|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| tak jo, clovek jednou ma ve skole volno a najednou plave v mori prispevku...
naku: sraz kdykoliv kdekoliv, klidne masovej, ale ja uz tak nejak prehled mam a podle toho se da zacit male jadro smalou ukazkou pohledu, jen tak na chut. Aby uz bylo na cem pak stavet. Korme toho, otazka poctu lodi, ktery se bude ve hre vyskytovat - no,pokud napiseme dobre skalovatelny jadro (jo :) kde nebude ta narocnost nejaka silena v zavislosti na poctu lodi, tak nam jejich suma muze byt uplne ukradena.
Tak, ukradena lod je PREDEVSIM zdroj pro rozvedku a vedce. |
|
|
|
| Sheedee
Ad ty komponenenty = lod :) Presne to jsem navrhjoval o par radek niz :)
CO se detailu tyce - myslim, ze na trubky se muzes s vysoka.... vykaslat :)
Zkus tohle pro inspiraci (uz to tu nekolikrat padlo... ale kdo by neco hledal 350 prispevku vzad... |
|
|
Anonym: Sheedee - 09. květen 2002 03:02 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Ja vim ze moc mluvim, ale jeste se zeptam, mame tu jeste nekoho na 3d grafiku?
Pokud ano, potreboval bych se s nim dohodnout, kdo co bude delat, protoze obrazku bude pravdepodobne neco kolem tisice az dvou, tak abysme nedelali oba dva to stejny (Napriklad oba dva budem tejden delat sadu modelu stejnyho vybaveni, to by fakt celkem na***)
No jo, tak ja uz mlcim :-)))
Tak zatim! |
|
|
Anonym: Sheedee - 09. květen 2002 03:00 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Aaaa do prdele!
Tak jsem se tam zaregistroval jako sheedee, ale pres ten pos*** firewall co tu mame neprojdou cookies!!!!!
Ja se na to vy***, budete tam na mne muset holt pockat, nez se vratim do cech (za mesic).
Ja se tam obcas dostanu z inetovy kavarny, ale asi tak kazdej druhej, az treti den... tak me prosim hodte do developeru (Protoze i grafici developuji-vyvyjeji hru)
|
|
|
Anonym: sheedee - 09. květen 2002 02:52 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Hele, co takhle nedelat zadny tridy lodi, ale proste jenom vytvorit kvanta druhu komponentu (Lod se muze skladat treba z trupu (definovan velikosti a vydrzi), energetickeho jadra (Kolik energie ma lod k dispozici, definovano vykonem a spotrebou antihmoty), zbrani 9moc druhu, definovany ucikem a spotrebou energie (pripadne take poctem munice, naprikld u torped), stitu (definovany spotrebou energie, odolnosti a kapacitou (Kapacita definuje, kolik toho stit pohlti, odolnost, jak dlouho vydrzi (Napriklad ma odlnost tisic, ale z jedne strely pohlti maximalne 100 jednotek sily)) a senzory (Spotreba a dosah) a nejakym tim volnym prostorem, kam se budou cpat specialni vybaveni, jako cloak system, transportery, raketoplany a podobne skopicinky).
pak by si kazdy mohl vytvorit vlastni tridy lodi, ktere by mu vyhovovaly a sam si je pojmenovat a ulozit.
Na podobnem, i kdyz jednodusim principu funguje Master Of Orion 2, kdybysme to zlepsili, mohlo by to byt moc dobry.
navic vymodelovat 20 druhu motoru, 60 druhu zbrani, 15 druhu trupu a nejaky ty specialni vecicky a pak nechat hrace at si je sklada na sebe, jako LEGO je mnohem lepsi, nez tvorit tisice a tisice modelu predem definovanych a casto pro situaci nevhodnych lodi.
A jen tak BTW, v jakem stupni detailu, ty lode mam modelovat? Budou na obrazovce videt velky (kreslit okna a trubky), nebo maly (Jenom trup a par vetsich zarizeni na nem)?
Jestli budeme lode zkladat z komponentnu, muzu uz zacit tvorit prvni modely vybaveni.
Jo a budeme tam i nejaky novy druhy emzaku?
Posledni tyden jsem na pocitaci udelal par hezkejch oblud a jedna z nich (Jedno oko, dve ruce (Tri prsty na kazde) a jedna noha, po ktere hopsa)) by se docela hodila na nejakyho zaskodnickyho ufona...
Jo a na tu site se mrknu...
co se tyce ras, navrhoval bych federaci bonusy na diplomacii a vedu&vyzkum, ale postihy na utocnou silu lodi a taky postih na obsazovani lodi (Federalni vojaci a asi nebudou nejlepsi)
Klidngoni by meli dostat postih na vedu&vyzkum a na spionaz, ale bonusy na silu lodi a vojaku.
