Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3406 - 3425 / 3834Starší   Nejstarší

Naku - 12. květen 2002 12:43sipka
ZAMĚŘIT
Naku
PS. tak sem si zpetne uvedomil, ze 210 stupnu je blbost :) - upravil bych to na 120-180...
Naku - 12. květen 2002 12:37sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Unimatrix:
Jo... vypada to moc pekne...uvidime...
Source-forge ? Sprava ukolu clenu tymu, bug-reporty, fora - nekolik a s ruznym zamerenim...

BTW. (nehledej v tom nic osobniho, ale kdyz uz sme do ty veze zabredli :) kde beres jistotu, ze Rapid fire quantum torpedo turret - neboli rychlopalny odpalovat qantovych torped je otocny ? Osobne bych si s uhlem odpalu torped moc hlavu nedelal. Vetsina lodi ma odpalovacu nekolik, a ty co maji jen jeden (napr. Romulan Warbird) muzou palit jen do predu (ale spis nez jen dopredu bych to vydel do oblasti o rozsahu tak 180-210 stupnu...)
Jirka006 - 12. květen 2002 12:32sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Ad sraz: ve čtvrtek se mi to fakt nehodí. Vyberte, prosím, jiný den!

Ad mashes: Modýlky jsou to krásný, ale pro na?e potřeby řekl bych zatím jen do Intra :-(
Jirka006 - 12. květen 2002 12:29sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Unimatrix325: Jsi fakt ďábel... k tomu není snad co dodat ;-) Nechce? to hodit na papír a udělat modelovej strom?

K tomu jedna poznámka: Jedná se o strategickou hru a nemyslím, ?e by vývoj technologiií měl být něčím, na čem se hráč zasekne. Kdy? u? nic jiného, měla by tam být mo?nost automatiky, resp. nastavení standardního stromu.

