Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3421 - 3440 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Sheedee - 10. květen 2002 00:44sipka
ZAMĚŘIT
0
HPPZ: Presne to myslim, editor trid... Kazda kravina bude mit svuj obrazek, udaje o tom, kolik zere, nebo vyrabi energie a co dela. Rozhodne bych zavedl nejake to warp jadro, napajejici pro zjednoduseni celou lod, aby bylo omezeni nejen prostore, ale take energii. Grafici (Ja) sou (sem) ochotni (ochoten) pripravit LEGO kosticek treba tisic, ale de o to vedet jakejch. Jestli o to de, muzu zacit treba s jednotlivejma typama warpovej jader a gondol, to bude na rozehrati nejlepsi. Dalsi vec: Co takhle zavest taky neco jako uroven posadky, je jasny, ze zkusena posadka je lepsi, nez parta kadetu... no jo, ja uz musim, zase se objevim, tak zatim! PS. porad se ptam, kolik mame grafiku, abych se s nima dohodl, kdo co bude kreslit.
Jirka006 - 09. květen 2002 18:01sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Pánové, naprosto nestíhám... :-))) Jinak pro Va?i informaci se mi podařilo zprovoznit ve zku?ebním provozu stránky o BOTF kam postupně přidám i pár screenshotů pro ty, kteří to nehráli... nebo pro inspiraci.
happz - 09. květen 2002 14:09sipka
ZAMĚŘIT
happz
Unimatrix325: hm, presne muj nazor.

Ja to trosku shrnu - aspon takhle to zatim chapu ja, mozna jsme se nekde minuli :)

Design a tridy lodi
Dejme tomu objeveni nove technologie umozni vyvoj nove tridy lodi - treba na bazi Defiantu. Tady bych se primlouval za to, abychom nepredlozili pred hrace s novou technologii jiz hotove vlastnosti noveho typu lodi, ktery je touto technologii umoznen. IMHO by bylo fajn po nalezeni vsech potrebnych technologii zacit vyvijet (tech) novy typ lodi - nejakou dobu trva, nez vsechny superextranove technologie propojite navzajem, aby se nekde neco netlouklo :)
Jako prvni design noveho typu je navrzen klasicky, znamy ze ST, pricemz hrac ma moznost tento design predelat - z pripravene hromadky kosticek si jako LEGO postavi svuj, novy (LEGO - co grafici prychystaji - tedy co budou ochotni prichystat za kosticky :)

Se zvolenym designem se budou dalsi instance dane tridy zjevovat ve hre. Pricem hrac postavi novy exemplar tridy, a pokud bude chtit, muze ji poslat do lodenic a tam podle bodovaciho systemu za body prostoru, narocnosti na zdroje muze lod prebudovat. Tady pozor - prebudovava 1 lod, nikoliv tridu. Rad bych, aby se ve hre objevila moznost, jak si upravit tridu, aby nemusel kazdou novou posilat do doku na prestavbu. Vubec by nevadilo neco jako maly editorek trid, kde si tahlke zmeni co bude chtit (moci) a to bude mit vliv na NOVE budovane lodi - ty, ktere se jeste nestavi - ostatni, i rozestavene zustavaji v puvodnim modelu tridy.

No, prectete, doplnte, zmente, pokecame.

