Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3378 - 3397 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 12:09sipka
ZAMĚŘIT
0
A je?tě jednou BTW, pokud bude v če?tině, tak to bude vypadat zajímavě , proto?e v?ichni víme kde skončili pokusy o přelad technologií ST (Phaser = Fázovač atd.).Některé technologie ani přelo?it nejdou a nebo znějí lépe v angličtině a hodně lidí se v nich také v angličtině lépe orientuje (jako já...)
Slipstream je prostě slipstream chápete ? :-)
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 12:05sipka
ZAMĚŘIT
0
BTW (dneska toho pí?u nějak moc :-)
Bude hra v če?tině nebo v angličtině ? Nebo obojí ? Minimálně by se kód měl psát tak aby přelo?ení bylo jednoduché a zvládl by ho i neprogramátor.Proto?e pokud bude hra v če?tině tak jí děláme tak pro 500 lidí, ale pokud bude v angličtině, tak se zas docela vystavujeme nebezpečí ze strany u? jednou diskutovaných autorských práv...
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 12:01sipka
ZAMĚŘIT
0
BTW u? se ví v čem se bude programovat ?
A u? se ví kdo bude programovat AI ? Jsem docela rád , ?e to nebudu muset dělat já :) Proto?e naprogramovat pořádnou AI , zvlá?ť pro tahovku, bude docela fu?ka...
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 12:00sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku : Btw při tvoření toho technologického stromu se pokusim vycházet z tvého návrhu systému.
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 11:56sipka
ZAMĚŘIT
0
Tak na vývojovim stromu technologií pracuju, ale sepsat to v?echno (nejen příklady) je docela obtí?né a vy?ádá si to pár dní.Asi ve středu sem nahodim také svojí představu rozdělení tříd lodí a jejich zaměření, proto?e to s tím souvisí.
mám na mysli např. Defiant class (jméno třídy ) war destroyer (velikost designu,nosnost a pohyblivost) escort (účel lodi)
Zatímco velikost designu určuje jeho nosnost,minimální a optimální posádku, manévrovatelnost, zrychlení (také ovlivněno mno?stvím motorů), dobu stavby atd. Tak účel lodi definuje její zaměření (transport, hospital, escort, fire support atd.). K dosa?ení této specializace lodi by bylo třeba splint určité podmínky na vybavení. Např hospital ship by musela mít polovinu nosnosti zabranou medicínským vybavením nebo naopak warship by musela mít určitý prostor vyu?itý pro zbraně.Pokud by loď splnila tyto specializační podmínky tak by měla určitý bonus. Např. na útok, obranu nebo rychlost atd.
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 11:44sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku : a kde si viděl, ?e by loď střílela pod takovým úhlem ?
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 11:43sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku : ano DS9 JE Cardassianská , ale Federace ji VYZBROJILA VLASTNÍMI TECHNOLOGIEMI !!! Konkrétně je to zmíněno v díle Way of the warrior kde Sisko říká Martokovi (nebo Gowronovi , teď se nejsem jistý) , ?e Federace měla dost času aby tuto stanici vyzbrojila.
Sisko "Právě teď mám nabyto 5000 fotonových torpéd...."
Naku - 14. květen 2002 07:05sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Happz:
Urcite neczo stvor, protoze se opravdu musime dohodnout....
Kovi - 13. květen 2002 22:00sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz: Vyborne. Za momentik bude zipped zdrojak na BCOMMCZ
happz - 13. květen 2002 21:27sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, docela jsem se zhrozil :) Ne, nebrat osobne, zhrozil jsem se toho, ze se budeme muset shodnout na jistych pristupech ke kodu (namespace, types, ...), abychom se ve vyslednem kodu vyznali - kdyz uz nikdo jiny - tak alespon my sami. Takze ted davam dohromady RFC o datovych typech a praci s nimi, a jeste pripravim neco o namespace.

