Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3412 - 3431 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Unimatrix325 - 11. květen 2002 20:28sipka
ZAMĚŘIT
0
Trochu jsem bádal po obhajobě té „blbosti“ : otočné torpédové vě?e.
Dospěl jsem k zajímavým skutečnostem.Argumentoval jsem rychlopalnou otočnou torpédovou vě?i u třídy Sovereign.Bohu?el , vzhledem k tomu , ?e jediná loď této třídy,která byla k vidění na obrazovce, USS Enterprise NCC-1701-E, se objevila pouze ve dvou filmech, neexistuje ?ádný přesvědčivý FILMOVÝ důkaz, ?e onu vě? má.Ale na stránkách www.ditl.org , které nejen já právem pova?uji za jedny z nejoficiálněj?ích , je uvedeno ve výzbroji třídy sovereign : 1 x Rapid fire quantum torpedo turret , přičem? je to označeno za potvrzenou informaci (kterých je mimochodem velmi málo).V článku o torpédech a odpalovačích je o vě?i také zmínka.Také na různých ostatních stránkách je tato informace k vidění a já osobně jsem se je?tě nesetkal s nikým kdo by to vyvracel.Navíc ve hře Star trek Armada ,v intru, útočí Enterprise na borgskou krychli a střílí torpéda z takového úhlu ,který by standartní odpalovač nezvládl.Nechci zacházet tak daleko ,abych počítačovou hru pova?oval za důkaz , vzhledem k tomu ,?e fakticky nebyla zatím ?ádná hra uznána za oficiálně rovnocennou seriálu nebo filmu.Ale jako nepřímý důkaz se to hodí.
Původně jsem ov?em mluvil pouze o torpédové vě?i a ne o kvantové torpédové vě?i.V tu chvíli jsem si neuvědomil ,?e v DS9 jsou zcela jasně vidět otočné odpalovače fotonových torpéd, a tak jsem argumentoval sovereignem.Torpédové vě?e instalované na DS9 jako odpověď na hrozbu Dominionu jsou dobře vidět např. v díle The Way of the warrior a později i v díle Call to arms atd.Tyto odpalovače nejen , ?e střílí torpéda s kadencí cca 2 za sec. Ale také se zcela viditelně otáčejí.Pokud si kdokoliv bude přát po?lu mu k tomuto účelu přímo „vytípané“ obrázky z uvedených epizod , kde je vě? zcela jasně vidět.Bohu?el statický obrázek nezachytí pohyblivost vě?e.Pokud by někdo nevěřil ani obrázku, nezbývá mi ne? ho odkázat na dané epizody.To by bylo , omlouvám se za poněkud del?í obhajobu ale poslední dobou takové věci pí?u rád a doufám , ?e to vezmete s humorem a jako prezentaci mých znalostí. :-)
happz - 11. květen 2002 19:07sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, me je to v celku jedno. Kdy chcete...

ad diskusni fora: jaka zamereni mam vytvorit? Ta dosavadni jsou sice nazvana dosti obecne, ale radi prispevky do threadu, coz umoznuje docela dobrou orientaci, spolu s ulozenim pozice, kdy jste naposledy cetli forum - pak vam krasne rekne, kolik novych zprav mate.
Naku - 11. květen 2002 16:40sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Tak czo ten dalsi sraz ? Terminy ?

Navrhoval bych ctvrtek...
Naku - 10. květen 2002 16:01sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Ja bych to vydel tak 60x60 pixlu...
Jirka006 - 10. květen 2002 13:44sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Pro inspiraci jsem nadělal asi 50 screenshotů z BOTF. Najdete je na stránkách Birth of the Federation. Jinak zatím v zásadě souhlasím se v?ím řečeným.

