Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3229 - 3248 / 3834Starší   Nejstarší

Naku - 27. květen 2002 06:52sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Sheedee
Pane grafiku prrrrr. Vsechno je sice moc pekne vymylseny, ale osobne si myslim, ze ikonky/obrazky vynalezu animova nebudou vubec potrebovat...
Mr.Spock - 26. květen 2002 20:15sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
pokud vam neslo spustit to video, zkuste nejnovejsi kodek z www.divx.com
PVH - 26. květen 2002 13:39sipka
ZAMĚŘIT
PVH
sheedee: jsem asi blbej, u? ten mail mám z tvých user detailů....?e mě to nenapadlo dřív....posílám ti oko a ků?i...
PVH - 26. květen 2002 13:35sipka
ZAMĚŘIT
PVH
sheeddee: tak co dostanu ten e-mail?
hapzz: dík za práva... ta idea automatu na vynálezy se mi moc nezdá....to by v podstatě u? asi ani nebyl startrek, proto?e by si ka?dej vynalez co by chtěl a jak by to pak vypadalo....dr?el bych se přednapsaného stromu...
mimochodem, kdy? člověk vytvo?í loď, která bude mít podobný parametry jako Defiant, nabídne se mu jméno třídy Defiant (případně i obrázek)?
happz - 26. květen 2002 13:16sipka
ZAMĚŘIT
happz
ad strom: libi se mi Uniho navrh, je sice hodne oboru, ale zkousel jsem si to doma rozhodit do nekolika kategorii, a vyslo to asi na 6 nebo 7, a vlastne vsechny ostatni obory byly rozdeleny pod ne. Ale tohle ma vyznam pouze pro hrace - rozdeleni oboru do napovedy atd. Samotnemu jadru staci dat strom pouze s technickymi body, nasledniky technologie, akcemi, ktere se maji provest po jejim objeveni a hotovo.

ad ta masinka na vynalezy: to by se dalo realizovat, ale zatim neni IMHO treba, ten vyvojovy strom vypada dostatecne slozite :) Ale soupnem to do TODO listu, casem na nej treba taky dojde :) Zameril bych se spis na to, aby hrac mohl treba zadat cil vyzkumu (kvantova torpeda + plus potrebne vybaveni pro jejich realne nasazeni v boji) a automatika by mu spravovala potrebnou distribuci bodu do vyvyjenych technologii sama. Zadal by jeste, kolik maximalne chce venovat na tenhle smer vyzkumu, a zbytek by uz se del automaticky. neco podobneho jako automaticka sprava planet.
Sheedee - 26. květen 2002 12:10sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Nebyl by spatny napad dat hraci moznost, vytvaret si vlastni vynalezy, ktere by pak mohl zkoumat (Takze by vyzkum ve hre nikdy nezkoncil, ale hrac by mel porad co zkoumat) Fungovalo by to asi tak, ze by hrac zadal nazev vynalezu a jeho kategorii (Treba zbran, stit, motor, trup lodi, material, nebo proste cokoliv) a zadal jeho hodnoty (Proste silu, spotrebu, nebo treba i nascriptoval co ma delat (Treba umoznit obyvatelum misto jidla jist sutr, proc ne) a pocitacovy program, ktery by byl soucasti hry, by pak spocital jeho naklady na vyzkum (Nejspis v case, nebo research points) a jeho cenu na vyrobu a nechal ho hrace vyvynout. Ja bych navic klidne nakreslil databazi volnych obrazku, nepouziticyh jidne ve hre, ktere by si hraci mohli prirazovat ke svym vynalezum Pak bysme mohli rikat treba "Hra ktera nikdy nekonci" :-)) Pres 9803574270172937941 vynalezu :-))))
Sheedee - 26. květen 2002 12:05sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Uni: Ja bych byl pro takovych 8 zakladnich vyzkumnych oboru: chemie fyzika elektronika biologie subprostorova fyzika temporalni fyzika teorie vesmiru sociologie Vetveni: Chemie: metalurgie biochemie paliva vybusne latky fyzika: paprskove zbrane podsvetelne (manevrovaci) motory metody konstrukce lodi blizke sensory biologie: biologicke zbrane genetika leceni pestovani jidla subprostor: Skokove brany motory komunikacni metody dalkove sensory Temporalni fyzika: Temporalni zbrane (treba vymazani z casoprostoru) metody cestovani casem (Vyuzitelne treba pro ziskani vice jednotek casu v boji (Treba i tah navic) Vesmirna teorie: Manipulace s vesmirem (Tvorba planet...) Teorie o vesmiru sociologie: vyjednavani logistika (to jako organizace vlastnich lidi) Tyhle vyvojove stromy se muzou navzajem protinat a podminovat, ale rekl bych, ze osm (moza i sest) zakladnich smeru staci... Na jednotlivych vynalezech zapracuju, pak musime dat dohromady technologicky strom a ja ke kazdemu vynalezu nakreslim image. PS. Zacnu uz kreslit obrazky pro takove samozrejme technologie, jako jsou fotonova torpeda a podobne. PPS. V intru pouzijeme modely ze star trek meshes, uz je to dohodnuty. PPPS. Pro CD verzi udelam obrazky k vynalezum animovany, pro inetovou verzi je udelam staticky. PPPPS. Zacinam tvorit scenar intra, ale doopravdy ho delat zacnu az v praze, gde mam potrebne vybaveni. PPPPPS. Stit by mnel mit urcitou kapacitu (O kolik jednotek zasahove sily snizi poskozeni lodi) a odolnost (Kolik jednotek celkem pohlti, nez se rozpadne) Navic by bylo dobre rict, ze stit ma pri 100%tech sily 100%(treba lehky stit muze mit 300) kapacitu, ale pri 90% uz jenom 90% kapacitu (ze 300 je to 270) a tak se to muze snizovat. PPPPPPS. Samozrejme ten technicky strom, co uni navrhl vypada MOC dobre, ale jenom je trochu moc slozity (Mne to nevadi, ja slozite hry miluju, ale co hraci (Znam i takove, kterym pripadal slozity Master Of Orion 2)) PPPPPPPS. Potrebujem zvukare PPPPPPPPS. PVH: Ja to necham na tobe, zatim jeste ani nevim, jake planety bude potreba, musim jeste zkonzultovat scenar intra Tak zatim
Naku - 25. květen 2002 23:41sipka
ZAMĚŘIT
Naku
WoW...
Ja mel zas ideu realneho cisla, kterym se nasoby damage pro trup (0.9,0.3,0.01... :)
happz - 25. květen 2002 21:19sipka
ZAMĚŘIT
happz
ad absorbce: tak jsem si to predstavoval: uderi se urcitou silou do stitu, stit vsechno neudrzi, takze cast spotrebuje, spadne a zbytek jde do trupu.
Anonym: Unimatrix325 - 25. květen 2002 21:13sipka
ZAMĚŘIT
0
a já se bál, ?e vám to nebude stačit :-)

