Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3239 - 3258 / 3834Starší   Nejstarší

happz - 25. květen 2002 21:03sipka
ZAMĚŘIT
happz
uf, jsem unesen... no, chtel jsem kousek videt, abych mohl prichystat DTD pro vyvojove stromy, a dostanu tohle. A jak koukam, tak to ani neni hotovy :) Proste super.

No, a ja sem soupnu, jak bych si predstavoval popis toho defaintu a jemu prislusnych vlastnosti v konfiguraku, plus nejakou ukazku vyvojoveho stromu podle toho, co tu uni napsal.
PVH - 25. květen 2002 20:58sipka
ZAMĚŘIT
PVH
dost dobrý...ty jse? ďábel uni... jo napadlo mě, ?e ?títy by měly mít spí? něco jako stav = absorbovatelná e, co jde nad de do trupu, co jde pod se odečte. A potom rychlost dobíjení - kolik se přičítá před ka?dým tahem ke stavu....snad je to pochopitelný...
Anonym: Unimatrix325 - 25. květen 2002 20:50sipka
ZAMĚŘIT
0
BTW zkuste tenhle link

http://www.malfador.com/se4.html

dost nápadů jsem čerpal právě z téhle docela dobré hry....
Anonym: Unimatrix325 - 25. květen 2002 20:37sipka
ZAMĚŘIT
0
Výzkum :

Výzkum trupu

0 – Titan
1 - Tanium
2 – Single monotanium
3 – Double monotanium
4 – Light duranium
5 – Medium duranium
6 – Heavy duranium
7 – Tritanium
8 – Improved tritanium
9 – Extended tritanium
10 – High density tritanium
11 – Polytanium
12 – atd.
Anonym: Unimatrix325 - 25. květen 2002 20:36sipka
ZAMĚŘIT
0
Výzkum :

Staniční in?enýrství

(Pozn. Lodě levelů 0,1 a 2 mohou být stavěny na povrchu planet)

0 – Senzor satellite
1 – Req. Lvl 2 v lodním in?enýrství
Space station
Small dock (umo?ňuje stavět lodě max. Lvl 2)
2 – Defend satellite
Research station
3 – Req. Lvl 2 ve výzkumu trupu
Light weapons platform
Large dock (umo?ňuje stavět lodě max. Lvl 5)
4 – Req. Lvl 4 v lodním in?enýrství
Starbase
Medium weapons platform
5 – Req. Lvl 4 ve výzkumu trupu
Medium shipyards (umo?ňují stavět lodě max. Lvl 7)
Heavy weapons platform
6 – Large Shipyards (umo?ňují stavět lodě max. Lvl 10)
7 - Battlestation
Anonym: Unimatrix325 - 25. květen 2002 20:36sipka
ZAMĚŘIT
0
Výzkum :

Lodní in?enýrství
(Po čísle levelu následuje výpis dostupných typů lodí, Req.+ číslo označuje nutný level vývoje v dal?ím odvětví)
0 – Work bee (malé konstrukční plavidlo)
Probe (sonda)
1 – Shuttle (raketoplán)
Fighter (stíhač)
2 – Light construction ship (malá konstrukční loď, unese malé mno?ství Work bee nutných ke konstrukci vesmírných stanic)
Light transport (umo?ňuje transport materiálu/osob)
3 – Req. Lvl 3 ve staničním in?enýrství (base engeneering)
Frigate (první bojová loď typu kři?ník)
Light colony ship (umo?ňuje kolonizaci dal?ích planet)
4 – Destroyer
Medium construction ship
5 – War destroyer
Medium transport
6 – Req. Lvl 5 ve staničním in?enýrství
Light cruiser
Medium colony ship
7 – Req. Lvl 4 ve výzkumu trupu (hull engeneering)
Heavy cruiser
Light carrier (první loď typu nosič)
8 – Req. Lvl 6 ve staničním in?enýrství
Battle cruiser
Heavy construction ship
Heavy transport
9 – Dreadnaught
Heavy colony ship
10 – Battle ship
Heavy carrier

Typ lodi udává jeji max. nosnost, max. velikost warp jádra, min. velikost impulzních a warp motorů, min. a optimální velikost posádky.