Dále bych rád podotkl, ?e by technologie jiných ras/kultur neměly být přístupné automaticky jak jsi napsal, ale jen pomocí ?pioná?e - jinak je ?pioná? téměř k ničemu. (Tedy např.: jsi li Romulan, mů?e? po spojení dvou technologií vyrábět discruptory. Phasery jen tehdy jsou-li získané ?pioná?í/zajmutím lodi... a to jen ten typ, který byl ?pioná?í získán. Krom toho extrakce technologie ze zajaté lodi by trvala pár tahů...)
Anonym: Unimatrix325 - 11. květen 2002 20:38sipka
ZAMĚŘIT
0
btw k čemu je ten scourceforge dobrej ? nedaří se mi tam zaregistrovat proto?e mám pouze explorer 5 :(
pokud jde pouze o nějaké lep?í diskuzní fórum tak to se mů?eme přesunout třeba na český lopuch :)
Anonym: Unimatrix325 - 11. květen 2002 20:30sipka
ZAMĚŘIT
0
Taky jsem přemý?lel o systému výzkumu a vývoje technologií a vymyslel jsem toto :
Výzkum by mohl probíhat v několika odvětvích.Hráč by vybral jedno z nich, které by se vyvíjelo rychlostí závislou na počtu výzkumných laboratoří,lodí a vědců.Odvětví by se navzájem mohly podporovat a nebo být dokonce podmínkou pro jiné.Např. po dosa?ení levelu 2 v oboru zbraní a v oboru reakce hmoty a antihmoty by se zpřístupnilo nové odvětví : torpéda.Některé technologie by také byly kombinací dvou a více odvětví.Pokud by hráč dosáhl určitého levelu v jednom oboru byl by upozorněn , ?e kombinací s jiným odvětvím na určitém levelu by byla k dispozici nová technologie.Např. po dosa?ení levelu 6 v torpédech by se objevila hlá?ka , ?e kombinace s levelem 3 v kvantovém odvětví by vedla k vývoji kvantových torpéd.
Základní odvětví by bylo lodní in?enýrství , které by umo?ňovalo vyvíjet nové a vět?í lodě s vět?í kapacitou.Dal?í odvětví by byla např. motory, senzory, energetické zbraně, technologie trupu, ?títy atd.
Následují dal?í příklady :
Rychlost lodi by byla odvozená od levelu warp motorů.
Po dosa?ení levelu 10 v energických zbraních a levelu 5 v technologii trupu by vědci vyvinuli technologii lineárních phaserových struktur (polí)
Po dosa?ení levelu 10 v lodním in?enýrství a levelu 6 v taktice by byla k dispozici mo?nost separace částí lodi (Galaxy) nebo později dokonce multivektorového útočného módu (Prometheus)
Po dosa?ení levelu 8 v senzorech a levelu 5 v částicovém výzkumu by byly přístupny tachyonové senzory schopné detekovat lodě s maskováním levelu 6 a hor?ím
Pokud by se k tomu je?tě přidal např. level 2 v pulzním výzkumu tak by vznikly pulzní tachyonové senzory schopné odhalit loď s maskováním 7 a ní?e
Dosa?ení levelu 1 v kvantovém odvětví by mělo za následek vývoj kvantových vláken tj. např. zlep?ení výkonu počítačů. Dosa?ení levelu 2 u? by byla kvantová singularita , která by se dala kombinovat s levelem 6 v torpédech. Level 3 v kvantovém oboru spolu s levelem 12 v oboru motorů a levelem 8 v oboru senzorů by dal vznik kvantovému slipstreamovému pohonu atd.
Kombinace levelu 10 v energických zbraních a levelu 3 v pulzních zbraních = pulzní phasery (brzy potom by se zpřístupnil design defiantu)
Výzkum v oblasti částicového výzkumu by mohl vést a? k pozitronům a např. na levelu 15 by umo?ňoval vyrábět lodě zcela bez posádky , řízené pouze pozitronovým počítačem (co? by u?etřilo spoustu místa na lodi , které jinak musí být věnováno chodbám a místnostem pro posádku)
Výzkum v oblasti holografie by spolu s výzkumem v oblasti maskování by mohl vést k holografickému maskování (Star trek : Away team)
Level 9 v torpédech a level 6 ve fázovém výzkumu by vedl k transfázovým torpédům (pronikají nepř. ?títy) (VOY : Endgame)
Level 9 v torpédech a level 6 v temporálním výzkumu by vedl k chronotronovým (nebo tak nějak) torpédům (stejný efekt jako u transfázových ale na jiném principu)
Level 9 v temporálním výzkumu = stázové pole (Star trek : Armada)
Level 12 v temporálním výzkumu = mo?nost cestovat časem (co? by mohl být jeden ze způsobů jak vyhrát hru…)
Výzkum torpéd na levelu 2 by zpřístupnil výzkum lep?ích torpédových odpalovačů : dvojitých , dávkových (typ 1,2,3,4), pulzních a nakonec v kombinaci s nějakým levelem v technologii trupu i otočné torpédové vě?e.
Výzkum technologie trupu a částic by vedl k ablativnímu pancéřování a později spolu s technologií transportérů a replikátorů a? k pancéřování jaké měl Voyager v Endgame