ad otocna vez: jiste, existuje, je naprosto oficialni, a da se rict, ze i nevyhnutelnym krokem ve vyvoji odpalovacu.
Anonym: Unimatrix325 - 09. květen 2002 13:48sipka
ZAMĚŘIT
0
Sheedee : já jsem toho názoru ,?e vývin nových designů hráčem by neměl chybět , ale pokud tam nedáme standartní lodě flotily tak to nebude ST :-) jestli víte jak to myslím...
ale jak jsem psal dole... hráč by měl mít mo?nost nabízené designy odmítnout a vyrobit si flotilu k obrazu svému... jen ti , kteří by se nechtěli babrat s ka?dou novou třídou tak by prostě ?áhli po předem připravené lodi...
Anonym: Unimatrix325 - 09. květen 2002 13:43sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku: samozřejmě , ?e se nevyu?ijí v?echny lodě ale takovejch 25 za federaci ano ... hráč by samozřejmě mohl navrhovat vlastní designy a jak u? jsem psal originální designy (galaxy atd. ) by byly pouze navrhovány...
ano náhodné objevy budou kořením hry , ale nesmí ji disharmonizovat!
nic osobního ale otočná torpédová vě? existuje a nic na tom nezmění? :-) tímto druhem torpédometu jsou standartně vybaveny lodě třídy sovereign , je to potvrzené z několika zdrojů , co víc chce? ? a i kdyby ne, vymý?lení nových technologií se nevyhneme a torpédová vě? je logický dal?í krok ve vývoji odpalovačů....
happz - 09. květen 2002 11:48sipka
ZAMĚŘIT
happz
jeste neco malo k sourceforge: mame k dispozici i maillist, staci sev nem zaregistrovat. Potom bych rad upozornil ty, kteri budou pracovat primo na kodu, ze bud: a) potrebuji znalost CVS, nebo b) muzou maximalne posilat patche. Vrele doporucuji CVS, patchovani se sice hodi take, ale nekdy je to zbytecne - pro posilat opravu chyby pres tracker patchu, kdyz mate pristup k CVS...

Jirka006: diskuzni fora jsou specializovana, jedno obecne se jmenuje 'Open Discussion'... 'Developers' je pro vyvojare, takze pro nas, je organizovane pres thready, coz pekne oddeli temata veforu. Pak je tam forum 'Coders' pro debaty nad vlastnim psanim kodu a 'Help' je zcela jasny.
happz - 09. květen 2002 11:13sipka
ZAMĚŘIT
happz
tak jo, clovek jednou ma ve skole volno a najednou plave v mori prispevku...

naku: sraz kdykoliv kdekoliv, klidne masovej, ale ja uz tak nejak prehled mam a podle toho se da zacit male jadro smalou ukazkou pohledu, jen tak na chut. Aby uz bylo na cem pak stavet. Korme toho, otazka poctu lodi, ktery se bude ve hre vyskytovat - no,pokud napiseme dobre skalovatelny jadro (jo :) kde nebude ta narocnost nejaka silena v zavislosti na poctu lodi, tak nam jejich suma muze byt uplne ukradena.

Tak, ukradena lod je PREDEVSIM zdroj pro rozvedku a vedce.
Naku - 09. květen 2002 07:00sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Sheedee
Ad ty komponenenty = lod :) Presne to jsem navrhjoval o par radek niz :)
CO se detailu tyce - myslim, ze na trubky se muzes s vysoka.... vykaslat :)

