Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3196 - 3215 / 3834Starší   Nejstarší

Naku - 28. květen 2002 18:21sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Vy mi to snad delate naschval !
Zejtra du do divadla s divcinou ;)
Sorry.... :((((((
Jirka006 - 28. květen 2002 16:32sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Takze pro ostatní opakuji-shrnuji. Schuzka zitra ve stredu 29.05.2002 ve 20:00 u trafiky ve vestibulu metra B - Karlovo namesti. Tesi se na Vas Jirka006 a happz ;-)
happz - 28. květen 2002 16:30sipka
ZAMĚŘIT
happz
Faaajn, budu tam v osm.
Jirka006 - 28. květen 2002 16:19sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Asi bude nejlep?í přímo ve stanici METRA (vestibul Karlovo náměstí) u trafiky.?

P.S.: Kdo mů?ete a chcete přijít, přijďte!
happz - 28. květen 2002 16:11sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, hodilo... Jo i ne. Palmovka to neni, ale na druhou stranu se tam mam jak dostat. Tak kde?
Jirka006 - 28. květen 2002 16:06sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Díky. Dostal jsem.
Navrhuju 20:00 tam jako dřív, nebo někde jinde :-) Hodilo by se Ti to třeba na Karláku?
happz - 28. květen 2002 15:41sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jirka006: btw poslal jsem ti ten sumar.
happz - 28. květen 2002 15:39sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jirka: no, ja bych v tech 200 mohl. kde?
Jirka006 - 28. květen 2002 15:35sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Je?tě k Teaseru: ?lo by tam udělat nějakej průlet FED/Klin/Rom lodí? ;-)
Jirka006 - 28. květen 2002 15:21sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Mr. Spock: Co takhle přejmenovat tohle fórum? ;-))

Pracujete někdo na stránkách projektu na http://stevol.sourceforge.net ?
Jirka006 - 28. květen 2002 15:20sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Omlouvám se za cestinu... nevim proc, ale prepina se mi to do ISO cestiny...
Jirka006 - 28. květen 2002 15:19sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: Já mů?u klidně i pozdějc... ten termín byl spí? pro Mr. Spocka... Co se takhle sejít třeba v 20:00? Po?le? mi co má? a dělá??
happz - 28. květen 2002 15:15sipka
ZAMĚŘIT
happz
jirka006: hm, tak to nemuzu... cely zitrek venuji semstralce, a vecer ji odevzdavam, od 1800 do 1930 :( Coz jsou presne ty 1-2 hodinky. Ale pracovni shucku to chce, probrat hlavne ten vyvojovy strom, ptze na nem jsou pak navazny ruzne ty technologie a objekty ze hry.

ad ta otevrenost: no, uz tim, ze jsou algoritmy takrka uplne oddelene od dat, ktera se do hry vkladaji, je to pripraveno pro modifikace. Skoro to muze vypadat i tak, ze my (programatori) napiseme hraci engine pro turn-based strategii a pak na to kydneme plasticek ala Star Trek. Ale co, jedine dobre. Pokud bude dobre sedet a nebude vystredni, tak co.

pridani nove vetve je tedy v podstate uplne jednoduche - staci ji popsat a zapsat ve tvaru, kteremu parser jadra hry porozumi. Tot vse. Parser pracuje s XML, takze to neni vubec nic sloziteho.

PS.: ja uz o tej hre mluvim, jako by uz byla hotova... :)
Jirka006 - 28. květen 2002 15:01sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Co takhle čistě pracovní schůzka? Max. 1-2 hodiny někdy v týdnu kromě čtvrtka? Třeba zítra ve středu 29.05. odpoledne kolem 17:30?
Jirka006 - 28. květen 2002 14:59sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Ad stromy: Myslím, ľe je dobrej nápad na dvě hlavní větve: Teoretický výzkum, Aplikovaný výzkum. Je jasné, ľe jedno je provázáno se vąím. ;-)

Co se týče vlastních technologií... nechal bych to otevřené uľivatelským modifikacím... tj. otevřenou moľnost přidat celou novou větev (nebo větve). Tím by byla zachována jednota "původní" hry a "modifikované". V modifikaci by se pak jen určilo, zda-li je ¨přípustné pouľívat i větve původní "in-game". Tím se otevírá cesta modifikace hry i do jiných ľánrů neľ Startrek.
Jirka006 - 28. květen 2002 14:55sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Pánové, mo?ná se mýlím, ale nějak mi to tu připadá dost chaotické - absolutně neřízené a nepřehledné. Mohli byste mi, prosím, poslat na mail jirka006@seznam.cz to co právě děláte s kým na tom děláte, stav a taky ve?keré materiály.

Pokusím se z toho něco vycucnout a udělat pro v?echny přehled, abychom se hnuli z místa i v jiných oblastech :-) Co vy na to?
Anonym: Unimatrix325 - 28. květen 2002 12:30sipka
ZAMĚŘIT
0
Happz : no vlastně jsem to myslel tak,?e v první skupině (fyzika) vyvine? druhou skupinu (kvantový výzkum) a v té vyvine? obor kvantová torpéda, která mů?e? vylep?ovat...
Ale v podstatě je to jen otázka pojetí a nurčitě se na tom se je?tě dohodneme...
Anonym: Unimatrix325 - 28. květen 2002 12:24sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad : vytvoření lodi podobné defiantu : já si myslím, ?e nejdůle?itěj?í vlastnost defiantu jsou pulzní phasery, bez nich ten design nemá smysl.Tak?e pokud by hráč vytvořil podobný design (podobné VYBAVENÍ proto?e dělat ve hře vlastní 3D modely je zbytečně náročné) tak by si ho mohl pojmenovat jak by chtěl.Ale pokud by vynalezl pulzní phasery tak u? by se design Defiantu zpřístupnil.Samozřejmě s tím nejlep?ím vybavením.Tady nehraje příli? roli jestli bude mít fotonová nebo podle skutečnosti kvantová torpéda ale to jestli bude mít pulzní phasery...
happz - 28. květen 2002 12:23sipka
ZAMĚŘIT
happz
uni: jo, to rozdeleni se mi libi :) doufam, ze to chapu dobre - abych mohl objevit kvantova torpeda, musim nejdrive vyzkoumat potrebne znalosti v oboru ze skupiny 1, pak objevim kvantova torpeda ve skupine 2, a nakonec je muzu vylepsovat ve skupine 3. Je to tak?
Anonym: Unimatrix325 - 28. květen 2002 12:20sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad : vymý?lení vlastních technologií... no je pravda, ?e je nutné to dr?et v hranicích ST a něco podobného u? tu někdo navrhoval.Ale ?patný nápad to není, jen by měl být zpřístupněn a? po splnění hlavního cíle hry a ne hned od začátku...

Nejnovější   Novější 3196 - 3215 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o