Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3784 - 3803 / 3834Starší   Nejstarší

wewerka - 11. březen 2002 20:37sipka
ZAMĚŘIT
wewerka
:)
ja jsem pro flowtime ala OL..server me stal 21 000 :))) a zatim na nem pul roku neco kutim :) ale stejne az to pujde do ostreho provozu tak to nezvladne :( bude to chtit zrejme rozdelit na sql a apache zvlast...podle vyjadreni nekterych lidi je kombinace mysql + php na tohle nevhodna....clovek co dela RD2 to ma na necem jako fastgci ? mozna kecam :)) ale cachuje si udaje v pameti a tim je pry mozno celou hru vcetne sql mit na jednom athlonu xp 1,6ghz

jinak hosting treba na casablance vyjde 2000 za server s +- 30GB transferem mesicne ..takze to se tady da
Anonym: Naku - 11. březen 2002 18:42sipka
ZAMĚŘIT
0
on-line hra
urcite by to slo udelat, ale chce to (jaj wewerka uz rikala) hoodne promyslet. Kdyz se nad tim zamyslite, musite si uvedomit, ze ST je neco jineho nez stredovek. Nejsou tu stovky, ba i tisice valcicich kralovstvicek. Jedina analogie, co me takhle od boku napada, jsou snad valcici klany v klingonskem imperiu ale jinak...
Anonym: Naku - 11. březen 2002 18:38sipka
ZAMĚŘIT
0
wewerka
A tady's narazila na jeden "problem", (spis rozhodnuti:) kterej taky budem muset resit - onlineovka stylu RD2 (tahy za den) nebo stylu "vsechny ostatni" (tady za hodinu, minutu etc.) Ja, kdyz sem delal svuj projekt (TRIBE WARS - valky domorodych kmenu - BTW na netu to neni, protoze - jak weverka poukazovala na narocnoost - tak me z kazdyho free-hostu vyhodili a na vlastni server nemam *sniff*) sem volil prvni cestu (privetivejsi k uzivatelum co nejsou na netu furt), ale ta druha (privetivejsi k lidem co sou na netu furt :) je IMHO taky dobra...
wewerka - 11. březen 2002 13:32sipka
ZAMĚŘIT
wewerka
20-25 let prumer...ne hodin :)))
wewerka - 11. březen 2002 13:31sipka
ZAMĚŘIT
wewerka
hihi :) internetova gameska je skvela vec :) dostatek inteligence..aspon v OL teda..20-25h..tah kazdou hodinu...50 000 zprav za mesic v hlavnim foru

naku...jakou onlineovku jsi delal ?

jinak neni problem udelat hru ale vymyslet vsechny pravidla..a aby to bylo logicke +- realne a hlavne hratelne :) a nedochazelo tam k nejakym hloupostem jako jsou *matrix ve voy :))
happz - 11. březen 2002 11:31sipka
ZAMĚŘIT
happz
Naku: hm, linux a un*x vseobecne. Pod win jsem s gcc nepracoval, takze tam opravdu nevim, jak je to s vzajemnou kompatibilitou kodu pri prekladu.

Ja bych se take primlouval za vlastni hraci jadro, sice vice prace, ale na druhou stranu mame vic moznosti.

Anonym: Naku - 10. březen 2002 20:24sipka
ZAMĚŘIT
0
Mr.Spock
Jak znam srazy CZK, tak o moznost pokecu si nedelej starosti... nic jinyho nez pokec se tam nedeje :)

No, nevim. Kdyz bychom sestavili profi tym, je imho lepsi zacit od piky (zvlastk kdyz je dost lidi). Asi pred rokem sem delal onlineovku zalozenou prave na uz znamem jadre a nakonec sem to prave kvuli tomu starymu a neflexibilnimu jadru musel uplne prekopat. Kdyz uz na nejakym zaklade, tak volit hooodne peclive... :)

