|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Páni... chvilku tu nejsem a hned se to zvrtne :-))
Panové, zaznamenáváte svoje návrhy taky off-line? Resp. sbírá někdo z Vás v?echno co se zde řekne, aby ?lo udělat něco jako sumář "odsouhlasených" věcí, postupů a scénářů? Pokud ne, rád bych takový sumář udělal, neb v tom mám ji dost velkej chaos ;-) Díky za odpovědi!
Ad Teaser: Pěkný, ale ta hesla bych trochu pozměnil (a pou?il normální font TNG/VOY LCARS nebo FED). Navrhuji hesla:
ARE YOU READY TO...
INVENT NEW TECHNOLOGIES?
BUILD STARSHIPS AND EXPLORE?
SEEK NEW LIFE AND CIVILIZATIONS?
GO WHERE NO MAN HAS GONE BEFORE?
STARTREK: EVOLUTION!
WHERE NO GAMER HAS GONE BEFORE!
...tak a zpět do reality. ;-) |
|
|
|
| Sheedee
Otaceni kolem osy... klidne muze bejt, ale jak chces udelat rotujici stity urovne DXXCI ? |
|
|
|
| PVH:
Dik
happz:
To je sikovny...
No dobre, vytvaret si vlastni vynalezy nejde, ale co treba mit moznost zadat vyvinuti tehoz vynalezu dvakrat, s tim, ze by se za nej pak pripojil napis II, pak III, pak IV, atd...
Program by vedel, o kolik se kazda dalsi verze zlepsi a hrac by tak mohl mit photonova torpeda tridy 6 a phasery tridy 4 a warpove motory tridy 7 atd...
To uz jde, ne?
Naku:
Nemyslim primo animovat, ale otaceni kolem vlastni osy je rekl bych samozrejmost, pust si treba Master Of Orion 1,2, nebo Imperium Galactica (Taky 1 i 2), nebo v podstate jakoukoliv novejsi vesmirnou strategii, vsude se vynalezy otaceji, aby si je hrac mohl prohlednou ze vsech uhlu
PS.
POkud by uniho navrh technickeho stromu byl jenom pro program a hrac by to mel zjednoduseny, pak sem pro vsema deseti
|
|
|
|
| Sheedee
Pane grafiku prrrrr. Vsechno je sice moc pekne vymylseny, ale osobne si myslim, ze ikonky/obrazky vynalezu animova nebudou vubec potrebovat... |
|
|
|
| pokud vam neslo spustit to video, zkuste nejnovejsi kodek z www.divx.com |
|
|
|
| sheedee: jsem asi blbej, u? ten mail mám z tvých user detailů....?e mě to nenapadlo dřív....posílám ti oko a ků?i... |
|
|
|
| sheeddee: tak co dostanu ten e-mail?
hapzz: dík za práva...
ta idea automatu na vynálezy se mi moc nezdá....to by v podstatě u? asi ani nebyl startrek, proto?e by si ka?dej vynalez co by chtěl a jak by to pak vypadalo....dr?el bych se přednapsaného stromu...
mimochodem, kdy? člověk vytvo?í loď, která bude mít podobný parametry jako Defiant, nabídne se mu jméno třídy Defiant (případně i obrázek)? |
|
|
|
| ad strom: libi se mi Uniho navrh, je sice hodne oboru, ale zkousel jsem si to doma rozhodit do nekolika kategorii, a vyslo to asi na 6 nebo 7, a vlastne vsechny ostatni obory byly rozdeleny pod ne. Ale tohle ma vyznam pouze pro hrace - rozdeleni oboru do napovedy atd. Samotnemu jadru staci dat strom pouze s technickymi body, nasledniky technologie, akcemi, ktere se maji provest po jejim objeveni a hotovo.
ad ta masinka na vynalezy: to by se dalo realizovat, ale zatim neni IMHO treba, ten vyvojovy strom vypada dostatecne slozite :) Ale soupnem to do TODO listu, casem na nej treba taky dojde :) Zameril bych se spis na to, aby hrac mohl treba zadat cil vyzkumu (kvantova torpeda + plus potrebne vybaveni pro jejich realne nasazeni v boji) a automatika by mu spravovala potrebnou distribuci bodu do vyvyjenych technologii sama. Zadal by jeste, kolik maximalne chce venovat na tenhle smer vyzkumu, a zbytek by uz se del automaticky. neco podobneho jako automaticka sprava planet. |
|
|
|
| Nebyl by spatny napad dat hraci moznost, vytvaret si vlastni vynalezy, ktere by pak mohl zkoumat (Takze by vyzkum ve hre nikdy nezkoncil, ale hrac by mel porad co zkoumat)
Fungovalo by to asi tak, ze by hrac zadal nazev vynalezu a jeho kategorii (Treba zbran, stit, motor, trup lodi, material, nebo proste cokoliv) a zadal jeho hodnoty (Proste silu, spotrebu, nebo treba i nascriptoval co ma delat (Treba umoznit obyvatelum misto jidla jist sutr, proc ne) a pocitacovy program, ktery by byl soucasti hry, by pak spocital jeho naklady na vyzkum (Nejspis v case, nebo research points) a jeho cenu na vyrobu a nechal ho hrace vyvynout.