Romulani maji bonusy na spionaz a vedu&vyzkum a postihy na diplomacii a obchod
Ferengove by meli bonusy na diplomacii a obchod a postihy na boj muze proti muzi a vedu&vyzkum (Viz TNG "Ferengijsky vedec, je skoro protimluv")
no jo, to je asi tak vsechno, tak zatim.
|
|
|
|
| Unimatrix325: Jsi ďábel... ! :-) A propos: Ke kradení lodí: Jak vidím, opět jsi dospěl k obecně přijatému názoru: tj. ?e je to super pro rozvědku a vědce, ale pou?ití federálního warbirda pro výzvědné účely :-))
Naku: Klid, nikomu nic neboří?. |
|
|
|
| happz - jo... ja sem taky na sourceforgy a to jako nakumus |
|
|
|
| Takze od podlahy
Cetl jsem to vsechno, cinil jsem si poznamky a zde je par komentaru...
a) nevim co vsichni mate s fazerama a torpedama - osobne jsem mel vizi lode jako "kontejneru" kam se (pokud to jde) "klade vybaveni" - fazer i torpedo jsou je typem vybaveni - proto bych to nevidel jako tlacitko "vystrelit z torped" ale jako napr. ikonku torpeda (jineho eqace...)
b) ukazkova verze... no newim, newim...
ad GUI pravdepodobne budu muset spojit prijemne s uzitecnym (musim udelat GUI pro skolni projekt). Rad bych se (nekdy) s happzem domluvil/nechal si zkritizovat svoji koncepci...
c) ad bitevni mapa - myslim, ze je technicky nemozne udelat nescrollujici bitevni mapu (bez vyuziti podpory 4 a vice monitoru :). Ad modely - myslim (muj osobni nazor), ze model velikosti 15x15mm proste nemuze vypadat 3d. Mozna dvojnasobny....
d) s modularni strukturou souhlasim, jen me zarazila formulace "graficke prvky do hry" - lode ok, vybaveni ok, ale graficke prvky jsou spis zalezitosti upgradu a patchu....
e) nahodne objevy... 100%
f) samostatne/ve flotile alias problem veleni lodim. To newim... zavisi na tom, jak pokrocily budem mit AI. Pokud bude slusny (nemusi bejt nutne neprekonatelnej problem), muze lodim velet umelej kapitan (ruzne dobrej - zavisi napr. na hodnosti).... Problemy s tisici lodi bych nechal stranou (zatim)... Necekejte v "demu" manevry tisicu lodi :)
g) kradeni lodi jako zdroj technologii - jsem pro. Otazka je, zdali skutecne potrebujem 500 trid romulanskejch lodi... federace ma sice hafo lodi ale polovina z nich se pro boj nehodi... warbird je IMHO univerzalni pruzkume-bojova vesmirna lod. Stejne - kdyz budes mit moznost za fed. postavit 548 a 31 typu lodi bude ti to (na 99%) na nic - budes stavet jen ty nejlepsi a pokud ne, propadnes stavum hluboke deprese a schizofrenie ze snahy "zvolit" si spravnou lod k postaveni. Navic bych za fed. zaved neco jako "moznost navrhu vlastni tridy" - zbyvime se tim spousty zbytecnych a misto zabirajicich trid a hre to doda riz. Z grafickeho pohledu to taky nebude slozity vyresit - nekolik typu gondol, trupu a taliru pro kazdou "velikost" a ty se budou moct "namixovat"...
h) Unimatrix - nehledej v tom nic osobniho, ale otocna torpedova vez je dle meho nazoru blbost....
i) happz - sraz urcite dame... ale klidne zas se vsema, protoze na vytvoreni onoho hrou nezatizeneho "enginu" stejne musime znat zakladni parametry hry, bychom vedeli, jestli napr. mame pocitat s desitkama, stovkama nebo tisicema lodi....
