Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3338 - 3357 / 3834Starší   Nejstarší

Naku - 15. květen 2002 07:55sipka
ZAMĚŘIT
Naku
No uz tam je, ale....
You cannot submit news for a project unless you are an admin on that project.

Naku - 15. květen 2002 07:15sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Deska bude na SForge muj navrh ohledne GUI...
Naku - 15. květen 2002 07:15sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Takze... vysvetleni (vcera vecer mi spadlo pripojeni, tak sem nestinul odpovedet)

Problem: Requiments __u16 nebo * ?
Takze, pouzijeme-li __u16, tak budeme muset mit jakesi pole, kam vsechny jiz vynalezene vynalezy (resp. jejich ID)ulozime. Oproti tomu, kdyz tam bude pointer, staci do kazedo prvku pridat neco jako boolean (no...v C int :) - "vynalezen".
Problem je v tom, ze kdybychom chteli nacitat informace o vybaveni z souboru (snadna rozsiritelnost; mozna by sli cist ze souboru i vyalezy), tak bychom pointery ukladat do souboru nemohli (no... mohli) resp. bychom museli vymyslet nejakej relativne kumstovej algoritmus...

BTW. Pokud by nas software byl GNU (tzn. ze se nebudem stydet za nas kod ;), tak se na __u16 muzem vykaslat, kazdej muze upravit primo zdrojak...

BTW2. Tak me napada, ze do stromu by to chtelo ke kazdymu vynalezu pridat krom nazvu i nejakej "hlod" (popis :)

Stejne si ale praci s * neumim zatim ( v pripade stromu) moc dobre predstavit... Jasne ! Uz sem to pochopil ! Ty myslis, jako ze se bude vyhodnocovat od koruny ke korenum.... genialni....
Naku - 14. květen 2002 21:43sipka
ZAMĚŘIT
Naku
A este detail - samozrejme ze ne *PRVEK ale *prvek :)))

PS. 2 verze vyvojoveho stromu (az to tady vyjasnime) bude
a) snad posledni vec co tady budem resit - presunul bych se do coders
b) napsana dle happzova standartu se kterym plne souhlasim !!!
happz - 14. květen 2002 21:41sipka
ZAMĚŘIT
happz
Naku: ted jsem te nepochopil, jak to presne myslis. Muzes to rozvest? Chapu, ze se ti jedna o neco kolem predmetu, umoznenych urcitou technologii. A dal?
Naku - 14. květen 2002 21:37sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Souhlas... takze C (sice se uz ted desim dialogovejch oken... ale budiz :) - podporou nam budiz nize, vyse, vsude zminovane Allegro, ktere si bez ++ vystacilo......... obavam se ale, ze prave standartni Allegro GUI je dost zastrasujici priklad :((

Ad ID - Kdybyste me videli !!!! Prave jsem popsal 3 stranky textu uplne zbytecne - ujasnoval sem si nazor. Takze - jelikoz veci budou muset mit taky neco jako odkazy na ID vynalezu sou 2 moznosti.
int (resp. __u16)
Komplikace je ze bude potreba udelat neco jako mnozinu uz vynalezenych IDu - C++ ma na to template, ale ani v C neni problem - dynamicky pole, ktary se bude prohledavat - vzhledem k tomu, ze pocet vynalezu bude asi tak pod 500 (no... Uni, nechci te podcenit... :) tak by to nemelo bejt uplne pomaly...
A co ty vjeci ? To bych videl jako zakladni argument "pro". Udelal bych je formou plug-inu (ext. souboru), aby sli lehce editovat (viz. dale)

pointer (resp. *PRVEK)
Nadherne ulehci manipulaci, odpadne potreba delat neco jako buffer na vynalezene vynalezy, ale zbrane by se museli definovat ve zdrojaku (resp. nejakej algoritmus co prevede ID na pointer uz pri nacitani... slo by....)
happz - 14. květen 2002 20:58sipka
ZAMĚŘIT
happz
Aha... takze bysme klidne zvladli i C :) Abych pravdu rekl, tak ted se mi moc nechce propatravat C++ opravdu do hloubky, zvlast, kdyz mi v C nic moc nechybi. Pravda, objekty to nejsou, ale i tak si umim poradit. A navic, je mi blizsi tim, ze je o fousek niz nez C++, a to se mi libi :)

Ad ID: ne, ID by melo zustat int, ale pak tam pouzivas int[5], kde ukryvas ID potrebnych predchudcu - misto toho bych dal prave PRVEK *[5] na predchudce.
Naku - 14. květen 2002 20:39sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Omlouvam se, ze neomluvitelne pretezuju forum, ale vzpomel jsem si na jednu vec, co by mohla zajimat vsechny - na 85% mame dalsiho MAX grafika....
Naku - 14. květen 2002 20:36sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Na druhou stranu, momentalne si nejsem jistej, jestli sem schopnej psat fakt pure C... to C++ dost mate (napr. deklarace counteru for cyklu v jeho hlavice nebo luxus v podobe pretezovani operatoru, new na misto mallocu...

