|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| naku: jo, pondeli vyhovuje. Nejlip v tom malinkatym parciku pred vchodem do FELu. Nejsem z Phy, tak se mi nechce nekde nikde moc bloudit, uz mam Phy az moc. A cas, no, co takhle 1230? |
|
|
|
| happz
Ok, tak v Po po 12 ? Kde ? |
|
|
|
| moooc sorry, ze jsem se tak dlouho neozyval, ale dostal jsem se do fakt dost bylbyho obdobi: hodne prace na gameplanet.cz + zaver skoly = smrtelna kombinace nedavajici prilezitost k vykonavani jakekoli jine cinnosti. toto velmi prosta ale pravdiva rovnicka o jedne nezname... no nic, kazdopadne si ted zpetne projizdim, co se tady objevilo, abych se dostal zase do obrazu a co mozna nejdrive se znovu zapojim do diskuse. |
|
|
|
| No super, tak to se muzem nekde sejit v Dejvicich a probrat to nad obrazkama :) A ten strom je jenom jeden - 1 strom, 2 linearni seznamy. Nic vic, nic min. Nad obrazkem pochopis (doufam, me se to jevi jasnym byti ;-) |
|
|
|
| BTW. Ten grafik - rikal, ze pracuje na efektu stitu v MAXku. (Pri zasahu jiskri :) |
|
|
|
| 1) Do Dejvic to mam 7 minut busem :) Bydlim nahoru po Evropsky :)))) (az uuuoplne nahoru :)))
2) Hmmmmm... Takze 2 stromy.... no pujde to, ale obavam se, ze to tak ztrati dalsi z vyhod...
No kdyz chces strom, tak strom... me jen furt dlabou v hlave ty __u16 :)))))
3) ROZHODNE bych udelal neco jako distribuci bodu - vynalezani 1ks me vzdycky na MOO stvalo nejvic :)
4) No... koho bavi GUI :) (Microsovty ??? :))) |
|
|
|
| Chtelo by to nejakou schuzku, a vzit si barvicky a tuzticky a kreslit a kreslit a kreslit. Kdy a kde?
nebo - naku, muzes se nekdy dostat k FELu v Dejvicich, treba kdybys sel kolem nebo tak? |
|
|
|
| vidis, prava... to bych moh, tyhle sou defaultni, ja je zatim skoro neupravoval :) |
|
|
|
| Ja jsem uz par GUI delal (nebavi me to, nebavi) a ty event-based byly vzdycky v pohode. Nevim, necham to na tobe, GUI neni asi moje parketa.
XML parser bych vyuzil, muzeme v nem vlozit i spoustu dalsich dat. Prave to me stve na vsech tech strategiich - nemuzes si s nima dost pohrat - a to bych chtel umoznit. A preci jen, ma to byt OpenSource :)
No, co muzes vynalezat a co ne - stejne jenom vydis jistou nabidku technologii, ktere muzes vynalezat. A k tem se dostane celkem jednoduse: 2 seznamy - jeden technologii vynalezenych, 1 technologii vynalezanych. Jakmile vynaleznu technologii, presunu ji do seznamu vynalezenych. U vsech jejich potomku oznacim, ze je jeji predek vynalezen, a ty, ktere jsou tedy uz vidtelne, pridam do seznamu vynalezanych. Tady mam otazku - bude se vynalezat jenom jedna technologie, nebo se hrac rozhodne, kolik bodu te ktere vynalezatelne (viditelne) prideli? Timhle zpusobem v podstate odpada nejake prochazeni za cenu toho, ze mame v podstate dva seznamy - vynalezene a vynalezetalne. Co je mimo, je pro hrace neviditelne. Strom je dulezity pro prohledavani predku a nesledovniku pro zavislosti a posouzeni 'vynalezatelnosti'. |
|
|
|
| Happz
BTW - proc nam nedas na SForgy vetsi prava ? neboj... my ti to tam nerozsekame :) |
|
|
|
| Je to potvrzeny - eventy v All sou... |
|
|
|
| Happz:
Ja to vezmu odspoda.
Ad eventy - ja nevim - na 99% ano. Osobne jsem to ale resil tak, ze me GUI se vyhodnocovalo v procedure zavesene za casovac (mouse i keys sou volatile - nesoftwarove upravovany)...
No... tahle ja to myslel spis jako binarni format. Pokud chces psax XML parser proc ne... bude se hodit i v dalsich vecech...