Na zaver bych chtel rict, ze jestli sem se nekoho dotknul, nekomu poskodil jeho koncepci nebo znesvetil jeho sen tak prosim - ja sem 30 hodin nespal a mam moooc nerudnou naladu :)
Vas grafoman Naku
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 08. květen 2002 16:08 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Ad kradení lodí : uva?oval jsem o tom a asi by zabírání nepřátelských lodí nemělo být primárně zdrojem nových lodí ale hlavně zdrojem nových a cizích technologií.Proto?e jeden ukořistěný bird of prey válku nezmění , ale to ,?e se vědcům dostane do rukou maskovací zařízení a pulzní disruptory mů?e vést k urychlení výzkumu např. v oblasti pulzních zbraní nebo maskování nebo naopak vy výzkumu lep?ích ?títů proti pulzním zbraním a lep?ích senzorů odhalujících maskování. Např. to ?e admirál Kirk ukořistil jeden BoP ve filmu ST:III Search for Spock a v díle ST:IV Voyage home ho dovezl in?enýrům flotily a? pod nos , bylo docela prospě?né.Nebo to ,?e v dílech DS9 Federace na?la ztroskotaný Jem Haddarský stíhač , v podstatě udr?elo Federaci ve válce , proto?e do té doby byly federální ?títy proti Jem Haddarským zbraním neefektivní.Ale vzhledem k tomu ,?e lstivé úskoky (první případ) nebo náhody (druhý případ ) by se ve hře tak často objevovat neměli , tak je potřeba nějak simulovat obtí?nost zajmutí nepř. lodi. Vět?ina lodí je vybavena sebedestrukčním systémem , tak?e loď v drtivé vět?ině případů nepadne do rukou nepřátel a nebo bojuje tak dlouho ,?e je zničena.Zajmutí lodi by tak vy?adovalo určitou úroveň ve výzkumu např. vlečného paprsku, ochromovacích zbraní, transportérů (na transport vojáků na palubu nepř. lodi) , výbavě vojáků atd. Vlečný paprsek by byl např. potřeba u? jen k tomu aby loď neunikla.Kvalita transportérů a vojáků by byla důle?itý modifikátor pro výpočet úspě?nosti zabrání lodi.I tak by se v?ak ve vět?ině případů (např. v 90% ale závisí to na úrovni technologií) nemělo podařit loď zajmout.
Výzkum sebedestrukčního zařízení , ru?ičky transportéru atd. by byl naopak důle?itý prostředek jak zabránit nepříteli v zabírání svých lodí.Hráč by se tak musel rozhodnout jestli bude riskovat po?kození vlastní lodi , kvůli malé ?anci zajmout nepřátelskou loď.Pokud by se jí podařilo zajmou bylo by třeba jí dovést k výzkumné stanici a tam by byla podrobena rozboru.Vědcům by to např. urychlilo výzkum maskování nebo zbraní atd. Některé rasy např. Klingoni nebo Borgové by měli mít vět?í ?anci na zajmutí lodi.Pokud bude přítomna hra za více ras , tak by ka?dá rasy měla mít své výhody / nevýhody dané na začátku a např. toto by mohla být jedna z nich.Dal?í by mohly být např. snadněj?í získávání planety v případě Federace ,vět?í základní síla vojáků u Klingonů nebo rychlej?í výzkum u Romulanů (pouz |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 08. květen 2002 16:07 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Seznam borgských lodí :
Assembler – (zdroj – Star trek Armada)
Assimilator – (zdroj – Star trek Armada)
Collector – (zdroj – Star trek Armada)
Colony ship – (zdroj – Star trek Armada II)
Cube – (např. TNG : The best of the both worlds) *
Detector – (zdroj – Star trek Armada)
Diamond – (VOY : The Dark frontier) *
Fusion cube – (zdroj – Star trek Armada II) *
Harbinger – (zdroj – Star trek Armada II)
Harmonic defender – (zdroj – Star trek Armada II)
Interceptor - (VOY : The Dark frontier) *
Sphere – (např. VOY : Endgame) *
Tactical cube – (zdroj – Star trek Armada II) *
Tactical fusion cube – (zdroj – Star trek Armada II) *
Wedge – (zdroj – Star trek Armada II)
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 08. květen 2002 16:07 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Seznam Jem Haddarských / Dominionských lodí :
Attack ship – (např. DS9 : Sacrify of angels)
Battlecruiser – (např. DS9 : Sacrify of angels)
Battleship – (zdroj www.ditl.org )
Super battleship – (údajně DS9 :USS Valiant zdroj www.ditl.org )
Super carrier – (zdroj – Star trek Deep space 9 Dominion wars)
Strike cruiser – (zdroj – Star trek Deep space 9 Dominion wars)
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 08. květen 2002 16:06 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Seznam Romulansých lodí :
Battlehawk – (zdroj – Star trek Starfleet command)
Bird of prey – (např. TNG : Gambit) *
Cargo ship – (zdroj – Star trek Armada II)
Colony ship – (zdroj – Star trek Armada II)
Condor – (zdroj – Star trek Starfleet command)
Construction ship – (zdroj – Star trek Armada)
