Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3392 - 3411 / 3834Starší   Nejstarší

happz - 13. květen 2002 19:38sipka
ZAMĚŘIT
happz
naku: pouzij tracker na SF jmenem 'RFC' - urceno prave pro dokumenty tohoto typu. Nebo ho vloz do Dokumentace na SF - dobre pristupne, i bez prihlasovani (a tedy i registrace)
happz - 13. květen 2002 19:16sipka
ZAMĚŘIT
happz
Ve VB jsem uz kdysi taky nco pachal. Kovi, muzes nekde vystavit zdrojaky, ze bych si je stahnul?
Naku - 13. květen 2002 18:29sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Hmmmm.... napsal sem "esej" o teorii vyvojoveho stromu (z pohledu programatora) ale moje stranky sou fuc, a tak chvilku potrva, nez to dam na net...
Naku - 13. květen 2002 18:27sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Sorry, ale kdyz zaslechnu VizualBazic, chce se mi..... :)
Kovi - 13. květen 2002 17:41sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
ALL: Finisuje preklad Bridge Commandera, avsak vyskytl se nam tu problem: Tri TGL soubory (Totally Games Localization files) nejdou v soucasne verzi TGL Editoru otevrit. Od autora editoru jsem prave dostal zdrojak, protoze on nema cas nam to upravit, ale mame svoleni, aby se v tom pohrabal nekdo jiny. Takze panove, pokud umite nebo znate nekoho, kdo umi a byl by ochoten a schopen nam upravit TGL Editor, ozvete se mi na mail: kovi@startrekgames.cz Predem diky vsem!! Nasleduje prepis od Direwolfa:

Hey.
I’ve been incredibly busy with work and getting up to speed on Microsoft’s .NET (plus getting my MCSD.) I haven’t had much time to work on any personal projects. In order to help you guys out I’ll send you the source code to TGL Lib v1.0.6.zip. It was written with VB 6 with Service Pack 5 and uses Totally Games’ hashing algorithm and Dictionary code for storing the TGL files; the rest of the code is mine (unpacking the TGLs, writing them etc.)
The problem with the code right now is that TGL files contain case-sensitive names (string id.) I didn’t notice this before. I use a VB collection to store the string ids (and other fields), but unfortunately VB collections have case-insensitive keys; i.e. ThisKey and THISKEY are considered the same. The code needs to be modified to use case-sensitive keys.
Hopefully you have someone who can figure out my code. I tried to be as neat as possible but I’m a C++ coder not a VB coder. If you guys need any help with understanding the code just drop me a line…
Regards,
Digitalfiend
P.S. Keep me up-to-date on your project. I’d also appreciate you emailing me any changes that are made to the TGL Lib component, just so I can keep it up-to-date. Thank you.
Naku - 13. květen 2002 15:20sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Uni: Mid ma ale kvalitu na prd.
Ad otocne odpalovace: Jenze DS9 je kardasianska :)

Ad 90 stupnu - inu je to podivne... kdyz lod pali "dolu" pokryce treba i 360 stupnu, ale v rovine tak tech 90-120...
Anonym: Unimatrix325 - 13. květen 2002 13:47sipka
ZAMĚŘIT
0
Hudbu by to chtělo.Nějáký ST motiv.Otázka velikosti je také otázka velikosti celé hry.Hudba(pokud bude) bude zřejmě vedle grafiky zabírat nejvíc místa.Je třeba se rozhodnout jestli dělat hru I-net free tj. tak 1-20 MB a nebo CD free 20 MB a více...
U kvalitní MP3 zhruba platí ,?e 1 minuta hudby = 1 MB.Otázka je zda nezvolit MIDI nebo něco jiného co je nesrovnatelně men?í a v případě midů jde hudba skládat přímo do not.
jistě netřeba upozorňovat , ?e při CD verzi v podstatě bere za své pův. idea hry zadarmo.
Anonym: Unimatrix325 - 13. květen 2002 13:42sipka
ZAMĚŘIT
0
Jak jsem psal : Quantum torpedo turret je trochu nejistý , ale odpalovače na DS9 jsou jasně a viditelně otočné...není co ře?it.
Ad úhel odpalu : o tom nejsou ?ádné oficiální informace , tak?e se dá akorát spekulovat ze záběrů, ale osobně bych to tak rů?ově neviděl.Úhel typuju tak max. na 90 stupňů a mo?ná i méně.Vět?í úhel pak má právě ona otočná vě?.Federální lodě mají torpéda dopředu a dozadu a musí DOST mířit celou lodí.
Anonym: Unimatrix325 - 13. květen 2002 13:37sipka
ZAMĚŘIT
0
OK : tak ten strom technologií udělám.
Ad disruptory u Federace a phasery u Romulanů : jen jsem chtěl naznačit ,?e výzkum by neměl být předem dán, ?e by se hráč mohl vydat po cestě jaké by chtěl.Pokud se při hře za Federaci nebude chtít věnovat kvantové technologii tak ho k tomu přece nikdo nebude nutit ne ?
A samozřejmě , ?e v případě ?pioná?e nebo ukradení lodi získá technologie zadara :-)
Navrhuju ale aby na obrazovce kde by se vybíral směr výzkumu bylo barevně naznačeno kudy by se měl výzkum ubírat aby aspoň částečně kopíroval vývoj ST v TNG, DS9 a VOY.Např. modře zbarvený kvantový výzkum a pulzní výzkum ale např. výzkum maskovacího zařízení by měl normální barvu(Pro Federaci).Nezku?ený hráč by tak měl vodítko.
Naku - 12. květen 2002 19:53sipka
ZAMĚŘIT
Naku
No - s konverzi wavu do modulu bych to zas tak ruzove nevidel, ale urcite je to jejich volba....
happz - 13. květen 2001 16:15sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, format bych za a) nechal na nich, a za b) existuje urcite moznost jiste konverze formatu - aspon doufam, do hudby na pocitaci nevidim, jena tak, co potrebuje znat programator (play_audio(file, AU_MP3); :)
Naku - 13. květen 2001 16:11sipka
ZAMĚŘIT
Naku
happz
Ad vyvojovy strom: pokud bude opravdu hodne vzajemnych vazeb, bude flexibilni strom s jednodychym pridavanim dalsich techologii jednim z tvrdcich orisku...

