Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3356 - 3375 / 3834Starší   Nejstarší

happz - 14. květen 2002 13:57sipka
ZAMĚŘIT
happz
Ja jsem take pro C.
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:56sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad jazyk : je třeba zavézt dva pojmy :
Herní texty (hlá?ení,historie,popis výzkumu,lodí atd.)
Ovládací prvky (tlačítka,menu...)
Naku - 14. květen 2002 13:55sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Kovi
Ja se prave mam ve skole ucit... chat by byl moc okatej :)
Uni
C ne... C++ vede...
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:53sipka
ZAMĚŘIT
0
Já bych řekl , ?e C je neprůhledněj?í a nejultimátněj?í.... a nejpou?ívaněj?í... řekl bych , ?e tak 70% profesionálních her se dělá v Cčku...
Kovi - 14. květen 2002 13:52sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Naku, happz: S Unim jsme na http://www.xko.cz - mistnost Hvezdna flotila - jestli chcete pokecat realnejc nez je forum, dorazte tam
Naku - 14. květen 2002 13:49sipka
ZAMĚŘIT
Naku
happz
Co se C/C++ - viz SForge...
Naku - 14. květen 2002 13:48sipka
ZAMĚŘIT
Naku
CO se vyvojoveho prostredi tyce, pod Win jednoznacne (asi) DevC++ + MingW32 (nebo Cygwin - proste GCCka a ne zadny Mickrosofti blata...)
Naku - 14. květen 2002 13:46sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Uni
Stahni si Mingw32 nebo Cygwin... pouzij asi Google, tam to najdes...


Če?tina
No... v tom zas nevidim problem. Padz je nase hra freeware a nejspis i GNU a Allegro zarovnava retezce podle delky automaticky, tak bratrum nemcum proste dame zdrojaky a woni si to prepisou...


Typy
No... ja newim. Osobne bych byl pro __ nebo OpenGL formu. Pro neprogramatory nebo Ckare je ta druha asi citelnejsi...

happz - 14. květen 2002 13:42sipka
ZAMĚŘIT
happz
Aha, tohle. No, to bude asi reseno pres obrazky, ktere si GUI navesi na nejakou zakladni kostru na obrazovku.

C: no, podle toho, ktery. Tezko ti poslat neco z Linuxu :) Jo, a vubec, jake vyvojove prostredi pouzijeme?
Kovi - 14. květen 2002 13:41sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz: aha anglictina? Ja teda pocitam, ze to bude v prvni rade cesky! Ale taky se muzu mylit, ze jo?

Tlacitka se prave probiraji na http://www.xko.cz - mistnost Hvezdna flotila:-))), vid Uni?
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:34sipka
ZAMĚŘIT
0
No jo...ale kde to Cčko vzít ? máte ho někdo ? kolik má MB ?
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:34sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad če?tina : No nejde ani tak o textové zprávy nebo komentáře k výzkumu, které mohou být mimo hl. kód, ale o nadpisy tlačítek jako třeba END TURN, nebo BUILD atd. hl. problém je toti? v délce řetězce : END TURN a KONEC KOLA... chápete ? Pokud bude český ekvivalent přesahovat z tlačítka do mapy tak to nebude hezké...
happz - 14. květen 2002 13:27sipka
ZAMĚŘIT
happz
Uni: nauc se C, C vyuzijes velice (hodne odlisne od Packalu) a C++ je uz jen objektova nadstavba (to jsem hodne zjednodusil, C++ coders prominou :)
happz - 14. květen 2002 13:26sipka
ZAMĚŘIT
happz
uni: necekame :) Ja teda cekam neco jako vyvojovy strom :) Proste text a nejaky zavislosti, to je jedno, hlavne, kdyz to bude vyvojovy strom a bude to k precteni ;-)) Stejne, do jazyka to asi moc prevadet nebudeme (muj nazor - zatim nekonzultovano) - nacteme ho z nejakeho textaku, a v pameti si vytvorime stromecek struktur sami. Nerad bych, aby byl strom primo soucasti kodu, docela by se ztizilo testovani a ladeni hratelnosti. CO vy na to?
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:24sipka
ZAMĚŘIT
0
Hmmm C+ to bych se snad mohl aspoň základy naučit abych mohl aspoň kibicovat :-)
happz - 14. květen 2002 13:23sipka
ZAMĚŘIT
happz
Aha, tak cestina :) Ja jsem to spis pochopil, ze anglictina - nevadi, predchozi me zvolani budiz zapomenuto. Cestina. Ale nic to nemeni na prekladu - texty nejsou soucasti kodu, takze pohoda.

Naku: hm, to jsem taky zapomnel - pouzivano take i na Linuxu v nekterych knihovnach - mimo jine i v libc, decentne. Taky muzeme, dohodneme se presne.
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:20sipka
ZAMĚŘIT
0
Teď mě napadlo... nečekáte , ?e ten vývojový strom budu dělat rovnou do programovacího jazyku , ?e ne ? :-)
happz - 14. květen 2002 13:20sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, dve podtrzitka proto, ze jedno vetsinou pouzivaji knihovny (libc) pro nektere sve vlastni vnitrni typy apod. a ja nechci nejake kolize. Jo, a tvoji volbou zapisu jsem nadsen, presne to pouzivam :)

ad allegro: to jeste uvidime, melo by to stacit, ale jeden nikdy nevi :( Ale Allgro je dost rozsirena, co jsem tak slysel, tak to by melo byt dobry.

Uni: zatim jedeme v anglictine, ale: osobne predpokladam, ze preklad bude jednoduchej zvlast po tecnicke strance - texty nebudou soucasti kodu :) A ohledne prav, no, uvidime, ale vzhledem k tomu, ze se jedna o OpenSource, tak snad nas nezavrou.

No, jazyk... Zatim je ST:E vedena jako 'C/C++' a nikdo nic nenamita. Takze tedy - ciste C, nebo C++? Nerad bych to michal nejak desive dohromady.

Vyvojovy strom: neomezuj se v zavislostech, to je detail, a s tim navrhem plne souhlasim - jen misto odkazovani pomoci ID technologie bych pouzil spis pointery primo na strukturu.
Kovi - 14. květen 2002 13:17sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Uni: Hra primarne v cestine (ale uvidime, jak to bude s tema ceskejma ekvivalentama:-)). Ale zamozrejme, ze to cely musi byt staveny tak (a vy to urcite zvladnete), aby se hra nechala snadno prelozit do jinyho jazyka. Osobne si to predstavuju tak (ale jeste jsem to s nikym jinym nediskutoval), ze anglicky preklad by se vytvarel soubezne s ceskou verzi a u veci, kde by bylo jasny, ze uz se texty menit nebudou by se to hned preposilalo Gregorovi z byvalych startrekgames.de, ktery by to prekladal do nemciny (to je ten, co byl pripravenej prelozit do nemciny Final War). Sice jsem s nim o tom jeste nemluvil, ale myslim, ze pokud bude mit cas, nebude proti.
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:15sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku : jo pět podmínek stačit bude... dobrej nápad sou ty vlajky...

Nejnovější   Novější 3356 - 3375 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o