Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3170 - 3189 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Unimatrix325 - 29. květen 2002 20:20sipka
ZAMĚŘIT
0
Btw je?tě mi nikdo nevysvětlil jaké je výhoda rozdělení „research pointů“ mezi víc ne? jednu polo?ku.
Je přeci jedno, jestli se např. vyvine phaser typ X za pět tahů a za dal?ích pět tahů ?tít Lvl. 8, nebo se za deset tahů vyvine phaser typ X a ?tít Lvl. 8. ... někdo tu o tom mluvil, ?e je to lep?í ale mě to nepříde.
PVH - 29. květen 2002 19:11sipka
ZAMĚŘIT
PVH
za chvíli vyrá?im, ale v papírový podobě nic nemám, bohu?el...
Jirka006 - 29. květen 2002 16:50sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Z naprosto jiného soudku. Tak jsem si pustil ST: Voyage Home (film) a narazil jsem tam na super výrok Scottyho (s krásným skotským přízvukem): Kirk se ptá, kdy bude ten Bird of Pray opravenej/schopnej k letu a Scotty odpovídá: "...you know captain, damage control is easy, reading Klingon is hard..." ... stra?ně jsem se nasmál... no ehm... popojedem...
happz - 29. květen 2002 16:06sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, prave ze chci, ale zatim jich neni dostpodle kategorii, a to je taky jedna z veci, ktery chci projednat dneska.
Jirka006 - 29. květen 2002 14:09sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: teda musim rict, ze je SF dost komplikovanej... clovek si na to musi zvyknout. Mozna by neskodilo male skolenicko :-) Koukal jsem, ze se tam daj zadavat ukoly ap. Nechces neco takoveho spachat?
happz - 29. květen 2002 14:06sipka
ZAMĚŘIT
happz
Nojo, ze to vis taky, alt o vis asi tak vsechno, alespon ja vic nevim.
Jirka006 - 29. květen 2002 14:04sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: no, ze to je platidlo, to vim taky, ale CO JE TO? Pouziva se to k necemu? Mam dojem, ze to je taky v ArmadeII ... ale tu jsem nehral :-)
happz - 29. květen 2002 14:03sipka
ZAMĚŘIT
happz
ja jim to rikam furt...
Jirka006 - 29. květen 2002 14:02sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Ke zdrojum: A jak se to bude tezit? V planetarnim systemu? Nebo bude nejaka tezebni lod? Bude se to delat automaticky (kde neco je, tak se to bude tezit), nebo manualne (neprikazes-nemas)? Nejake napady?

Já myslim, ze to uz zase zabihame moc do detailu... primlouval bych se za automatiku, aneb "hraci, vyber si spravny planet system/soustavu"

Pro vsechny: Pouzivejte sourceforge! Tam je misto na soubory a pod! ...lehce se dohledaji informace.
happz - 29. květen 2002 14:02sipka
ZAMĚŘIT
happz
Zlatem razene latinuim? Predhod kousek pred Ferenga a utluce se :) Osobne jsem ho v serialu nikde nezahledl, jenom o nem porad mluvi a je to neco jako platidlo.
Jirka006 - 29. květen 2002 13:57sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Pánové, asi jsem neznalej, ale k čemu je Latinium?

Unimatrix325: Nemohl bys mi to poslat i mailem před 18:30? Vzal bych to s sebou na schůzku. Můj mail je jirka006@seznam.cz ;-) Díky!
happz - 29. květen 2002 12:32sipka
ZAMĚŘIT
happz
Potrebujes materialy na stavbu trupu, potom palivo, dilithium, nejaky ty potraviny a to je IMHO vsecko.
Anonym: Unimatrix325 - 29. květen 2002 12:02sipka
ZAMĚŘIT
0
Počet surovin bych viděl na tři a? pět... zatím čistě teoreticky třeba : Dilithium,Latinium a Metal (jakékoliv kovy)
Anonym: Unimatrix325 - 29. květen 2002 12:01sipka
ZAMĚŘIT
0
Vzhledem k tomu,?e jsme teprve v ranné fázi hry a nemusíme v?e vymý?let a? do detailů, tak navrhuju na chvíli opustit výzkum, ze kterého u? jsme udělali dost práce a věnovat se mapě atd.Večer sem opět hodím svůj komplexní návrh mapy,objektů,planet,hvězd atd.
Anonym: Unimatrix325 - 29. květen 2002 11:58sipka
ZAMĚŘIT
0
ad : Defiant... podle mě je u designu defiantu opravdu rozhodující jestli u? byly vyvinuty pulzní phasery.Jestli má počítač Lvl. 4 nebo Warp Lvl. 6 na tom u? nezále?í...
happz - 29. květen 2002 09:43sipka
ZAMĚŘIT
happz
semestralku delam, a mam uplne vygumovano. uz je toho 900 radku a furt nevim, jak to ukoncit Ale co, odevzdavam az vecer ;-)

Tak vecer.
Jirka006 - 29. květen 2002 09:41sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: ...teď jsem si vzpomněl... ty dělá? tu seminárku/semestrálku co? Tak to já Tě nebudu ru?it ;-) ...proberem to večer.

ostatní: přijde je?tě někdo jiný kromě mne, happze a PVH?
Jirka006 - 29. květen 2002 09:39sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Mně jde spí? o to, ?e k vývoji lodě bude? potřebovat nějaké zdroje... a propos... u? je tahle část vymyslená?
V BOTF jsou to kredity, které mů?e? jednorázově rozdelit a hlavně bodíky z "vyrobnich" zarizeni, pro výzkum a vývoj pak body z "výzkumných" zařízení...
happz - 29. květen 2002 09:36sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, IMHO by tam ta moznost byt mela, protoze uz se to zacina celkem nepodobat ST :) Nerikam, ze by to byla jedina moznost, jak konstruovat lode, samozrejme by vedel existoval ten editor trid s pouzitim te same technologie. Proberem to vecer.
Jirka006 - 29. květen 2002 09:31sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: ad lode: no jo, ale to je dle mého dalsí "zdrzení ve hre" .. uz bych to tím nekomplikoval... krom toho budou mít hráci základ pro vlastní úpravy... vezmeme treba Defiant... nechci kvantová torpeda, ale ukradene discruptory tridy 3 .... nebo jiz vyvinuta tricobaltova torpeda... co?

Nejnovější   Novější 3170 - 3189 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o