Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3352 - 3371 / 3834Starší   Nejstarší

Naku - 14. květen 2002 14:08sipka
ZAMĚŘIT
Naku
No.............. nechci brojit proti koliektivu, ale s ohledem na GUI se spis pro C++++++...
happz - 14. květen 2002 14:03sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, C umim DOST dobre (sice je to sebechvala, ale ja si to fakt myslim) hlavne takova ta black magic :) No, a kdyz umim jeste i Javu, tak mi zbyva naucit se ty svinarny, ktere dela C++ narozdil od Javy, ktera je uz nedela, a muzuse smat. Kopirovaci kontruktory... :(
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:58sipka
ZAMĚŘIT
0
Ale je potřeba aby tu byl min. jeden kdo Cčko dost dobře ovládá ve v?ech směrech...
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:57sipka
ZAMĚŘIT
0
já to beru ,?e C = C+ = C ++ (přibli?ně...)
happz - 14. květen 2002 13:57sipka
ZAMĚŘIT
happz
Ja jsem take pro C.
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:56sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad jazyk : je třeba zavézt dva pojmy :
Herní texty (hlá?ení,historie,popis výzkumu,lodí atd.)
Ovládací prvky (tlačítka,menu...)
Naku - 14. květen 2002 13:55sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Kovi
Ja se prave mam ve skole ucit... chat by byl moc okatej :)
Uni
C ne... C++ vede...
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:53sipka
ZAMĚŘIT
0
Já bych řekl , ?e C je neprůhledněj?í a nejultimátněj?í.... a nejpou?ívaněj?í... řekl bych , ?e tak 70% profesionálních her se dělá v Cčku...
Kovi - 14. květen 2002 13:52sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Naku, happz: S Unim jsme na http://www.xko.cz - mistnost Hvezdna flotila - jestli chcete pokecat realnejc nez je forum, dorazte tam
Naku - 14. květen 2002 13:49sipka
ZAMĚŘIT
Naku
happz
Co se C/C++ - viz SForge...
Naku - 14. květen 2002 13:48sipka
ZAMĚŘIT
Naku
CO se vyvojoveho prostredi tyce, pod Win jednoznacne (asi) DevC++ + MingW32 (nebo Cygwin - proste GCCka a ne zadny Mickrosofti blata...)
Naku - 14. květen 2002 13:46sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Uni
Stahni si Mingw32 nebo Cygwin... pouzij asi Google, tam to najdes...


Če?tina
No... v tom zas nevidim problem. Padz je nase hra freeware a nejspis i GNU a Allegro zarovnava retezce podle delky automaticky, tak bratrum nemcum proste dame zdrojaky a woni si to prepisou...


Typy
No... ja newim. Osobne bych byl pro __ nebo OpenGL formu. Pro neprogramatory nebo Ckare je ta druha asi citelnejsi...

happz - 14. květen 2002 13:42sipka
ZAMĚŘIT
happz
Aha, tohle. No, to bude asi reseno pres obrazky, ktere si GUI navesi na nejakou zakladni kostru na obrazovku.

C: no, podle toho, ktery. Tezko ti poslat neco z Linuxu :) Jo, a vubec, jake vyvojove prostredi pouzijeme?
Kovi - 14. květen 2002 13:41sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz: aha anglictina? Ja teda pocitam, ze to bude v prvni rade cesky! Ale taky se muzu mylit, ze jo?

Tlacitka se prave probiraji na http://www.xko.cz - mistnost Hvezdna flotila:-))), vid Uni?
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:34sipka
ZAMĚŘIT
0
No jo...ale kde to Cčko vzít ? máte ho někdo ? kolik má MB ?
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:34sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad če?tina : No nejde ani tak o textové zprávy nebo komentáře k výzkumu, které mohou být mimo hl. kód, ale o nadpisy tlačítek jako třeba END TURN, nebo BUILD atd. hl. problém je toti? v délce řetězce : END TURN a KONEC KOLA... chápete ? Pokud bude český ekvivalent přesahovat z tlačítka do mapy tak to nebude hezké...
happz - 14. květen 2002 13:27sipka
ZAMĚŘIT
happz
Uni: nauc se C, C vyuzijes velice (hodne odlisne od Packalu) a C++ je uz jen objektova nadstavba (to jsem hodne zjednodusil, C++ coders prominou :)
happz - 14. květen 2002 13:26sipka
ZAMĚŘIT
happz
uni: necekame :) Ja teda cekam neco jako vyvojovy strom :) Proste text a nejaky zavislosti, to je jedno, hlavne, kdyz to bude vyvojovy strom a bude to k precteni ;-)) Stejne, do jazyka to asi moc prevadet nebudeme (muj nazor - zatim nekonzultovano) - nacteme ho z nejakeho textaku, a v pameti si vytvorime stromecek struktur sami. Nerad bych, aby byl strom primo soucasti kodu, docela by se ztizilo testovani a ladeni hratelnosti. CO vy na to?
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:24sipka
ZAMĚŘIT
0
Hmmm C+ to bych se snad mohl aspoň základy naučit abych mohl aspoň kibicovat :-)
happz - 14. květen 2002 13:23sipka
ZAMĚŘIT
happz
Aha, tak cestina :) Ja jsem to spis pochopil, ze anglictina - nevadi, predchozi me zvolani budiz zapomenuto. Cestina. Ale nic to nemeni na prekladu - texty nejsou soucasti kodu, takze pohoda.

Naku: hm, to jsem taky zapomnel - pouzivano take i na Linuxu v nekterych knihovnach - mimo jine i v libc, decentne. Taky muzeme, dohodneme se presne.

Nejnovější   Novější 3352 - 3371 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o