Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3304 - 3323 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Sheedee - 20. květen 2002 01:12sipka
ZAMĚŘIT
0
Jo a jeste jednou, muzete sem nekdo hodit primej link na ty stranky co tam mame ty fora, nebo co?
Anonym: Sheedee - 20. květen 2002 01:12sipka
ZAMĚŘIT
0
Tak jo screenshoty sem hodil na http://mujweb.cz/www/stescreen/ Na tom logu jeste zamakam, ty pismenka sou sice dobry, ale treba to O ve slove evOlution vypada tak nejak normalne, trochu ho premodeluju. Vim ze to neni perfektni, ale je to celkem narychlo. Tak ja se jeste ozvu, zatim! PS. Nezapomentne na toho zvukare (Zvuky moc delat neumim...)
Anonym: Sheedee - 19. květen 2002 10:21sipka
ZAMĚŘIT
0
Uch, omlouvam se ze sem se neozval, mel sem tu naky problemy. Modely udelam 3d, ale z horniho pohledu, takze se budou jevit jako dva de. Udelal sem nejaky to logo a prdnu ho zejtra na nakej mujweb spolecne s dalsima screenshotama (Modely warp jader a takhle) Rozhodne bych do hry dal obrazky vynalezu a soucasti lodi, takze sem je zacal kreslit, prvni obrazky poslu zejtra. Logo hry je takovy mimozemksy vypadajici E a velka verze ma navic na pozadi napis Star Trek Evolution s takovym svetelnym efektem, cely do zelena. Na srazu se asi zatim neobjevim, ale muzu pozdravovat klokany, do cech se vracim az v cervnu, pak budu k didpozici. Jo a teda hra se bude vyvijet v C++? To sem se ucival, moc to neumim... Kdybyste potrebovali udelat nakou cast programu v qbasicu, tak dejte vedet :-)) Jo a jen tak mimochodem, mam delat nejaky to intro? Ja jenom abych s tim zacal... Neco jako ukazky vesmirnej bitev (Samozrejme 3D render MAX plne trojrozmerny, proste normalni uvodni animace.) a do outra bych mohl dat ukazky tebou dobyteho vesmiru, co rikate? PS. Mame nejakyho zvukare?
Naku - 18. květen 2002 08:46sipka
ZAMĚŘIT
Naku
No... radsi to posunem tak na 1300... no ale to zalezi na tobe - 1230 by taky slo. Ad misto srazu - radsi bych volil nejakej jistejsi orientacni bod - prece jen parcik je parcik a nahoda je blbec, a tak bychom se mohli minout :-)
happz - 17. květen 2002 20:06sipka
ZAMĚŘIT
happz
naku: jo, pondeli vyhovuje. Nejlip v tom malinkatym parciku pred vchodem do FELu. Nejsem z Phy, tak se mi nechce nekde nikde moc bloudit, uz mam Phy az moc. A cas, no, co takhle 1230?
Naku - 17. květen 2002 14:08sipka
ZAMĚŘIT
Naku
happz
Ok, tak v Po po 12 ? Kde ?
Mr.Spock - 17. květen 2002 08:56sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
moooc sorry, ze jsem se tak dlouho neozyval, ale dostal jsem se do fakt dost bylbyho obdobi: hodne prace na gameplanet.cz + zaver skoly = smrtelna kombinace nedavajici prilezitost k vykonavani jakekoli jine cinnosti. toto velmi prosta ale pravdiva rovnicka o jedne nezname... no nic, kazdopadne si ted zpetne projizdim, co se tady objevilo, abych se dostal zase do obrazu a co mozna nejdrive se znovu zapojim do diskuse.
happz - 16. květen 2002 22:06sipka
ZAMĚŘIT
happz
No super, tak to se muzem nekde sejit v Dejvicich a probrat to nad obrazkama :) A ten strom je jenom jeden - 1 strom, 2 linearni seznamy. Nic vic, nic min. Nad obrazkem pochopis (doufam, me se to jevi jasnym byti ;-)
Naku - 16. květen 2002 21:59sipka
ZAMĚŘIT
Naku
BTW. Ten grafik - rikal, ze pracuje na efektu stitu v MAXku. (Pri zasahu jiskri :)
Naku - 16. květen 2002 21:51sipka
ZAMĚŘIT
Naku
1) Do Dejvic to mam 7 minut busem :) Bydlim nahoru po Evropsky :)))) (az uuuoplne nahoru :)))

