|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Tak co ? Jakou formu zvolime definitivne ???
__ nebo OpenGL ? Me je to jedno, ale jestli se ma zacit neco psat...
Ad jazyk ????? |
|
|
|
| (PS. Du domu.... tak zasz wecer....) |
|
|
|
| No.............. nechci brojit proti koliektivu, ale s ohledem na GUI se spis pro C++++++... |
|
|
|
| No, C umim DOST dobre (sice je to sebechvala, ale ja si to fakt myslim) hlavne takova ta black magic :) No, a kdyz umim jeste i Javu, tak mi zbyva naucit se ty svinarny, ktere dela C++ narozdil od Javy, ktera je uz nedela, a muzuse smat. Kopirovaci kontruktory... :( |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:58 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Ale je potřeba aby tu byl min. jeden kdo Cčko dost dobře ovládá ve v?ech směrech... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:57 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| já to beru ,?e C = C+ = C ++ (přibli?ně...) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:56 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Ad jazyk : je třeba zavézt dva pojmy :
Herní texty (hlá?ení,historie,popis výzkumu,lodí atd.)
Ovládací prvky (tlačítka,menu...) |
|
|
|
| Kovi
Ja se prave mam ve skole ucit... chat by byl moc okatej :)
Uni
C ne... C++ vede... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:53 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Já bych řekl , ?e C je neprůhledněj?í a nejultimátněj?í.... a nejpou?ívaněj?í... řekl bych , ?e tak 70% profesionálních her se dělá v Cčku... |
|
|
|
| Naku, happz: S Unim jsme na http://www.xko.cz - mistnost Hvezdna flotila - jestli chcete pokecat realnejc nez je forum, dorazte tam |
|
|
|
| happz
Co se C/C++ - viz SForge... |
|
|
|
| CO se vyvojoveho prostredi tyce, pod Win jednoznacne (asi) DevC++ + MingW32 (nebo Cygwin - proste GCCka a ne zadny Mickrosofti blata...) |
|
|
|
| Uni
Stahni si Mingw32 nebo Cygwin... pouzij asi Google, tam to najdes...
Če?tina
No... v tom zas nevidim problem. Padz je nase hra freeware a nejspis i GNU a Allegro zarovnava retezce podle delky automaticky, tak bratrum nemcum proste dame zdrojaky a woni si to prepisou...
Typy
No... ja newim. Osobne bych byl pro __ nebo OpenGL formu. Pro neprogramatory nebo Ckare je ta druha asi citelnejsi... |
|
|
|
| Aha, tohle. No, to bude asi reseno pres obrazky, ktere si GUI navesi na nejakou zakladni kostru na obrazovku.
C: no, podle toho, ktery. Tezko ti poslat neco z Linuxu :) Jo, a vubec, jake vyvojove prostredi pouzijeme? |
|
|
|
| happz: aha anglictina? Ja teda pocitam, ze to bude v prvni rade cesky! Ale taky se muzu mylit, ze jo?
Tlacitka se prave probiraji na http://www.xko.cz - mistnost Hvezdna flotila:-))), vid Uni? |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:34 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| No jo...ale kde to Cčko vzít ? máte ho někdo ? kolik má MB ? |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:34 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Ad če?tina : No nejde ani tak o textové zprávy nebo komentáře k výzkumu, které mohou být mimo hl. kód, ale o nadpisy tlačítek jako třeba END TURN, nebo BUILD atd. hl. problém je toti? v délce řetězce : END TURN a KONEC KOLA... chápete ? Pokud bude český ekvivalent přesahovat z tlačítka do mapy tak to nebude hezké... |
|
|
|
| Uni: nauc se C, C vyuzijes velice (hodne odlisne od Packalu) a C++ je uz jen objektova nadstavba (to jsem hodne zjednodusil, C++ coders prominou :) |
|
|
|
| uni: necekame :) Ja teda cekam neco jako vyvojovy strom :) Proste text a nejaky zavislosti, to je jedno, hlavne, kdyz to bude vyvojovy strom a bude to k precteni ;-)) Stejne, do jazyka to asi moc prevadet nebudeme (muj nazor - zatim nekonzultovano) - nacteme ho z nejakeho textaku, a v pameti si vytvorime stromecek struktur sami. Nerad bych, aby byl strom primo soucasti kodu, docela by se ztizilo testovani a ladeni hratelnosti. CO vy na to? |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|