Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3222 - 3241 / 3834Starší   Nejstarší

PVH - 27. květen 2002 19:33sipka
ZAMĚŘIT
PVH
PS: Sheedee, a? se vrátí?, měli bychom se někde srazit s blokem a tu?kou a něco nakreslit, sepsat, navrhnout a tak...co myslí??
PVH - 27. květen 2002 19:30sipka
ZAMĚŘIT
PVH
naku: ?títy jako takový tam sami nebudou, myslim, ?e tam bude jenom jejich generátor, tak?e v podstatě by to mohlo vypadat jako záběr zblízka na ro´tující generátor a ne? dorotuje tak zoom out zapojení ?títů kolem něj a opětovný zoomin..a pořád dokola....
PVH - 27. květen 2002 19:27sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Sheedee: kdy? u? to bude rotovat, tak u? by mohlo jádro pulzovat, phaser array střílet apod. ne...to velikost nemění, kdy? to bude stejný mno?ství framů...

ad levely věcí: já myslel, ?e to bude u? v tom stromu (přímo = omezenej max level....) aby to odpovídalo technologii Treku....co? se sna?im pořád připomínat...

happz: dik za prava....
happz - 27. květen 2002 15:16sipka
ZAMĚŘIT
happz
Vidis, sumar nemame. S Nakumem ted pracujeme na par vecech z jadra hry, takze ja osobne se uz ptam spis jenom na veci souvisejici. Ten sumar by to chtelo - To Do list, feature list, atd.
Jirka006 - 27. květen 2002 15:11sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Páni... chvilku tu nejsem a hned se to zvrtne :-))

Panové, zaznamenáváte svoje návrhy taky off-line? Resp. sbírá někdo z Vás v?echno co se zde řekne, aby ?lo udělat něco jako sumář "odsouhlasených" věcí, postupů a scénářů? Pokud ne, rád bych takový sumář udělal, neb v tom mám ji dost velkej chaos ;-) Díky za odpovědi!

Ad Teaser: Pěkný, ale ta hesla bych trochu pozměnil (a pou?il normální font TNG/VOY LCARS nebo FED). Navrhuji hesla:
ARE YOU READY TO...
INVENT NEW TECHNOLOGIES?
BUILD STARSHIPS AND EXPLORE?
SEEK NEW LIFE AND CIVILIZATIONS?
GO WHERE NO MAN HAS GONE BEFORE?

STARTREK: EVOLUTION!
WHERE NO GAMER HAS GONE BEFORE!

...tak a zpět do reality. ;-)
Naku - 27. květen 2002 14:22sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Sheedee
Otaceni kolem osy... klidne muze bejt, ale jak chces udelat rotujici stity urovne DXXCI ?
Sheedee - 27. květen 2002 13:11sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PVH: Dik happz: To je sikovny... No dobre, vytvaret si vlastni vynalezy nejde, ale co treba mit moznost zadat vyvinuti tehoz vynalezu dvakrat, s tim, ze by se za nej pak pripojil napis II, pak III, pak IV, atd... Program by vedel, o kolik se kazda dalsi verze zlepsi a hrac by tak mohl mit photonova torpeda tridy 6 a phasery tridy 4 a warpove motory tridy 7 atd... To uz jde, ne? Naku: Nemyslim primo animovat, ale otaceni kolem vlastni osy je rekl bych samozrejmost, pust si treba Master Of Orion 1,2, nebo Imperium Galactica (Taky 1 i 2), nebo v podstate jakoukoliv novejsi vesmirnou strategii, vsude se vynalezy otaceji, aby si je hrac mohl prohlednou ze vsech uhlu PS. POkud by uniho navrh technickeho stromu byl jenom pro program a hrac by to mel zjednoduseny, pak sem pro vsema deseti
Naku - 27. květen 2002 06:52sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Sheedee
Pane grafiku prrrrr. Vsechno je sice moc pekne vymylseny, ale osobne si myslim, ze ikonky/obrazky vynalezu animova nebudou vubec potrebovat...
Mr.Spock - 26. květen 2002 20:15sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
pokud vam neslo spustit to video, zkuste nejnovejsi kodek z www.divx.com
PVH - 26. květen 2002 13:39sipka
ZAMĚŘIT
PVH
sheedee: jsem asi blbej, u? ten mail mám z tvých user detailů....?e mě to nenapadlo dřív....posílám ti oko a ků?i...
PVH - 26. květen 2002 13:35sipka
ZAMĚŘIT
PVH
sheeddee: tak co dostanu ten e-mail?
hapzz: dík za práva... ta idea automatu na vynálezy se mi moc nezdá....to by v podstatě u? asi ani nebyl startrek, proto?e by si ka?dej vynalez co by chtěl a jak by to pak vypadalo....dr?el bych se přednapsaného stromu...
mimochodem, kdy? člověk vytvo?í loď, která bude mít podobný parametry jako Defiant, nabídne se mu jméno třídy Defiant (případně i obrázek)?
happz - 26. květen 2002 13:16sipka
ZAMĚŘIT
happz
ad strom: libi se mi Uniho navrh, je sice hodne oboru, ale zkousel jsem si to doma rozhodit do nekolika kategorii, a vyslo to asi na 6 nebo 7, a vlastne vsechny ostatni obory byly rozdeleny pod ne. Ale tohle ma vyznam pouze pro hrace - rozdeleni oboru do napovedy atd. Samotnemu jadru staci dat strom pouze s technickymi body, nasledniky technologie, akcemi, ktere se maji provest po jejim objeveni a hotovo.

