Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3453 - 3472 / 3834Starší   Nejstarší

Jirka006 - 07. květen 2002 12:59sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: Asi jsem blbej...ale nena?el jsem to.
happz - 07. květen 2002 12:42sipka
ZAMĚŘIT
happz
SheeDee: jee, kam oko dohledne, samej klokan... ;-) No, poslat to nekomu na mail muzes, ale v zajmu rychle reakce dej alespon do konference link na vysledek. Predpokladam, ze mas kde vystavit vysledky - pokud ne, pak to nekomu posli :)
happz - 07. květen 2002 11:27sipka
ZAMĚŘIT
happz
Takze vazeni, registrace probehla uspesne, takze ode dneska mame k dispozici velice rozsahly komfort na serveru sourceforge.net - schvalne si nechte najit projekt Star Trek: Evolution :)

A ted k organizaci: neco menit v projektu muze jen registrovany uzivatel - pod zmenami se mysli temer vse - od uploadu novych stranek (mame k dispozici misto pro homesite projektu vcetne MySQL), pres upload novych release, az po spravu diskusnich for na ruzna temata souvisejici s projektem. Tudiz vam vrele doporucuji registraci na vyse zmineme serveru (jednoduche) a pak mi poslete do posty svuj nick, ja vas pridam do skupiny adminu projektu.

A projdete si moznosti projektu a napiste, co by se hodilo tam pridat - jaka diskuzni fora, ...

Jirka006 - 07. květen 2002 09:42sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Je?tě něco...maily: Klidně mi mů?ete psát na jirka006@seznam.cz :-)
Jirka006 - 07. květen 2002 09:41sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Mr. Spock:
Mo?ná by to opravdu chtělo udělat nějaké "summary" toho co bylo řečeno, co bylo zatím "odsouhlaseno". Přimlouvám se za to, aby to bylo nějak přehledně zpracováno. Jinak se předem omlouvám, ale já se toho neujmu... teď toho mám v práci docela dost... no i kdy? mo?ná zítra ve svátek bych se o to mohl pokusit. :-) Uvidíme :-)
Jirka006 - 07. květen 2002 09:37sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Unimatrix: Hezky jsi to pojal, nicméně bych Tě i ostatní po?ádal: Pou?ívejte ODSTAVCE, popř. tagy! Dlouhé texty jsou naprosto nečitelné! ;-)

Jinak jsi docela hezky shrnul v zásadě to, na čem jsme se ji shodli... s drobnými odchylkami :-) Nechce? někdy přijít na nějakej sraz?

