Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3214 - 3233 / 3834Starší   Nejstarší

happz - 28. květen 2002 12:23sipka
ZAMĚŘIT
happz
uni: jo, to rozdeleni se mi libi :) doufam, ze to chapu dobre - abych mohl objevit kvantova torpeda, musim nejdrive vyzkoumat potrebne znalosti v oboru ze skupiny 1, pak objevim kvantova torpeda ve skupine 2, a nakonec je muzu vylepsovat ve skupine 3. Je to tak?
Anonym: Unimatrix325 - 28. květen 2002 12:20sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad : vymý?lení vlastních technologií... no je pravda, ?e je nutné to dr?et v hranicích ST a něco podobného u? tu někdo navrhoval.Ale ?patný nápad to není, jen by měl být zpřístupněn a? po splnění hlavního cíle hry a ne hned od začátku...
Anonym: Unimatrix325 - 28. květen 2002 12:16sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad rozdělení stromu :
Já bych to viděl na tři úrovně :
1) teoretická věda (základních 6-8 oborů jako třeba chemie, fyzika atd.) vývojem v těchto oblastech by se hráč dostal k dal?ímu stupni :
2) aplikovaná věda (toho u? bude víc) a vývojem v této oblasti se budou objevovat konkrétní technologie : např.
3) Phasery

U prvních oblasti bude docházet k objevování nových odvětví u druhé oblasti bude docházet pouze k objevování nových technologií a u třetí skupiny bude docházet u? pouze k vylep?ování (Phaser Lvl. 1 , Phaser Lvl. 2 atd.) ...
Anonym: Unimatrix325 - 28. květen 2002 12:06sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad rotující a pohybující se obrázky technologií : Je důle?ité se zamyslet nad tím, jestli v tomhle případě není lep?í udělat statický obrázek. Je to výrazně jednodu??í a zabere to míň času a místa.Je to čistě kosmetická věc, která jde navíc kdykoliv dodělat, tak?e ze začátku doporučuju pracovat s obrázky ale počítat i s animacemi...
Anonym: Unimatrix325 - 28. květen 2002 12:03sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : btw já si v?e důle?ité co sem pí?u (tech. stromy, návrhy atd.) ukládám i na disk...
slogan je dobrej :-)
Anonym: Unimatrix325 - 28. květen 2002 07:45sipka
ZAMĚŘIT
0
Sheedee... dobrá práce :-) myslim, ?e kdy? ty nápada dáme dohromady, tak to bude akorát...
Naku - 27. květen 2002 20:33sipka
ZAMĚŘIT
Naku
PVH
Treaser: Chyba neni na vase prijimaci aneb webpark byl dole...

treaser
Je peknej... jen s tim "coming soon" newim, newim. Taky neco vytvorim :)
PVH - 27. květen 2002 19:39sipka
ZAMĚŘIT
PVH
PPS: Mr.Spock ten Teaser nějak nejde stáhnout, tvrdí to: "Forbidden, you don't have permision to acces (cesta k teaseru) on this server"...
PVH - 27. květen 2002 19:33sipka
ZAMĚŘIT
PVH
PS: Sheedee, a? se vrátí?, měli bychom se někde srazit s blokem a tu?kou a něco nakreslit, sepsat, navrhnout a tak...co myslí??
PVH - 27. květen 2002 19:30sipka
ZAMĚŘIT
PVH
naku: ?títy jako takový tam sami nebudou, myslim, ?e tam bude jenom jejich generátor, tak?e v podstatě by to mohlo vypadat jako záběr zblízka na ro´tující generátor a ne? dorotuje tak zoom out zapojení ?títů kolem něj a opětovný zoomin..a pořád dokola....
PVH - 27. květen 2002 19:27sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Sheedee: kdy? u? to bude rotovat, tak u? by mohlo jádro pulzovat, phaser array střílet apod. ne...to velikost nemění, kdy? to bude stejný mno?ství framů...

ad levely věcí: já myslel, ?e to bude u? v tom stromu (přímo = omezenej max level....) aby to odpovídalo technologii Treku....co? se sna?im pořád připomínat...

happz: dik za prava....
happz - 27. květen 2002 15:16sipka
ZAMĚŘIT
happz
Vidis, sumar nemame. S Nakumem ted pracujeme na par vecech z jadra hry, takze ja osobne se uz ptam spis jenom na veci souvisejici. Ten sumar by to chtelo - To Do list, feature list, atd.
Jirka006 - 27. květen 2002 15:11sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Páni... chvilku tu nejsem a hned se to zvrtne :-))

Panové, zaznamenáváte svoje návrhy taky off-line? Resp. sbírá někdo z Vás v?echno co se zde řekne, aby ?lo udělat něco jako sumář "odsouhlasených" věcí, postupů a scénářů? Pokud ne, rád bych takový sumář udělal, neb v tom mám ji dost velkej chaos ;-) Díky za odpovědi!