A propos, vzhledem k tomu, ?e tady to začíná být fakt nepřehledný, doporučoval bych přesun na sourceforge. Hezký víkend!
Anonym: Unimatrix325 - 10. květen 2002 10:05sipka
ZAMĚŘIT
0
J bych to viděl celé na 2d.Dělat 3d nemá smysl , ve velikosti cca 20x10 pixelů nemá smysl dělat 3d a dělat vět?í lodě taky nemá smysl... s tou grafikou modelů bych to nepřeháněl.. .
Naku - 10. květen 2002 07:01sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Ad st MESHES - vynatek z licence...
- LEECHING is strictly forbidden!!! (Linking directly to my Meshes)
- PUTTING THESE MESHES ON YOUR OWN SITE is strictly forbidden!!!
- YOU MUST PLACE THE ENCLOSED CREDITS on any image you make!!!
- THESE MESHES MUST NEVER APPEAR in any animation or movie that generates profit.
*** NON-COMMECIAL USE ONLY!!! ***
Naku - 10. květen 2002 06:58sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Co se modelu tyce...
a) Na StarMeshes sou free - na volne uziti, kdyz uvedes kdo je udelal...
b) Asi budou muset bejt deformovany tak, aby se jejich tvary co nejvic blizily ctverci
c) Co se grafiky tyce - sem schopnej v 3dmaxu renderovat a provadet drobne upravy, centrovani, nasviceni etc. modelu ale moje vlastni modely vypadaj dost.... :)
Anonym: Sheedee - 10. květen 2002 06:23sipka
ZAMĚŘIT
0
Wow! tak sem juknul na ty ST meshes... no reknu vam, tech ale je! :-) no jo, jestli se dokazem s autorem serveru dohodnout, ze pouzijeme ty modely ve hre, staci uz je potom jenom rozebrat a naprogramovat hru tak, aby je slozila :-) no jo... budu tam porad muset zadelat diry po rozebrani, pridat svetelny efekty a rozhybat to, ale fakt by to jelo... no jo, ono to asi timhle zpusobem nepujde, ale je to dobry... Jo a koukal sem se na ty stranky o hre a zjistil sem, ze to ma byt v ajine... s tim muzu krapet pomoc, anglicky umim dobre, i kdyz na to uz asi nekoho mame. PS. Hvezdny bitvy budou 2D (Lode musi vypadat dobre jenom shora), nebo 3D (Musi vypadat dobre odevsad) a v hodne malem meritku (Lode budou asi tak 5 pixelu na delku, 3 na sirku) malem meritku (10x6), strednim (20*13) velkem (40*25), nebo hodne velkem (asi tak 80*50)? Ja jenom jak detailni to bude... Uz mam hotovej zakladni model prvni lode. vypada tak trochu jako intrepid, zatim je to jenom sitovana kostra bez textury a beze vseho, ale vypada celkem obstojne.
Anonym: Sheedee - 10. květen 2002 00:44sipka
ZAMĚŘIT
0
HPPZ: Presne to myslim, editor trid... Kazda kravina bude mit svuj obrazek, udaje o tom, kolik zere, nebo vyrabi energie a co dela. Rozhodne bych zavedl nejake to warp jadro, napajejici pro zjednoduseni celou lod, aby bylo omezeni nejen prostore, ale take energii. Grafici (Ja) sou (sem) ochotni (ochoten) pripravit LEGO kosticek treba tisic, ale de o to vedet jakejch. Jestli o to de, muzu zacit treba s jednotlivejma typama warpovej jader a gondol, to bude na rozehrati nejlepsi. Dalsi vec: Co takhle zavest taky neco jako uroven posadky, je jasny, ze zkusena posadka je lepsi, nez parta kadetu... no jo, ja uz musim, zase se objevim, tak zatim! PS. porad se ptam, kolik mame grafiku, abych se s nima dohodl, kdo co bude kreslit.
Jirka006 - 09. květen 2002 18:01sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Pánové, naprosto nestíhám... :-))) Jinak pro Va?i informaci se mi podařilo zprovoznit ve zku?ebním provozu stránky o BOTF kam postupně přidám i pár screenshotů pro ty, kteří to nehráli... nebo pro inspiraci.
happz - 09. květen 2002 14:09sipka
ZAMĚŘIT
happz
Unimatrix325: hm, presne muj nazor.

Ja to trosku shrnu - aspon takhle to zatim chapu ja, mozna jsme se nekde minuli :)

Design a tridy lodi
Dejme tomu objeveni nove technologie umozni vyvoj nove tridy lodi - treba na bazi Defiantu. Tady bych se primlouval za to, abychom nepredlozili pred hrace s novou technologii jiz hotove vlastnosti noveho typu lodi, ktery je touto technologii umoznen. IMHO by bylo fajn po nalezeni vsech potrebnych technologii zacit vyvijet (tech) novy typ lodi - nejakou dobu trva, nez vsechny superextranove technologie propojite navzajem, aby se nekde neco netlouklo :)
Jako prvni design noveho typu je navrzen klasicky, znamy ze ST, pricemz hrac ma moznost tento design predelat - z pripravene hromadky kosticek si jako LEGO postavi svuj, novy (LEGO - co grafici prychystaji - tedy co budou ochotni prichystat za kosticky :)

