Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3361 - 3380 / 3834Starší   Nejstarší

Naku - 14. květen 2002 13:49sipka
ZAMĚŘIT
Naku
happz
Co se C/C++ - viz SForge...
Naku - 14. květen 2002 13:48sipka
ZAMĚŘIT
Naku
CO se vyvojoveho prostredi tyce, pod Win jednoznacne (asi) DevC++ + MingW32 (nebo Cygwin - proste GCCka a ne zadny Mickrosofti blata...)
Naku - 14. květen 2002 13:46sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Uni
Stahni si Mingw32 nebo Cygwin... pouzij asi Google, tam to najdes...


Če?tina
No... v tom zas nevidim problem. Padz je nase hra freeware a nejspis i GNU a Allegro zarovnava retezce podle delky automaticky, tak bratrum nemcum proste dame zdrojaky a woni si to prepisou...


Typy
No... ja newim. Osobne bych byl pro __ nebo OpenGL formu. Pro neprogramatory nebo Ckare je ta druha asi citelnejsi...

happz - 14. květen 2002 13:42sipka
ZAMĚŘIT
happz
Aha, tohle. No, to bude asi reseno pres obrazky, ktere si GUI navesi na nejakou zakladni kostru na obrazovku.

C: no, podle toho, ktery. Tezko ti poslat neco z Linuxu :) Jo, a vubec, jake vyvojove prostredi pouzijeme?
Kovi - 14. květen 2002 13:41sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz: aha anglictina? Ja teda pocitam, ze to bude v prvni rade cesky! Ale taky se muzu mylit, ze jo?

Tlacitka se prave probiraji na http://www.xko.cz - mistnost Hvezdna flotila:-))), vid Uni?
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:34sipka
ZAMĚŘIT
0
No jo...ale kde to Cčko vzít ? máte ho někdo ? kolik má MB ?
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:34sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad če?tina : No nejde ani tak o textové zprávy nebo komentáře k výzkumu, které mohou být mimo hl. kód, ale o nadpisy tlačítek jako třeba END TURN, nebo BUILD atd. hl. problém je toti? v délce řetězce : END TURN a KONEC KOLA... chápete ? Pokud bude český ekvivalent přesahovat z tlačítka do mapy tak to nebude hezké...
happz - 14. květen 2002 13:27sipka
ZAMĚŘIT
happz
Uni: nauc se C, C vyuzijes velice (hodne odlisne od Packalu) a C++ je uz jen objektova nadstavba (to jsem hodne zjednodusil, C++ coders prominou :)
happz - 14. květen 2002 13:26sipka
ZAMĚŘIT
happz
uni: necekame :) Ja teda cekam neco jako vyvojovy strom :) Proste text a nejaky zavislosti, to je jedno, hlavne, kdyz to bude vyvojovy strom a bude to k precteni ;-)) Stejne, do jazyka to asi moc prevadet nebudeme (muj nazor - zatim nekonzultovano) - nacteme ho z nejakeho textaku, a v pameti si vytvorime stromecek struktur sami. Nerad bych, aby byl strom primo soucasti kodu, docela by se ztizilo testovani a ladeni hratelnosti. CO vy na to?
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:24sipka
ZAMĚŘIT
0
Hmmm C+ to bych se snad mohl aspoň základy naučit abych mohl aspoň kibicovat :-)
happz - 14. květen 2002 13:23sipka
ZAMĚŘIT
happz
Aha, tak cestina :) Ja jsem to spis pochopil, ze anglictina - nevadi, predchozi me zvolani budiz zapomenuto. Cestina. Ale nic to nemeni na prekladu - texty nejsou soucasti kodu, takze pohoda.

Naku: hm, to jsem taky zapomnel - pouzivano take i na Linuxu v nekterych knihovnach - mimo jine i v libc, decentne. Taky muzeme, dohodneme se presne.
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:20sipka
ZAMĚŘIT
0
Teď mě napadlo... nečekáte , ?e ten vývojový strom budu dělat rovnou do programovacího jazyku , ?e ne ? :-)
happz - 14. květen 2002 13:20sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, dve podtrzitka proto, ze jedno vetsinou pouzivaji knihovny (libc) pro nektere sve vlastni vnitrni typy apod. a ja nechci nejake kolize. Jo, a tvoji volbou zapisu jsem nadsen, presne to pouzivam :)

ad allegro: to jeste uvidime, melo by to stacit, ale jeden nikdy nevi :( Ale Allgro je dost rozsirena, co jsem tak slysel, tak to by melo byt dobry.