Ja bych navic klidne nakreslil databazi volnych obrazku, nepouziticyh jidne ve hre, ktere by si hraci mohli prirazovat ke svym vynalezum
Pak bysme mohli rikat treba "Hra ktera nikdy nekonci" :-))
Pres 9803574270172937941 vynalezu :-))))
|
|
|
|
| Uni:
Ja bych byl pro takovych 8 zakladnich vyzkumnych oboru:
chemie
fyzika
elektronika
biologie
subprostorova fyzika
temporalni fyzika
teorie vesmiru
sociologie
Vetveni:
Chemie:
metalurgie
biochemie
paliva
vybusne latky
fyzika:
paprskove zbrane
podsvetelne (manevrovaci) motory
metody konstrukce lodi
blizke sensory
biologie:
biologicke zbrane
genetika
leceni
pestovani jidla
subprostor:
Skokove brany
motory
komunikacni metody
dalkove sensory
Temporalni fyzika:
Temporalni zbrane (treba vymazani z casoprostoru)
metody cestovani casem (Vyuzitelne treba pro ziskani vice jednotek casu v boji (Treba i tah navic)
Vesmirna teorie:
Manipulace s vesmirem (Tvorba planet...)
Teorie o vesmiru
sociologie:
vyjednavani
logistika (to jako organizace vlastnich lidi)
Tyhle vyvojove stromy se muzou navzajem protinat a podminovat, ale rekl bych, ze osm (moza i sest) zakladnich smeru staci...
Na jednotlivych vynalezech zapracuju, pak musime dat dohromady technologicky strom a ja ke kazdemu vynalezu nakreslim image.
PS.
Zacnu uz kreslit obrazky pro takove samozrejme technologie, jako jsou fotonova torpeda a podobne.
PPS.
V intru pouzijeme modely ze star trek meshes, uz je to dohodnuty.
PPPS.
Pro CD verzi udelam obrazky k vynalezum animovany, pro inetovou verzi je udelam staticky.
PPPPS.
Zacinam tvorit scenar intra, ale doopravdy ho delat zacnu az v praze, gde mam potrebne vybaveni.
PPPPPS.
Stit by mnel mit urcitou kapacitu (O kolik jednotek zasahove sily snizi poskozeni lodi) a odolnost (Kolik jednotek celkem pohlti, nez se rozpadne)
Navic by bylo dobre rict, ze stit ma pri 100%tech sily 100%(treba lehky stit muze mit 300) kapacitu, ale pri 90% uz jenom 90% kapacitu (ze 300 je to 270) a tak se to muze snizovat.
PPPPPPS.
Samozrejme ten technicky strom, co uni navrhl vypada MOC dobre, ale jenom je trochu moc slozity (Mne to nevadi, ja slozite hry miluju, ale co hraci (Znam i takove, kterym pripadal slozity Master Of Orion 2))
PPPPPPPS.
Potrebujem zvukare
PPPPPPPPS.
PVH:
Ja to necham na tobe, zatim jeste ani nevim, jake planety bude potreba, musim jeste zkonzultovat scenar intra
Tak zatim
|
|
|
|
| WoW...
Ja mel zas ideu realneho cisla, kterym se nasoby damage pro trup (0.9,0.3,0.01... :) |
|
|
|
| ad absorbce: tak jsem si to predstavoval: uderi se urcitou silou do stitu, stit vsechno neudrzi, takze cast spotrebuje, spadne a zbytek jde do trupu. |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. květen 2002 21:13 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| a já se bál, ?e vám to nebude stačit :-)
PVH jo chápu....ale chce to trochu del?í úvahu..zpracování ?títů je o?emetný v ka?dý hře...nicméně jsem pochopil co má? na mysli. |
|
|
|
| uf, jsem unesen... no, chtel jsem kousek videt, abych mohl prichystat DTD pro vyvojove stromy, a dostanu tohle. A jak koukam, tak to ani neni hotovy :) Proste super.
