|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 28. květen 2002 12:03 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Jirka006 : btw já si v?e důle?ité co sem pí?u (tech. stromy, návrhy atd.) ukládám i na disk...
slogan je dobrej :-)
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 28. květen 2002 07:45 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Sheedee... dobrá práce :-) myslim, ?e kdy? ty nápada dáme dohromady, tak to bude akorát... |
|
|
|
| PVH
Treaser: Chyba neni na vase prijimaci aneb webpark byl dole...
treaser
Je peknej... jen s tim "coming soon" newim, newim. Taky neco vytvorim :) |
|
|
|
| PPS: Mr.Spock ten Teaser nějak nejde stáhnout, tvrdí to: "Forbidden, you don't have permision to acces (cesta k teaseru) on this server"...
|
|
|
|
| PS: Sheedee, a? se vrátí?, měli bychom se někde srazit s blokem a tu?kou a něco nakreslit, sepsat, navrhnout a tak...co myslí?? |
|
|
|
| naku: ?títy jako takový tam sami nebudou, myslim, ?e tam bude jenom jejich generátor, tak?e v podstatě by to mohlo vypadat jako záběr zblízka na ro´tující generátor a ne? dorotuje tak zoom out zapojení ?títů kolem něj a opětovný zoomin..a pořád dokola.... |
|
|
|
| Sheedee: kdy? u? to bude rotovat, tak u? by mohlo jádro pulzovat, phaser array střílet apod. ne...to velikost nemění, kdy? to bude stejný mno?ství framů...
ad levely věcí: já myslel, ?e to bude u? v tom stromu (přímo = omezenej max level....) aby to odpovídalo technologii Treku....co? se sna?im pořád připomínat...
happz: dik za prava.... |
|
|
|
| Vidis, sumar nemame. S Nakumem ted pracujeme na par vecech z jadra hry, takze ja osobne se uz ptam spis jenom na veci souvisejici. Ten sumar by to chtelo - To Do list, feature list, atd. |
|
|
|
| Páni... chvilku tu nejsem a hned se to zvrtne :-))
Panové, zaznamenáváte svoje návrhy taky off-line? Resp. sbírá někdo z Vás v?echno co se zde řekne, aby ?lo udělat něco jako sumář "odsouhlasených" věcí, postupů a scénářů? Pokud ne, rád bych takový sumář udělal, neb v tom mám ji dost velkej chaos ;-) Díky za odpovědi!
Ad Teaser: Pěkný, ale ta hesla bych trochu pozměnil (a pou?il normální font TNG/VOY LCARS nebo FED). Navrhuji hesla:
ARE YOU READY TO...
INVENT NEW TECHNOLOGIES?
BUILD STARSHIPS AND EXPLORE?
SEEK NEW LIFE AND CIVILIZATIONS?
GO WHERE NO MAN HAS GONE BEFORE?
STARTREK: EVOLUTION!
WHERE NO GAMER HAS GONE BEFORE!
...tak a zpět do reality. ;-) |
|
|
|
| Sheedee
Otaceni kolem osy... klidne muze bejt, ale jak chces udelat rotujici stity urovne DXXCI ? |
|
|
|
| PVH:
Dik
happz:
To je sikovny...
No dobre, vytvaret si vlastni vynalezy nejde, ale co treba mit moznost zadat vyvinuti tehoz vynalezu dvakrat, s tim, ze by se za nej pak pripojil napis II, pak III, pak IV, atd...
Program by vedel, o kolik se kazda dalsi verze zlepsi a hrac by tak mohl mit photonova torpeda tridy 6 a phasery tridy 4 a warpove motory tridy 7 atd...
To uz jde, ne?
Naku:
Nemyslim primo animovat, ale otaceni kolem vlastni osy je rekl bych samozrejmost, pust si treba Master Of Orion 1,2, nebo Imperium Galactica (Taky 1 i 2), nebo v podstate jakoukoliv novejsi vesmirnou strategii, vsude se vynalezy otaceji, aby si je hrac mohl prohlednou ze vsech uhlu
PS.
POkud by uniho navrh technickeho stromu byl jenom pro program a hrac by to mel zjednoduseny, pak sem pro vsema deseti
|
|
|
|
| Sheedee
Pane grafiku prrrrr. Vsechno je sice moc pekne vymylseny, ale osobne si myslim, ze ikonky/obrazky vynalezu animova nebudou vubec potrebovat... |
|
|
|
| pokud vam neslo spustit to video, zkuste nejnovejsi kodek z www.divx.com |
|
|
|
| sheedee: jsem asi blbej, u? ten mail mám z tvých user detailů....?e mě to nenapadlo dřív....posílám ti oko a ků?i... |
|
|
|
| sheeddee: tak co dostanu ten e-mail?
hapzz: dík za práva...
ta idea automatu na vynálezy se mi moc nezdá....to by v podstatě u? asi ani nebyl startrek, proto?e by si ka?dej vynalez co by chtěl a jak by to pak vypadalo....dr?el bych se přednapsaného stromu...