Uni: zatim jedeme v anglictine, ale: osobne predpokladam, ze preklad bude jednoduchej zvlast po tecnicke strance - texty nebudou soucasti kodu :) A ohledne prav, no, uvidime, ale vzhledem k tomu, ze se jedna o OpenSource, tak snad nas nezavrou.

No, jazyk... Zatim je ST:E vedena jako 'C/C++' a nikdo nic nenamita. Takze tedy - ciste C, nebo C++? Nerad bych to michal nejak desive dohromady.

Vyvojovy strom: neomezuj se v zavislostech, to je detail, a s tim navrhem plne souhlasim - jen misto odkazovani pomoci ID technologie bych pouzil spis pointery primo na strukturu.
Kovi - 14. květen 2002 13:17sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Uni: Hra primarne v cestine (ale uvidime, jak to bude s tema ceskejma ekvivalentama:-)). Ale zamozrejme, ze to cely musi byt staveny tak (a vy to urcite zvladnete), aby se hra nechala snadno prelozit do jinyho jazyka. Osobne si to predstavuju tak (ale jeste jsem to s nikym jinym nediskutoval), ze anglicky preklad by se vytvarel soubezne s ceskou verzi a u veci, kde by bylo jasny, ze uz se texty menit nebudou by se to hned preposilalo Gregorovi z byvalych startrekgames.de, ktery by to prekladal do nemciny (to je ten, co byl pripravenej prelozit do nemciny Final War). Sice jsem s nim o tom jeste nemluvil, ale myslim, ze pokud bude mit cas, nebude proti.
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:15sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku : jo pět podmínek stačit bude... dobrej nápad sou ty vlajky...
Naku - 14. květen 2002 13:10sipka
ZAMĚŘIT
Naku
No... este ad zapis promenych - jeste je jedna varianta - OpenGL forma - uint16 jako unsigned short int. Padz v OpenGL neco pacham, sem na ni navyklej... ale dohoda je dohoda...
Naku - 14. květen 2002 13:06sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Uni: Jo... souhlas... Ad ten uhel... jo... nekde to vytahnu...

Ad strom: No... zavisi spis na tobe, ale rekl bych, ze napr. tech 5 podminek by melo statcit...

happz: Cetl sem to tvoje pojednani sa Sforgy - souhlasim. Ad to ukladani - Allegro primo zapouzdruje praci se souborama a tam je to reseny... uvidime jak na to.
btw. proc pouzivas u nazvu jednoduchych typu DVE podtrzitka ? Jinak sem pro prvni zapis: _u32, _s8 etc.
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 12:09sipka
ZAMĚŘIT
0
A je?tě jednou BTW, pokud bude v če?tině, tak to bude vypadat zajímavě , proto?e v?ichni víme kde skončili pokusy o přelad technologií ST (Phaser = Fázovač atd.).Některé technologie ani přelo?it nejdou a nebo znějí lépe v angličtině a hodně lidí se v nich také v angličtině lépe orientuje (jako já...)
Slipstream je prostě slipstream chápete ? :-)
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 12:05sipka
ZAMĚŘIT
0
BTW (dneska toho pí?u nějak moc :-)
Bude hra v če?tině nebo v angličtině ? Nebo obojí ? Minimálně by se kód měl psát tak aby přelo?ení bylo jednoduché a zvládl by ho i neprogramátor.Proto?e pokud bude hra v če?tině tak jí děláme tak pro 500 lidí, ale pokud bude v angličtině, tak se zas docela vystavujeme nebezpečí ze strany u? jednou diskutovaných autorských práv...
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 12:01sipka
ZAMĚŘIT
0
BTW u? se ví v čem se bude programovat ?
A u? se ví kdo bude programovat AI ? Jsem docela rád , ?e to nebudu muset dělat já :) Proto?e naprogramovat pořádnou AI , zvlá?ť pro tahovku, bude docela fu?ka...

Nejnovější   Novější 3361 - 3380 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o