|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| wewerka: nepletes, delam na b5.cz a z prahy nejsem;)
tady maji ovsem jiny nazor:) no, stejne bych na to nemel asi tolik casu, kolik by bylo zapotrebi:)
p.s.: bitchx je lepsi nez mirc:) |
|
|
|
| ostatne co vam brani delat 2-3 hry najednou :)) na online hru nepotrebujete byt z prahy :) staci mirc/icq :)
harry :) vzdyt delas b5.cz jestli se nepletu a taky nevadi ze nejsi z prahy :) |
|
|
|
| JohnyDog: ja se vyvoje ucastnit nemuzu, nejsem prazak;)))
ale jinak mas pravdu |
|
|
|
| happz, harry_x a ostatni: Nejprve si ujasnete koncept a pak teprve zacnete premyslet o provedeni. Jake jsou vyhody a nevyhody online hry ve webovem provedeni ? Ve chvili kdy budete mit jasno co chcete delat pak teprve prijde na radu otazka v cem to tvorit. 80% podobnych projektu ztroskota jenom proto ze lidi co to tvori vlastne nevedi co chteji a co od toho ocekavaji. |
|
|
|
| Mr.Spock: Mám dojem, ze by to opravdu chtelo rozstepit na technicky pokec a ostatni... te nize uvedene diskusi vazne ale vubec nerozumim :-)
Jinak se primlouvam za off-line verzi hry... ja osobne na netu jsem pouze v praci a tam se hrat moc neda :-(
|
|
|
|
| :)
ja jsem pro flowtime ala OL..server me stal 21 000 :))) a zatim na nem pul roku neco kutim :) ale stejne az to pujde do ostreho provozu tak to nezvladne :( bude to chtit zrejme rozdelit na sql a apache zvlast...podle vyjadreni nekterych lidi je kombinace mysql + php na tohle nevhodna....clovek co dela RD2 to ma na necem jako fastgci ? mozna kecam :)) ale cachuje si udaje v pameti a tim je pry mozno celou hru vcetne sql mit na jednom athlonu xp 1,6ghz
jinak hosting treba na casablance vyjde 2000 za server s +- 30GB transferem mesicne ..takze to se tady da |
|
|
Anonym: Naku - 11. březen 2002 18:42 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| on-line hra
urcite by to slo udelat, ale chce to (jaj wewerka uz rikala) hoodne promyslet. Kdyz se nad tim zamyslite, musite si uvedomit, ze ST je neco jineho nez stredovek. Nejsou tu stovky, ba i tisice valcicich kralovstvicek.
Jedina analogie, co me takhle od boku napada, jsou snad valcici klany v klingonskem imperiu ale jinak... |
|
|
Anonym: Naku - 11. březen 2002 18:38 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| wewerka
A tady's narazila na jeden "problem", (spis rozhodnuti:) kterej taky budem muset resit - onlineovka stylu RD2 (tahy za den) nebo stylu "vsechny ostatni" (tady za hodinu, minutu etc.) Ja, kdyz sem delal svuj projekt (TRIBE WARS - valky domorodych kmenu - BTW na netu to neni, protoze - jak weverka poukazovala na narocnoost - tak me z kazdyho free-hostu vyhodili a na vlastni server nemam *sniff*) sem volil prvni cestu (privetivejsi k uzivatelum co nejsou na netu furt), ale ta druha (privetivejsi k lidem co sou na netu furt :) je IMHO taky dobra... |
|
|
|
| 20-25 let prumer...ne hodin :))) |
|
|
|
| hihi :) internetova gameska je skvela vec :) dostatek inteligence..aspon v OL teda..20-25h..tah kazdou hodinu...50 000 zprav za mesic v hlavnim foru
naku...jakou onlineovku jsi delal ?
jinak neni problem udelat hru ale vymyslet vsechny pravidla..a aby to bylo logicke +- realne a hlavne hratelne :) a nedochazelo tam k nejakym hloupostem jako jsou *matrix ve voy :)) |
|
|
|
| Naku: hm, linux a un*x vseobecne. Pod win jsem s gcc nepracoval, takze tam opravdu nevim, jak je to s vzajemnou kompatibilitou kodu pri prekladu.
