Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3210 - 3229 / 3834Starší   Nejstarší

Jirka006 - 28. květen 2002 14:59sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Ad stromy: Myslím, ľe je dobrej nápad na dvě hlavní větve: Teoretický výzkum, Aplikovaný výzkum. Je jasné, ľe jedno je provázáno se vąím. ;-)

Co se týče vlastních technologií... nechal bych to otevřené uľivatelským modifikacím... tj. otevřenou moľnost přidat celou novou větev (nebo větve). Tím by byla zachována jednota "původní" hry a "modifikované". V modifikaci by se pak jen určilo, zda-li je ¨přípustné pouľívat i větve původní "in-game". Tím se otevírá cesta modifikace hry i do jiných ľánrů neľ Startrek.
Jirka006 - 28. květen 2002 14:55sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Pánové, mo?ná se mýlím, ale nějak mi to tu připadá dost chaotické - absolutně neřízené a nepřehledné. Mohli byste mi, prosím, poslat na mail jirka006@seznam.cz to co právě děláte s kým na tom děláte, stav a taky ve?keré materiály.

Pokusím se z toho něco vycucnout a udělat pro v?echny přehled, abychom se hnuli z místa i v jiných oblastech :-) Co vy na to?
Anonym: Unimatrix325 - 28. květen 2002 12:30sipka
ZAMĚŘIT
0
Happz : no vlastně jsem to myslel tak,?e v první skupině (fyzika) vyvine? druhou skupinu (kvantový výzkum) a v té vyvine? obor kvantová torpéda, která mů?e? vylep?ovat...
Ale v podstatě je to jen otázka pojetí a nurčitě se na tom se je?tě dohodneme...
Anonym: Unimatrix325 - 28. květen 2002 12:24sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad : vytvoření lodi podobné defiantu : já si myslím, ?e nejdůle?itěj?í vlastnost defiantu jsou pulzní phasery, bez nich ten design nemá smysl.Tak?e pokud by hráč vytvořil podobný design (podobné VYBAVENÍ proto?e dělat ve hře vlastní 3D modely je zbytečně náročné) tak by si ho mohl pojmenovat jak by chtěl.Ale pokud by vynalezl pulzní phasery tak u? by se design Defiantu zpřístupnil.Samozřejmě s tím nejlep?ím vybavením.Tady nehraje příli? roli jestli bude mít fotonová nebo podle skutečnosti kvantová torpéda ale to jestli bude mít pulzní phasery...
happz - 28. květen 2002 12:23sipka
ZAMĚŘIT
happz
uni: jo, to rozdeleni se mi libi :) doufam, ze to chapu dobre - abych mohl objevit kvantova torpeda, musim nejdrive vyzkoumat potrebne znalosti v oboru ze skupiny 1, pak objevim kvantova torpeda ve skupine 2, a nakonec je muzu vylepsovat ve skupine 3. Je to tak?
Anonym: Unimatrix325 - 28. květen 2002 12:20sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad : vymý?lení vlastních technologií... no je pravda, ?e je nutné to dr?et v hranicích ST a něco podobného u? tu někdo navrhoval.Ale ?patný nápad to není, jen by měl být zpřístupněn a? po splnění hlavního cíle hry a ne hned od začátku...
Anonym: Unimatrix325 - 28. květen 2002 12:16sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad rozdělení stromu :
Já bych to viděl na tři úrovně :
1) teoretická věda (základních 6-8 oborů jako třeba chemie, fyzika atd.) vývojem v těchto oblastech by se hráč dostal k dal?ímu stupni :
2) aplikovaná věda (toho u? bude víc) a vývojem v této oblasti se budou objevovat konkrétní technologie : např.
3) Phasery

U prvních oblasti bude docházet k objevování nových odvětví u druhé oblasti bude docházet pouze k objevování nových technologií a u třetí skupiny bude docházet u? pouze k vylep?ování (Phaser Lvl. 1 , Phaser Lvl. 2 atd.) ...
Anonym: Unimatrix325 - 28. květen 2002 12:06sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad rotující a pohybující se obrázky technologií : Je důle?ité se zamyslet nad tím, jestli v tomhle případě není lep?í udělat statický obrázek. Je to výrazně jednodu??í a zabere to míň času a místa.Je to čistě kosmetická věc, která jde navíc kdykoliv dodělat, tak?e ze začátku doporučuju pracovat s obrázky ale počítat i s animacemi...
Anonym: Unimatrix325 - 28. květen 2002 12:03sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : btw já si v?e důle?ité co sem pí?u (tech. stromy, návrhy atd.) ukládám i na disk...
slogan je dobrej :-)
Anonym: Unimatrix325 - 28. květen 2002 07:45sipka
ZAMĚŘIT
0
Sheedee... dobrá práce :-) myslim, ?e kdy? ty nápada dáme dohromady, tak to bude akorát...
Naku - 27. květen 2002 20:33sipka
ZAMĚŘIT
Naku
PVH
Treaser: Chyba neni na vase prijimaci aneb webpark byl dole...