2) Hmmmmm... Takze 2 stromy.... no pujde to, ale obavam se, ze to tak ztrati dalsi z vyhod...
No kdyz chces strom, tak strom... me jen furt dlabou v hlave ty __u16 :)))))

3) ROZHODNE bych udelal neco jako distribuci bodu - vynalezani 1ks me vzdycky na MOO stvalo nejvic :)

4) No... koho bavi GUI :) (Microsovty ??? :)))
happz - 16. květen 2002 20:00sipka
ZAMĚŘIT
happz
Chtelo by to nejakou schuzku, a vzit si barvicky a tuzticky a kreslit a kreslit a kreslit. Kdy a kde?

nebo - naku, muzes se nekdy dostat k FELu v Dejvicich, treba kdybys sel kolem nebo tak?
happz - 16. květen 2002 19:52sipka
ZAMĚŘIT
happz
vidis, prava... to bych moh, tyhle sou defaultni, ja je zatim skoro neupravoval :)
happz - 16. květen 2002 19:52sipka
ZAMĚŘIT
happz
Ja jsem uz par GUI delal (nebavi me to, nebavi) a ty event-based byly vzdycky v pohode. Nevim, necham to na tobe, GUI neni asi moje parketa.

XML parser bych vyuzil, muzeme v nem vlozit i spoustu dalsich dat. Prave to me stve na vsech tech strategiich - nemuzes si s nima dost pohrat - a to bych chtel umoznit. A preci jen, ma to byt OpenSource :)

No, co muzes vynalezat a co ne - stejne jenom vydis jistou nabidku technologii, ktere muzes vynalezat. A k tem se dostane celkem jednoduse: 2 seznamy - jeden technologii vynalezenych, 1 technologii vynalezanych. Jakmile vynaleznu technologii, presunu ji do seznamu vynalezenych. U vsech jejich potomku oznacim, ze je jeji predek vynalezen, a ty, ktere jsou tedy uz vidtelne, pridam do seznamu vynalezanych. Tady mam otazku - bude se vynalezat jenom jedna technologie, nebo se hrac rozhodne, kolik bodu te ktere vynalezatelne (viditelne) prideli? Timhle zpusobem v podstate odpada nejake prochazeni za cenu toho, ze mame v podstate dva seznamy - vynalezene a vynalezetalne. Co je mimo, je pro hrace neviditelne. Strom je dulezity pro prohledavani predku a nesledovniku pro zavislosti a posouzeni 'vynalezatelnosti'.
Naku - 16. květen 2002 19:33sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Happz
BTW - proc nam nedas na SForgy vetsi prava ? neboj... my ti to tam nerozsekame :)
Naku - 16. květen 2002 19:24sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Je to potvrzeny - eventy v All sou...
Naku - 16. květen 2002 19:22sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Happz:
Ja to vezmu odspoda.
Ad eventy - ja nevim - na 99% ano. Osobne jsem to ale resil tak, ze me GUI se vyhodnocovalo v procedure zavesene za casovac (mouse i keys sou volatile - nesoftwarove upravovany)...

No... tahle ja to myslel spis jako binarni format. Pokud chces psax XML parser proc ne... bude se hodit i v dalsich vecech...