Ad Teaser: Pěkný, ale ta hesla bych trochu pozměnil (a pou?il normální font TNG/VOY LCARS nebo FED). Navrhuji hesla:
ARE YOU READY TO...
INVENT NEW TECHNOLOGIES?
BUILD STARSHIPS AND EXPLORE?
SEEK NEW LIFE AND CIVILIZATIONS?
GO WHERE NO MAN HAS GONE BEFORE?

STARTREK: EVOLUTION!
WHERE NO GAMER HAS GONE BEFORE!

...tak a zpět do reality. ;-)
Naku - 27. květen 2002 14:22sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Sheedee
Otaceni kolem osy... klidne muze bejt, ale jak chces udelat rotujici stity urovne DXXCI ?
Sheedee - 27. květen 2002 13:11sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PVH: Dik happz: To je sikovny... No dobre, vytvaret si vlastni vynalezy nejde, ale co treba mit moznost zadat vyvinuti tehoz vynalezu dvakrat, s tim, ze by se za nej pak pripojil napis II, pak III, pak IV, atd... Program by vedel, o kolik se kazda dalsi verze zlepsi a hrac by tak mohl mit photonova torpeda tridy 6 a phasery tridy 4 a warpove motory tridy 7 atd... To uz jde, ne? Naku: Nemyslim primo animovat, ale otaceni kolem vlastni osy je rekl bych samozrejmost, pust si treba Master Of Orion 1,2, nebo Imperium Galactica (Taky 1 i 2), nebo v podstate jakoukoliv novejsi vesmirnou strategii, vsude se vynalezy otaceji, aby si je hrac mohl prohlednou ze vsech uhlu PS. POkud by uniho navrh technickeho stromu byl jenom pro program a hrac by to mel zjednoduseny, pak sem pro vsema deseti
Naku - 27. květen 2002 06:52sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Sheedee
Pane grafiku prrrrr. Vsechno je sice moc pekne vymylseny, ale osobne si myslim, ze ikonky/obrazky vynalezu animova nebudou vubec potrebovat...
Mr.Spock - 26. květen 2002 20:15sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
pokud vam neslo spustit to video, zkuste nejnovejsi kodek z www.divx.com
PVH - 26. květen 2002 13:39sipka
ZAMĚŘIT
PVH
sheedee: jsem asi blbej, u? ten mail mám z tvých user detailů....?e mě to nenapadlo dřív....posílám ti oko a ků?i...
PVH - 26. květen 2002 13:35sipka
ZAMĚŘIT
PVH
sheeddee: tak co dostanu ten e-mail?
hapzz: dík za práva... ta idea automatu na vynálezy se mi moc nezdá....to by v podstatě u? asi ani nebyl startrek, proto?e by si ka?dej vynalez co by chtěl a jak by to pak vypadalo....dr?el bych se přednapsaného stromu...
mimochodem, kdy? člověk vytvo?í loď, která bude mít podobný parametry jako Defiant, nabídne se mu jméno třídy Defiant (případně i obrázek)?
happz - 26. květen 2002 13:16sipka
ZAMĚŘIT
happz
ad strom: libi se mi Uniho navrh, je sice hodne oboru, ale zkousel jsem si to doma rozhodit do nekolika kategorii, a vyslo to asi na 6 nebo 7, a vlastne vsechny ostatni obory byly rozdeleny pod ne. Ale tohle ma vyznam pouze pro hrace - rozdeleni oboru do napovedy atd. Samotnemu jadru staci dat strom pouze s technickymi body, nasledniky technologie, akcemi, ktere se maji provest po jejim objeveni a hotovo.

ad ta masinka na vynalezy: to by se dalo realizovat, ale zatim neni IMHO treba, ten vyvojovy strom vypada dostatecne slozite :) Ale soupnem to do TODO listu, casem na nej treba taky dojde :) Zameril bych se spis na to, aby hrac mohl treba zadat cil vyzkumu (kvantova torpeda + plus potrebne vybaveni pro jejich realne nasazeni v boji) a automatika by mu spravovala potrebnou distribuci bodu do vyvyjenych technologii sama. Zadal by jeste, kolik maximalne chce venovat na tenhle smer vyzkumu, a zbytek by uz se del automaticky. neco podobneho jako automaticka sprava planet.

Nejnovější   Novější 3214 - 3233 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o