Velikost warp jádra udává max. mno?ství energie, kterou je loď schopna vydat v jednom okam?iku a nepřímo tak ovlivňuje mno?ství zbraní,sílu ?títů a rychlost motorů.(Pozn. Men?í lodě mohou nést pouze men?í warp jádra a proto jsou také slab?í.Je pravděpodobné, ?e výkon warp jádra je do jisté míry ovluivněn jeho délkou resp. vý?kou a proto nemohou být u malých lodí tak výkonná.)

Loď mů?e být je?tě více specializovaná :
Transportní lodě :
Hospital
Freighter
Diplomatic/population transport
Bojové lodě (FF,DD,WD,CL,CA,BC,DN,BB) :
Science
Explorer
Escort
Command
Fire support
Warship

Např. eskortní loď by měla silné zbraně a rychlé motory aby mohla lépe chránit jiné lodě ale slabé ?títování proto?e se nepředpokládá, ?e se stane terčem útoku.Průzkumné lodě by měly slabé zbraně a ?títy ale silné motory a senzorové vybavení.Fire supporty by měly masivní výzbroj a silné senzory aby mohly lépe zaměřit vzdálené cíle ale slabé motory a ?títy.Atd.

Lodě by také ve své statistice mohly mít hodnotu „diplomatické třídy“ (Diplomatic grade), která by se pohybovala v intervalu 1-5 (5 je nejlep?í) a měla by vliv na úspěch různých diplomatických misí (uzavírání paktů atd.). Hodnota diplomatické třídy by se počítala např. tak , ?e by se počet volných kajut (nezabraných posádkou) vydělil 30.K výsledku by se připočítala i případná přítomnost simulátoru,transportéru,replikátorů popř. jiného luxusního vybavení.

Jako názorný příklad uvádím úplný popis třídy Defiant, tak jak bych si ho představoval.Samozřejmě , ?e některé detaily se ve hře mohou li?it v závislosti na úrovni technologií.

Defiant class War destroyer (+10% ?ance, ?e loď nebude zasa?ena) – escort
Trup Lvl. 6 heavy duranium max. absorbovatelná damage = 200 (pro tuto velikost lodi) max. nosnost = 280

Warp jádro Lvl. 8 (max. pro tuto velikost lodě) výkon 1300 TW váha 20

2x Warp motory Lvl. 9 (umo?ňují warp 9 tj. na hlavní mapě se mů?e pohnout o 9 polí v jednom tahu) spotřeba 90 TW váha 10 (min. pro tuto velikost lodě tj. celková hmotnost warp motorů musí být více jak 1/14 nosnosti lodi)

3x Impulzní motory Lvl. 8 (akcelerace = 4 tj. na bitevním plánu se mů?e v jednom kole pohnout o 4 pole , +3x5% ?ance, ?e loď nebude zasa?ena) spotřeba 20 TW váha 2 (min. pro tuto velikost lodě tj. celková hmotnost impulzních motorů musí být více jak 1/70 nosnosti lodi)

4x Manévrovací trysky Lvl. 2 (zatáčivost +2 , +4x2% ?ance, ?e loď nebude zasa?ena) spotřeba 5 TW váha 0,5

4x Pulzní phasery Lvl. 1 spotřeba 20 TW Damage 25 váha 1

3x Torpédomety Lvl. 5 spotřeba 50 TW Damage 50 (závislá na druhu torpéda) váha 3

6x Phaserové pole typu X Lvl. 10 spotřeba 5 TW váha 0,5

4x ?tít Lvl. 7 spotřeba 210 TW maximální absorbovatelná damage = 210 váha 0,5

2x Pancéřování Lvl. 5 Ablativ maximální absorbovatelná damage = 50 váha 2

1x Vlečný paprsek Lvl. 2 spotřeba 5 TW síla ? vzdálenost ? váha 1

1x Počítač Lvl. 6 spotřeba 1 TW ... váha 1

1x Senzory Lvl. 6 spotřeba 1 TW dosah ? váha 1

1x Podpora ?ivota Lvl. 2 spotřeba 1 TW váha 10

1x Můstek Lvl. ? váha 3

80x Kajuty posádky Lvl. ? (min. posádky pro tuto velikost lodi = 40, optimální posádka = 80) = diplomatická třída 1 váha 1