D´deridex (warbird) – (např. VOY:Message in a bottle) *
Dilithium freighter – (zdroj – Star trek Armada)
Draconarius – (zdroj – Star trek Armada II)
Firehawk – (zdroj – Star trek Starfleet command)
Griffin – (zdroj – Star trek Armada) *
Kestrel – (zdroj – Star trek Armada II)
King Condor – (zdroj – Star trek Starfleet command)
Phoenix – (zdroj – Star trek Armada)
Raptor – (zdroj – Star trek Armada) *
Repair ship – (zdroj – Star trek Armada II)
Scout – (UNKN – zdroj www.ditl.org )
Seahawk – (zdroj – Star trek Starfleet command)
Shadow – (zdroj – Star trek Armada) *
Shrike – (zdroj – Star trek Armada) *
Snipe – (zdroj – Star trek Starfleet command)
Sparrowhawk – (zdroj – Star trek Starfleet command)
Talon – (zdroj – Star trek Armada)
Veles – (zdroj – Star trek Armada II)
Venator – (zdroj – Star trek Armada II)
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 08. květen 2002 16:05 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Seznam Cardassianských lodí :
Brinok – (zdroj – Star trek Armada II)
Cargo ship –(UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Colony ship – (zdroj – Star trek Armada II)
Construction ship – (zdroj – Star trek Armada II)
Damar – (zdroj – Star trek Armada)
Freighter – (zdroj – Star trek Armada II)
Galor – (např. DS9 : Sacrify of angels) *
Gul Vystan – (zdroj – Star trek Armada II)
Hideki – (např. DS9 : Sacrify of angels) *
Hutet – (zdroj – Star trek Deep space 9 Dominion wars) *
Janissary – (zdroj – Star trek Armada II)
Keldon -(zdroj www.Ditl.org ) *
Kulinor – (zdroj – Star trek Armada II)
Legate – (zdroj – Star trek Armada II)
Norin – (zdroj – Star trek Deep space 9 Dominion wars)
Rasilak – (zdroj – Star trek Armada II)
Repair ship – (zdroj – Star trek Armada II)
Sartan – (zdroj – Star trek Armada II)
Tonga – (zdroj – Star trek Deep space 9 Dominion wars) *
Vasad – (zdroj – Star trek Armada II)
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 08. květen 2002 16:03 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Seznam Klingonských lodí :
B´Rel – (údajně např. ST:III Search for Spock) *
Battleship – (zdroj – Star trek Starfleet command)
Cargo ship – (zdroj Star trek Armada II)
Colony ship – (zdroj Star trek Armada II)
Construction ship – (zdroj Star trek Armada)
D´Tai -(UNKN – zdroj www.Ditl.org )
D-7 -( údajně např. ST:I The motion picture) *
Dilithium Freighter – (zdroj Star trek Armada)
Dreadnaught – (zdroj – Star trek Starfleet command)
Fek´Lhr – (zdroj Star trek Armada)
Frigate – (zdroj – Star trek Starfleet command)
Chava´kal – (zdroj Star trek Armada II)
Chuq´Beh – (zdroj Star trek Armada II)
Jach´Eng – (zdroj Star trek Armada)
K´Pak –(UNKN – zdroj www.Ditl.org)
K´Tinga – (údajně např. ST:VI The undiscovered country) *
K´Vort – (údajně např. DS9 : Way of the warrior) *
K´VortCha – (zdroj – Star trek Deep space 9 Dominion wars)
Koloth – (zdroj Star trek Armada II)
Light cruiser – (zdroj – Star trek Starfleet command)
Negh´Var –(např. DS9 :Way of the warrior) *
NuQ´Duj – (zdroj Star trek Armada)
Qeh´Ral – (zdroj Star trek Armada II)
Repair ship – (zdroj Star trek Armada II)
SuQ´Jagh – (zdroj Star trek Armada)
Voodieh – (údajně TNG : All good things…)
Vor´Cha –(např. DS9 : Way of the warrior) *
|
|
|
|
| Omlouvam se, za moji dlouhodobejsi nepritomnost, ale muj moteboard si nerozmumel s mym OSem. Prave dokoncuju reinstalaci. Prosim, mejte strpeni... do vecera snad prectu tech ~100 (!) novejch prispevku a vyjadrim se k nim :) |
|
|
|
| Koukal jsem na to zatím zbě?ně...no... snad si zvyknu... tady je to takové jednoduché... :-)) |
|
|
Anonym: Jirka006 - 07. květen 2002 17:43 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| happz: Pridej tam nejaky uplne general forum... ty co tam jsou jsou uz hrozne konkretni :-) |
|
|
|
| btw kdyz se zaregistrujete, tak vas ostatni maji moznost ohodnotit v nekolika vlastnostech. Jednou z nich je 'Teamwork/Attitude' - hodnoti se podle stupnu, nejhorsi moznosti je Q, pak Fereng, Federation a nakonec Borg :) Vubec cele to hodnoceni je takove vesele - maximum z 'Leadership/Management' je Muad'Dib :) |
|
|
|
| Jirka006: hehe, tech kategorri je tam hodne - developer je strasne obecnej, ale vzhledem k tomu, ze vsichni kecame skoro do vseho, tak developeri budeme az na vyjimky grafiky asi vsichni :) |
|
|
|
| Unimatrix325: Co takhle dát ENTER? nebo "br"? :-)
happz: Jsem registrovan na southforgi... jako jirka006. Klidne mne muzes pridat do developeru :-) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|