Částicový výzkum spolu s energetickými zbraněmi by vedl k polaronovým zbraním (pronikají ?títy) , naopak spolu s výzkumem ?títů by vedl k polaronovým ?títům (lépe chrání loď i proti polaronovým zbraním)
Vysoký level ve výzkumu ?títů a částic = corbomitový reflector (Star trek Armada – odrá?í část nepř. palby zpět)
Výzkum reakce hmoty a antihmoty by vedl k lep?ím reaktorů a i k zavedení nového odvětví : torpéd (fotonových)
Částicový výzkum by v pokročilé fázi vedl k částicy omega (zdroj energie Výzkum v subprostorovém oboru by vedl k zlep?ení dálkové komunikace ale v kombinaci s výzkumem transportérů k subprostorovým transportérům (skrz ?títy) a v kombinaci s výzkumem zbraní k subprostorovým zbraním (za předpokladu , ?e nebudou zakázané :-)
Kombinace energetických zbraní a senzorů = point defense phaser (sestřeluje nepřátelská torpéda a tak chrání loď)
Kombinace výzkumu torpéd a zbraní = miny (vypustí se v jedné oblasti a pokud dojde k boji způsobují po?kození nepř. lodím). Spolu s technologií transportérů a replikátorů by ?ly vytvořit autoreplikující-se miny a po přídání maskovacího zařízení dokonce neviditelné autoreplikující-se miny (tohle zní skutečně ?íleně , ale něco takového jsem opravdu četl :-) podobným minovým polem byla po určitou dobu zabezpečena červí díry proti Dominionu a deaktivace tohoto pole byla zábava na několik dílů)
Pro ka?dou z ras by měli být trochu jiné startovací podmínky ale nic by nemělo bránit hráči aby ve hře za Federaci pou?íval disruptory a při hře za Romulany např. kvantová torpéda.Např. za Federaci by měl hráč na začátku k dispozici vy??í level výzkumu reakce homty a antihomty - měl by přístup k torpédům.Klingoni by měli od začátku výzkum částic ,zbraní a pulzních zbraní na takové úrovni aby mohli pou?ívat disruptory a pulzní disruptory.Romulané by byli pokročilí v plasmovém výzkumu a v technologii maskování atd.
Berte to jako hodně hrubý náčrt technologického stromu , tak jak bych si ho představoval.
Anonym: Unimatrix325 - 11. květen 2002 20:28sipka
ZAMĚŘIT
0
Trochu jsem bádal po obhajobě té „blbosti“ : otočné torpédové vě?e.
Dospěl jsem k zajímavým skutečnostem.Argumentoval jsem rychlopalnou otočnou torpédovou vě?i u třídy Sovereign.Bohu?el , vzhledem k tomu , ?e jediná loď této třídy,která byla k vidění na obrazovce, USS Enterprise NCC-1701-E, se objevila pouze ve dvou filmech, neexistuje ?ádný přesvědčivý FILMOVÝ důkaz, ?e onu vě? má.Ale na stránkách www.ditl.org , které nejen já právem pova?uji za jedny z nejoficiálněj?ích , je uvedeno ve výzbroji třídy sovereign : 1 x Rapid fire quantum torpedo turret , přičem? je to označeno za potvrzenou informaci (kterých je mimochodem velmi málo).V článku o torpédech a odpalovačích je o vě?i také zmínka.Také na různých ostatních stránkách je tato informace k vidění a já osobně jsem se je?tě nesetkal s nikým kdo by to vyvracel.Navíc ve hře Star trek Armada ,v intru, útočí Enterprise na borgskou krychli a střílí torpéda z takového úhlu ,který by standartní odpalovač nezvládl.Nechci zacházet tak daleko ,abych počítačovou hru pova?oval za důkaz , vzhledem k tomu ,?e fakticky nebyla zatím ?ádná hra uznána za oficiálně rovnocennou seriálu nebo filmu.Ale jako nepřímý důkaz se to hodí.
Původně jsem ov?em mluvil pouze o torpédové vě?i a ne o kvantové torpédové vě?i.V tu chvíli jsem si neuvědomil ,?e v DS9 jsou zcela jasně vidět otočné odpalovače fotonových torpéd, a tak jsem argumentoval sovereignem.Torpédové vě?e instalované na DS9 jako odpověď na hrozbu Dominionu jsou dobře vidět např. v díle The Way of the warrior a později i v díle Call to arms atd.Tyto odpalovače nejen , ?e střílí torpéda s kadencí cca 2 za sec. Ale také se zcela viditelně otáčejí.Pokud si kdokoliv bude přát po?lu mu k tomuto účelu přímo „vytípané“ obrázky z uvedených epizod , kde je vě? zcela jasně vidět.Bohu?el statický obrázek nezachytí pohyblivost vě?e.Pokud by někdo nevěřil ani obrázku, nezbývá mi ne? ho odkázat na dané epizody.To by bylo , omlouvám se za poněkud del?í obhajobu ale poslední dobou takové věci pí?u rád a doufám , ?e to vezmete s humorem a jako prezentaci mých znalostí. :-)
happz - 11. květen 2002 19:07sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, me je to v celku jedno. Kdy chcete...