treaser
Je peknej... jen s tim "coming soon" newim, newim. Taky neco vytvorim :)
PVH - 27. květen 2002 19:39sipka
ZAMĚŘIT
PVH
PPS: Mr.Spock ten Teaser nějak nejde stáhnout, tvrdí to: "Forbidden, you don't have permision to acces (cesta k teaseru) on this server"...
PVH - 27. květen 2002 19:33sipka
ZAMĚŘIT
PVH
PS: Sheedee, a? se vrátí?, měli bychom se někde srazit s blokem a tu?kou a něco nakreslit, sepsat, navrhnout a tak...co myslí??
PVH - 27. květen 2002 19:30sipka
ZAMĚŘIT
PVH
naku: ?títy jako takový tam sami nebudou, myslim, ?e tam bude jenom jejich generátor, tak?e v podstatě by to mohlo vypadat jako záběr zblízka na ro´tující generátor a ne? dorotuje tak zoom out zapojení ?títů kolem něj a opětovný zoomin..a pořád dokola....
PVH - 27. květen 2002 19:27sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Sheedee: kdy? u? to bude rotovat, tak u? by mohlo jádro pulzovat, phaser array střílet apod. ne...to velikost nemění, kdy? to bude stejný mno?ství framů...

ad levely věcí: já myslel, ?e to bude u? v tom stromu (přímo = omezenej max level....) aby to odpovídalo technologii Treku....co? se sna?im pořád připomínat...

happz: dik za prava....
happz - 27. květen 2002 15:16sipka
ZAMĚŘIT
happz
Vidis, sumar nemame. S Nakumem ted pracujeme na par vecech z jadra hry, takze ja osobne se uz ptam spis jenom na veci souvisejici. Ten sumar by to chtelo - To Do list, feature list, atd.
Jirka006 - 27. květen 2002 15:11sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Páni... chvilku tu nejsem a hned se to zvrtne :-))

Panové, zaznamenáváte svoje návrhy taky off-line? Resp. sbírá někdo z Vás v?echno co se zde řekne, aby ?lo udělat něco jako sumář "odsouhlasených" věcí, postupů a scénářů? Pokud ne, rád bych takový sumář udělal, neb v tom mám ji dost velkej chaos ;-) Díky za odpovědi!

Ad Teaser: Pěkný, ale ta hesla bych trochu pozměnil (a pou?il normální font TNG/VOY LCARS nebo FED). Navrhuji hesla:
ARE YOU READY TO...
INVENT NEW TECHNOLOGIES?
BUILD STARSHIPS AND EXPLORE?
SEEK NEW LIFE AND CIVILIZATIONS?
GO WHERE NO MAN HAS GONE BEFORE?

STARTREK: EVOLUTION!
WHERE NO GAMER HAS GONE BEFORE!

...tak a zpět do reality. ;-)
Naku - 27. květen 2002 14:22sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Sheedee
Otaceni kolem osy... klidne muze bejt, ale jak chces udelat rotujici stity urovne DXXCI ?
Sheedee - 27. květen 2002 13:11sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PVH: Dik happz: To je sikovny... No dobre, vytvaret si vlastni vynalezy nejde, ale co treba mit moznost zadat vyvinuti tehoz vynalezu dvakrat, s tim, ze by se za nej pak pripojil napis II, pak III, pak IV, atd... Program by vedel, o kolik se kazda dalsi verze zlepsi a hrac by tak mohl mit photonova torpeda tridy 6 a phasery tridy 4 a warpove motory tridy 7 atd... To uz jde, ne? Naku: Nemyslim primo animovat, ale otaceni kolem vlastni osy je rekl bych samozrejmost, pust si treba Master Of Orion 1,2, nebo Imperium Galactica (Taky 1 i 2), nebo v podstate jakoukoliv novejsi vesmirnou strategii, vsude se vynalezy otaceji, aby si je hrac mohl prohlednou ze vsech uhlu PS. POkud by uniho navrh technickeho stromu byl jenom pro program a hrac by to mel zjednoduseny, pak sem pro vsema deseti
Naku - 27. květen 2002 06:52sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Sheedee
Pane grafiku prrrrr. Vsechno je sice moc pekne vymylseny, ale osobne si myslim, ze ikonky/obrazky vynalezu animova nebudou vubec potrebovat...

Nejnovější   Novější 3210 - 3229 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o