Sheedee: Klid! ...a pozdravuj klokany! :-))
Anonym: Sheedee - 07. květen 2002 02:38sipka
ZAMĚŘIT
0
Tedkon zrovna nemam moc casu, ale behem zitrka se tu objevim. Ja doma spracuju nejaky nacrty modelu a vyrenderuju to, pak to nekomu poslu (0Nehcte mi tu nekdo mejl prosimpekne). Jo a momentalne jsem na novym zelande (Australie) takze tu mam casovej posun, ale behem mesice se vratim budu normalne fungovat, takze do te doby se do diskuze zapojim jenom pasivnejsim zpusobem...
Anonym: Unimatrix325 - 06. květen 2002 21:44sipka
ZAMĚŘIT
0
Mr.Spock Ad databáze lodí ta anglická stránka je ta , ze které jsem čerpal a ta česká je to samé jen v če?tině :-)
PVH - 06. květen 2002 20:48sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Není zač...
Anonym: Unimatrix325 - 06. květen 2002 20:47sipka
ZAMĚŘIT
0
Tak jsem se trochu zamý?lel taky nad systémem hry.Nevím co přesně máte u? vymy?leno a dohodnuto nicméně tady je soubor mých nápadů : Čtverečkovaná mapa.Hrací plocha (velikost volitelná nejvíce galaxie , nejméně kvadrant). Plocha je 2D (co? je galaxie i ve skutečnosti , relativně.Je zde sice 3D prostor , ale ten je po ose Z dost výrazně omezen diskovým tvarem galaxie).Plocha je vyplněna A) prostor (hlavně) B) meteoritické roje (u těch by bylo definováno jakou největ?í velikost mů?e mít loď aby mohla proletět a bude platit ,?e čím men?í pod kritickou hranicí tím rychlej?í průlet bude.Asi by roje neměli být úplně nepřekonatelné (přeci jen 3D prostor na obletění tam je) tak?e pokud by loď byla vět?í ne? dovolují hodnoty tak by jí let trval o hodně déle ale překonala by to.Tohle hodně usnadní práci proto?e se nebude muset slo?itě programovat pathfinding. Takhle si hra jen odečte souřadnice startu a cíle a vydá se po vektoru (Teď ve mně zahlodal červíček pochybnosti :-) Nechci nějak rýpat ale doufám ,?e hlavně ti kteří hru budou programovat dobře ovládají matematiku.Z vlastní zku?enosti mohu říct ,?e bez znalostí např. Analitické geometrie , Vektorové algebry nebo Funkcí (hlavně goniometrických) se člověk neobejde. Ale je pravda , ?e informatika a matematika jde ruku v ruce a v?ichni tady jsou ze středních nebo vysokých ?kol , tak?e by to neměl být problém :-) C) mlhoviny (vliv na rychlost pohybu , senzory , ?títy atd.) D) anomálie (červí díry atd.) E)hvězdné soustavy. Hvězdná soustava by také byla v podstatě nejmen?í samostatnou výrobní jednotkou : Jednalo by se třeba o soustavu SOL : produkce lidí za jeden tah = X , produkce surovin (kovy atd.) za jeden tah = X, soustava osahuje základnu (nebo základny) , které mají funkci hlavně při obraně soustavy a jsou v podstatě o hodně silněj?í a nepohyblivé lodě. Dále soustava obsahuje doky (podle nastavení vyrábějí různé typy lodí za X tahů např : Defiant za tři tahy , Sovereign za 12 tahů …) , pak výzkumné stanice (udávají kapacitu výzkumu tj. za jak dlouho se např. vyvine nový typ phaseru).Soustavu je mo?no doplnit i o obrané satelity popř. tě?ební stanice atd. Mimo soustavy nelze nic stavět (mo?ná pouze předsunuté základny ). Lodě mají omezený dolet za jeden tah.Asi by se neměl omezovat absolutní dolet , proto?e létat ka?dých pět tahů pro palivo je dost iritující.Asi by měla být omezena ?ivotnost (ovlivněna i kvalitou výrobních materiálů tj. výzkumem např. Defiant bude mít ?ivotnost 300 tahů (příklad)).Lodě se mohou pohybovat buď samostatně nebo ve flotile , která musí být přiřazena kapitánovi flotily nebo admirálovi (co? je určeno max. velikostí flotily) Pokud hráč přesáhne určitý limit lodí nebo prozkoumá v?echen svůj prostor tak se dostane do druhé fáze.Ji? nebude mo?no ovládat samotné lodě a průzkum bude prováděn pau?álně pouze podle počtu a stavu (přiřazení / nepřiřazení k válečné flotile) průzkumných lodí.Designy lodí si hráč mů?e vyvinout sám (podle stavu výzkumu ) ale jsou mu časem nabízeny i klasické Fed. Designy (Galaxy, Nebula,Defiant….) , které mů?e ale nemusí přijmout.Přičem? třída Defiant bude navr?ena brzy po dosa?ení vědeckého pokroku k pulzním phaserům a ne dříve.Pokud se setkají dvě znepřátelené flotily dojde k boji na zvět?ené mapě.Hráč bude ovládat A) jednotlivé lodě z flotily nebo B) skupiny lodí (zřejmě stejného typu (např. Křídlo Defiantů o deseti lodích nebo křídlo Sovereignů o dvou lodích atd.)) a bude se střídat s oponentem na tahy.Loď mů?e A) pohybovat se B) útočit C) provádět nějákou spec. akci .(maskování) Opět je stanoven dolet , tentokrát je v?ak vzhledem k malému bitevnímu prostoru definová zrychlením tj Defiant dorazí k nepř. Linii jako první , pak Akira a pak Galaxy atd.Obecně platí , ?e phasery jsou na krat?í vzdálenost a torpéda na del?í(typ phaserů , odpalovačú torpéd a vlastně celé síle lodi závisí opět na stavu výzkumu).Phasery mohou střílet do v?ech směrů , torpéda pouze dopředu nebo dozadu (a? do doby kdy bude vyvinuta torpédová otočná vě?) a pulzní zbraně mohou střílet pouze dopředu (dozadu).Systém po?kození by fungoval jako v HoMaM (blbé přirovnání :-) pokud by např. letka čtyř Warbirdů zasáhla letku ?esti Akir silou 16 (ka?dý warbird 4) a odolnost jedné Akiry by byla např. 12 pak jedna Akira bude zničena a jedna po?kozena.Dal?í Tah útočí zbylé Akiry silou např. 15 (jedna 3) a pokud má warbird odolnost např. 16 tak jeden bude tě?ce po?kozen.atd. Po?kození lodí by se mohlo modifikovat i vzájemnou velikostí lodí : např. warbird má negativní modifikátor při útoku na defiant (proto?e má problémy ho trefit) a naopak Defiant má bonus k útočné síle proto?e Warbird se trefí snadno. Ufff….tak to bylo jemné nastínění jak bych si to představoval :-)
Anonym: Unimatrix325 - 06. květen 2002 20:42sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : díky :-)
Jirka006 - 06. květen 2002 14:03sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
K taktické fázy hry mne napadá v souvislosti s ní?e uvedenými příspěvky na neutrální zónu: Jako jednu z diplomatických fcí hry bych udělal "dojednání" neutrální zóny..., tj. zóny do které by v době míru nemohla vstoupit ?ádná válečná (ozbrojená) loď stran, které zónu ustavily. Vstoupení neozbrojené lodě by byl důvod ke zru?ení zóny, pokud si to druhá strana bude přát.
Jirka006 - 06. květen 2002 13:55sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: Co se tý?e bitevního pole, měl jsem dojem, ?e více lodí na jednom poli by udělalo zmatek (i co se týče výpisu na LD monitoru) a ?e jedno pole bitevní mapy je nejmen?í jednotkou.