Ad hudba: WoW ! A v cem delaj ? Otazkou je, jestli chceme MP3ky (hezkej format, ale WELKEJ) nebo moduly (IT,S3M...) (mensi, ale presto welmi kvalitni - moznosti jsou omezene...) - no, ale vyber bych nechal spis na nich :]

BTW. mam taky hudebni sluch :) prividelaval sem si jako zvukar :))))
happz - 13. květen 2001 16:00sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jo, a jeste jedna informace: premysleli jste o hudbe ve hre? No, vzhledem k tomu, ze sam mam absolutni hudebni hluch, jsem na to sehnal lidi :) Mam dva clovicky, kteri jsou moznosti napsat neco volnejsiho, a navic do pocitacove hry, doslova nadseni. A co vic, uz maji nekolik kousku okresniho formatu za sebou :) (napr. Hymnus o Jestedu :)
happz - 13. květen 2001 15:57sipka
ZAMĚŘIT
happz
Unimatrix325: ad sourceforge: no, co ti tak rici. avstiv ST: Evolution projekt a podivej se sam, predevsim na moznosti, ktere jsou vyvojovemu tymu dostupne. Diskuzni fora se spravou threadu, mail listy, trackery - zber dat - pomoci nich jsou predefinovany bug-reporty, prijimani patchu a feature requests, dale hosting pro home pages projektu vcetne PHP a MySQL, jednoducha sprava uloh - pridelovani ukolu jednotlivym vyvojarum podle jejich zamereni, spravu dokumentace, oznamovani novinek projektu na prvni strance Sourceforge, pro vyvoj specialne CVS a uvolnovani releases - a jejich sprava. Je toho hafo, a prosty vycet vypada spis jako reklamni letak - vrele doporucuji si projit a podivat se, jestli to stoji za to - IMHO bezpochyby ano. A vzhledem k tomu, jak tady postupne pribyvaji prispevky, ktere se zameruji stale vice a vice na hru samotnou, uz si pomalu rikam, ze bychom meli vyuzit serveru, ktery je na diskuse podobneho typu primo zameren. N, zalezi na vas. A pro moznost spolupracovat s ostatnimi neni registrace bezpodminecne nutna - ale bez ni neni moznost prispivat do veci, ktere nejsou oznaceny jako public, a pro programatory odpada CVS.

ad vyvojovy strom: moc pekne, moc. Opravdu, preved to do podoby vyvojoveho stromu, a jsme skoro hotovi :) Sice je mi z hlediska programatora jedno, jak bude vypadat, predpokladam, ze pujde definovat pomoci poctu potrebnych bodu pro jednotlive urovne a vzajemnymi zavislostmi mezi prakticky vyuzitelnymi objekty a predmety a urcitymi technologiemi. Pak se nam alespon bude dost snadno upravovat a doplnovat.
Naku - 12. květen 2002 12:43sipka
ZAMĚŘIT
Naku
PS. tak sem si zpetne uvedomil, ze 210 stupnu je blbost :) - upravil bych to na 120-180...
Naku - 12. květen 2002 12:37sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Unimatrix:
Jo... vypada to moc pekne...uvidime...
Source-forge ? Sprava ukolu clenu tymu, bug-reporty, fora - nekolik a s ruznym zamerenim...

