Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3251 - 3270 / 3834Starší   Nejstarší

happz - 25. květen 2002 14:51sipka
ZAMĚŘIT
happz
Mr.Spock: pridan
ad video: nedari se otevrit. Nevim cim to, ale zvuk jede v pohode, kdezto video ani tuk. MS WP zkusi stahnout kodek, nepovede se, a hotovo.
Sheedee - 25. květen 2002 12:13sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PVH: Diky, oko muze byt jakekoliv barvy, stejne jako kuze, nebudes tomu verit, ale z textur tveho (modreho) a tve (lidske patrne) kuze spojene s mensim rosztomilym modelem mimozemstana vytvorim zeleneho mimozemstana s rudyma okama a jednou nohou, vsak uvidis :-))) Dik! Co se kovu tyce, vykasli se na nej, sehnal jsem par fakt dobrejch textur kovu, takze netreba. Jen tak BTW: Umis kreslit mapy? (hodilo by se mi par peknych obrazky planet) Na jeden model planety jsou potreba tyto druhy textur: Mapa povrchu ve dne (Svetla barevna) Mapa povrachu v noci (Tmava se svetelnymi teckami po povrchu (mesta)) Vyskova mapa povrchu (odstiny sede-cerna nejvyssi body povrchu, bila- nejnizsi body povrchu) Mapa mraku (Proste par bilych skvrn, bypadajicich jako mraky) Mapa BUMB pro mraky (Ta je soucasti 3d studia) Mapa OPACITY pro mraky (Tu zvladnu vyrobit) A to je asi tak vsechno... Mapy obvykle byvaji v rozliseni 1024-768 pro videa nizke kvality, 2048-1536 pro stredni kvalitu (To bude optimalni), nebo vyssi (vetsinou 4-5xxx na 3-4xxx) pro kvalitvni videa do filmu (Az tak moc kvalitni fakt netreba :-)) Vzhledem k tomu, ze v intru se krome zeme (Jejiz mapy vsechny uz mam) budou vystupovat jeste dalsi planety, bude par map potreba... Podrobnejsi popisy planet, ktere budeme potrebovat (Patrne to budou Kronos, Romulus, Remus a Vulkan, ale jeste nevim, scenar intra se bude jeste konzultovat) Zatim bude stacit kuze a oko, to ja te jenom pripravuju na zatez dni budoucich :-)) Zatim dik Ja se jeste ozvu!
Mr.Spock - 25. květen 2002 08:14sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
pridal jsem sem (vyse) to slibovane video, takze na to juknete a reknete mi pak, co bych mel pripadne opravit.
PVH - 24. květen 2002 19:57sipka
ZAMĚŘIT
PVH
tak du dělat na stránkách projektu, počítám tak zítra by se mohly plnit... sheedee: rozkaz! ků?e a oko bude...kovy budou asi hor?í... myslí?, ?e to pujde nascanovat (myslim ků?e a oko....mimochodem oko bude modrý (proto?e bude moje...)
Mr.Spock - 24. květen 2002 16:12sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
happz: tak jsem se (konecne) zaregistroval na sourceforge.net s userem "bigas", budes-li tedy tak laskav, muzes mne pridat do realizacniho teamu.
Sheedee - 24. květen 2002 11:52sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Jo a abych nezapomnel, napsal sem mejla tem manikum ze st MESHES a pozadal je o svoleni k pouziti jejich modelu v intru STE, protoze tvorit vsechny modely od zacatku by trvalo strasne dlouho. PS. Kdyz nam to nedovoli, tak to stejne udelame, protoze autorsky zakon nezakazuje pouzivani tehle kravinek pro nekomercni ucely, navic je na ty strance vyslovene napsano, ze se to muze stahovat a pouzivat ve scenach pro nekomercni ucely, takze OK.
Sheedee - 24. květen 2002 11:49sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz: A) Diky. B) Corel je software pro amatery a na texturovani se vubec nehodi, photoshop je oproti tomu sikovna hracicka na delani textur pro MAXe i pro Mayu, MAXem je navic primo podporovan. PVH: Bezva, takze bych potreboval predevsim texturu lidske kuze, duhovky lidskeho oka (To bude slozitejsi...) a nejakych ruznych kovu. Cim vic, tim lip, zatim mi prosim zkus udelat tu kuzi a rohovku, ty budou potreba nejvic, specificke kovy ti napisu az zkonzultuju svuj material editor. Jestli chces 3dsmax, rekni si, budu si porizovat novou verzi, ale upozornuju te, ze to rozhodne NENI jednoduche na ovladani. Delam v tom asi rok a porad nemam zvladnutou ani starou verzi 2.5, natoz pak novejsi verze jako 4.3... A to znam lidi, co MAXe pouzivaj od prvni verze (cca 5-7 let) a porad s nim poradne neumi. V Hradci Kralove dokonce ezxistuje vysoka skola na pocitacovou grafiku, kde se sest let uci ovladat MAXe... I kdyz zaklady zvladnes s dobrou priruckou behem cvtr-pul roku. Az se vratim do cech, muzu ti na nejakem srazu teamu prinest CDcko s 3d stuidem (3D studio a MAX je to samy, spravne je to "3D Studio MAX x.xx", ale to je moc dlouhy... :-))
PVH - 23. květen 2002 21:37sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Happz: tak mi dej na sforgy nějaký práva, přinahrál jsem tam své autorizační protokoly....
PVH - 23. květen 2002 21:30sipka
ZAMĚŘIT
PVH
sheedee: Photoshop 5...ten 3dmax bych rád měl, hele co bys chtěl za textury, řekni si já to zkusim...
happz - 23. květen 2002 13:41sipka
ZAMĚŘIT
happz
sheedee: done.
happz - 23. květen 2002 13:03sipka
ZAMĚŘIT
happz
Sheede: na SF te pridam ihned.