5x Nákladní prostor Lvl. ? (slou?í např. pro skladování torpéd) rezervovaná váha 10

1x Deflektor Lvl. 2 spotřeba 1 váha 2

1x Hangár Lvl. ? váha počet raketoplánů x 3

2x Raketoplán Lvl. 8 váha 20

1x O?etřovna Lvl. ? váha 5

1x Simulátor Lvl. ? spotřeba ? váha 5

2x Transportéry Lvl. 3 (kapacita 6 osob/ 5 sekund) spotřeba 1 TW váha 2

Absolutní palebná síla = 280 (25x4 + 50x3 + 5x6)
Celková odolnost = 1140 (200 + 2x50 + 4x210)
Anonym: Unimatrix325 - 25. květen 2002 20:35sipka
ZAMĚŘIT
0
Obory výzkumu :

Lodní in?enýrství
Staniční in?enýrství
Výzkum trupu
Výzkum energetických zdrojů
Výzkum reakce hmoty a antihmoty
Výzkum energetických polí
Výzkum zbraní
Taktický výzkum
Výzkum bojových technik
Výzkum energetických zbraní
Výzkum phaserů
Výzkum disruptorů
Výzkum torpéd
Výzkum torpédometů
Výzkum senzorů
Výzkum ECM (antisenzorů)
Pulzní výzkum
Kvantový výzkum
Výzkum pohonu
Výzkum hyperprostoru
Výzkum subprostoru
Částicový výzkum
Výzkum umělé inteligence
Medicínský výzkum
Výzkum maskování
Výzkum lingvistiky
Výzkum diplomacie
Výzkum Exobiologie
Výzkum astrofyziky
Výzkum ?pioná?e
Chemický/molekulární výzkum
Výzkum transportérů
Výzkum replikátorů
Výzkum temporální mechaniky
Výzkum hvězdné manipulace
Výzkum tě?by
Anonym: Unimatrix325 - 25. květen 2002 20:34sipka
ZAMĚŘIT
0
Tak?e tady je pár návrhů ohledně výzkumu...samozřejmě je to jen hrubý začátek... :-)
PVH - 25. květen 2002 20:30sipka
ZAMĚŘIT
PVH
mimochodem mraky se dají ůspě?ně vyrábět ve photoshopu, jedinym kliknutím my?i tak?e s tim nebude problém...
PVH - 25. květen 2002 20:29sipka
ZAMĚŘIT
PVH
mám ků?i a oko...nejsou sice moje, ale jsou věrohodný...(předp. ?e dá? něco jako kolorovat, a bude? to mít i v jiný barvě)...tak mi dej e-mail. Mapy bych moh skusit....jestli chce? zemi v noci tak mám perfektní jpg...
Naku - 25. květen 2002 16:11sipka
ZAMĚŘIT
Naku
BTW. Jede z Vas nekdo na Euro©on ?
Naku - 25. květen 2002 16:10sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Zdar lidi.
Strasne (strasne,strasne,strasne...) me mrzi, ze sem nemohl dorazit. O to horsi je to, ze jsem ten termin sam navrhnul.
Moooooc se stydim :(((((((
happz - 25. květen 2002 14:51sipka
ZAMĚŘIT
happz
Mr.Spock: pridan
ad video: nedari se otevrit. Nevim cim to, ale zvuk jede v pohode, kdezto video ani tuk. MS WP zkusi stahnout kodek, nepovede se, a hotovo.
Sheedee - 25. květen 2002 12:13sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PVH: Diky, oko muze byt jakekoliv barvy, stejne jako kuze, nebudes tomu verit, ale z textur tveho (modreho) a tve (lidske patrne) kuze spojene s mensim rosztomilym modelem mimozemstana vytvorim zeleneho mimozemstana s rudyma okama a jednou nohou, vsak uvidis :-))) Dik! Co se kovu tyce, vykasli se na nej, sehnal jsem par fakt dobrejch textur kovu, takze netreba. Jen tak BTW: Umis kreslit mapy? (hodilo by se mi par peknych obrazky planet) Na jeden model planety jsou potreba tyto druhy textur: Mapa povrchu ve dne (Svetla barevna) Mapa povrachu v noci (Tmava se svetelnymi teckami po povrchu (mesta)) Vyskova mapa povrchu (odstiny sede-cerna nejvyssi body povrchu, bila- nejnizsi body povrchu) Mapa mraku (Proste par bilych skvrn, bypadajicich jako mraky) Mapa BUMB pro mraky (Ta je soucasti 3d studia) Mapa OPACITY pro mraky (Tu zvladnu vyrobit) A to je asi tak vsechno... Mapy obvykle byvaji v rozliseni 1024-768 