroj – Star trek Starfleet command)
Yamato – (zdroj – např. Star trek Klingon academy)
Yeager – (údajně DS9 : In the cards - zdroj www.Ditl.org )
Yorkshire-(UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Tak pokud se je?tě v ST objevilo něco jinýho co mělo znak Federace (kromě USS Dauntless z VOY : Hope and Fear , kterou z pochopitelných důvodů neuvádím) , tak u? fakt nevím :-)
Pokud dobře počítám tak bez UNKN je to něco přes 50 pou?itelných lodí.A pokud budu počítat ty nejdůle?itěj?í (*) tak asi 25.Omlouvám se za dlouhej přízpěvek ale kdy? sem to hodinu psal, tak vás neubude , kdy? budete pět sekund scrolovat :-)
|
|
|
|
| jen tak na okraj bych se chtěl zeptat, zda-li chceme tahy koncipovat tak, jako tomu bylo u botf, nebo se spise priklonime k variante "civ"? jinak receno, budou se tahy pouze planovat, nbo i primo provadet v jednom kole? |
|
|
|
| ja bych řekl, ?e lodě by mělo být mo?né sloučit do skupin jakekoliv velikodti. Taková skupina by se pak označila kliknutím na jednu z lodí a přístupné by byly jen tlačítka s funkcemi, které by měla KA?DÁ z označených lodí. pokud by chtěl hráč pou?ít speciální schopnost jedné lodi ze skupiny označli by jí řekněme se stisknutým ALTem nebo něco podobného. Skupinu by bylo mo?no samozřejmě zru?it nebo z ní loď odebrat. Tak co vy na to?
Je?tě se omlouvám, ?e jsem se opět nedostavil...asi to bude nějaká du?evní choroba...tak jsem se ve středu nudil a? jsem usnul a celý sraz pros.......pal...ach jo! |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|