ad diskusni fora: jaka zamereni mam vytvorit? Ta dosavadni jsou sice nazvana dosti obecne, ale radi prispevky do threadu, coz umoznuje docela dobrou orientaci, spolu s ulozenim pozice, kdy jste naposledy cetli forum - pak vam krasne rekne, kolik novych zprav mate.
Naku - 11. květen 2002 16:40sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Tak czo ten dalsi sraz ? Terminy ?

Navrhoval bych ctvrtek...
Naku - 10. květen 2002 16:01sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Ja bych to vydel tak 60x60 pixlu...
Jirka006 - 10. květen 2002 13:44sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Pro inspiraci jsem nadělal asi 50 screenshotů z BOTF. Najdete je na stránkách Birth of the Federation. Jinak zatím v zásadě souhlasím se v?ím řečeným.

A propos, vzhledem k tomu, ?e tady to začíná být fakt nepřehledný, doporučoval bych přesun na sourceforge. Hezký víkend!
Anonym: Unimatrix325 - 10. květen 2002 10:05sipka
ZAMĚŘIT
0
J bych to viděl celé na 2d.Dělat 3d nemá smysl , ve velikosti cca 20x10 pixelů nemá smysl dělat 3d a dělat vět?í lodě taky nemá smysl... s tou grafikou modelů bych to nepřeháněl.. .
Naku - 10. květen 2002 07:01sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Ad st MESHES - vynatek z licence...
- LEECHING is strictly forbidden!!! (Linking directly to my Meshes)
- PUTTING THESE MESHES ON YOUR OWN SITE is strictly forbidden!!!
- YOU MUST PLACE THE ENCLOSED CREDITS on any image you make!!!
- THESE MESHES MUST NEVER APPEAR in any animation or movie that generates profit.
*** NON-COMMECIAL USE ONLY!!! ***
Naku - 10. květen 2002 06:58sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Co se modelu tyce...
a) Na StarMeshes sou free - na volne uziti, kdyz uvedes kdo je udelal...
b) Asi budou muset bejt deformovany tak, aby se jejich tvary co nejvic blizily ctverci
c) Co se grafiky tyce - sem schopnej v 3dmaxu renderovat a provadet drobne upravy, centrovani, nasviceni etc. modelu ale moje vlastni modely vypadaj dost.... :)
Anonym: Sheedee - 10. květen 2002 06:23sipka
ZAMĚŘIT
0
Wow! tak sem juknul na ty ST meshes... no reknu vam, tech ale je! :-) no jo, jestli se dokazem s autorem serveru dohodnout, ze pouzijeme ty modely ve hre, staci uz je potom jenom rozebrat a naprogramovat hru tak, aby je slozila :-) no jo... budu tam porad muset zadelat diry po rozebrani, pridat svetelny efekty a rozhybat to, ale fakt by to jelo... no jo, ono to asi timhle zpusobem nepujde, ale je to dobry... Jo a koukal sem se na ty stranky o hre a zjistil sem, ze to ma byt v ajine... s tim muzu krapet pomoc, anglicky umim dobre, i kdyz na to uz asi nekoho mame. PS. Hvezdny bitvy budou 2D (Lode musi vypadat dobre jenom shora), nebo 3D (Musi vypadat dobre odevsad) a v hodne malem meritku (Lode budou asi tak 5 pixelu na delku, 3 na sirku) malem meritku (10x6), strednim (20*13) velkem (40*25), nebo hodne velkem (asi tak 80*50)? Ja jenom jak detailni to bude... Uz mam hotovej zakladni model prvni lode. vypada tak trochu jako intrepid, zatim je to jenom sitovana kostra bez textury a beze vseho, ale vypada celkem obstojne.
Anonym: Sheedee - 10. květen 2002 00:44sipka
ZAMĚŘIT
0
HPPZ: Presne to myslim, editor trid... Kazda kravina bude mit svuj obrazek, udaje o tom, kolik zere, nebo vyrabi energie a co dela. Rozhodne bych zavedl nejake to warp jadro, napajejici pro zjednoduseni celou lod, aby bylo omezeni nejen prostore, ale take energii. Grafici (Ja) sou (sem) ochotni (ochoten) pripravit LEGO kosticek treba tisic, ale de o to vedet jakejch. Jestli o to de, muzu zacit treba s jednotlivejma typama warpovej jader a gondol, to bude na rozehrati nejlepsi. Dalsi vec: Co takhle zavest taky neco jako uroven posadky, je jasny, ze zkusena posadka je lepsi, nez parta kadetu... no jo, ja uz musim, zase se objevim, tak zatim! PS. porad se ptam, kolik mame grafiku, abych se s nima dohodl, kdo co bude kreslit.
Jirka006 - 09. květen 2002 18:01sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Pánové, naprosto nestíhám... :-))) Jinak pro Va?i informaci se mi podařilo zprovoznit ve zku?ebním provozu stránky o BOTF kam postupně přidám i pár screenshotů pro ty, kteří to nehráli... nebo pro inspiraci.
happz - 09. květen 2002 14:09sipka
ZAMĚŘIT
happz
Unimatrix325: hm, presne muj nazor.

