|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Takze pro ostatní opakuji-shrnuji. Schuzka zitra ve stredu 29.05.2002 ve 20:00 u trafiky ve vestibulu metra B - Karlovo namesti. Tesi se na Vas Jirka006 a happz ;-) |
|
|
|
| Asi bude nejlep?í přímo ve stanici METRA (vestibul Karlovo náměstí) u trafiky.?
P.S.: Kdo mů?ete a chcete přijít, přijďte! |
|
|
|
| No, hodilo... Jo i ne. Palmovka to neni, ale na druhou stranu se tam mam jak dostat. Tak kde? |
|
|
|
| Díky. Dostal jsem.
Navrhuju 20:00 tam jako dřív, nebo někde jinde :-) Hodilo by se Ti to třeba na Karláku? |
|
|
|
| Jirka006: btw poslal jsem ti ten sumar. |
|
|
|
| Jirka: no, ja bych v tech 200 mohl. kde? |
|
|
|
| Je?tě k Teaseru: ?lo by tam udělat nějakej průlet FED/Klin/Rom lodí? ;-) |
|
|
|
| Mr. Spock: Co takhle přejmenovat tohle fórum? ;-))
Pracujete někdo na stránkách projektu na http://stevol.sourceforge.net ? |
|
|
|
| Omlouvám se za cestinu... nevim proc, ale prepina se mi to do ISO cestiny... |
|
|
|
| happz: Já mů?u klidně i pozdějc... ten termín byl spí? pro Mr. Spocka... Co se takhle sejít třeba v 20:00? Po?le? mi co má? a dělá?? |
|
|
|
| jirka006: hm, tak to nemuzu... cely zitrek venuji semstralce, a vecer ji odevzdavam, od 1800 do 1930 :( Coz jsou presne ty 1-2 hodinky. Ale pracovni shucku to chce, probrat hlavne ten vyvojovy strom, ptze na nem jsou pak navazny ruzne ty technologie a objekty ze hry.
ad ta otevrenost: no, uz tim, ze jsou algoritmy takrka uplne oddelene od dat, ktera se do hry vkladaji, je to pripraveno pro modifikace. Skoro to muze vypadat i tak, ze my (programatori) napiseme hraci engine pro turn-based strategii a pak na to kydneme plasticek ala Star Trek. Ale co, jedine dobre. Pokud bude dobre sedet a nebude vystredni, tak co.
pridani nove vetve je tedy v podstate uplne jednoduche - staci ji popsat a zapsat ve tvaru, kteremu parser jadra hry porozumi. Tot vse. Parser pracuje s XML, takze to neni vubec nic sloziteho.
PS.: ja uz o tej hre mluvim, jako by uz byla hotova... :) |
|
|
|
| Co takhle čistě pracovní schůzka? Max. 1-2 hodiny někdy v týdnu kromě čtvrtka? Třeba zítra ve středu 29.05. odpoledne kolem 17:30? |
|
|
|
| Ad stromy: Myslím, ľe je dobrej nápad na dvě hlavní větve: Teoretický výzkum, Aplikovaný výzkum. Je jasné, ľe jedno je provázáno se vąím. ;-)
Co se týče vlastních technologií... nechal bych to otevřené uľivatelským modifikacím... tj. otevřenou moľnost přidat celou novou větev (nebo větve). Tím by byla zachována jednota "původní" hry a "modifikované". V modifikaci by se pak jen určilo, zda-li je ¨přípustné pouľívat i větve původní "in-game". Tím se otevírá cesta modifikace hry i do jiných ľánrů neľ Startrek. |
|
|
|
| Pánové, mo?ná se mýlím, ale nějak mi to tu připadá dost chaotické - absolutně neřízené a nepřehledné. Mohli byste mi, prosím, poslat na mail jirka006@seznam.cz to co právě děláte s kým na tom děláte, stav a taky ve?keré materiály.
Pokusím se z toho něco vycucnout a udělat pro v?echny přehled, abychom se hnuli z místa i v jiných oblastech :-) Co vy na to?
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 28. květen 2002 12:30 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Happz : no vlastně jsem to myslel tak,?e v první skupině (fyzika) vyvine? druhou skupinu (kvantový výzkum) a v té vyvine? obor kvantová torpéda, která mů?e? vylep?ovat...
Ale v podstatě je to jen otázka pojetí a nurčitě se na tom se je?tě dohodneme... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 28. květen 2002 12:24 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Ad : vytvoření lodi podobné defiantu : já si myslím, ?e nejdůle?itěj?í vlastnost defiantu jsou pulzní phasery, bez nich ten design nemá smysl.Tak?e pokud by hráč vytvořil podobný design (podobné VYBAVENÍ proto?e dělat ve hře vlastní 3D modely je zbytečně náročné) tak by si ho mohl pojmenovat jak by chtěl.Ale pokud by vynalezl pulzní phasery tak u? by se design Defiantu zpřístupnil.Samozřejmě s tím nejlep?ím vybavením.Tady nehraje příli? roli jestli bude mít fotonová nebo podle skutečnosti kvantová torpéda ale to jestli bude mít pulzní phasery... |
|
|
|
| uni: jo, to rozdeleni se mi libi :) doufam, ze to chapu dobre - abych mohl objevit kvantova torpeda, musim nejdrive vyzkoumat potrebne znalosti v oboru ze skupiny 1, pak objevim kvantova torpeda ve skupine 2, a nakonec je muzu vylepsovat ve skupine 3. Je to tak? |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 28. květen 2002 12:20 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Ad : vymý?lení vlastních technologií... no je pravda, ?e je nutné to dr?et v hranicích ST a něco podobného u? tu někdo navrhoval.Ale ?patný nápad to není, jen by měl být zpřístupněn a? po splnění hlavního cíle hry a ne hned od začátku... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 28. květen 2002 12:16 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Ad rozdělení stromu :
Já bych to viděl na tři úrovně :
1) teoretická věda (základních 6-8 oborů jako třeba chemie, fyzika atd.) vývojem v těchto oblastech by se hráč dostal k dal?ímu stupni :
2) aplikovaná věda (toho u? bude víc) a vývojem v této oblasti se budou objevovat konkrétní technologie : např.
3) Phasery
U prvních oblasti bude docházet k objevování nových odvětví u druhé oblasti bude docházet pouze k objevování nových technologií a u třetí skupiny bude docházet u? pouze k vylep?ování (Phaser Lvl. 1 , Phaser Lvl. 2 atd.) ... |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|