PVH jo chápu....ale chce to trochu del?í úvahu..zpracování ?títů je o?emetný v ka?dý hře...nicméně jsem pochopil co má? na mysli.
happz - 25. květen 2002 21:03sipka
ZAMĚŘIT
happz
uf, jsem unesen... no, chtel jsem kousek videt, abych mohl prichystat DTD pro vyvojove stromy, a dostanu tohle. A jak koukam, tak to ani neni hotovy :) Proste super.

No, a ja sem soupnu, jak bych si predstavoval popis toho defaintu a jemu prislusnych vlastnosti v konfiguraku, plus nejakou ukazku vyvojoveho stromu podle toho, co tu uni napsal.
PVH - 25. květen 2002 20:58sipka
ZAMĚŘIT
PVH
dost dobrý...ty jse? ďábel uni... jo napadlo mě, ?e ?títy by měly mít spí? něco jako stav = absorbovatelná e, co jde nad de do trupu, co jde pod se odečte. A potom rychlost dobíjení - kolik se přičítá před ka?dým tahem ke stavu....snad je to pochopitelný...
Anonym: Unimatrix325 - 25. květen 2002 20:50sipka
ZAMĚŘIT
0
BTW zkuste tenhle link

http://www.malfador.com/se4.html

dost nápadů jsem čerpal právě z téhle docela dobré hry....
Anonym: Unimatrix325 - 25. květen 2002 20:37sipka
ZAMĚŘIT
0
Výzkum :

Výzkum trupu

0 – Titan
1 - Tanium
2 – Single monotanium
3 – Double monotanium
4 – Light duranium
5 – Medium duranium
6 – Heavy duranium
7 – Tritanium
8 – Improved tritanium
9 – Extended tritanium
10 – High density tritanium
11 – Polytanium
12 – atd.
Anonym: Unimatrix325 - 25. květen 2002 20:36sipka
ZAMĚŘIT
0
Výzkum :

Staniční in?enýrství

(Pozn. Lodě levelů 0,1 a 2 mohou být stavěny na povrchu planet)

