|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| A este detail - samozrejme ze ne *PRVEK ale *prvek :)))
PS. 2 verze vyvojoveho stromu (az to tady vyjasnime) bude
a) snad posledni vec co tady budem resit - presunul bych se do coders
b) napsana dle happzova standartu se kterym plne souhlasim !!! |
|
|
|
| Naku: ted jsem te nepochopil, jak to presne myslis. Muzes to rozvest? Chapu, ze se ti jedna o neco kolem predmetu, umoznenych urcitou technologii. A dal? |
|
|
|
| Souhlas... takze C (sice se uz ted desim dialogovejch oken... ale budiz :) - podporou nam budiz nize, vyse, vsude zminovane Allegro, ktere si bez ++ vystacilo......... obavam se ale, ze prave standartni Allegro GUI je dost zastrasujici priklad :((
Ad ID - Kdybyste me videli !!!! Prave jsem popsal 3 stranky textu uplne zbytecne - ujasnoval sem si nazor. Takze - jelikoz veci budou muset mit taky neco jako odkazy na ID vynalezu sou 2 moznosti.
int (resp. __u16)
Komplikace je ze bude potreba udelat neco jako mnozinu uz vynalezenych IDu - C++ ma na to template, ale ani v C neni problem - dynamicky pole, ktary se bude prohledavat - vzhledem k tomu, ze pocet vynalezu bude asi tak pod 500 (no... Uni, nechci te podcenit... :) tak by to nemelo bejt uplne pomaly...
A co ty vjeci ? To bych videl jako zakladni argument "pro". Udelal bych je formou plug-inu (ext. souboru), aby sli lehce editovat (viz. dale)
pointer (resp. *PRVEK)
Nadherne ulehci manipulaci, odpadne potreba delat neco jako buffer na vynalezene vynalezy, ale zbrane by se museli definovat ve zdrojaku (resp. nejakej algoritmus co prevede ID na pointer uz pri nacitani... slo by....) |
|
|
|
| Aha... takze bysme klidne zvladli i C :) Abych pravdu rekl, tak ted se mi moc nechce propatravat C++ opravdu do hloubky, zvlast, kdyz mi v C nic moc nechybi. Pravda, objekty to nejsou, ale i tak si umim poradit. A navic, je mi blizsi tim, ze je o fousek niz nez C++, a to se mi libi :)
Ad ID: ne, ID by melo zustat int, ale pak tam pouzivas int[5], kde ukryvas ID potrebnych predchudcu - misto toho bych dal prave PRVEK *[5] na predchudce. |
|
|
|
| Omlouvam se, ze neomluvitelne pretezuju forum, ale vzpomel jsem si na jednu vec, co by mohla zajimat vsechny - na 85% mame dalsiho MAX grafika.... |
|
|
|
| Na druhou stranu, momentalne si nejsem jistej, jestli sem schopnej psat fakt pure C... to C++ dost mate (napr. deklarace counteru for cyklu v jeho hlavice nebo luxus v podobe pretezovani operatoru, new na misto mallocu...
Ciste C++ - no... zajimava myslenka a moc pohodlna (vektory, objekty...) - cely Allegro je v relativne cistym Cecku. Relativne znamena, ze v zajmu rychlosti vyuziva direktivu asm, ktera je sice nad normu v C, ale vsechny kompilatory co znam ji podporujou. (Samozrejme je i volba kompilace v skutecne cistem C, ale ta je IMHO dost bezpredmetna...)
C/C++ hybrid - nejni to zas tak neuskutecnitelna predstava - pokud se budem drzet normy a podstive psat extern "C" { } ... ale na druhou stranu - kdyz uz objekty, tak proc jen v GUI....
Shrnuto a podtrzeno - momentalne sem programator na prd ;) Ac sem kdysi sqele (no... ale jo) umel Ccko, zmaten puvaby (a nesvary) C++ (jazyka, jehoz dve + nejsem - zatim - schopen na 100% vyuzit) sem se skutcne ciste C psat odnaucil.... |
|
|
|
| (Jen pro informaci - C++ se rel. intenzivne ucim od zari (presneji - prechod z C) a z cely STL si tykam asi s 5-8 sablonama... z 30 - je sice pravda, ze nektery sou nevyuzitelny, ale....) |
|
|
|
| Dobra tedy - upravim svoji "teorii stromu" na tu dvoj-podtrzitkovou formu.
Ad C++ no - nerekl jsem, ze je nezbytne nutne uzit C++, ale ze to je vhodne - usetri to IMHO spoustu prace. Zase na druhou stranu nejni prechod z C zas tak jednoduchej - pokud chces proniknout fakt pod povrch a alespon malinko pochopit templaty,interatory etc. a proniknout do STL, muze to bejt zalezitost mesicu :(
Ad vyvojovej strom: Proc myslis, ze by v ID mel misto intu bejt pointer ? Me se zda cislo praktictejsi (na manipulaci), ale.... ? |
|
|
|
| Nu, ohledne formy jsem pro __, jazyk bych bral C, ale kdyz tvrdis, ze C++ je pro GUI lepsi, tak dobra, C++ tedy. Jenom se budu muset kouknout na nejake ty zaludnosti, aby me pak nekde jazyk neneachytal :() |
|
|
|
| Tak co ? Jakou formu zvolime definitivne ???
__ nebo OpenGL ? Me je to jedno, ale jestli se ma zacit neco psat...
Ad jazyk ????? |
|
|
|
| (PS. Du domu.... tak zasz wecer....) |
|
|
|
| No.............. nechci brojit proti koliektivu, ale s ohledem na GUI se spis pro C++++++... |
|
|
|
| No, C umim DOST dobre (sice je to sebechvala, ale ja si to fakt myslim) hlavne takova ta black magic :) No, a kdyz umim jeste i Javu, tak mi zbyva naucit se ty svinarny, ktere dela C++ narozdil od Javy, ktera je uz nedela, a muzuse smat. Kopirovaci kontruktory... :( |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:58 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Ale je potřeba aby tu byl min. jeden kdo Cčko dost dobře ovládá ve v?ech směrech... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:57 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| já to beru ,?e C = C+ = C ++ (přibli?ně...) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:56 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Ad jazyk : je třeba zavézt dva pojmy :
Herní texty (hlá?ení,historie,popis výzkumu,lodí atd.)
Ovládací prvky (tlačítka,menu...) |
|
|
|
| Kovi
Ja se prave mam ve skole ucit... chat by byl moc okatej :)
Uni
C ne... C++ vede... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:53 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Já bych řekl , ?e C je neprůhledněj?í a nejultimátněj?í.... a nejpou?ívaněj?í... řekl bych , ?e tak 70% profesionálních her se dělá v Cčku... |
|
|
|
| Naku, happz: S Unim jsme na http://www.xko.cz - mistnost Hvezdna flotila - jestli chcete pokecat realnejc nez je forum, dorazte tam |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|