Zkus tohle pro inspiraci (uz to tu nekolikrat padlo... ale kdo by neco hledal 350 prispevku vzad...
Anonym: Sheedee - 09. květen 2002 03:02sipka
ZAMĚŘIT
0
Ja vim ze moc mluvim, ale jeste se zeptam, mame tu jeste nekoho na 3d grafiku? Pokud ano, potreboval bych se s nim dohodnout, kdo co bude delat, protoze obrazku bude pravdepodobne neco kolem tisice az dvou, tak abysme nedelali oba dva to stejny (Napriklad oba dva budem tejden delat sadu modelu stejnyho vybaveni, to by fakt celkem na***) No jo, tak ja uz mlcim :-))) Tak zatim!
Anonym: Sheedee - 09. květen 2002 03:00sipka
ZAMĚŘIT
0
Aaaa do prdele! Tak jsem se tam zaregistroval jako sheedee, ale pres ten pos*** firewall co tu mame neprojdou cookies!!!!! Ja se na to vy***, budete tam na mne muset holt pockat, nez se vratim do cech (za mesic). Ja se tam obcas dostanu z inetovy kavarny, ale asi tak kazdej druhej, az treti den... tak me prosim hodte do developeru (Protoze i grafici developuji-vyvyjeji hru)
Anonym: sheedee - 09. květen 2002 02:52sipka
ZAMĚŘIT
0
Hele, co takhle nedelat zadny tridy lodi, ale proste jenom vytvorit kvanta druhu komponentu (Lod se muze skladat treba z trupu (definovan velikosti a vydrzi), energetickeho jadra (Kolik energie ma lod k dispozici, definovano vykonem a spotrebou antihmoty), zbrani 9moc druhu, definovany ucikem a spotrebou energie (pripadne take poctem munice, naprikld u torped), stitu (definovany spotrebou energie, odolnosti a kapacitou (Kapacita definuje, kolik toho stit pohlti, odolnost, jak dlouho vydrzi (Napriklad ma odlnost tisic, ale z jedne strely pohlti maximalne 100 jednotek sily)) a senzory (Spotreba a dosah) a nejakym tim volnym prostorem, kam se budou cpat specialni vybaveni, jako cloak system, transportery, raketoplany a podobne skopicinky). pak by si kazdy mohl vytvorit vlastni tridy lodi, ktere by mu vyhovovaly a sam si je pojmenovat a ulozit. Na podobnem, i kdyz jednodusim principu funguje Master Of Orion 2, kdybysme to zlepsili, mohlo by to byt moc dobry. navic vymodelovat 20 druhu motoru, 60 druhu zbrani, 15 druhu trupu a nejaky ty specialni vecicky a pak nechat hrace at si je sklada na sebe, jako LEGO je mnohem lepsi, nez tvorit tisice a tisice modelu predem definovanych a casto pro situaci nevhodnych lodi. A jen tak BTW, v jakem stupni detailu, ty lode mam modelovat? Budou na obrazovce videt velky (kreslit okna a trubky), nebo maly (Jenom trup a par vetsich zarizeni na nem)? Jestli budeme lode zkladat z komponentnu, muzu uz zacit tvorit prvni modely vybaveni. Jo a budeme tam i nejaky novy druhy emzaku? Posledni tyden jsem na pocitaci udelal par hezkejch oblud a jedna z nich (Jedno oko, dve ruce (Tri prsty na kazde) a jedna noha, po ktere hopsa)) by se docela hodila na nejakyho zaskodnickyho ufona... Jo a na tu site se mrknu... co se tyce ras, navrhoval bych federaci bonusy na diplomacii a vedu&vyzkum, ale postihy na utocnou silu lodi a taky postih na obsazovani lodi (Federalni vojaci a asi nebudou nejlepsi) Klidngoni by meli dostat postih na vedu&vyzkum a na spionaz, ale bonusy na silu lodi a vojaku. Romulani maji bonusy na spionaz a vedu&vyzkum a postihy na diplomacii a obchod Ferengove by meli bonusy na diplomacii a obchod a postihy na boj muze proti muzi a vedu&vyzkum (Viz TNG "Ferengijsky vedec, je skoro protimluv") no jo, to je asi tak vsechno, tak zatim.
Jirka006 - 08. květen 2002 18:48sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Unimatrix325: Jsi ďábel... ! :-) A propos: Ke kradení lodí: Jak vidím, opět jsi dospěl k obecně přijatému názoru: tj. ?e je to super pro rozvědku a vědce, ale pou?ití federálního warbirda pro výzvědné účely :-))

Naku: Klid, nikomu nic neboří?.
Naku - 08. květen 2002 17:54sipka
ZAMĚŘIT
Naku
happz - jo... ja sem taky na sourceforgy a to jako nakumus
Naku - 08. květen 2002 17:47sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Takze od podlahy
Cetl jsem to vsechno, cinil jsem si poznamky a zde je par komentaru...

a) nevim co vsichni mate s fazerama a torpedama - osobne jsem mel vizi lode jako "kontejneru" kam se (pokud to jde) "klade vybaveni" - fazer i torpedo jsou je typem vybaveni - proto bych to nevidel jako tlacitko "vystrelit z torped" ale jako napr. ikonku torpeda (jineho eqace...)