Programatori, kdo jste zvykly na jake prostredi? At vime, co nas ceka za problemy. Ja osobne jsem navykly na *nixy a jejich nazvy, typy a zapisy. Ale co jsem tak videl, tak napr. Packal nebo VB (obecne Win pristup) se od toho meho dost lisi, takze budeme delat kompromisy. Mozna to zni az moc 'bojacne' ale kdyz budeme muset badat nad zapisem kodu, co asi presne znamena, je to zbytecna ztrata casu. Tak co vy na to?
Naku - 13. květen 2002 21:16sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Jo uz to funguje...
BTW. Co na to rikas ? Je to jen takovej pokus :)

(Tady mate linku na muj prvni dokumentarni prispevek do projektu - vyvojovy strom
happz - 13. květen 2002 19:51sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jo, skarys. Ja vam nedal prava na pridavani dokumentace :) Chcete je? :))) No jiste, ze je mate mit. Nejaky clen s pravem 'Editora' nebo administrator musi schvalit prispevek, pak teprve se zobrazi :) Takze jdu na to - prava + confirmation.
Naku - 13. květen 2002 19:49sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Nechci vas zklamat - ma teorie neni vubec objemna, obsazna ani objevna... je to JEN takovej... navrh...
Naku - 13. květen 2002 19:48sipka
ZAMĚŘIT
Naku
jo... odeslal sem to...

Thank You! Your submission has been placed in the database for review before posting.

Asi to ceka na schvaleni :)
happz - 13. květen 2002 19:38sipka
ZAMĚŘIT
happz
naku: pouzij tracker na SF jmenem 'RFC' - urceno prave pro dokumenty tohoto typu. Nebo ho vloz do Dokumentace na SF - dobre pristupne, i bez prihlasovani (a tedy i registrace)
happz - 13. květen 2002 19:16sipka
ZAMĚŘIT
happz
Ve VB jsem uz kdysi taky nco pachal. Kovi, muzes nekde vystavit zdrojaky, ze bych si je stahnul?
Naku - 13. květen 2002 18:29sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Hmmmm.... napsal sem "esej" o teorii vyvojoveho stromu (z pohledu programatora) ale moje stranky sou fuc, a tak chvilku potrva, nez to dam na net...
Naku - 13. květen 2002 18:27sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Sorry, ale kdyz zaslechnu VizualBazic, chce se mi..... :)
Kovi - 13. květen 2002 17:41sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
ALL: Finisuje preklad Bridge Commandera, avsak vyskytl se nam tu problem: Tri TGL soubory (Totally Games Localization files) nejdou v soucasne verzi TGL Editoru otevrit. Od autora editoru jsem prave dostal zdrojak, protoze on nema cas nam to upravit, ale mame svoleni, aby se v tom pohrabal nekdo jiny. Takze panove, pokud umite nebo znate nekoho, kdo umi a byl by ochoten a schopen nam upravit TGL Editor, ozvete se mi na mail: kovi@startrekgames.cz Predem diky vsem!! Nasleduje prepis od Direwolfa:

Hey.
I’ve been incredibly busy with work and getting up to speed on Microsoft’s .NET (plus getting my MCSD.) I haven’t had much time to work on any personal projects. In order to help you guys out I’ll send you the source code to TGL Lib v1.0.6.zip. It was written with VB 6 with Service Pack 5 and uses Totally Games’ hashing algorithm and Dictionary code for storing the TGL files; the rest of the code is mine (unpacking the TGLs, writing them etc.)
The problem with the code right now is that TGL files contain case-sensitive names (string id.) I didn’t notice this before. I use a VB collection to store the string ids (and other fields), but unfortunately VB collections have case-insensitive keys; i.e. ThisKey and THISKEY are considered the same. The code needs to be modified to use case-sensitive keys.
Hopefully you have someone who can figure out my code. I tried to be as neat as possible but I’m a C++ coder not a VB coder. If you guys need any help with understanding the code just drop me a line…
Regards,
Digitalfiend
P.S. Keep me up-to-date on your project. I’d also appreciate you emailing me any changes that are made to the TGL Lib component, just so I can keep it up-to-date. Thank you.
Naku - 13. květen 2002 15:20sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Uni: Mid ma ale kvalitu na prd.
Ad otocne odpalovace: Jenze DS9 je kardasianska :)

Ad 90 stupnu - inu je to podivne... kdyz lod pali "dolu" pokryce treba i 360 stupnu, ale v rovine tak tech 90-120...

Nejnovější   Novější 3378 - 3397 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o