|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| hihi :) internetova gameska je skvela vec :) dostatek inteligence..aspon v OL teda..20-25h..tah kazdou hodinu...50 000 zprav za mesic v hlavnim foru
naku...jakou onlineovku jsi delal ?
jinak neni problem udelat hru ale vymyslet vsechny pravidla..a aby to bylo logicke +- realne a hlavne hratelne :) a nedochazelo tam k nejakym hloupostem jako jsou *matrix ve voy :)) |
|
|
|
| Naku: hm, linux a un*x vseobecne. Pod win jsem s gcc nepracoval, takze tam opravdu nevim, jak je to s vzajemnou kompatibilitou kodu pri prekladu.
Ja bych se take primlouval za vlastni hraci jadro, sice vice prace, ale na druhou stranu mame vic moznosti. |
|
|
Anonym: Naku - 10. březen 2002 20:24 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Mr.Spock
Jak znam srazy CZK, tak o moznost pokecu si nedelej starosti... nic jinyho nez pokec se tam nedeje :)
No, nevim. Kdyz bychom sestavili profi tym, je imho lepsi zacit od piky (zvlastk kdyz je dost lidi). Asi pred rokem sem delal onlineovku zalozenou prave na uz znamem jadre a nakonec sem to prave kvuli tomu starymu a neflexibilnimu jadru musel uplne prekopat. Kdyz uz na nejakym zaklade, tak volit hooodne peclive... :) |
|
|
|
| koukam, ze se nam to tady strhlo v pekne profesionalni zalezitost, ale jednoznacne nejvic mne zaujal navrh ohledne tvorby internetove gamesky. tahle varianta by skutecne stala za hrich a navic, jestli je pravda, ze bychom k tomuto ucelu mohli pouzit jiz nejaky polotovar, neni jednodussi zpusob, jak se co nejrychleji pustit s vervou do prace. nehlede na to, ze v tehle oblasti se muze upichnout skutecne kdekdo alespon trochu schopny. bohuzel zatim neni potvrezna moznost konnani pokecu na srazu clenu czk, ale predbezne vse vypada celkem nadejne. |
|
|
Anonym: Naku - 10. březen 2002 17:35 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| happz
Odhadnul bych to, ze delas pod linuxem. Co se WIN tyce, tak dve zakladni konverze GCC na tyhle platforme (MinGW a Cygwin) jsou plne kompatibilni jen na oko. Osobne pouzivam Dev-C++ a prave MinGW, ale s kompilaci Cygwinovejch zdrojaku mam problemy.... |
|
|
Anonym: Naku - 10. březen 2002 17:32 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| harry_x
Osobne se PHP taky zabyvam a musim potvrdit, ze se tam obcas nejaka nekompatibilita uznat. Ale IMHO je prechod z PHP 4.0.1g na 4.1 (priklady :) furt lehci nez prechod BASIC - Java (no... trochu extrem :) a mozna i nez C++ - Java. |
|
|
|
| No, sice se o tom mluvi jako o problemu, ale ja se s tim jeste nesetkal. A to sleduju vyvoj GCC velice peclive a k testovani novych verzi se dostavam dost casto. |
|
|
|
| happz: hmm, at zije gcc a zvlaste to, ze
kod, ktery jedna veze gcc rpelozi bez problemu,
druha prelozit odmitne;))) |
|
|
|
| harry_x: no, tak to uz by me trapilo nejmene :) Melo by (aspon zatim to se mi to tak povedlo) stacit dodrzovat standard jazyka a vsechno je vcelku v pohode. At zije GCC ;-) |
|
|
|
| happz: a jeste nezapomen, ze potrebujes
stejnou verzi prekladace;)
ale i s php jsou obcas problemy - treba
pri vyvoji b5.cz jsme meli par problemku
s nekopmatibilitou verzi php (vsechno to ale byly 4.x verze;)) |
|
|
|
| naku: hm, presne. Zvoleni jazyka, knihoven, platformy, atd. asi dost odre tym, ktery se bude zabyvat vlastnim programovanim. I kdyz, treba se sejdou sami C/C++ nebo Java , mozne je vsechno. Ale jenom ve filmech, realita funguje jinak.
Jeste k tomu slozeni tymu i z mimoprazskych: dalo by se pri trose stesti zorganizovat i tak, ze by se zajemci z geograficky blizke oblasti mohli podilet na stejnem ukolu, za ktery by pak nekdo z nich zodpovidal nekomu na vyssi urovni. Tak by se nemusel schazet cely vyvojarsky tym, ale v pripade potreby bude stacit, kdyz se sejde potrebna skupinka, popr. s vedoucim projektu. |
|
|
|
| Mr. Spock: Krucis! Tak v horizontu pristich dvou mesicu je vikend zahrnujici brezen 16. z meho pohledu ten nejhorsi mozny termin!:-(( Sice to netvrdim na 100%, ale na sraz nedorazim. Skoda:-( Budte tam beze me hodni a nezlobte!:-)) |
|
|
Anonym: Naku - 10. březen 2002 11:19 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH - pro cleny (jako ja) 30Kc a jinak 50 Kc
wewerka - Ja bych byl v zasade pro ! Myslim, ze by to slo udelat a zaroven by se to lepe organizovalo, protoze PHP je jen jedno, ale programovacich jazyku (a to uz vubec nemluve o knihovnach a prostredich jako OpenGL, DX, Allegro a dalsich...) je na desitky.
Osobne si myslim, ze az pride v nasem projektu na lamani chleba (rozumejte volbu platformy) tak 1/2 az 2/3 programatoru odpadne, protoze to proste nebudou ovladat, ale PHP umi (asi) kazdej C/C++/Javar...
(Neberte to prosim jako pokus o zastraseni dobrovolniku ale spise jako pragmaticko-realistickou vizi) |
|
|
|
| Predchudce FreeTreku netrek je ciste sitova hra clients-server, dost rozsahle rozlozena, a pekne jsem se vyblbnul. Jednoducha a ucelna grafika, dost moznosti, dlasi mozna inspirace a zdroj znalosti - free software. |
|
|
|
| zkuste zapremyslet jestli by ta hra nemohla byt online ve stylu overland.atlas.sk ci webstar.katedrala.cz :)) ja osobne uz jednu takovou delam..ale bude ve stylu fantasy :) nicmene s tim ze engine se da lehce prehodit na jakykoliv jiny typ hry |
|
|
|
| CZK: Kolik asi je "drobně" přilatit?...
jen pro informaci. Je toho 16. Definitivní? |
|
|
|
| Tak to vypada tak, ze by se setkani skutecne mohlo pridruzit ke srazu clenu cz kontinua, ktere sice bude drobne zpoplatneno, ale na druhou stranu si budete moci vyslechnout i nejake dalsi prednasky - tedy v pripade, ze to vyjde. |
|
|
|
| Mr.Spock: To se těma týmama je fakt dobrý ;-) Já bych to nechal na tu osobní schůzku..... :-) |
|
|
|
| Toho 16. března, to bude samostatná akce, nebo se to vá?e ke zmínce o CZ Kontinuu? |
|
|
Anonym: Naku - 07. březen 2002 15:41 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| 16. brezna ? To mam narozky (18...). OK, rad pridu :-) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|