Mr.Spock - 10. březen 2002 19:41sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
koukam, ze se nam to tady strhlo v pekne profesionalni zalezitost, ale jednoznacne nejvic mne zaujal navrh ohledne tvorby internetove gamesky. tahle varianta by skutecne stala za hrich a navic, jestli je pravda, ze bychom k tomuto ucelu mohli pouzit jiz nejaky polotovar, neni jednodussi zpusob, jak se co nejrychleji pustit s vervou do prace. nehlede na to, ze v tehle oblasti se muze upichnout skutecne kdekdo alespon trochu schopny. bohuzel zatim neni potvrezna moznost konnani pokecu na srazu clenu czk, ale predbezne vse vypada celkem nadejne.
Anonym: Naku - 10. březen 2002 17:35sipka
ZAMĚŘIT
0
happz Odhadnul bych to, ze delas pod linuxem. Co se WIN tyce, tak dve zakladni konverze GCC na tyhle platforme (MinGW a Cygwin) jsou plne kompatibilni jen na oko. Osobne pouzivam Dev-C++ a prave MinGW, ale s kompilaci Cygwinovejch zdrojaku mam problemy....
Anonym: Naku - 10. březen 2002 17:32sipka
ZAMĚŘIT
0
harry_x
Osobne se PHP taky zabyvam a musim potvrdit, ze se tam obcas nejaka nekompatibilita uznat. Ale IMHO je prechod z PHP 4.0.1g na 4.1 (priklady :) furt lehci nez prechod BASIC - Java (no... trochu extrem :) a mozna i nez C++ - Java.
happz - 10. březen 2002 16:33sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, sice se o tom mluvi jako o problemu, ale ja se s tim jeste nesetkal. A to sleduju vyvoj GCC velice peclive a k testovani novych verzi se dostavam dost casto.
harry_x - 10. březen 2002 16:02sipka
ZAMĚŘIT
harry_x
happz: hmm, at zije gcc a zvlaste to, ze kod, ktery jedna veze gcc rpelozi bez problemu, druha prelozit odmitne;)))
happz - 10. březen 2002 15:58sipka
ZAMĚŘIT
happz
harry_x: no, tak to uz by me trapilo nejmene :) Melo by (aspon zatim to se mi to tak povedlo) stacit dodrzovat standard jazyka a vsechno je vcelku v pohode. At zije GCC ;-)
harry_x - 10. březen 2002 15:12sipka
ZAMĚŘIT
harry_x
happz: a jeste nezapomen, ze potrebujes stejnou verzi prekladace;)
ale i s php jsou obcas problemy - treba pri vyvoji b5.cz jsme meli par problemku s nekopmatibilitou verzi php (vsechno to ale byly 4.x verze;))
happz - 10. březen 2002 14:48sipka
ZAMĚŘIT
happz
naku: hm, presne. Zvoleni jazyka, knihoven, platformy, atd. asi dost odre tym, ktery se bude zabyvat vlastnim programovanim. I kdyz, treba se sejdou sami C/C++ nebo Java , mozne je vsechno. Ale jenom ve filmech, realita funguje jinak.

Jeste k tomu slozeni tymu i z mimoprazskych: dalo by se pri trose stesti zorganizovat i tak, ze by se zajemci z geograficky blizke oblasti mohli podilet na stejnem ukolu, za ktery by pak nekdo z nich zodpovidal nekomu na vyssi urovni. Tak by se nemusel schazet cely vyvojarsky tym, ale v pripade potreby bude stacit, kdyz se sejde potrebna skupinka, popr. s vedoucim projektu.

Kovi - 10. březen 2002 12:13sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Mr. Spock: Krucis! Tak v horizontu pristich dvou mesicu je vikend zahrnujici brezen 16. z meho pohledu ten nejhorsi mozny termin!:-(( Sice to netvrdim na 100%, ale na sraz nedorazim. Skoda:-( Budte tam beze me hodni a nezlobte!:-))
Anonym: Naku - 10. březen 2002 11:19sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH - pro cleny (jako ja) 30Kc a jinak 50 Kc wewerka - Ja bych byl v zasade pro ! Myslim, ze by to slo udelat a zaroven by se to lepe organizovalo, protoze PHP je jen jedno, ale programovacich jazyku (a to uz vubec nemluve o knihovnach a prostredich jako OpenGL, DX, Allegro a dalsich...) je na desitky. Osobne si myslim, ze az pride v nasem projektu na lamani chleba (rozumejte volbu platformy) tak 1/2 az 2/3 programatoru odpadne, protoze to proste nebudou ovladat, ale PHP umi (asi) kazdej C/C++/Javar... (Neberte to prosim jako pokus o zastraseni dobrovolniku ale spise jako pragmaticko-realistickou vizi)
happz - 09. březen 2002 22:02sipka
ZAMĚŘIT
happz
Predchudce FreeTreku netrek je ciste sitova hra clients-server, dost rozsahle rozlozena, a pekne jsem se vyblbnul. Jednoducha a ucelna grafika, dost moznosti, dlasi mozna inspirace a zdroj znalosti - free software.
wewerka - 09. březen 2002 16:52sipka
ZAMĚŘIT
wewerka
zkuste zapremyslet jestli by ta hra nemohla byt online ve stylu overland.atlas.sk ci webstar.katedrala.cz :)) ja osobne uz jednu takovou delam..ale bude ve stylu fantasy :) nicmene s tim ze engine se da lehce prehodit na jakykoliv jiny typ hry
PVH - 08. březen 2002 20:31sipka
ZAMĚŘIT
PVH
CZK: Kolik asi je "drobně" přilatit?... jen pro informaci. Je toho 16. Definitivní?

Nejnovější   Novější 3784 - 3803 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o