0 – Senzor satellite
1 – Req. Lvl 2 v lodním in?enýrství
Space station
Small dock (umo?ňuje stavět lodě max. Lvl 2)
2 – Defend satellite
Research station
3 – Req. Lvl 2 ve výzkumu trupu
Light weapons platform
Large dock (umo?ňuje stavět lodě max. Lvl 5)
4 – Req. Lvl 4 v lodním in?enýrství
Starbase
Medium weapons platform
5 – Req. Lvl 4 ve výzkumu trupu
Medium shipyards (umo?ňují stavět lodě max. Lvl 7)
Heavy weapons platform
6 – Large Shipyards (umo?ňují stavět lodě max. Lvl 10)
7 - Battlestation
Anonym: Unimatrix325 - 25. květen 2002 20:36sipka
ZAMĚŘIT
0
Výzkum :

Lodní in?enýrství
(Po čísle levelu následuje výpis dostupných typů lodí, Req.+ číslo označuje nutný level vývoje v dal?ím odvětví)
0 – Work bee (malé konstrukční plavidlo)
Probe (sonda)
1 – Shuttle (raketoplán)
Fighter (stíhač)
2 – Light construction ship (malá konstrukční loď, unese malé mno?ství Work bee nutných ke konstrukci vesmírných stanic)
Light transport (umo?ňuje transport materiálu/osob)
3 – Req. Lvl 3 ve staničním in?enýrství (base engeneering)
Frigate (první bojová loď typu kři?ník)
Light colony ship (umo?ňuje kolonizaci dal?ích planet)
4 – Destroyer
Medium construction ship
5 – War destroyer
Medium transport
6 – Req. Lvl 5 ve staničním in?enýrství
Light cruiser
Medium colony ship
7 – Req. Lvl 4 ve výzkumu trupu (hull engeneering)
Heavy cruiser
Light carrier (první loď typu nosič)
8 – Req. Lvl 6 ve staničním in?enýrství
Battle cruiser
Heavy construction ship
Heavy transport
9 – Dreadnaught
Heavy colony ship
10 – Battle ship
Heavy carrier

Typ lodi udává jeji max. nosnost, max. velikost warp jádra, min. velikost impulzních a warp motorů, min. a optimální velikost posádky.

Velikost warp jádra udává max. mno?ství energie, kterou je loď schopna vydat v jednom okam?iku a nepřímo tak ovlivňuje mno?ství zbraní,sílu ?títů a rychlost motorů.(Pozn. Men?í lodě mohou nést pouze men?í warp jádra a proto jsou také slab?í.Je pravděpodobné, ?e výkon warp jádra je do jisté míry ovluivněn jeho délkou resp. vý?kou a proto nemohou být u malých lodí tak výkonná.)

Loď mů?e být je?tě více specializovaná :
Transportní lodě :
Hospital
Freighter
Diplomatic/population transport
Bojové lodě (FF,DD,WD,CL,CA,BC,DN,BB) :
Science
Explorer
Escort
Command
Fire support
Warship

Např. eskortní loď by měla silné zbraně a rychlé motory aby mohla lépe chránit jiné lodě ale slabé ?títování proto?e se nepředpokládá, ?e se stane terčem útoku.Průzkumné lodě by měly slabé zbraně a ?títy ale silné motory a senzorové vybavení.Fire supporty by měly masivní výzbroj a silné senzory aby mohly lépe zaměřit vzdálené cíle ale slabé motory a ?títy.Atd.

Lodě by také ve své statistice mohly mít hodnotu „diplomatické třídy“ (Diplomatic grade), která by se pohybovala v intervalu 1-5 (5 je nejlep?í) a měla by vliv na úspěch různých diplomatických misí (uzavírání paktů atd.). Hodnota diplomatické třídy by se počítala např. tak , ?e by se počet volných kajut (nezabraných posádkou) vydělil 30.K výsledku by se připočítala i případná přítomnost simulátoru,transportéru,replikátorů popř. jiného luxusního vybavení.

Jako názorný příklad uvádím úplný popis třídy Defiant, tak jak bych si ho představoval.Samozřejmě , ?e některé detaily se ve hře mohou li?it v závislosti na úrovni technologií.