Ja to trosku shrnu - aspon takhle to zatim chapu ja, mozna jsme se nekde minuli :)

Design a tridy lodi
Dejme tomu objeveni nove technologie umozni vyvoj nove tridy lodi - treba na bazi Defiantu. Tady bych se primlouval za to, abychom nepredlozili pred hrace s novou technologii jiz hotove vlastnosti noveho typu lodi, ktery je touto technologii umoznen. IMHO by bylo fajn po nalezeni vsech potrebnych technologii zacit vyvijet (tech) novy typ lodi - nejakou dobu trva, nez vsechny superextranove technologie propojite navzajem, aby se nekde neco netlouklo :)
Jako prvni design noveho typu je navrzen klasicky, znamy ze ST, pricemz hrac ma moznost tento design predelat - z pripravene hromadky kosticek si jako LEGO postavi svuj, novy (LEGO - co grafici prychystaji - tedy co budou ochotni prichystat za kosticky :)

Se zvolenym designem se budou dalsi instance dane tridy zjevovat ve hre. Pricem hrac postavi novy exemplar tridy, a pokud bude chtit, muze ji poslat do lodenic a tam podle bodovaciho systemu za body prostoru, narocnosti na zdroje muze lod prebudovat. Tady pozor - prebudovava 1 lod, nikoliv tridu. Rad bych, aby se ve hre objevila moznost, jak si upravit tridu, aby nemusel kazdou novou posilat do doku na prestavbu. Vubec by nevadilo neco jako maly editorek trid, kde si tahlke zmeni co bude chtit (moci) a to bude mit vliv na NOVE budovane lodi - ty, ktere se jeste nestavi - ostatni, i rozestavene zustavaji v puvodnim modelu tridy.

No, prectete, doplnte, zmente, pokecame.

ad otocna vez: jiste, existuje, je naprosto oficialni, a da se rict, ze i nevyhnutelnym krokem ve vyvoji odpalovacu.
Anonym: Unimatrix325 - 09. květen 2002 13:48sipka
ZAMĚŘIT
0
Sheedee : já jsem toho názoru ,?e vývin nových designů hráčem by neměl chybět , ale pokud tam nedáme standartní lodě flotily tak to nebude ST :-) jestli víte jak to myslím...
ale jak jsem psal dole... hráč by měl mít mo?nost nabízené designy odmítnout a vyrobit si flotilu k obrazu svému... jen ti , kteří by se nechtěli babrat s ka?dou novou třídou tak by prostě ?áhli po předem připravené lodi...
Anonym: Unimatrix325 - 09. květen 2002 13:43sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku: samozřejmě , ?e se nevyu?ijí v?echny lodě ale takovejch 25 za federaci ano ... hráč by samozřejmě mohl navrhovat vlastní designy a jak u? jsem psal originální designy (galaxy atd. ) by byly pouze navrhovány...
ano náhodné objevy budou kořením hry , ale nesmí ji disharmonizovat!
nic osobního ale otočná torpédová vě? existuje a nic na tom nezmění? :-) tímto druhem torpédometu jsou standartně vybaveny lodě třídy sovereign , je to potvrzené z několika zdrojů , co víc chce? ? a i kdyby ne, vymý?lení nových technologií se nevyhneme a torpédová vě? je logický dal?í krok ve vývoji odpalovačů....

Nejnovější   Novější 3406 - 3425 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o