|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| PVH:
Diky, oko muze byt jakekoliv barvy, stejne jako kuze, nebudes tomu verit, ale z textur tveho (modreho) a tve (lidske patrne) kuze spojene s mensim rosztomilym modelem mimozemstana vytvorim zeleneho mimozemstana s rudyma okama a jednou nohou, vsak uvidis :-)))
Dik!
Co se kovu tyce, vykasli se na nej, sehnal jsem par fakt dobrejch textur kovu, takze netreba.
Jen tak BTW:
Umis kreslit mapy? (hodilo by se mi par peknych obrazky planet)
Na jeden model planety jsou potreba tyto druhy textur:
Mapa povrchu ve dne (Svetla barevna)
Mapa povrachu v noci (Tmava se svetelnymi teckami po povrchu (mesta))
Vyskova mapa povrchu (odstiny sede-cerna nejvyssi body povrchu, bila- nejnizsi body povrchu)
Mapa mraku (Proste par bilych skvrn, bypadajicich jako mraky)
Mapa BUMB pro mraky (Ta je soucasti 3d studia)
Mapa OPACITY pro mraky (Tu zvladnu vyrobit)
A to je asi tak vsechno...
Mapy obvykle byvaji v rozliseni 1024-768 pro videa nizke kvality, 2048-1536 pro stredni kvalitu (To bude optimalni), nebo vyssi (vetsinou 4-5xxx na 3-4xxx) pro kvalitvni videa do filmu (Az tak moc kvalitni fakt netreba :-))
Vzhledem k tomu, ze v intru se krome zeme (Jejiz mapy vsechny uz mam) budou vystupovat jeste dalsi planety, bude par map potreba...
Podrobnejsi popisy planet, ktere budeme potrebovat (Patrne to budou Kronos, Romulus, Remus a Vulkan, ale jeste nevim, scenar intra se bude jeste konzultovat)
Zatim bude stacit kuze a oko, to ja te jenom pripravuju na zatez dni budoucich :-))
Zatim dik
Ja se jeste ozvu!
|
|
|
|
| pridal jsem sem (vyse) to slibovane video, takze na to juknete a reknete mi pak, co bych mel pripadne opravit. |
|
|
|
| tak du dělat na stránkách projektu, počítám tak zítra by se mohly plnit...
sheedee: rozkaz! ků?e a oko bude...kovy budou asi hor?í...
myslí?, ?e to pujde nascanovat (myslim ků?e a oko....mimochodem oko bude modrý (proto?e bude moje...) |
|
|
|
| happz: tak jsem se (konecne) zaregistroval na sourceforge.net s userem "bigas", budes-li tedy tak laskav, muzes mne pridat do realizacniho teamu. |
|
|
|
| Jo a abych nezapomnel, napsal sem mejla tem manikum ze st MESHES a pozadal je o svoleni k pouziti jejich modelu v intru STE, protoze tvorit vsechny modely od zacatku by trvalo strasne dlouho.
PS.
Kdyz nam to nedovoli, tak to stejne udelame, protoze autorsky zakon nezakazuje pouzivani tehle kravinek pro nekomercni ucely, navic je na ty strance vyslovene napsano, ze se to muze stahovat a pouzivat ve scenach pro nekomercni ucely, takze OK.
|
|
|
|
| happz:
A)
Diky.
B)
Corel je software pro amatery a na texturovani se vubec nehodi, photoshop je oproti tomu sikovna hracicka na delani textur pro MAXe i pro Mayu, MAXem je navic primo podporovan.
PVH:
Bezva, takze bych potreboval predevsim texturu lidske kuze, duhovky lidskeho oka (To bude slozitejsi...) a nejakych ruznych kovu.
Cim vic, tim lip, zatim mi prosim zkus udelat tu kuzi a rohovku, ty budou potreba nejvic, specificke kovy ti napisu az zkonzultuju svuj material editor.
Jestli chces 3dsmax, rekni si, budu si porizovat novou verzi, ale upozornuju te, ze to rozhodne NENI jednoduche na ovladani.
Delam v tom asi rok a porad nemam zvladnutou ani starou verzi 2.5, natoz pak novejsi verze jako 4.3...
A to znam lidi, co MAXe pouzivaj od prvni verze (cca 5-7 let) a porad s nim poradne neumi.
V Hradci Kralove dokonce ezxistuje vysoka skola na pocitacovou grafiku, kde se sest let uci ovladat MAXe...
I kdyz zaklady zvladnes s dobrou priruckou behem cvtr-pul roku.