Se zvolenym designem se budou dalsi instance dane tridy zjevovat ve hre. Pricem hrac postavi novy exemplar tridy, a pokud bude chtit, muze ji poslat do lodenic a tam podle bodovaciho systemu za body prostoru, narocnosti na zdroje muze lod prebudovat. Tady pozor - prebudovava 1 lod, nikoliv tridu. Rad bych, aby se ve hre objevila moznost, jak si upravit tridu, aby nemusel kazdou novou posilat do doku na prestavbu. Vubec by nevadilo neco jako maly editorek trid, kde si tahlke zmeni co bude chtit (moci) a to bude mit vliv na NOVE budovane lodi - ty, ktere se jeste nestavi - ostatni, i rozestavene zustavaji v puvodnim modelu tridy.

No, prectete, doplnte, zmente, pokecame.

ad otocna vez: jiste, existuje, je naprosto oficialni, a da se rict, ze i nevyhnutelnym krokem ve vyvoji odpalovacu.
Anonym: Unimatrix325 - 09. květen 2002 13:48sipka
ZAMĚŘIT
0
Sheedee : já jsem toho názoru ,?e vývin nových designů hráčem by neměl chybět , ale pokud tam nedáme standartní lodě flotily tak to nebude ST :-) jestli víte jak to myslím...
ale jak jsem psal dole... hráč by měl mít mo?nost nabízené designy odmítnout a vyrobit si flotilu k obrazu svému... jen ti , kteří by se nechtěli babrat s ka?dou novou třídou tak by prostě ?áhli po předem připravené lodi...
Anonym: Unimatrix325 - 09. květen 2002 13:43sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku: samozřejmě , ?e se nevyu?ijí v?echny lodě ale takovejch 25 za federaci ano ... hráč by samozřejmě mohl navrhovat vlastní designy a jak u? jsem psal originální designy (galaxy atd. ) by byly pouze navrhovány...
ano náhodné objevy budou kořením hry , ale nesmí ji disharmonizovat!
nic osobního ale otočná torpédová vě? existuje a nic na tom nezmění? :-) tímto druhem torpédometu jsou standartně vybaveny lodě třídy sovereign , je to potvrzené z několika zdrojů , co víc chce? ? a i kdyby ne, vymý?lení nových technologií se nevyhneme a torpédová vě? je logický dal?í krok ve vývoji odpalovačů....
happz - 09. květen 2002 11:48sipka
ZAMĚŘIT
happz
jeste neco malo k sourceforge: mame k dispozici i maillist, staci sev nem zaregistrovat. Potom bych rad upozornil ty, kteri budou pracovat primo na kodu, ze bud: a) potrebuji znalost CVS, nebo b) muzou maximalne posilat patche. Vrele doporucuji CVS, patchovani se sice hodi take, ale nekdy je to zbytecne - pro posilat opravu chyby pres tracker patchu, kdyz mate pristup k CVS...

Jirka006: diskuzni fora jsou specializovana, jedno obecne se jmenuje 'Open Discussion'... 'Developers' je pro vyvojare, takze pro nas, je organizovane pres thready, coz pekne oddeli temata veforu. Pak je tam forum 'Coders' pro debaty nad vlastnim psanim kodu a 'Help' je zcela jasny.
happz - 09. květen 2002 11:13sipka
ZAMĚŘIT
happz
tak jo, clovek jednou ma ve skole volno a najednou plave v mori prispevku...

naku: sraz kdykoliv kdekoliv, klidne masovej, ale ja uz tak nejak prehled mam a podle toho se da zacit male jadro smalou ukazkou pohledu, jen tak na chut. Aby uz bylo na cem pak stavet. Korme toho, otazka poctu lodi, ktery se bude ve hre vyskytovat - no,pokud napiseme dobre skalovatelny jadro (jo :) kde nebude ta narocnost nejaka silena v zavislosti na poctu lodi, tak nam jejich suma muze byt uplne ukradena.