BTW. (nehledej v tom nic osobniho, ale kdyz uz sme do ty veze zabredli :) kde beres jistotu, ze Rapid fire quantum torpedo turret - neboli rychlopalny odpalovat qantovych torped je otocny ? Osobne bych si s uhlem odpalu torped moc hlavu nedelal. Vetsina lodi ma odpalovacu nekolik, a ty co maji jen jeden (napr. Romulan Warbird) muzou palit jen do predu (ale spis nez jen dopredu bych to vydel do oblasti o rozsahu tak 180-210 stupnu...)
Jirka006 - 12. květen 2002 12:32sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Ad sraz: ve čtvrtek se mi to fakt nehodí. Vyberte, prosím, jiný den!

Ad mashes: Modýlky jsou to krásný, ale pro na?e potřeby řekl bych zatím jen do Intra :-(
Jirka006 - 12. květen 2002 12:29sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Unimatrix325: Jsi fakt ďábel... k tomu není snad co dodat ;-) Nechce? to hodit na papír a udělat modelovej strom?

K tomu jedna poznámka: Jedná se o strategickou hru a nemyslím, ?e by vývoj technologiií měl být něčím, na čem se hráč zasekne. Kdy? u? nic jiného, měla by tam být mo?nost automatiky, resp. nastavení standardního stromu.