mimochodem, kdy? člověk vytvo?í loď, která bude mít podobný parametry jako Defiant, nabídne se mu jméno třídy Defiant (případně i obrázek)? |
|
|
|
| ad strom: libi se mi Uniho navrh, je sice hodne oboru, ale zkousel jsem si to doma rozhodit do nekolika kategorii, a vyslo to asi na 6 nebo 7, a vlastne vsechny ostatni obory byly rozdeleny pod ne. Ale tohle ma vyznam pouze pro hrace - rozdeleni oboru do napovedy atd. Samotnemu jadru staci dat strom pouze s technickymi body, nasledniky technologie, akcemi, ktere se maji provest po jejim objeveni a hotovo.
ad ta masinka na vynalezy: to by se dalo realizovat, ale zatim neni IMHO treba, ten vyvojovy strom vypada dostatecne slozite :) Ale soupnem to do TODO listu, casem na nej treba taky dojde :) Zameril bych se spis na to, aby hrac mohl treba zadat cil vyzkumu (kvantova torpeda + plus potrebne vybaveni pro jejich realne nasazeni v boji) a automatika by mu spravovala potrebnou distribuci bodu do vyvyjenych technologii sama. Zadal by jeste, kolik maximalne chce venovat na tenhle smer vyzkumu, a zbytek by uz se del automaticky. neco podobneho jako automaticka sprava planet. |
|
|
|
| Nebyl by spatny napad dat hraci moznost, vytvaret si vlastni vynalezy, ktere by pak mohl zkoumat (Takze by vyzkum ve hre nikdy nezkoncil, ale hrac by mel porad co zkoumat)
Fungovalo by to asi tak, ze by hrac zadal nazev vynalezu a jeho kategorii (Treba zbran, stit, motor, trup lodi, material, nebo proste cokoliv) a zadal jeho hodnoty (Proste silu, spotrebu, nebo treba i nascriptoval co ma delat (Treba umoznit obyvatelum misto jidla jist sutr, proc ne) a pocitacovy program, ktery by byl soucasti hry, by pak spocital jeho naklady na vyzkum (Nejspis v case, nebo research points) a jeho cenu na vyrobu a nechal ho hrace vyvynout.
Ja bych navic klidne nakreslil databazi volnych obrazku, nepouziticyh jidne ve hre, ktere by si hraci mohli prirazovat ke svym vynalezum
Pak bysme mohli rikat treba "Hra ktera nikdy nekonci" :-))
Pres 9803574270172937941 vynalezu :-))))
|
|
|
|
| Uni:
Ja bych byl pro takovych 8 zakladnich vyzkumnych oboru:
chemie
fyzika
elektronika
biologie
subprostorova fyzika
temporalni fyzika
teorie vesmiru
sociologie
Vetveni:
Chemie:
metalurgie
biochemie
paliva
vybusne latky
fyzika:
paprskove zbrane
podsvetelne (manevrovaci) motory
metody konstrukce lodi
blizke sensory
biologie:
biologicke zbrane
genetika
leceni
pestovani jidla
subprostor:
Skokove brany
motory
komunikacni metody
dalkove sensory
Temporalni fyzika:
Temporalni zbrane (treba vymazani z casoprostoru)
metody cestovani casem (Vyuzitelne treba pro ziskani vice jednotek casu v boji (Treba i tah navic)
Vesmirna teorie:
Manipulace s vesmirem (Tvorba planet...)
Teorie o vesmiru
sociologie:
vyjednavani
logistika (to jako organizace vlastnich lidi)
Tyhle vyvojove stromy se muzou navzajem protinat a podminovat, ale rekl bych, ze osm (moza i sest) zakladnich smeru staci...
Na jednotlivych vynalezech zapracuju, pak musime dat dohromady technologicky strom a ja ke kazdemu vynalezu nakreslim image.
PS.
Zacnu uz kreslit obrazky pro takove samozrejme technologie, jako jsou fotonova torpeda a podobne.
PPS.
V intru pouzijeme modely ze star trek meshes, uz je to dohodnuty.
PPPS.
Pro CD verzi udelam obrazky k vynalezum animovany, pro inetovou verzi je udelam staticky.
PPPPS.
Zacinam tvorit scenar intra, ale doopravdy ho delat zacnu az v praze, gde mam potrebne vybaveni.
PPPPPS.
Stit by mnel mit urcitou kapacitu (O kolik jednotek zasahove sily snizi poskozeni lodi) a odolnost (Kolik jednotek celkem pohlti, nez se rozpadne)
Navic by bylo dobre rict, ze stit ma pri 100%tech sily 100%(treba lehky stit muze mit 300) kapacitu, ale pri 90% uz jenom 90% kapacitu (ze 300 je to 270) a tak se to muze snizovat.
PPPPPPS.
Samozrejme ten technicky strom, co uni navrhl vypada MOC dobre, ale jenom je trochu moc slozity (Mne to nevadi, ja slozite hry miluju, ale co hraci (Znam i takove, kterym pripadal slozity Master Of Orion 2))
PPPPPPPS.
Potrebujem zvukare
PPPPPPPPS.
PVH:
Ja to necham na tobe, zatim jeste ani nevim, jake planety bude potreba, musim jeste zkonzultovat scenar intra
Tak zatim
|
|
|
|
| WoW...
Ja mel zas ideu realneho cisla, kterym se nasoby damage pro trup (0.9,0.3,0.01... :) |
|
|
|
| ad absorbce: tak jsem si to predstavoval: uderi se urcitou silou do stitu, stit vsechno neudrzi, takze cast spotrebuje, spadne a zbytek jde do trupu. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|