No, a ja sem soupnu, jak bych si predstavoval popis toho defaintu a jemu prislusnych vlastnosti v konfiguraku, plus nejakou ukazku vyvojoveho stromu podle toho, co tu uni napsal. |
|
|
|
| dost dobrý...ty jse? ďábel uni... jo napadlo mě, ?e ?títy by měly mít spí? něco jako stav = absorbovatelná e, co jde nad de do trupu, co jde pod se odečte. A potom rychlost dobíjení - kolik se přičítá před ka?dým tahem ke stavu....snad je to pochopitelný... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. květen 2002 20:50 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| BTW zkuste tenhle link
http://www.malfador.com/se4.html
dost nápadů jsem čerpal právě z téhle docela dobré hry.... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. květen 2002 20:37 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Výzkum :
Výzkum trupu
0 – Titan
1 - Tanium
2 – Single monotanium
3 – Double monotanium
4 – Light duranium
5 – Medium duranium
6 – Heavy duranium
7 – Tritanium
8 – Improved tritanium
9 – Extended tritanium
10 – High density tritanium
11 – Polytanium
12 – atd.
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. květen 2002 20:36 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Výzkum :
Staniční in?enýrství
(Pozn. Lodě levelů 0,1 a 2 mohou být stavěny na povrchu planet)
0 – Senzor satellite
1 – Req. Lvl 2 v lodním in?enýrství
Space station
Small dock (umo?ňuje stavět lodě max. Lvl 2)
2 – Defend satellite
Research station
3 – Req. Lvl 2 ve výzkumu trupu
Light weapons platform
Large dock (umo?ňuje stavět lodě max. Lvl 5)
4 – Req. Lvl 4 v lodním in?enýrství
Starbase
Medium weapons platform
5 – Req. Lvl 4 ve výzkumu trupu
Medium shipyards (umo?ňují stavět lodě max. Lvl 7)
Heavy weapons platform
6 – Large Shipyards (umo?ňují stavět lodě max. Lvl 10)
7 - Battlestation
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. květen 2002 20:36 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Výzkum :
Lodní in?enýrství
(Po čísle levelu následuje výpis dostupných typů lodí, Req.+ číslo označuje nutný level vývoje v dal?ím odvětví)
0 – Work bee (malé konstrukční plavidlo)
Probe (sonda)
1 – Shuttle (raketoplán)
Fighter (stíhač)
2 – Light construction ship (malá konstrukční loď, unese malé mno?ství Work
bee nutných ke konstrukci vesmírných stanic)
Light transport (umo?ňuje transport materiálu/osob)
3 – Req. Lvl 3 ve staničním in?enýrství (base engeneering)
Frigate (první bojová loď typu kři?ník)
Light colony ship (umo?ňuje kolonizaci dal?ích planet)
4 – Destroyer
Medium construction ship
5 – War destroyer
Medium transport
6 – Req. Lvl 5 ve staničním in?enýrství
Light cruiser
Medium colony ship
7 – Req. Lvl 4 ve výzkumu trupu (hull engeneering)
Heavy cruiser
Light carrier (první loď typu nosič)
8 – Req. Lvl 6 ve staničním in?enýrství
Battle cruiser
Heavy construction ship
Heavy transport
9 – Dreadnaught
Heavy colony ship
10 – Battle ship
Heavy carrier
Typ lodi udává jeji max. nosnost, max. velikost warp jádra, min. velikost impulzních a warp motorů, min. a optimální velikost posádky.
Velikost warp jádra udává max. mno?ství energie, kterou je loď schopna vydat v jednom okam?iku a nepřímo tak ovlivňuje mno?ství zbraní,sílu ?títů a rychlost motorů.(Pozn. Men?í lodě mohou nést pouze men?í warp jádra a proto jsou také slab?í.Je pravděpodobné, ?e výkon warp jádra je do jisté míry ovluivněn jeho délkou resp. vý?kou a proto nemohou být u malých lodí tak výkonná.)
Loď mů?e být je?tě více specializovaná :
Transportní lodě :
Hospital
Freighter
Diplomatic/population transport
Bojové lodě (FF,DD,WD,CL,CA,BC,DN,BB) :
Science
Explorer
Escort
Command
Fire support
Warship
Např. eskortní loď by měla silné zbraně a rychlé motory aby mohla lépe chránit jiné lodě ale slabé ?títování proto?e se nepředpokládá, ?e se stane terčem útoku.Průzkumné lodě by měly slabé zbraně a ?títy ale silné motory a senzorové vybavení.Fire supporty by měly masivní výzbroj a silné senzory aby mohly lépe zaměřit vzdálené cíle ale slabé motory a ?títy.Atd.