Tak, ukradena lod je PREDEVSIM zdroj pro rozvedku a vedce.
Naku - 09. květen 2002 07:00sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Sheedee
Ad ty komponenenty = lod :) Presne to jsem navrhjoval o par radek niz :)
CO se detailu tyce - myslim, ze na trubky se muzes s vysoka.... vykaslat :)

Zkus tohle pro inspiraci (uz to tu nekolikrat padlo... ale kdo by neco hledal 350 prispevku vzad...
Anonym: Sheedee - 09. květen 2002 03:02sipka
ZAMĚŘIT
0
Ja vim ze moc mluvim, ale jeste se zeptam, mame tu jeste nekoho na 3d grafiku? Pokud ano, potreboval bych se s nim dohodnout, kdo co bude delat, protoze obrazku bude pravdepodobne neco kolem tisice az dvou, tak abysme nedelali oba dva to stejny (Napriklad oba dva budem tejden delat sadu modelu stejnyho vybaveni, to by fakt celkem na***) No jo, tak ja uz mlcim :-))) Tak zatim!
Anonym: Sheedee - 09. květen 2002 03:00sipka
ZAMĚŘIT
0
Aaaa do prdele! Tak jsem se tam zaregistroval jako sheedee, ale pres ten pos*** firewall co tu mame neprojdou cookies!!!!! Ja se na to vy***, budete tam na mne muset holt pockat, nez se vratim do cech (za mesic). Ja se tam obcas dostanu z inetovy kavarny, ale asi tak kazdej druhej, az treti den... tak me prosim hodte do developeru (Protoze i grafici developuji-vyvyjeji hru)
Anonym: sheedee - 09. květen 2002 02:52sipka
ZAMĚŘIT
0
Hele, co takhle nedelat zadny tridy lodi, ale proste jenom vytvorit kvanta druhu komponentu (Lod se muze skladat treba z trupu (definovan velikosti a vydrzi), energetickeho jadra (Kolik energie ma lod k dispozici, definovano vykonem a spotrebou antihmoty), zbrani 9moc druhu, definovany ucikem a spotrebou energie (pripadne take poctem munice, naprikld u torped), stitu (definovany spotrebou energie, odolnosti a kapacitou (Kapacita definuje, kolik toho stit pohlti, odolnost, jak dlouho vydrzi (Napriklad ma odlnost tisic, ale z jedne strely pohlti maximalne 100 jednotek sily)) a senzory (Spotreba a dosah) a nejakym tim volnym prostorem, kam se budou cpat specialni vybaveni, jako cloak system, transportery, raketoplany a podobne skopicinky). pak by si kazdy mohl vytvorit vlastni tridy lodi, ktere by mu vyhovovaly a sam si je pojmenovat a ulozit. Na podobnem, i kdyz jednodusim principu funguje Master Of Orion 2, kdybysme to zlepsili, mohlo by to byt moc dobry. navic vymodelovat 20 druhu motoru, 60 druhu zbrani, 15 druhu trupu a nejaky ty specialni vecicky a pak nechat hrace at si je sklada na sebe, jako LEGO je mnohem lepsi, nez tvorit tisice a tisice modelu predem definovanych a casto pro situaci nevhodnych lodi. A jen tak BTW, v jakem stupni detailu, ty lode mam modelovat? Budou na obrazovce videt velky (kreslit okna a trubky), nebo maly (Jenom trup a par vetsich zarizeni na nem)? Jestli budeme lode zkladat z komponentnu, muzu uz zacit tvorit prvni modely vybaveni. Jo a budeme tam i nejaky novy druhy emzaku? Posledni tyden jsem na pocitaci udelal par hezkejch oblud a jedna z nich (Jedno oko, dve ruce (Tri prsty na kazde) a jedna noha, po ktere hopsa)) by se docela hodila na nejakyho zaskodnickyho ufona... Jo a na tu site se mrknu... co se tyce ras, navrhoval bych federaci bonusy na diplomacii a vedu&vyzkum, ale postihy na utocnou silu lodi a taky postih na obsazovani lodi (Federalni vojaci a asi nebudou nejlepsi) Klidngoni by meli dostat postih na vedu&vyzkum a na spionaz, ale bonusy na silu lodi a vojaku. Romulani maji bonusy na spionaz a vedu&vyzkum a postihy na diplomacii a obchod Ferengove by meli bonusy na diplomacii a obchod a postihy na boj muze proti muzi a vedu&vyzkum (Viz TNG "Ferengijsky vedec, je skoro protimluv") no jo, to je asi tak vsechno, tak zatim.

Nejnovější   Novější 3412 - 3431 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o