Ciste C++ - no... zajimava myslenka a moc pohodlna (vektory, objekty...) - cely Allegro je v relativne cistym Cecku. Relativne znamena, ze v zajmu rychlosti vyuziva direktivu asm, ktera je sice nad normu v C, ale vsechny kompilatory co znam ji podporujou. (Samozrejme je i volba kompilace v skutecne cistem C, ale ta je IMHO dost bezpredmetna...)

C/C++ hybrid - nejni to zas tak neuskutecnitelna predstava - pokud se budem drzet normy a podstive psat extern "C" { } ... ale na druhou stranu - kdyz uz objekty, tak proc jen v GUI....

Shrnuto a podtrzeno - momentalne sem programator na prd ;) Ac sem kdysi sqele (no... ale jo) umel Ccko, zmaten puvaby (a nesvary) C++ (jazyka, jehoz dve + nejsem - zatim - schopen na 100% vyuzit) sem se skutcne ciste C psat odnaucil....
Naku - 14. květen 2002 20:26sipka
ZAMĚŘIT
Naku
(Jen pro informaci - C++ se rel. intenzivne ucim od zari (presneji - prechod z C) a z cely STL si tykam asi s 5-8 sablonama... z 30 - je sice pravda, ze nektery sou nevyuzitelny, ale....)
Naku - 14. květen 2002 20:22sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Dobra tedy - upravim svoji "teorii stromu" na tu dvoj-podtrzitkovou formu.
Ad C++ no - nerekl jsem, ze je nezbytne nutne uzit C++, ale ze to je vhodne - usetri to IMHO spoustu prace. Zase na druhou stranu nejni prechod z C zas tak jednoduchej - pokud chces proniknout fakt pod povrch a alespon malinko pochopit templaty,interatory etc. a proniknout do STL, muze to bejt zalezitost mesicu :(

Ad vyvojovej strom: Proc myslis, ze by v ID mel misto intu bejt pointer ? Me se zda cislo praktictejsi (na manipulaci), ale.... ?
happz - 14. květen 2002 18:01sipka
ZAMĚŘIT
happz
Nu, ohledne formy jsem pro __, jazyk bych bral C, ale kdyz tvrdis, ze C++ je pro GUI lepsi, tak dobra, C++ tedy. Jenom se budu muset kouknout na nejake ty zaludnosti, aby me pak nekde jazyk neneachytal :()
Naku - 14. květen 2002 16:30sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Tak co ? Jakou formu zvolime definitivne ???
__ nebo OpenGL ? Me je to jedno, ale jestli se ma zacit neco psat...

Ad jazyk ?????
Naku - 14. květen 2002 14:08sipka
ZAMĚŘIT
Naku
(PS. Du domu.... tak zasz wecer....)
Naku - 14. květen 2002 14:08sipka
ZAMĚŘIT
Naku
No.............. nechci brojit proti koliektivu, ale s ohledem na GUI se spis pro C++++++...
happz - 14. květen 2002 14:03sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, C umim DOST dobre (sice je to sebechvala, ale ja si to fakt myslim) hlavne takova ta black magic :) No, a kdyz umim jeste i Javu, tak mi zbyva naucit se ty svinarny, ktere dela C++ narozdil od Javy, ktera je uz nedela, a muzuse smat. Kopirovaci kontruktory... :(
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:58sipka
ZAMĚŘIT
0
Ale je potřeba aby tu byl min. jeden kdo Cčko dost dobře ovládá ve v?ech směrech...
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:57sipka
ZAMĚŘIT
0
já to beru ,?e C = C+ = C ++ (přibli?ně...)
happz - 14. květen 2002 13:57sipka
ZAMĚŘIT
happz
Ja jsem take pro C.
Anonym: Unimatrix325 - 14. květen 2002 13:56sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad jazyk : je třeba zavézt dva pojmy :
Herní texty (hlá?ení,historie,popis výzkumu,lodí atd.)
Ovládací prvky (tlačítka,menu...)

Nejnovější   Novější 3338 - 3357 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o