Az se vratim do cech, muzu ti na nejakem srazu teamu prinest CDcko s 3d stuidem (3D studio a MAX je to samy, spravne je to "3D Studio MAX x.xx", ale to je moc dlouhy... :-))
|
|
|
|
| Happz: tak mi dej na sforgy nějaký práva, přinahrál jsem tam své autorizační protokoly.... |
|
|
|
| sheedee: Photoshop 5...ten 3dmax bych rád měl, hele co bys chtěl za textury, řekni si já to zkusim... |
|
|
|
| Sheede: na SF te pridam ihned.
ad Corel x Photoshop: to je na tobe :) Pokud to bude chodit, tak je to vpodstate jedno - z meho pohledu, nevim, jestli tam nejsou nekde nejake problemy mezi nimi a tak podobne. |
|
|
|
| Sorry, po reinstalaci systemu mi ten link zmizel :( |
|
|
Anonym: Sheedee - 23. květen 2002 12:36 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Nechce se mi to cely prohrabovat az k tomu odkazu...
|
|
|
Anonym: Sheedee - 23. květen 2002 12:36 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Jasan, hele nemas adresu na st meshes?
|
|
|
|
| Sheedee: mno jo, jasne, vsechno bude muset byt v ramci nasich schopnosti.
all: My budeme na Muzeu se Spockem presne ve ctyri, dame vam par minut na doraz a pak se volne a bez velkyho chaosu preneseme (beam me out) do Dunkinu, takze pozdejsi prichozi jdete rovnou tam. |
|
|
Anonym: Sheedee - 23. květen 2002 12:29 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Jo a az budou naky zakladni ukazky z intra, tak je v malym rozliseni placnu na mujweb na standartni odkaz kde sou screenshoty (http:www.mujweb.cz/www/stescreen/index.htm
|
|
|
Anonym: Sheedee - 23. květen 2002 12:28 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Aha... Tak jo, jestli chces takovyhle intro, rovnou si najmi profesionalni team grafiku, nebo mi na jeho tvorbu dej deset let...
To se proste ve dvou neda zvladnout!
Ja bych intro videl v ramci reality, coz znamena tak 50% z toho co si navrhoval...
Vyjednavaci stul klidne, vesmirny bitvy bez problemu, ale treba to vyjednavani nad svedskejma stolama by uz bylo na dlouho.
PVH:
Bezva budu potrebovat nejaky textury...
V jakejch programech delas? Corel? Photoshop?
Doufam v ten photoshop, corel nesnasim :-)))
Vracim se v cervnu, to pak zacnu chodit na srazy...
Jinak bych prosil, aby si nekdo kdo tu ma rychlej pocitac mi rekl o 3d studio, protoze na ty dvoustovce co mam doma to fakt nebude zrovna slavny...
PS.
Jeste porad cekam na odpoved, jestli mame zvukare a na mejla toho druheho 3d grafika.
PPS.
happz: Muj login na scfourge (Nebo jak) je sheedee, tak me tam hod, at uz muzu na fora a vubec.
Dik
PPPS.
Zapracuju na scenari intra.
Jo a mam navrh na novou rasu za kterou by se dalo hrat, ale jeste na tom zapracuju, pak sem neco dam.
Tak zatim!
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 23. květen 2002 10:52 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH,Kovi : oba nápady jsou IMHO skvělé :-) |
|
|
|
| To byste nrekli, cot to znamena WDK :)) Clovek si to zkusi najit na netu, a ejhle: Wolf and Deerhound Klub - Klub chovatelu vlkodavu a deerhoundu :) Abychpravdu rekl, my mame boxera... |
|
|
|
| Takze dneska?? No fajn, ja mam do 4 skolu, takze prijdu pozdeji.A jsem zvedav, kdy to teda pojedu domu :)
ad intor: Kovi, to se mi libi :)
PVH: no to prijd, prace jak na kostele. |
|
|
|
| PVH: ad intro: mno, zni to rozhodne akcne, otazka je, jestli to uplne presne vystihuje podstatu hry. Jo a ty vety v pozadi - ty se podle me spis hodi do traileru a ne do intra. Ja bych videl intro treba jako, ze by se z poklidnyho videicka nakonec stala predzvest bitvy. Priklad, co me ted napad: Ustredi Flotily, kolem nejakyho stolu (a je jedno, jestli na nem lezi papiry nebo 3D zobrazeni galaxie) stoji skupina strategu a nad necim hlouba, vidime rozestaveni lodi, priblizuje se jeden bodik, az se promeni na lod ve vesmiru, kamera priletne k oknu, proletne skrz, na palube federalni vyjednavaci a diplomati dalsich ras maj zranici (svedsky stoly ATTACK dale). Zaber na federalniho vyjednavace, jak se otaci a diva se z okna, kamera se stoci v jeho pohledu, neco tam je, vyletne ven z lodi a rovnou vstric flotile napr. klingonskych lodi. No, neco takovyho. Tak to jeste nekdo nakreslete, vyrenderujte apod.:-)) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|