Ja bych se take primlouval za vlastni hraci jadro, sice vice prace, ale na druhou stranu mame vic moznosti. |
|
|
Anonym: Naku - 10. březen 2002 20:24 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Mr.Spock
Jak znam srazy CZK, tak o moznost pokecu si nedelej starosti... nic jinyho nez pokec se tam nedeje :)
No, nevim. Kdyz bychom sestavili profi tym, je imho lepsi zacit od piky (zvlastk kdyz je dost lidi). Asi pred rokem sem delal onlineovku zalozenou prave na uz znamem jadre a nakonec sem to prave kvuli tomu starymu a neflexibilnimu jadru musel uplne prekopat. Kdyz uz na nejakym zaklade, tak volit hooodne peclive... :) |
|
|
|
| koukam, ze se nam to tady strhlo v pekne profesionalni zalezitost, ale jednoznacne nejvic mne zaujal navrh ohledne tvorby internetove gamesky. tahle varianta by skutecne stala za hrich a navic, jestli je pravda, ze bychom k tomuto ucelu mohli pouzit jiz nejaky polotovar, neni jednodussi zpusob, jak se co nejrychleji pustit s vervou do prace. nehlede na to, ze v tehle oblasti se muze upichnout skutecne kdekdo alespon trochu schopny. bohuzel zatim neni potvrezna moznost konnani pokecu na srazu clenu czk, ale predbezne vse vypada celkem nadejne. |
|
|
Anonym: Naku - 10. březen 2002 17:35 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| happz
Odhadnul bych to, ze delas pod linuxem. Co se WIN tyce, tak dve zakladni konverze GCC na tyhle platforme (MinGW a Cygwin) jsou plne kompatibilni jen na oko. Osobne pouzivam Dev-C++ a prave MinGW, ale s kompilaci Cygwinovejch zdrojaku mam problemy.... |
|
|
Anonym: Naku - 10. březen 2002 17:32 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| harry_x
Osobne se PHP taky zabyvam a musim potvrdit, ze se tam obcas nejaka nekompatibilita uznat. Ale IMHO je prechod z PHP 4.0.1g na 4.1 (priklady :) furt lehci nez prechod BASIC - Java (no... trochu extrem :) a mozna i nez C++ - Java. |
|
|
|
| No, sice se o tom mluvi jako o problemu, ale ja se s tim jeste nesetkal. A to sleduju vyvoj GCC velice peclive a k testovani novych verzi se dostavam dost casto. |
|
|
|
| happz: hmm, at zije gcc a zvlaste to, ze
kod, ktery jedna veze gcc rpelozi bez problemu,
druha prelozit odmitne;))) |
|
|
|
| harry_x: no, tak to uz by me trapilo nejmene :) Melo by (aspon zatim to se mi to tak povedlo) stacit dodrzovat standard jazyka a vsechno je vcelku v pohode. At zije GCC ;-) |
|
|
|
| happz: a jeste nezapomen, ze potrebujes
stejnou verzi prekladace;)
ale i s php jsou obcas problemy - treba
pri vyvoji b5.cz jsme meli par problemku
s nekopmatibilitou verzi php (vsechno to ale byly 4.x verze;)) |
|
|
|
| naku: hm, presne. Zvoleni jazyka, knihoven, platformy, atd. asi dost odre tym, ktery se bude zabyvat vlastnim programovanim. I kdyz, treba se sejdou sami C/C++ nebo Java , mozne je vsechno. Ale jenom ve filmech, realita funguje jinak.
Jeste k tomu slozeni tymu i z mimoprazskych: dalo by se pri trose stesti zorganizovat i tak, ze by se zajemci z geograficky blizke oblasti mohli podilet na stejnem ukolu, za ktery by pak nekdo z nich zodpovidal nekomu na vyssi urovni. Tak by se nemusel schazet cely vyvojarsky tym, ale v pripade potreby bude stacit, kdyz se sejde potrebna skupinka, popr. s vedoucim projektu. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|