Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3344 - 3363 / 3834Starší   Nejstarší

happz - 14. květen 2002 20:58sipka
ZAMĚŘIT
happz
Aha... takze bysme klidne zvladli i C :) Abych pravdu rekl, tak ted se mi moc nechce propatravat C++ opravdu do hloubky, zvlast, kdyz mi v C nic moc nechybi. Pravda, objekty to nejsou, ale i tak si umim poradit. A navic, je mi blizsi tim, ze je o fousek niz nez C++, a to se mi libi :)

Ad ID: ne, ID by melo zustat int, ale pak tam pouzivas int[5], kde ukryvas ID potrebnych predchudcu - misto toho bych dal prave PRVEK *[5] na predchudce.
Naku - 14. květen 2002 20:39sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Omlouvam se, ze neomluvitelne pretezuju forum, ale vzpomel jsem si na jednu vec, co by mohla zajimat vsechny - na 85% mame dalsiho MAX grafika....
Naku - 14. květen 2002 20:36sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Na druhou stranu, momentalne si nejsem jistej, jestli sem schopnej psat fakt pure C... to C++ dost mate (napr. deklarace counteru for cyklu v jeho hlavice nebo luxus v podobe pretezovani operatoru, new na misto mallocu...

Ciste C++ - no... zajimava myslenka a moc pohodlna (vektory, objekty...) - cely Allegro je v relativne cistym Cecku. Relativne znamena, ze v zajmu rychlosti vyuziva direktivu asm, ktera je sice nad normu v C, ale vsechny kompilatory co znam ji podporujou. (Samozrejme je i volba kompilace v skutecne cistem C, ale ta je IMHO dost bezpredmetna...)

C/C++ hybrid - nejni to zas tak neuskutecnitelna predstava - pokud se budem drzet normy a podstive psat extern "C" { } ... ale na druhou stranu - kdyz uz objekty, tak proc jen v GUI....

Shrnuto a podtrzeno - momentalne sem programator na prd ;) Ac sem kdysi sqele (no... ale jo) umel Ccko, zmaten puvaby (a nesvary) C++ (jazyka, jehoz dve + nejsem - zatim - schopen na 100% vyuzit) sem se skutcne ciste C psat odnaucil....
Naku - 14. květen 2002 20:26sipka
ZAMĚŘIT
Naku
(Jen pro informaci - C++ se rel. intenzivne ucim od zari (presneji - prechod z C) a z cely STL si tykam asi s 5-8 sablonama... z 30 - je sice pravda, ze nektery sou nevyuzitelny, ale....)
Naku - 14. květen 2002 20:22sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Dobra tedy - upravim svoji "teorii stromu" na tu dvoj-podtrzitkovou formu.
Ad C++ no - nerekl jsem, ze je nezbytne nutne uzit C++, ale ze to je vhodne - usetri to IMHO spoustu prace. Zase na druhou stranu nejni prechod z C zas tak jednoduchej - pokud chces proniknout fakt pod povrch a alespon malinko pochopit templaty,interatory etc. a proniknout do STL, muze to bejt zalezitost mesicu :(

Ad vyvojovej strom: Proc myslis, ze by v ID mel misto intu bejt pointer ? Me se zda cislo praktictejsi (na manipulaci), ale.... ?
happz - 14. květen 2002 18:01sipka
ZAMĚŘIT
happz
Nu, ohledne formy jsem pro __, jazyk bych bral C, ale kdyz tvrdis, ze C++ je pro GUI lepsi, tak dobra, C++ tedy. Jenom se budu muset kouknout na nejake ty zaludnosti, aby me pak nekde jazyk neneachytal :()
Naku - 14. květen 2002 16:30sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Tak co ? Jakou formu zvolime definitivne ???
__ nebo OpenGL ? Me je to jedno, ale jestli se ma zacit neco psat...

Ad jazyk ?????
Naku - 14. květen 2002 14:08sipka
ZAMĚŘIT
Naku
(PS. Du domu.... tak zasz wecer....)
Naku - 14. květen 2002 14:08sipka
ZAMĚŘIT
Naku
No.............. nechci brojit proti koliektivu, ale s ohledem na GUI se spis pro C++++++...
happz - 14. květen 2002 14:03sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, C umim DOST dobre (sice je to sebechvala, ale ja si to fakt myslim) hlavne takova ta black magic :) No, a kdyz umim jeste i Javu, tak mi zbyva naucit se ty svinarny, ktere dela C++ narozdil od Javy, ktera je uz nedela, a muzuse smat. Kopirovaci kontruktory... :(
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:58sipka
ZAMĚŘIT
0
Ale je potřeba aby tu byl min. jeden kdo Cčko dost dobře ovládá ve v?ech směrech...
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:57sipka
ZAMĚŘIT
0
já to beru ,?e C = C+ = C ++ (přibli?ně...)
happz - 14. květen 2002 13:57sipka
ZAMĚŘIT
happz
Ja jsem take pro C.
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:56sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad jazyk : je třeba zavézt dva pojmy :
Herní texty (hlá?ení,historie,popis výzkumu,lodí atd.)
Ovládací prvky (tlačítka,menu...)
Naku - 14. květen 2002 13:55sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Kovi
Ja se prave mam ve skole ucit... chat by byl moc okatej :)
Uni
C ne... C++ vede...
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:53sipka
ZAMĚŘIT
0
Já bych řekl , ?e C je neprůhledněj?í a nejultimátněj?í.... a nejpou?ívaněj?í... řekl bych , ?e tak 70% profesionálních her se dělá v Cčku...
Kovi - 14. květen 2002 13:52sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Naku, happz: S Unim jsme na http://www.xko.cz - mistnost Hvezdna flotila - jestli chcete pokecat realnejc nez je forum, dorazte tam
Naku - 14. květen 2002 13:49sipka
ZAMĚŘIT
Naku
happz
Co se C/C++ - viz SForge...
Naku - 14. květen 2002 13:48sipka
ZAMĚŘIT
Naku
CO se vyvojoveho prostredi tyce, pod Win jednoznacne (asi) DevC++ + MingW32 (nebo Cygwin - proste GCCka a ne zadny Mickrosofti blata...)
Naku - 14. květen 2002 13:46sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Uni
Stahni si Mingw32 nebo Cygwin... pouzij asi Google, tam to najdes...


Če?tina
No... v tom zas nevidim problem. Padz je nase hra freeware a nejspis i GNU a Allegro zarovnava retezce podle delky automaticky, tak bratrum nemcum proste dame zdrojaky a woni si to prepisou...


Typy
No... ja newim. Osobne bych byl pro __ nebo OpenGL formu. Pro neprogramatory nebo Ckare je ta druha asi citelnejsi...


Nejnovější   Novější 3344 - 3363 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o