No prochazenim sem rozumel: Mas strom a vynalezeno X technologii. Musis ho projit, abys zjistil co uz muzes vynaleznout a co jeste ne... Kdyz bude vsech 5 podminek vynalezenejch - tak "zobraz" dalsi moznosti... Kdyz budou vzajemny vstahy dost divoky tak potez pan-buh. Prave to je imho vyhoda intu - mas vynalez. postupne zjistis, jestli jestli sou vechny podminky v mnozine vynalezenejch IDu - kdyz ne - nejni videt :)
Vyhoda dynamickeho stromu se plne projevi az pri zcela megalomanskem poctu vynalezu... (ale to je opravdu jen "IMHO" :) |
|
|
|
| Naku: tak pekne poporade. Samotne ty struktury jsou nekde v poli, ktere se alokovalo pri startu - takze dynamicky. Ale: jsou propojeny do stromu, pricemz - ted jsem to koumal jeste trosku do hloubky - zpetne pointery nejsou poreba.
b) - XML jsem navrhnul jako format souboru, ze ktrereho by se strom vytvarel a ve kterem by byl tedy ulozen. V cem bude napsan editor, je mi srdecne jedno ( :) pokud umi ulozit vyvojovy strom do formatu, kteremu hra rozumi, tak plni svuj ucel. A pokud tim formatem bude XML, tim lip - pro male zasahy netreba editoru, staci notepad. Ale editor urcite, v nem predpokladam, ten soubor spachame :) Kod by se s tim psal rucne.
c) prochazeni? Myslim, ze neni treba. Tim, ze jou vsechny technologie v poli, a propojeny jsou do stromu jaksi "vedle" pro potreby pri vyvoji (vynalezani atd.) je prochazeni seznamu technologii pohoda. Ale pro jistotu: co rozumis pod pojmem 'prochazeni'?
A mazani? Free :) A potom vytvoreni. Nejake zmeny ve stromu on-fly jsou fakt peklo, zvlast, kdyz ma ty zavislosti - a na jeden uzel muze ukazovat vice predchudcu (obecne) - tak je snadnejsi ho nacist znova.
GUI - no, takhle nejak bych si ho predstavoval. Ale jeste otazka: neumoznuje Allegro neco jako event-based akce? jako treba navesit reakce na kliknuti mysi atp.? Tim by se to dost zjednodusilo: seznam veci, na ktere muzes klikat, a pockat si na kliknuti, ktere ti doruci knihovna. A pokud by to nahodou nemela v sobe, ale treba to dovolila (snad jednoduse) napsat, byla by to skoro idealni cesta. Muzes to pokoumat? jeste jsem Allegro nestahl. |
|
|
|
| happz
No.... jak myslis.
Ja si spis vyvojovy strom predstavoval jako statickou radu IDu a jejich vzajemnych zavislosti...
Kdyz to chces delat dynamicky, dobra, ale zasadne to komplikuje nas problem:
a) zpetne pointery.... nemusel by bejt neutne problem.
b) generovani stromu - no... nez pro XML sem pro extra editor (DELPHI ~10min)
c) Prochazeni dynamickeho stromu - no... to bude husty - 5 vzajemnych zavislosti ? Uz jen jeho vynulovani mi pripomina jednu ulohu z PRG olympiady :))
Ad GUI - co rikas na muj navrh ? |
|
|
|
| Sakrys, nebere to tagy <noflame> |
|
|
|
|
Chvalte Linux! Velebte Prikazovou Radku! Nasledujte Tucnaka!
Kovi: no, problem je ten, ze je to opravdu Visual Basic, a ja opravdu neco psal hodne davno - a casy se meni, a s nimi i jazyky. Takze da trosku (vice) casu, nez si najdu, co presne ktera vec dela, hlavne ty Collections, a jak z nich udelat case-insensitive. Uvidime. |
|
|
|
| Sorry.... dnes sem ASI PO 6-TY! kompletne reinstaloval OS........ slava Linuxu !!!! |
|
|
|
| happz: OK, nespecham na to. No, vlastne to specha, ale tlacit na tebe nechci ani nemuzu. Prekladatele mi slibili, ze posledni soubory dodaji do tydne, pak se jeste bude par dnu testovat skoro-komplet CZ Bridge Commander a pak to pujde ven mezi lidi. Prinejhorsim to vypustime ve verzi 0.9beta, aby lidi aspon neco meli.
Jirka006: Super! Davej si na nej bacha! Uz o nej prisel Mae2000, Symek a ted i ja!! Tohle neni jenom nahoda.... Nekdo ty CD snad zere! |
|
|
|
| kovi: na editor jsem se dival, zatim nerikam tak, ani tak. Soubory mi neposilej, zatim mam prace dost. Dohodneme se pozdeji, tad bych to fakt nestihnul. |
|
|
|
| Kovi: Klid! Mám ho! Zavolej mi a domluvíme se! J. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|