ad Corel x Photoshop: to je na tobe :) Pokud to bude chodit, tak je to vpodstate jedno - z meho pohledu, nevim, jestli tam nejsou nekde nejake problemy mezi nimi a tak podobne.
Naku - 23. květen 2002 12:51sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Sorry, po reinstalaci systemu mi ten link zmizel :(
Anonym: Sheedee - 23. květen 2002 12:36sipka
ZAMĚŘIT
0
Nechce se mi to cely prohrabovat az k tomu odkazu...
Anonym: Sheedee - 23. květen 2002 12:36sipka
ZAMĚŘIT
0
Jasan, hele nemas adresu na st meshes?
Kovi - 23. květen 2002 12:33sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Sheedee: mno jo, jasne, vsechno bude muset byt v ramci nasich schopnosti.

all: My budeme na Muzeu se Spockem presne ve ctyri, dame vam par minut na doraz a pak se volne a bez velkyho chaosu preneseme (beam me out) do Dunkinu, takze pozdejsi prichozi jdete rovnou tam.
Anonym: Sheedee - 23. květen 2002 12:29sipka
ZAMĚŘIT
0
Jo a az budou naky zakladni ukazky z intra, tak je v malym rozliseni placnu na mujweb na standartni odkaz kde sou screenshoty (http:www.mujweb.cz/www/stescreen/index.htm
Anonym: Sheedee - 23. květen 2002 12:28sipka
ZAMĚŘIT
0
Aha... Tak jo, jestli chces takovyhle intro, rovnou si najmi profesionalni team grafiku, nebo mi na jeho tvorbu dej deset let... To se proste ve dvou neda zvladnout! Ja bych intro videl v ramci reality, coz znamena tak 50% z toho co si navrhoval... Vyjednavaci stul klidne, vesmirny bitvy bez problemu, ale treba to vyjednavani nad svedskejma stolama by uz bylo na dlouho. PVH: Bezva budu potrebovat nejaky textury... V jakejch programech delas? Corel? Photoshop? Doufam v ten photoshop, corel nesnasim :-))) Vracim se v cervnu, to pak zacnu chodit na srazy... Jinak bych prosil, aby si nekdo kdo tu ma rychlej pocitac mi rekl o 3d studio, protoze na ty dvoustovce co mam doma to fakt nebude zrovna slavny... PS. Jeste porad cekam na odpoved, jestli mame zvukare a na mejla toho druheho 3d grafika. PPS. happz: Muj login na scfourge (Nebo jak) je sheedee, tak me tam hod, at uz muzu na fora a vubec. Dik PPPS. Zapracuju na scenari intra. Jo a mam navrh na novou rasu za kterou by se dalo hrat, ale jeste na tom zapracuju, pak sem neco dam. Tak zatim!
Anonym: Unimatrix325 - 23. květen 2002 10:52sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH,Kovi : oba nápady jsou IMHO skvělé :-)
happz - 23. květen 2002 10:31sipka
ZAMĚŘIT
happz
To byste nrekli, cot to znamena WDK :)) Clovek si to zkusi najit na netu, a ejhle: Wolf and Deerhound Klub - Klub chovatelu vlkodavu a deerhoundu :) Abychpravdu rekl, my mame boxera...
happz - 23. květen 2002 09:29sipka
ZAMĚŘIT
happz
Takze dneska?? No fajn, ja mam do 4 skolu, takze prijdu pozdeji.A jsem zvedav, kdy to teda pojedu domu :)

ad intor: Kovi, to se mi libi :)

PVH: no to prijd, prace jak na kostele.

Nejnovější   Novější 3251 - 3270 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o