ad ta masinka na vynalezy: to by se dalo realizovat, ale zatim neni IMHO treba, ten vyvojovy strom vypada dostatecne slozite :) Ale soupnem to do TODO listu, casem na nej treba taky dojde :) Zameril bych se spis na to, aby hrac mohl treba zadat cil vyzkumu (kvantova torpeda + plus potrebne vybaveni pro jejich realne nasazeni v boji) a automatika by mu spravovala potrebnou distribuci bodu do vyvyjenych technologii sama. Zadal by jeste, kolik maximalne chce venovat na tenhle smer vyzkumu, a zbytek by uz se del automaticky. neco podobneho jako automaticka sprava planet.
Sheedee - 26. květen 2002 12:10sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Nebyl by spatny napad dat hraci moznost, vytvaret si vlastni vynalezy, ktere by pak mohl zkoumat (Takze by vyzkum ve hre nikdy nezkoncil, ale hrac by mel porad co zkoumat) Fungovalo by to asi tak, ze by hrac zadal nazev vynalezu a jeho kategorii (Treba zbran, stit, motor, trup lodi, material, nebo proste cokoliv) a zadal jeho hodnoty (Proste silu, spotrebu, nebo treba i nascriptoval co ma delat (Treba umoznit obyvatelum misto jidla jist sutr, proc ne) a pocitacovy program, ktery by byl soucasti hry, by pak spocital jeho naklady na vyzkum (Nejspis v case, nebo research points) a jeho cenu na vyrobu a nechal ho hrace vyvynout. Ja bych navic klidne nakreslil databazi volnych obrazku, nepouziticyh jidne ve hre, ktere by si hraci mohli prirazovat ke svym vynalezum Pak bysme mohli rikat treba "Hra ktera nikdy nekonci" :-)) Pres 9803574270172937941 vynalezu :-))))
Sheedee - 26. květen 2002 12:05sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Uni: Ja bych byl pro takovych 8 zakladnich vyzkumnych oboru: chemie fyzika elektronika biologie subprostorova fyzika temporalni fyzika teorie vesmiru sociologie Vetveni: Chemie: metalurgie biochemie paliva vybusne latky fyzika: paprskove zbrane podsvetelne (manevrovaci) motory metody konstrukce lodi blizke sensory biologie: biologicke zbrane genetika leceni pestovani jidla subprostor: Skokove brany motory komunikacni metody dalkove sensory Temporalni fyzika: Temporalni zbrane (treba vymazani z casoprostoru) metody cestovani casem (Vyuzitelne treba pro ziskani vice jednotek casu v boji (Treba i tah navic) Vesmirna teorie: Manipulace s vesmirem (Tvorba planet...) Teorie o vesmiru sociologie: vyjednavani logistika (to jako organizace vlastnich lidi) Tyhle vyvojove stromy se muzou navzajem protinat a podminovat, ale rekl bych, ze osm (moza i sest) zakladnich smeru staci... Na jednotlivych vynalezech zapracuju, pak musime dat dohromady technologicky strom a ja ke kazdemu vynalezu nakreslim image. PS. Zacnu uz kreslit obrazky pro takove samozrejme technologie, jako jsou fotonova torpeda a podobne. PPS. V intru pouzijeme modely ze star trek meshes, uz je to dohodnuty. PPPS. Pro CD verzi udelam obrazky k vynalezum animovany, pro inetovou verzi je udelam staticky. PPPPS. Zacinam tvorit scenar intra, ale doopravdy ho delat zacnu az v praze, gde mam potrebne vybaveni. PPPPPS. Stit by mnel mit urcitou kapacitu (O kolik jednotek zasahove sily snizi poskozeni lodi) a odolnost (Kolik jednotek celkem pohlti, nez se rozpadne) Navic by bylo dobre rict, ze stit ma pri 100%tech sily 100%(treba lehky stit muze mit 300) kapacitu, ale pri 90% uz jenom 90% kapacitu (ze 300 je to 270) a tak se to muze snizovat. PPPPPPS. Samozrejme ten technicky strom, co uni navrhl vypada MOC dobre, ale jenom je trochu moc slozity (Mne to nevadi, ja slozite hry miluju, ale co hraci (Znam i takove, kterym pripadal slozity Master Of Orion 2)) PPPPPPPS. Potrebujem zvukare PPPPPPPPS. PVH: Ja to necham na tobe, zatim jeste ani nevim, jake planety bude potreba, musim jeste zkonzultovat scenar intra Tak zatim
Naku - 25. květen 2002 23:41sipka
ZAMĚŘIT
Naku
WoW...
Ja mel zas ideu realneho cisla, kterym se nasoby damage pro trup (0.9,0.3,0.01... :)
happz - 25. květen 2002 21:19sipka
ZAMĚŘIT
happz
ad absorbce: tak jsem si to predstavoval: uderi se urcitou silou do stitu, stit vsechno neudrzi, takze cast spotrebuje, spadne a zbytek jde do trupu.
Anonym: Unimatrix325 - 25. květen 2002 21:13sipka
ZAMĚŘIT
0
a já se bál, ?e vám to nebude stačit :-)