No prochazenim sem rozumel: Mas strom a vynalezeno X technologii. Musis ho projit, abys zjistil co uz muzes vynaleznout a co jeste ne... Kdyz bude vsech 5 podminek vynalezenejch - tak "zobraz" dalsi moznosti... Kdyz budou vzajemny vstahy dost divoky tak potez pan-buh. Prave to je imho vyhoda intu - mas vynalez. postupne zjistis, jestli jestli sou vechny podminky v mnozine vynalezenejch IDu - kdyz ne - nejni videt :)
Vyhoda dynamickeho stromu se plne projevi az pri zcela megalomanskem poctu vynalezu... (ale to je opravdu jen "IMHO" :)
happz - 16. květen 2002 19:11sipka
ZAMĚŘIT
happz
Naku: tak pekne poporade. Samotne ty struktury jsou nekde v poli, ktere se alokovalo pri startu - takze dynamicky. Ale: jsou propojeny do stromu, pricemz - ted jsem to koumal jeste trosku do hloubky - zpetne pointery nejsou poreba.

b) - XML jsem navrhnul jako format souboru, ze ktrereho by se strom vytvarel a ve kterem by byl tedy ulozen. V cem bude napsan editor, je mi srdecne jedno ( :) pokud umi ulozit vyvojovy strom do formatu, kteremu hra rozumi, tak plni svuj ucel. A pokud tim formatem bude XML, tim lip - pro male zasahy netreba editoru, staci notepad. Ale editor urcite, v nem predpokladam, ten soubor spachame :) Kod by se s tim psal rucne.

c) prochazeni? Myslim, ze neni treba. Tim, ze jou vsechny technologie v poli, a propojeny jsou do stromu jaksi "vedle" pro potreby pri vyvoji (vynalezani atd.) je prochazeni seznamu technologii pohoda. Ale pro jistotu: co rozumis pod pojmem 'prochazeni'?

A mazani? Free :) A potom vytvoreni. Nejake zmeny ve stromu on-fly jsou fakt peklo, zvlast, kdyz ma ty zavislosti - a na jeden uzel muze ukazovat vice predchudcu (obecne) - tak je snadnejsi ho nacist znova.

GUI - no, takhle nejak bych si ho predstavoval. Ale jeste otazka: neumoznuje Allegro neco jako event-based akce? jako treba navesit reakce na kliknuti mysi atp.? Tim by se to dost zjednodusilo: seznam veci, na ktere muzes klikat, a pockat si na kliknuti, ktere ti doruci knihovna. A pokud by to nahodou nemela v sobe, ale treba to dovolila (snad jednoduse) napsat, byla by to skoro idealni cesta. Muzes to pokoumat? jeste jsem Allegro nestahl.
Naku - 16. květen 2002 19:01sipka
ZAMĚŘIT
Naku
happz
No.... jak myslis.
Ja si spis vyvojovy strom predstavoval jako statickou radu IDu a jejich vzajemnych zavislosti...
Kdyz to chces delat dynamicky, dobra, ale zasadne to komplikuje nas problem:
a) zpetne pointery.... nemusel by bejt neutne problem.
b) generovani stromu - no... nez pro XML sem pro extra editor (DELPHI ~10min)
c) Prochazeni dynamickeho stromu - no... to bude husty - 5 vzajemnych zavislosti ? Uz jen jeho vynulovani mi pripomina jednu ulohu z PRG olympiady :))

Ad GUI - co rikas na muj navrh ?
happz - 16. květen 2002 18:58sipka
ZAMĚŘIT
happz
Sakrys, nebere to tagy <noflame>
happz - 16. květen 2002 18:57sipka
ZAMĚŘIT
happz


Chvalte Linux! Velebte Prikazovou Radku! Nasledujte Tucnaka!



Kovi: no, problem je ten, ze je to opravdu Visual Basic, a ja opravdu neco psal hodne davno - a casy se meni, a s nimi i jazyky. Takze da trosku (vice) casu, nez si najdu, co presne ktera vec dela, hlavne ty Collections, a jak z nich udelat case-insensitive. Uvidime.

Nejnovější   Novější 3304 - 3323 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o