b) ukazkova verze... no newim, newim...
ad GUI pravdepodobne budu muset spojit prijemne s uzitecnym (musim udelat GUI pro skolni projekt). Rad bych se (nekdy) s happzem domluvil/nechal si zkritizovat svoji koncepci...

c) ad bitevni mapa - myslim, ze je technicky nemozne udelat nescrollujici bitevni mapu (bez vyuziti podpory 4 a vice monitoru :). Ad modely - myslim (muj osobni nazor), ze model velikosti 15x15mm proste nemuze vypadat 3d. Mozna dvojnasobny....

d) s modularni strukturou souhlasim, jen me zarazila formulace "graficke prvky do hry" - lode ok, vybaveni ok, ale graficke prvky jsou spis zalezitosti upgradu a patchu....

e) nahodne objevy... 100%

f) samostatne/ve flotile alias problem veleni lodim. To newim... zavisi na tom, jak pokrocily budem mit AI. Pokud bude slusny (nemusi bejt nutne neprekonatelnej problem), muze lodim velet umelej kapitan (ruzne dobrej - zavisi napr. na hodnosti).... Problemy s tisici lodi bych nechal stranou (zatim)... Necekejte v "demu" manevry tisicu lodi :)

g) kradeni lodi jako zdroj technologii - jsem pro. Otazka je, zdali skutecne potrebujem 500 trid romulanskejch lodi... federace ma sice hafo lodi ale polovina z nich se pro boj nehodi... warbird je IMHO univerzalni pruzkume-bojova vesmirna lod. Stejne - kdyz budes mit moznost za fed. postavit 548 a 31 typu lodi bude ti to (na 99%) na nic - budes stavet jen ty nejlepsi a pokud ne, propadnes stavum hluboke deprese a schizofrenie ze snahy "zvolit" si spravnou lod k postaveni. Navic bych za fed. zaved neco jako "moznost navrhu vlastni tridy" - zbyvime se tim spousty zbytecnych a misto zabirajicich trid a hre to doda riz. Z grafickeho pohledu to taky nebude slozity vyresit - nekolik typu gondol, trupu a taliru pro kazdou "velikost" a ty se budou moct "namixovat"...

h) Unimatrix - nehledej v tom nic osobniho, ale otocna torpedova vez je dle meho nazoru blbost....

i) happz - sraz urcite dame... ale klidne zas se vsema, protoze na vytvoreni onoho hrou nezatizeneho "enginu" stejne musime znat zakladni parametry hry, bychom vedeli, jestli napr. mame pocitat s desitkama, stovkama nebo tisicema lodi....

Na zaver bych chtel rict, ze jestli sem se nekoho dotknul, nekomu poskodil jeho koncepci nebo znesvetil jeho sen tak prosim - ja sem 30 hodin nespal a mam moooc nerudnou naladu :)

