|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:56 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Ad jazyk : je třeba zavézt dva pojmy :
Herní texty (hlá?ení,historie,popis výzkumu,lodí atd.)
Ovládací prvky (tlačítka,menu...) |
|
|
|
| Kovi
Ja se prave mam ve skole ucit... chat by byl moc okatej :)
Uni
C ne... C++ vede... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:53 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Já bych řekl , ?e C je neprůhledněj?í a nejultimátněj?í.... a nejpou?ívaněj?í... řekl bych , ?e tak 70% profesionálních her se dělá v Cčku... |
|
|
|
| Naku, happz: S Unim jsme na http://www.xko.cz - mistnost Hvezdna flotila - jestli chcete pokecat realnejc nez je forum, dorazte tam |
|
|
|
| happz
Co se C/C++ - viz SForge... |
|
|
|
| CO se vyvojoveho prostredi tyce, pod Win jednoznacne (asi) DevC++ + MingW32 (nebo Cygwin - proste GCCka a ne zadny Mickrosofti blata...) |
|
|
|
| Uni
Stahni si Mingw32 nebo Cygwin... pouzij asi Google, tam to najdes...
Če?tina
No... v tom zas nevidim problem. Padz je nase hra freeware a nejspis i GNU a Allegro zarovnava retezce podle delky automaticky, tak bratrum nemcum proste dame zdrojaky a woni si to prepisou...
Typy
No... ja newim. Osobne bych byl pro __ nebo OpenGL formu. Pro neprogramatory nebo Ckare je ta druha asi citelnejsi... |
|
|
|
| Aha, tohle. No, to bude asi reseno pres obrazky, ktere si GUI navesi na nejakou zakladni kostru na obrazovku.
C: no, podle toho, ktery. Tezko ti poslat neco z Linuxu :) Jo, a vubec, jake vyvojove prostredi pouzijeme? |
|
|
|
| happz: aha anglictina? Ja teda pocitam, ze to bude v prvni rade cesky! Ale taky se muzu mylit, ze jo?
Tlacitka se prave probiraji na http://www.xko.cz - mistnost Hvezdna flotila:-))), vid Uni? |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:34 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| No jo...ale kde to Cčko vzít ? máte ho někdo ? kolik má MB ? |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:34 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Ad če?tina : No nejde ani tak o textové zprávy nebo komentáře k výzkumu, které mohou být mimo hl. kód, ale o nadpisy tlačítek jako třeba END TURN, nebo BUILD atd. hl. problém je toti? v délce řetězce : END TURN a KONEC KOLA... chápete ? Pokud bude český ekvivalent přesahovat z tlačítka do mapy tak to nebude hezké... |
|
|
|
| Uni: nauc se C, C vyuzijes velice (hodne odlisne od Packalu) a C++ je uz jen objektova nadstavba (to jsem hodne zjednodusil, C++ coders prominou :) |
|
|
|
| uni: necekame :) Ja teda cekam neco jako vyvojovy strom :) Proste text a nejaky zavislosti, to je jedno, hlavne, kdyz to bude vyvojovy strom a bude to k precteni ;-)) Stejne, do jazyka to asi moc prevadet nebudeme (muj nazor - zatim nekonzultovano) - nacteme ho z nejakeho textaku, a v pameti si vytvorime stromecek struktur sami. Nerad bych, aby byl strom primo soucasti kodu, docela by se ztizilo testovani a ladeni hratelnosti. CO vy na to? |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:24 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Hmmm C+ to bych se snad mohl aspoň základy naučit abych mohl aspoň kibicovat :-) |
|
|
|
| Aha, tak cestina :) Ja jsem to spis pochopil, ze anglictina - nevadi, predchozi me zvolani budiz zapomenuto. Cestina. Ale nic to nemeni na prekladu - texty nejsou soucasti kodu, takze pohoda.
Naku: hm, to jsem taky zapomnel - pouzivano take i na Linuxu v nekterych knihovnach - mimo jine i v libc, decentne. Taky muzeme, dohodneme se presne. |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:20 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Teď mě napadlo... nečekáte , ?e ten vývojový strom budu dělat rovnou do programovacího jazyku , ?e ne ? :-) |
|
|
|
| No, dve podtrzitka proto, ze jedno vetsinou pouzivaji knihovny (libc) pro nektere sve vlastni vnitrni typy apod. a ja nechci nejake kolize. Jo, a tvoji volbou zapisu jsem nadsen, presne to pouzivam :)
ad allegro: to jeste uvidime, melo by to stacit, ale jeden nikdy nevi :( Ale Allgro je dost rozsirena, co jsem tak slysel, tak to by melo byt dobry.
Uni: zatim jedeme v anglictine, ale: osobne predpokladam, ze preklad bude jednoduchej zvlast po tecnicke strance - texty nebudou soucasti kodu :) A ohledne prav, no, uvidime, ale vzhledem k tomu, ze se jedna o OpenSource, tak snad nas nezavrou.
No, jazyk... Zatim je ST:E vedena jako 'C/C++' a nikdo nic nenamita. Takze tedy - ciste C, nebo C++? Nerad bych to michal nejak desive dohromady.
Vyvojovy strom: neomezuj se v zavislostech, to je detail, a s tim navrhem plne souhlasim - jen misto odkazovani pomoci ID technologie bych pouzil spis pointery primo na strukturu. |
|
|
|
| Uni: Hra primarne v cestine (ale uvidime, jak to bude s tema ceskejma ekvivalentama:-)). Ale zamozrejme, ze to cely musi byt staveny tak (a vy to urcite zvladnete), aby se hra nechala snadno prelozit do jinyho jazyka. Osobne si to predstavuju tak (ale jeste jsem to s nikym jinym nediskutoval), ze anglicky preklad by se vytvarel soubezne s ceskou verzi a u veci, kde by bylo jasny, ze uz se texty menit nebudou by se to hned preposilalo Gregorovi z byvalych startrekgames.de, ktery by to prekladal do nemciny (to je ten, co byl pripravenej prelozit do nemciny Final War). Sice jsem s nim o tom jeste nemluvil, ale myslim, ze pokud bude mit cas, nebude proti. |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:15 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Naku : jo pět podmínek stačit bude... dobrej nápad sou ty vlajky... |
|
|
|
| No... este ad zapis promenych - jeste je jedna varianta - OpenGL forma - uint16 jako unsigned short int. Padz v OpenGL neco pacham, sem na ni navyklej... ale dohoda je dohoda... |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|