Defiant class War destroyer (+10% ?ance, ?e loď nebude zasa?ena) – escort
Trup Lvl. 6 heavy duranium max. absorbovatelná damage = 200 (pro tuto velikost lodi) max. nosnost = 280

Warp jádro Lvl. 8 (max. pro tuto velikost lodě) výkon 1300 TW váha 20

2x Warp motory Lvl. 9 (umo?ňují warp 9 tj. na hlavní mapě se mů?e pohnout o 9 polí v jednom tahu) spotřeba 90 TW váha 10 (min. pro tuto velikost lodě tj. celková hmotnost warp motorů musí být více jak 1/14 nosnosti lodi)

3x Impulzní motory Lvl. 8 (akcelerace = 4 tj. na bitevním plánu se mů?e v jednom kole pohnout o 4 pole , +3x5% ?ance, ?e loď nebude zasa?ena) spotřeba 20 TW váha 2 (min. pro tuto velikost lodě tj. celková hmotnost impulzních motorů musí být více jak 1/70 nosnosti lodi)

4x Manévrovací trysky Lvl. 2 (zatáčivost +2 , +4x2% ?ance, ?e loď nebude zasa?ena) spotřeba 5 TW váha 0,5

4x Pulzní phasery Lvl. 1 spotřeba 20 TW Damage 25 váha 1

3x Torpédomety Lvl. 5 spotřeba 50 TW Damage 50 (závislá na druhu torpéda) váha 3

6x Phaserové pole typu X Lvl. 10 spotřeba 5 TW váha 0,5

4x ?tít Lvl. 7 spotřeba 210 TW maximální absorbovatelná damage = 210 váha 0,5

2x Pancéřování Lvl. 5 Ablativ maximální absorbovatelná damage = 50 váha 2

1x Vlečný paprsek Lvl. 2 spotřeba 5 TW síla ? vzdálenost ? váha 1

1x Počítač Lvl. 6 spotřeba 1 TW ... váha 1

1x Senzory Lvl. 6 spotřeba 1 TW dosah ? váha 1

1x Podpora ?ivota Lvl. 2 spotřeba 1 TW váha 10

1x Můstek Lvl. ? váha 3

80x Kajuty posádky Lvl. ? (min. posádky pro tuto velikost lodi = 40, optimální posádka = 80) = diplomatická třída 1 váha 1

5x Nákladní prostor Lvl. ? (slou?í např. pro skladování torpéd) rezervovaná váha 10

1x Deflektor Lvl. 2 spotřeba 1 váha 2

1x Hangár Lvl. ? váha počet raketoplánů x 3

2x Raketoplán Lvl. 8 váha 20

1x O?etřovna Lvl. ? váha 5

1x Simulátor Lvl. ? spotřeba ? váha 5

2x Transportéry Lvl. 3 (kapacita 6 osob/ 5 sekund) spotřeba 1 TW váha 2

Absolutní palebná síla = 280 (25x4 + 50x3 + 5x6)
Celková odolnost = 1140 (200 + 2x50 + 4x210)
Anonym: Unimatrix325 - 25. květen 2002 20:35sipka
ZAMĚŘIT
0
Obory výzkumu :

Lodní in?enýrství
Staniční in?enýrství
Výzkum trupu
Výzkum energetických zdrojů
Výzkum reakce hmoty a antihmoty
Výzkum energetických polí
Výzkum zbraní
Taktický výzkum
Výzkum bojových technik
Výzkum energetických zbraní
Výzkum phaserů
Výzkum disruptorů
Výzkum torpéd
Výzkum torpédometů
Výzkum senzorů
Výzkum ECM (antisenzorů)
Pulzní výzkum
Kvantový výzkum
Výzkum pohonu
Výzkum hyperprostoru
Výzkum subprostoru
Částicový výzkum
Výzkum umělé inteligence
Medicínský výzkum
Výzkum maskování
Výzkum lingvistiky
Výzkum diplomacie
Výzkum Exobiologie
Výzkum astrofyziky
Výzkum ?pioná?e
Chemický/molekulární výzkum
Výzkum transportérů
Výzkum replikátorů
Výzkum temporální mechaniky
Výzkum hvězdné manipulace
Výzkum tě?by
Anonym: Unimatrix325 - 25. květen 2002 20:34sipka
ZAMĚŘIT
0
Tak?e tady je pár návrhů ohledně výzkumu...samozřejmě je to jen hrubý začátek... :-)
PVH - 25. květen 2002 20:30sipka
ZAMĚŘIT
PVH
mimochodem mraky se dají ůspě?ně vyrábět ve photoshopu, jedinym kliknutím my?i tak?e s tim nebude problém...
PVH - 25. květen 2002 20:29sipka
ZAMĚŘIT
PVH
mám ků?i a oko...nejsou sice moje, ale jsou věrohodný...(předp. ?e dá? něco jako kolorovat, a bude? to mít i v jiný barvě)...tak mi dej e-mail. Mapy bych moh skusit....jestli chce? zemi v noci tak mám perfektní jpg...

Nejnovější   Novější 3229 - 3248 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o