PVH jo chápu....ale chce to trochu del?í úvahu..zpracování ?títů je o?emetný v ka?dý hře...nicméně jsem pochopil co má? na mysli.
happz - 25. květen 2002 21:03sipka
ZAMĚŘIT
happz
uf, jsem unesen... no, chtel jsem kousek videt, abych mohl prichystat DTD pro vyvojove stromy, a dostanu tohle. A jak koukam, tak to ani neni hotovy :) Proste super.

No, a ja sem soupnu, jak bych si predstavoval popis toho defaintu a jemu prislusnych vlastnosti v konfiguraku, plus nejakou ukazku vyvojoveho stromu podle toho, co tu uni napsal.
PVH - 25. květen 2002 20:58sipka
ZAMĚŘIT
PVH
dost dobrý...ty jse? ďábel uni... jo napadlo mě, ?e ?títy by měly mít spí? něco jako stav = absorbovatelná e, co jde nad de do trupu, co jde pod se odečte. A potom rychlost dobíjení - kolik se přičítá před ka?dým tahem ke stavu....snad je to pochopitelný...
Anonym: Unimatrix325 - 25. květen 2002 20:50sipka
ZAMĚŘIT
0
BTW zkuste tenhle link

http://www.malfador.com/se4.html

dost nápadů jsem čerpal právě z téhle docela dobré hry....

Nejnovější   Novější 3222 - 3241 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o