Vas grafoman Naku
Anonym: Unimatrix325 - 08. květen 2002 16:08sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad kradení lodí : uva?oval jsem o tom a asi by zabírání nepřátelských lodí nemělo být primárně zdrojem nových lodí ale hlavně zdrojem nových a cizích technologií.Proto?e jeden ukořistěný bird of prey válku nezmění , ale to ,?e se vědcům dostane do rukou maskovací zařízení a pulzní disruptory mů?e vést k urychlení výzkumu např. v oblasti pulzních zbraní nebo maskování nebo naopak vy výzkumu lep?ích ?títů proti pulzním zbraním a lep?ích senzorů odhalujících maskování. Např. to ?e admirál Kirk ukořistil jeden BoP ve filmu ST:III Search for Spock a v díle ST:IV Voyage home ho dovezl in?enýrům flotily a? pod nos , bylo docela prospě?né.Nebo to ,?e v dílech DS9 Federace na?la ztroskotaný Jem Haddarský stíhač , v podstatě udr?elo Federaci ve válce , proto?e do té doby byly federální ?títy proti Jem Haddarským zbraním neefektivní.Ale vzhledem k tomu ,?e lstivé úskoky (první případ) nebo náhody (druhý případ ) by se ve hře tak často objevovat neměli , tak je potřeba nějak simulovat obtí?nost zajmutí nepř. lodi. Vět?ina lodí je vybavena sebedestrukčním systémem , tak?e loď v drtivé vět?ině případů nepadne do rukou nepřátel a nebo bojuje tak dlouho ,?e je zničena.Zajmutí lodi by tak vy?adovalo určitou úroveň ve výzkumu např. vlečného paprsku, ochromovacích zbraní, transportérů (na transport vojáků na palubu nepř. lodi) , výbavě vojáků atd. Vlečný paprsek by byl např. potřeba u? jen k tomu aby loď neunikla.Kvalita transportérů a vojáků by byla důle?itý modifikátor pro výpočet úspě?nosti zabrání lodi.I tak by se v?ak ve vět?ině případů (např. v 90% ale závisí to na úrovni technologií) nemělo podařit loď zajmout. Výzkum sebedestrukčního zařízení , ru?ičky transportéru atd. by byl naopak důle?itý prostředek jak zabránit nepříteli v zabírání svých lodí.Hráč by se tak musel rozhodnout jestli bude riskovat po?kození vlastní lodi , kvůli malé ?anci zajmout nepřátelskou loď.Pokud by se jí podařilo zajmou bylo by třeba jí dovést k výzkumné stanici a tam by byla podrobena rozboru.Vědcům by to např. urychlilo výzkum maskování nebo zbraní atd. Některé rasy např. Klingoni nebo Borgové by měli mít vět?í ?anci na zajmutí lodi.Pokud bude přítomna hra za více ras , tak by ka?dá rasy měla mít své výhody / nevýhody dané na začátku a např. toto by mohla být jedna z nich.Dal?í by mohly být např. snadněj?í získávání planety v případě Federace ,vět?í základní síla vojáků u Klingonů nebo rychlej?í výzkum u Romulanů (pouz
Anonym: Unimatrix325 - 08. květen 2002 16:07sipka
ZAMĚŘIT
0
Seznam borgských lodí :
Assembler – (zdroj – Star trek Armada)
Assimilator – (zdroj – Star trek Armada)
Collector – (zdroj – Star trek Armada)
Colony ship – (zdroj – Star trek Armada II)
Cube – (např. TNG : The best of the both worlds) *
Detector – (zdroj – Star trek Armada)
Diamond – (VOY : The Dark frontier) *
Fusion cube – (zdroj – Star trek Armada II) *
Harbinger – (zdroj – Star trek Armada II)
Harmonic defender – (zdroj – Star trek Armada II)
Interceptor - (VOY : The Dark frontier) *
Sphere – (např. VOY : Endgame) *
Tactical cube – (zdroj – Star trek Armada II) *
Tactical fusion cube – (zdroj – Star trek Armada II) *
Wedge – (zdroj – Star trek Armada II)
Anonym: Unimatrix325 - 08. květen 2002 16:07sipka
ZAMĚŘIT
0
Seznam Jem Haddarských / Dominionských lodí :
Attack ship – (např. DS9 : Sacrify of angels)
Battlecruiser – (např. DS9 : Sacrify of angels)
Battleship – (zdroj www.ditl.org )
Super battleship – (údajně DS9 :USS Valiant zdroj www.ditl.org )
