Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3372 - 3391 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:20sipka
ZAMĚŘIT
0
Teď mě napadlo... nečekáte , ?e ten vývojový strom budu dělat rovnou do programovacího jazyku , ?e ne ? :-)
happz - 14. květen 2002 13:20sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, dve podtrzitka proto, ze jedno vetsinou pouzivaji knihovny (libc) pro nektere sve vlastni vnitrni typy apod. a ja nechci nejake kolize. Jo, a tvoji volbou zapisu jsem nadsen, presne to pouzivam :)

ad allegro: to jeste uvidime, melo by to stacit, ale jeden nikdy nevi :( Ale Allgro je dost rozsirena, co jsem tak slysel, tak to by melo byt dobry.

Uni: zatim jedeme v anglictine, ale: osobne predpokladam, ze preklad bude jednoduchej zvlast po tecnicke strance - texty nebudou soucasti kodu :) A ohledne prav, no, uvidime, ale vzhledem k tomu, ze se jedna o OpenSource, tak snad nas nezavrou.

No, jazyk... Zatim je ST:E vedena jako 'C/C++' a nikdo nic nenamita. Takze tedy - ciste C, nebo C++? Nerad bych to michal nejak desive dohromady.

Vyvojovy strom: neomezuj se v zavislostech, to je detail, a s tim navrhem plne souhlasim - jen misto odkazovani pomoci ID technologie bych pouzil spis pointery primo na strukturu.
Kovi - 14. květen 2002 13:17sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Uni: Hra primarne v cestine (ale uvidime, jak to bude s tema ceskejma ekvivalentama:-)). Ale zamozrejme, ze to cely musi byt staveny tak (a vy to urcite zvladnete), aby se hra nechala snadno prelozit do jinyho jazyka. Osobne si to predstavuju tak (ale jeste jsem to s nikym jinym nediskutoval), ze anglicky preklad by se vytvarel soubezne s ceskou verzi a u veci, kde by bylo jasny, ze uz se texty menit nebudou by se to hned preposilalo Gregorovi z byvalych startrekgames.de, ktery by to prekladal do nemciny (to je ten, co byl pripravenej prelozit do nemciny Final War). Sice jsem s nim o tom jeste nemluvil, ale myslim, ze pokud bude mit cas, nebude proti.
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:15sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku : jo pět podmínek stačit bude... dobrej nápad sou ty vlajky...
Naku - 14. květen 2002 13:10sipka
ZAMĚŘIT
Naku
No... este ad zapis promenych - jeste je jedna varianta - OpenGL forma - uint16 jako unsigned short int. Padz v OpenGL neco pacham, sem na ni navyklej... ale dohoda je dohoda...
Naku - 14. květen 2002 13:06sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Uni: Jo... souhlas... Ad ten uhel... jo... nekde to vytahnu...

Ad strom: No... zavisi spis na tobe, ale rekl bych, ze napr. tech 5 podminek by melo statcit...