Ad pojmenování skupin: proč ne? ;-)
happz - 06. květen 2002 12:10sipka
ZAMĚŘIT
happz
ad tahy: no, me je to celkem jedno, ale potrebuju vedet, jak se tedy bude tahat. A kdo zacne, to taky netusim. Mozna utocnik, mozna moment prekvapeni, mozna cloaked vessel, mozna...

ad slucovani: no, ja bych slucovani dal kdekoliv - jak takticka, tak bitevni, a hlavne, co mi chybi vsude jinde (nebo jsem neprisel na to, jak to udelat): pojmenovani skupin! Sice mam pekne flotily, ale kdyz se mi ozve, ze v sektoru tom a tom se deje tohle a tohle 13 kriznikum 2 transportum atd, docela nevim, o co jde. Ale kdybych zjistil, ze nekdo napadlo 5. flotilu, tak uz jsem doma.
Jirka006 - 06. květen 2002 11:25sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Je?tě něco: Počet lodí bych neomezoval, půjde-li to technicky. Co bych omezil (jak jsem ji? řekl) je počet lodí ve skupině na jednom poli taktické mapy - a to z důvodů max. počtu polí v bitevním poli (nebude-li zkrolovatelné).
Jirka006 - 06. květen 2002 11:23sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Sheedee: Co takhle zkusit pro potřeby testování jednoduché 2D (3D looking)modely z pohledu se shora. Řekl bych nějaké FED, KLG, ROM lodi... tak aby se ve?ly do čtverce cca 15x15mm.
Jirka006 - 06. květen 2002 11:13sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
To je příspěvků po víkendu, ?e mi z toho a? vstávaj vlasy na hlavě.

Ad ovládání a slučování v pojetí Unimatrix325: Myslím, ?e to je komplikace. Ovládání by mělo zůstat pořád a stále stejné ve v?ech fázích hry. Slučování ano, ale jen v taktické fázy. Aby to ?lo technicky udělat např. v bitvě (dostatečný počet volných polí, omezil bych jedno taktické pole na max. 20-30 lodí v závislosti na počtu čtverců na bitevním poli (aby tam nebylo přeloděno :-)).

Ad pohyb: Udělal bych to přímo, tj. ?ádné plánování (jako např.Heroes)...a to jak v taktické, tak i v bitevní části. BTW: Happz: v bitevní části je potřeba vyře?it, kdo bude hrát první, popř. jak se budou tahy střídat. Nemám ani ?ajna.

Mr.Spock: K BOTF:
http://www.angelfire.com/rant/romz/botf.html
http://members.aon.at/zelli/main.htm
Anonym: Sheedee - 06. květen 2002 05:17sipka
ZAMĚŘIT
0
Uhhh. Nazdar, ja sem SHeedee a nedavno jsem se tomu manikovi co tenhle napad vymyslel prihlasil jako 3D grafik, tak jsem konecne tady! Prosil bych, pokud by mne nekdo mohl jaksi uvest do tematu? Jak to jde? Co mam modelovat? Atd... Jestli uz se zacalo s tvorbou nejake te hry, tak mi proste reknete, co mam vymodelovat a pokud to bude v mych silach, udelam to. PS. Tvorim ve 3D studiu MAX (2.5 a budu prechazet na 4.2)
Mr.Spock - 05. květen 2002 21:47sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Jirka006: nemohl bys mi poslat nejake adresy webu, ktere se popisuji botf, pokud nejake znas. ja sam jsem jich teda moc nenasel.
Mr.Spock - 05. květen 2002 21:22sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
slusne informace k lodim lze nalezt na teto ceske a teto zahr. strance

Nejnovější   Novější 3453 - 3472 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o