Dále bych rád podotkl, ?e by technologie jiných ras/kultur neměly být přístupné automaticky jak jsi napsal, ale jen pomocí ?pioná?e - jinak je ?pioná? téměř k ničemu. (Tedy např.: jsi li Romulan, mů?e? po spojení dvou technologií vyrábět discruptory. Phasery jen tehdy jsou-li získané ?pioná?í/zajmutím lodi... a to jen ten typ, který byl ?pioná?í získán. Krom toho extrakce technologie ze zajaté lodi by trvala pár tahů...)
Anonym: Unimatrix325 - 11. květen 2002 20:38sipka
ZAMĚŘIT
0
btw k čemu je ten scourceforge dobrej ? nedaří se mi tam zaregistrovat proto?e mám pouze explorer 5 :(
pokud jde pouze o nějaké lep?í diskuzní fórum tak to se mů?eme přesunout třeba na český lopuch :)
Anonym: Unimatrix325 - 11. květen 2002 20:30sipka
ZAMĚŘIT
0
Taky jsem přemý?lel o systému výzkumu a vývoje technologií a vymyslel jsem toto :
Výzkum by mohl probíhat v několika odvětvích.Hráč by vybral jedno z nich, které by se vyvíjelo rychlostí závislou na počtu výzkumných laboratoří,lodí a vědců.Odvětví by se navzájem mohly podporovat a nebo být dokonce podmínkou pro jiné.Např. po dosa?ení levelu 2 v oboru zbraní a v oboru reakce hmoty a antihmoty by se zpřístupnilo nové odvětví : torpéda.Některé technologie by také byly kombinací dvou a více odvětví.Pokud by hráč dosáhl určitého levelu v jednom oboru byl by upozorněn , ?e kombinací s jiným odvětvím na určitém levelu by byla k dispozici nová technologie.Např. po dosa?ení levelu 6 v torpédech by se objevila hlá?ka , ?e kombinace s levelem 3 v kvantovém odvětví by vedla k vývoji kvantových torpéd.
Základní odvětví by bylo lodní in?enýrství , které by umo?ňovalo vyvíjet nové a vět?í lodě s vět?í kapacitou.Dal?í odvětví by byla např. motory, senzory, energetické zbraně, technologie trupu, ?títy atd.
Následují dal?í příklady :
Rychlost lodi by byla odvozená od levelu warp motorů.
Po dosa?ení levelu 10 v energických zbraních a levelu 5 v technologii trupu by vědci vyvinuli technologii lineárních phaserových struktur (polí)
Po dosa?ení levelu 10 v lodním in?enýrství a levelu 6 v taktice by byla k dispozici mo?nost separace částí lodi (Galaxy) nebo později dokonce multivektorového útočného módu (Prometheus)
Po dosa?ení levelu 8 v senzorech a levelu 5 v částicovém výzkumu by byly přístupny tachyonové senzory schopné detekovat lodě s maskováním levelu 6 a hor?ím
Pokud by se k tomu je?tě přidal např. level 2 v pulzním výzkumu tak by vznikly pulzní tachyonové senzory schopné odhalit loď s maskováním 7 a ní?e
Dosa?ení levelu 1 v kvantovém odvětví by mělo za následek vývoj kvantových vláken tj. např. zlep?ení výkonu počítačů. Dosa?ení levelu 2 u? by byla kvantová singularita , která by se dala kombinovat s levelem 6 v torpédech. Level 3 v kvantovém oboru spolu s levelem 12 v oboru motorů a levelem 8 v oboru senzorů by dal vznik kvantovému slipstreamovému pohonu atd.
Kombinace levelu 10 v energických zbraních a levelu 3 v pulzních zbraních = pulzní phasery (brzy potom by se zpřístupnil design defiantu)
Výzkum v oblasti částicového výzkumu by mohl vést a? k pozitronům a např. na levelu 15 by umo?ňoval vyrábět lodě zcela bez posádky , řízené pouze pozitronovým počítačem (co? by u?etřilo spoustu místa na lodi , které jinak musí být věnováno chodbám a místnostem pro posádku)
Výzkum v oblasti holografie by spolu s výzkumem v oblasti maskování by mohl vést k holografickému maskování (Star trek : Away team)
Level 9 v torpédech a level 6 ve fázovém výzkumu by vedl k transfázovým torpédům (pronikají nepř. ?títy) (VOY : Endgame)
Level 9 v torpédech a level 6 v temporálním výzkumu by vedl k chronotronovým (nebo tak nějak) torpédům (stejný efekt jako u transfázových ale na jiném principu)
Level 9 v temporálním výzkumu = stázové pole (Star trek : Armada)
Level 12 v temporálním výzkumu = mo?nost cestovat časem (co? by mohl být jeden ze způsobů jak vyhrát hru…)
Výzkum torpéd na levelu 2 by zpřístupnil výzkum lep?ích torpédových odpalovačů : dvojitých , dávkových (typ 1,2,3,4), pulzních a nakonec v kombinaci s nějakým levelem v technologii trupu i otočné torpédové vě?e.
Výzkum technologie trupu a částic by vedl k ablativnímu pancéřování a později spolu s technologií transportérů a replikátorů a? k pancéřování jaké měl Voyager v Endgame
Částicový výzkum spolu s energetickými zbraněmi by vedl k polaronovým zbraním (pronikají ?títy) , naopak spolu s výzkumem ?títů by vedl k polaronovým ?títům (lépe chrání loď i proti polaronovým zbraním)
Vysoký level ve výzkumu ?títů a částic = corbomitový reflector (Star trek Armada – odrá?í část nepř. palby zpět)
Výzkum reakce hmoty a antihmoty by vedl k lep?ím reaktorů a i k zavedení nového odvětví : torpéd (fotonových)
Částicový výzkum by v pokročilé fázi vedl k částicy omega (zdroj energie Výzkum v subprostorovém oboru by vedl k zlep?ení dálkové komunikace ale v kombinaci s výzkumem transportérů k subprostorovým transportérům (skrz ?títy) a v kombinaci s výzkumem zbraní k subprostorovým zbraním (za předpokladu , ?e nebudou zakázané :-)
Kombinace energetických zbraní a senzorů = point defense phaser (sestřeluje nepřátelská torpéda a tak chrání loď)
Kombinace výzkumu torpéd a zbraní = miny (vypustí se v jedné oblasti a pokud dojde k boji způsobují po?kození nepř. lodím). Spolu s technologií transportérů a replikátorů by ?ly vytvořit autoreplikující-se miny a po přídání maskovacího zařízení dokonce neviditelné autoreplikující-se miny (tohle zní skutečně ?íleně , ale něco takového jsem opravdu četl :-) podobným minovým polem byla po určitou dobu zabezpečena červí díry proti Dominionu a deaktivace tohoto pole byla zábava na několik dílů)
Pro ka?dou z ras by měli být trochu jiné startovací podmínky ale nic by nemělo bránit hráči aby ve hře za Federaci pou?íval disruptory a při hře za Romulany např. kvantová torpéda.Např. za Federaci by měl hráč na začátku k dispozici vy??í level výzkumu reakce homty a antihomty - měl by přístup k torpédům.Klingoni by měli od začátku výzkum částic ,zbraní a pulzních zbraní na takové úrovni aby mohli pou?ívat disruptory a pulzní disruptory.Romulané by byli pokročilí v plasmovém výzkumu a v technologii maskování atd.
Berte to jako hodně hrubý náčrt technologického stromu , tak jak bych si ho představoval.

Nejnovější   Novější 3392 - 3411 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o