happz: Cetl sem to tvoje pojednani sa Sforgy - souhlasim. Ad to ukladani - Allegro primo zapouzdruje praci se souborama a tam je to reseny... uvidime jak na to.
btw. proc pouzivas u nazvu jednoduchych typu DVE podtrzitka ? Jinak sem pro prvni zapis: _u32, _s8 etc.
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 12:09sipka
ZAMĚŘIT
0
A je?tě jednou BTW, pokud bude v če?tině, tak to bude vypadat zajímavě , proto?e v?ichni víme kde skončili pokusy o přelad technologií ST (Phaser = Fázovač atd.).Některé technologie ani přelo?it nejdou a nebo znějí lépe v angličtině a hodně lidí se v nich také v angličtině lépe orientuje (jako já...)
Slipstream je prostě slipstream chápete ? :-)
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 12:05sipka
ZAMĚŘIT
0
BTW (dneska toho pí?u nějak moc :-)
Bude hra v če?tině nebo v angličtině ? Nebo obojí ? Minimálně by se kód měl psát tak aby přelo?ení bylo jednoduché a zvládl by ho i neprogramátor.Proto?e pokud bude hra v če?tině tak jí děláme tak pro 500 lidí, ale pokud bude v angličtině, tak se zas docela vystavujeme nebezpečí ze strany u? jednou diskutovaných autorských práv...
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 12:01sipka
ZAMĚŘIT
0
BTW u? se ví v čem se bude programovat ?
A u? se ví kdo bude programovat AI ? Jsem docela rád , ?e to nebudu muset dělat já :) Proto?e naprogramovat pořádnou AI , zvlá?ť pro tahovku, bude docela fu?ka...
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 12:00sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku : Btw při tvoření toho technologického stromu se pokusim vycházet z tvého návrhu systému.
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 11:56sipka
ZAMĚŘIT
0
Tak na vývojovim stromu technologií pracuju, ale sepsat to v?echno (nejen příklady) je docela obtí?né a vy?ádá si to pár dní.Asi ve středu sem nahodim také svojí představu rozdělení tříd lodí a jejich zaměření, proto?e to s tím souvisí.
mám na mysli např. Defiant class (jméno třídy ) war destroyer (velikost designu,nosnost a pohyblivost) escort (účel lodi)
Zatímco velikost designu určuje jeho nosnost,minimální a optimální posádku, manévrovatelnost, zrychlení (také ovlivněno mno?stvím motorů), dobu stavby atd. Tak účel lodi definuje její zaměření (transport, hospital, escort, fire support atd.). K dosa?ení této specializace lodi by bylo třeba splint určité podmínky na vybavení. Např hospital ship by musela mít polovinu nosnosti zabranou medicínským vybavením nebo naopak warship by musela mít určitý prostor vyu?itý pro zbraně.Pokud by loď splnila tyto specializační podmínky tak by měla určitý bonus. Např. na útok, obranu nebo rychlost atd.
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 11:44sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku : a kde si viděl, ?e by loď střílela pod takovým úhlem ?
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 11:43sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku : ano DS9 JE Cardassianská , ale Federace ji VYZBROJILA VLASTNÍMI TECHNOLOGIEMI !!! Konkrétně je to zmíněno v díle Way of the warrior kde Sisko říká Martokovi (nebo Gowronovi , teď se nejsem jistý) , ?e Federace měla dost času aby tuto stanici vyzbrojila.
Sisko "Právě teď mám nabyto 5000 fotonových torpéd...."
Naku - 14. květen 2002 07:05sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Happz:
Urcite neczo stvor, protoze se opravdu musime dohodnout....
Kovi - 13. květen 2002 22:00sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz: Vyborne. Za momentik bude zipped zdrojak na BCOMMCZ
happz - 13. květen 2002 21:27sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, docela jsem se zhrozil :) Ne, nebrat osobne, zhrozil jsem se toho, ze se budeme muset shodnout na jistych pristupech ke kodu (namespace, types, ...), abychom se ve vyslednem kodu vyznali - kdyz uz nikdo jiny - tak alespon my sami. Takze ted davam dohromady RFC o datovych typech a praci s nimi, a jeste pripravim neco o namespace.

Programatori, kdo jste zvykly na jake prostredi? At vime, co nas ceka za problemy. Ja osobne jsem navykly na *nixy a jejich nazvy, typy a zapisy. Ale co jsem tak videl, tak napr. Packal nebo VB (obecne Win pristup) se od toho meho dost lisi, takze budeme delat kompromisy. Mozna to zni az moc 'bojacne' ale kdyz budeme muset badat nad zapisem kodu, co asi presne znamena, je to zbytecna ztrata casu. Tak co vy na to?
Naku - 13. květen 2002 21:16sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Jo uz to funguje...
BTW. Co na to rikas ? Je to jen takovej pokus :)

(Tady mate linku na muj prvni dokumentarni prispevek do projektu - vyvojovy strom
happz - 13. květen 2002 19:51sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jo, skarys. Ja vam nedal prava na pridavani dokumentace :) Chcete je? :))) No jiste, ze je mate mit. Nejaky clen s pravem 'Editora' nebo administrator musi schvalit prispevek, pak teprve se zobrazi :) Takze jdu na to - prava + confirmation.
Naku - 13. květen 2002 19:49sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Nechci vas zklamat - ma teorie neni vubec objemna, obsazna ani objevna... je to JEN takovej... navrh...
Naku - 13. květen 2002 19:48sipka
ZAMĚŘIT
Naku
jo... odeslal sem to...

Thank You! Your submission has been placed in the database for review before posting.

Asi to ceka na schvaleni :)

Nejnovější   Novější 3372 - 3391 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o