pro videa nizke kvality, 2048-1536 pro stredni kvalitu (To bude optimalni), nebo vyssi (vetsinou 4-5xxx na 3-4xxx) pro kvalitvni videa do filmu (Az tak moc kvalitni fakt netreba :-)) Vzhledem k tomu, ze v intru se krome zeme (Jejiz mapy vsechny uz mam) budou vystupovat jeste dalsi planety, bude par map potreba... Podrobnejsi popisy planet, ktere budeme potrebovat (Patrne to budou Kronos, Romulus, Remus a Vulkan, ale jeste nevim, scenar intra se bude jeste konzultovat) Zatim bude stacit kuze a oko, to ja te jenom pripravuju na zatez dni budoucich :-)) Zatim dik Ja se jeste ozvu!
Mr.Spock - 25. květen 2002 08:14sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
pridal jsem sem (vyse) to slibovane video, takze na to juknete a reknete mi pak, co bych mel pripadne opravit.
PVH - 24. květen 2002 19:57sipka
ZAMĚŘIT
PVH
tak du dělat na stránkách projektu, počítám tak zítra by se mohly plnit... sheedee: rozkaz! ků?e a oko bude...kovy budou asi hor?í... myslí?, ?e to pujde nascanovat (myslim ků?e a oko....mimochodem oko bude modrý (proto?e bude moje...)
Mr.Spock - 24. květen 2002 16:12sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
happz: tak jsem se (konecne) zaregistroval na sourceforge.net s userem "bigas", budes-li tedy tak laskav, muzes mne pridat do realizacniho teamu.
Sheedee - 24. květen 2002 11:52sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Jo a abych nezapomnel, napsal sem mejla tem manikum ze st MESHES a pozadal je o svoleni k pouziti jejich modelu v intru STE, protoze tvorit vsechny modely od zacatku by trvalo strasne dlouho. PS. Kdyz nam to nedovoli, tak to stejne udelame, protoze autorsky zakon nezakazuje pouzivani tehle kravinek pro nekomercni ucely, navic je na ty strance vyslovene napsano, ze se to muze stahovat a pouzivat ve scenach pro nekomercni ucely, takze OK.
Sheedee - 24. květen 2002 11:49sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz: A) Diky. B) Corel je software pro amatery a na texturovani se vubec nehodi, photoshop je oproti tomu sikovna hracicka na delani textur pro MAXe i pro Mayu, MAXem je navic primo podporovan. PVH: Bezva, takze bych potreboval predevsim texturu lidske kuze, duhovky lidskeho oka (To bude slozitejsi...) a nejakych ruznych kovu. Cim vic, tim lip, zatim mi prosim zkus udelat tu kuzi a rohovku, ty budou potreba nejvic, specificke kovy ti napisu az zkonzultuju svuj material editor. Jestli chces 3dsmax, rekni si, budu si porizovat novou verzi, ale upozornuju te, ze to rozhodne NENI jednoduche na ovladani. Delam v tom asi rok a porad nemam zvladnutou ani starou verzi 2.5, natoz pak novejsi verze jako 4.3... A to znam lidi, co MAXe pouzivaj od prvni verze (cca 5-7 let) a porad s nim poradne neumi. V Hradci Kralove dokonce ezxistuje vysoka skola na pocitacovou grafiku, kde se sest let uci ovladat MAXe... I kdyz zaklady zvladnes s dobrou priruckou behem cvtr-pul roku. Az se vratim do cech, muzu ti na nejakem srazu teamu prinest CDcko s 3d stuidem (3D studio a MAX je to samy, spravne je to "3D Studio MAX x.xx", ale to je moc dlouhy... :-))
PVH - 23. květen 2002 21:37sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Happz: tak mi dej na sforgy nějaký práva, přinahrál jsem tam své autorizační protokoly....

Nejnovější   Novější 3239 - 3258 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o