Lodě by také ve své statistice mohly mít hodnotu „diplomatické třídy“ (Diplomatic grade), která by se pohybovala v intervalu 1-5 (5 je nejlep?í) a měla by vliv na úspěch různých diplomatických misí (uzavírání paktů atd.). Hodnota diplomatické třídy by se počítala např. tak , ?e by se počet volných kajut (nezabraných posádkou) vydělil 30.K výsledku by se připočítala i případná přítomnost simulátoru,transportéru,replikátorů popř. jiného luxusního vybavení.
Jako názorný příklad uvádím úplný popis třídy Defiant, tak jak bych si ho představoval.Samozřejmě , ?e některé detaily se ve hře mohou li?it v závislosti na úrovni technologií.
Defiant class War destroyer (+10% ?ance, ?e loď nebude zasa?ena) – escort
Trup Lvl. 6 heavy duranium max. absorbovatelná damage = 200 (pro tuto velikost lodi) max. nosnost = 280
Warp jádro Lvl. 8 (max. pro tuto velikost lodě) výkon 1300 TW váha 20
2x Warp motory Lvl. 9 (umo?ňují warp 9 tj. na hlavní mapě se mů?e pohnout o 9 polí v jednom tahu) spotřeba 90 TW váha 10 (min. pro tuto velikost lodě tj. celková hmotnost warp motorů musí být více jak 1/14 nosnosti lodi)
3x Impulzní motory Lvl. 8 (akcelerace = 4 tj. na bitevním plánu se mů?e v jednom kole pohnout o 4 pole , +3x5% ?ance, ?e loď nebude zasa?ena) spotřeba 20 TW váha 2 (min. pro tuto velikost lodě tj. celková hmotnost impulzních motorů musí být více jak 1/70 nosnosti lodi)
4x Manévrovací trysky Lvl. 2 (zatáčivost +2 , +4x2% ?ance, ?e loď nebude zasa?ena) spotřeba 5 TW váha 0,5
4x Pulzní phasery Lvl. 1 spotřeba 20 TW Damage 25 váha 1
3x Torpédomety Lvl. 5 spotřeba 50 TW Damage 50 (závislá na druhu torpéda) váha 3
6x Phaserové pole typu X Lvl. 10 spotřeba 5 TW váha 0,5
4x ?tít Lvl. 7 spotřeba 210 TW maximální absorbovatelná damage = 210 váha 0,5
2x Pancéřování Lvl. 5 Ablativ maximální absorbovatelná damage = 50 váha 2
1x Vlečný paprsek Lvl. 2 spotřeba 5 TW síla ? vzdálenost ? váha 1
1x Počítač Lvl. 6 spotřeba 1 TW ... váha 1
1x Senzory Lvl. 6 spotřeba 1 TW dosah ? váha 1
1x Podpora ?ivota Lvl. 2 spotřeba 1 TW váha 10
1x Můstek Lvl. ? váha 3
80x Kajuty posádky Lvl. ? (min. posádky pro tuto velikost lodi = 40, optimální posádka = 80) = diplomatická třída 1 váha 1
5x Nákladní prostor Lvl. ? (slou?í např. pro skladování torpéd) rezervovaná váha 10
1x Deflektor Lvl. 2 spotřeba 1 váha 2
1x Hangár Lvl. ? váha počet raketoplánů x 3
2x Raketoplán Lvl. 8 váha 20
1x O?etřovna Lvl. ? váha 5
1x Simulátor Lvl. ? spotřeba ? váha 5
2x Transportéry Lvl. 3 (kapacita 6 osob/ 5 sekund) spotřeba 1 TW váha 2
Absolutní palebná síla = 280 (25x4 + 50x3 + 5x6)
Celková odolnost = 1140 (200 + 2x50 + 4x210)
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 25. květen 2002 20:35 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Obory výzkumu :
Lodní in?enýrství
Staniční in?enýrství
Výzkum trupu
Výzkum energetických zdrojů
Výzkum reakce hmoty a antihmoty
Výzkum energetických polí
Výzkum zbraní
Taktický výzkum
Výzkum bojových technik
Výzkum energetických zbraní
Výzkum phaserů
Výzkum disruptorů
Výzkum torpéd
Výzkum torpédometů
Výzkum senzorů
Výzkum ECM (antisenzorů)
Pulzní výzkum
Kvantový výzkum
Výzkum pohonu
Výzkum hyperprostoru
Výzkum subprostoru
Částicový výzkum
Výzkum umělé inteligence
Medicínský výzkum
Výzkum maskování
Výzkum lingvistiky
Výzkum diplomacie
Výzkum Exobiologie
Výzkum astrofyziky
Výzkum ?pioná?e
Chemický/molekulární výzkum
Výzkum transportérů
Výzkum replikátorů
Výzkum temporální mechaniky
Výzkum hvězdné manipulace
Výzkum tě?by
|
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|