Super carrier – (zdroj – Star trek Deep space 9 Dominion wars)
Strike cruiser – (zdroj – Star trek Deep space 9 Dominion wars)
Anonym: Unimatrix325 - 08. květen 2002 16:06sipka
ZAMĚŘIT
0
Seznam Romulansých lodí :
Battlehawk – (zdroj – Star trek Starfleet command)
Bird of prey – (např. TNG : Gambit) *
Cargo ship – (zdroj – Star trek Armada II)
Colony ship – (zdroj – Star trek Armada II)
Condor – (zdroj – Star trek Starfleet command)
Construction ship – (zdroj – Star trek Armada)
D´deridex (warbird) – (např. VOY:Message in a bottle) *
Dilithium freighter – (zdroj – Star trek Armada)
Draconarius – (zdroj – Star trek Armada II)
Firehawk – (zdroj – Star trek Starfleet command)
Griffin – (zdroj – Star trek Armada) *
Kestrel – (zdroj – Star trek Armada II)
King Condor – (zdroj – Star trek Starfleet command)
Phoenix – (zdroj – Star trek Armada)
Raptor – (zdroj – Star trek Armada) *
Repair ship – (zdroj – Star trek Armada II)
Scout – (UNKN – zdroj www.ditl.org )
Seahawk – (zdroj – Star trek Starfleet command)
Shadow – (zdroj – Star trek Armada) *
Shrike – (zdroj – Star trek Armada) *
Snipe – (zdroj – Star trek Starfleet command)
Sparrowhawk – (zdroj – Star trek Starfleet command)
Talon – (zdroj – Star trek Armada)
Veles – (zdroj – Star trek Armada II)
Venator – (zdroj – Star trek Armada II)
Anonym: Unimatrix325 - 08. květen 2002 16:05sipka
ZAMĚŘIT
0
Seznam Cardassianských lodí :
Brinok – (zdroj – Star trek Armada II)
Cargo ship –(UNKN – zdroj www.Ditl.org )
Colony ship – (zdroj – Star trek Armada II)
Construction ship – (zdroj – Star trek Armada II)
Damar – (zdroj – Star trek Armada)
Freighter – (zdroj – Star trek Armada II)
Galor – (např. DS9 : Sacrify of angels) *
Gul Vystan – (zdroj – Star trek Armada II)
Hideki – (např. DS9 : Sacrify of angels) *
Hutet – (zdroj – Star trek Deep space 9 Dominion wars) *
Janissary – (zdroj – Star trek Armada II)
Keldon -(zdroj www.Ditl.org ) *
Kulinor – (zdroj – Star trek Armada II)
Legate – (zdroj – Star trek Armada II)
Norin – (zdroj – Star trek Deep space 9 Dominion wars)
Rasilak – (zdroj – Star trek Armada II)
Repair ship – (zdroj – Star trek Armada II)
Sartan – (zdroj – Star trek Armada II)
Tonga – (zdroj – Star trek Deep space 9 Dominion wars) *
Vasad – (zdroj – Star trek Armada II)
Anonym: Unimatrix325 - 08. květen 2002 16:03sipka
ZAMĚŘIT
0
Seznam Klingonských lodí :
B´Rel – (údajně např. ST:III Search for Spock) *
Battleship – (zdroj – Star trek Starfleet command)
Cargo ship – (zdroj Star trek Armada II)
Colony ship – (zdroj Star trek Armada II)
Construction ship – (zdroj Star trek Armada)
D´Tai -(UNKN – zdroj www.Ditl.org )
D-7 -( údajně např. ST:I The motion picture) *
Dilithium Freighter – (zdroj Star trek Armada)
Dreadnaught – (zdroj – Star trek Starfleet command)
Fek´Lhr – (zdroj Star trek Armada)
Frigate – (zdroj – Star trek Starfleet command)
Chava´kal – (zdroj Star trek Armada II)
Chuq´Beh – (zdroj Star trek Armada II)
Jach´Eng – (zdroj Star trek Armada)
K´Pak –(UNKN – zdroj www.Ditl.org)
K´Tinga – (údajně např. ST:VI The undiscovered country) *
K´Vort – (údajně např. DS9 : Way of the warrior) *
K´VortCha – (zdroj – Star trek Deep space 9 Dominion wars)
Koloth – (zdroj Star trek Armada II)
Light cruiser – (zdroj – Star trek Starfleet command)
Negh´Var –(např. DS9 :Way of the warrior) *
NuQ´Duj – (zdroj Star trek Armada)
Qeh´Ral – (zdroj Star trek Armada II)
Repair ship – (zdroj Star trek Armada II)
SuQ´Jagh – (zdroj Star trek Armada)
Voodieh – (údajně TNG : All good things…)
Vor´Cha –(např. DS9 : Way of the warrior) *

Nejnovější   Novější 3421 - 3440 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o