Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3148 - 3167 / 3834Starší   Nejstarší

Jirka006 - 30. květen 2002 14:17sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
K velikosti MAPSECu: Myslite si, ze by to melo bejt scrollovatelny nebo fixni? Bylo-li by to skrolovatelny, tak je dle meho treba pridat jeste MINIMAP pro orientaci na celem MAPSECu (treba by mohla bejt umistena v INFOBARu).
Jirka006 - 30. květen 2002 14:13sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Uni: Velikost MAPSECu neni dana... proste to zavisi na tom, aby to bylo hratelne a pritom neutrpela uplne graficka stranka... moje predstava byla tak cca 1x1cm ale to je na grafiku moc malé...ale na hratelnost super... vidis vic poli...
Jirka006 - 30. květen 2002 14:12sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Uni: ad MAPSEC a BATTLESCREEN: To jsme práve vcera odmítli... :-) Protoze 3 urovne obrazovek je dost síla... jsme si rekli :-)

Jinak jsme si jeste rekli, ze 1 ctverec 1 lod z toho duvodu, abys mohl efektivne manevrovat a efektivne vyuzivat zkusenejsich posadek (predstav si, ze mas zelenace a veterany na jednom ctverci - jak urcis, kdo byl uspesnej/koho zasahlo torpedo?). S tim souvisi omezeni (dle velikosti MAPSECu) poctu lodi v sektoru.
Anonym: Unimatrix325 - 30. květen 2002 13:59sipka
ZAMĚŘIT
0
Měl jsem původně představu, ?e na GALSCREEN by se pohybovalo warpem. Na MAPSEC by se nebojovalo ale pouze pohybovalo impulsem.A teprve pokud by se lodě dostali na stejné pole v MAPSEC tak by se pohled přepnul do BATTLESCREEN , která by zabírala pouze jedno pole MAPSEC a tam by se bitva odehrála...
Anonym: Unimatrix325 - 30. květen 2002 13:51sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku : jo...tu oceánskou planetu typ L jsem tam přidělal jen proto, ?e jedna skalnatá u? tam de facto je a vodní tam chybí...
Anonym: Unimatrix325 - 30. květen 2002 13:48sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : proměnné k lodím ? pokusím se opět sepsat nějáké nezávazné základy :-) ve wordu...
Anonym: Unimatrix325 - 30. květen 2002 13:46sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : btw za předpokladu,?e je MAPSAC čtverec ... z kolika polí se skládá strana ?
Anonym: Unimatrix325 - 30. květen 2002 13:43sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : já bych nevylučoval ani přítomnost více lodí na jednom poli, ba dokonce by to mohla bý podmínka pro vytvoření flotily, která by pak figurovala na mapě jako jedna jednotka. Proto?e ačkoliv ve hře tedy skutečně asi nebude několik tisíc lodí, tak v poslední fázi u? by jich pár desítek a mo?ná i stovek být mohlo a taková bitva 80 lodí v jednom systému se pak stává nepřehlednou...a hra , ve které bude limit na jednu rasu 50 lodí je dost nevěrohodná..
Anonym: Unimatrix325 - 30. květen 2002 13:39sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : ad 30.5. 11:30
Ano uvádět jména planet na GALMAP nemá smysl..tam by měly být jen názvy systémů...
Anonym: Unimatrix325 - 30. květen 2002 13:35sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : já čtu příspěvky druhejch :-) nevím co jsi tím měl na mysli... ignoroval sem snad něčí návrh nebo tak ? Jestli ano tak se omlouvám...
Jirka006 - 30. květen 2002 13:09sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Dneska je tu nejak ticho... to jste vsichni tak "stunned"...?
Jirka006 - 30. květen 2002 11:30sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Unimatrix: Tvuj prispevek z 29.05. 20:24 (planety) naprosto nevylucuje nize popsane :-) To vse tam muze byt!
Jde jen o to popsat parametry jednoho pole na MAPSEC. Na GALMAP to asi nemá smysl... nebo jo? No, mozna jo, ale si jen jako prumer zpomaleni diky objektum na MAPSECu?
Jirka006 - 30. květen 2002 11:19sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
K principům boje, jak je nastínil Uimatrix: No, zní to celkem logicky, ale je třeba to zobecnit...aneb jak by rekl happz "to bude nejaká funkce". Je vsak treba definovat vsechny promenne (pro programatory) a nasledne sestavit tabulky lodi se vsemi zakladnimi hodnotami. Unimatrix, ujmes se toho? Asi tomu rozumis nejvic. (kdyz tak to udelej ve wordu/html/excel, aby se s tim dalo pracovat). To se tyka i technologii a jejich vzajemnych vztahu. Nad papirem se prece jenom lepe premysli/povida. ;-))

Jeste k nasemu sezeni:
Na MAPSEC budou staticke objekty (de fakto lode s pohybem 0): stanice, doky a spol. - ty mohou stavět jine lode vybavene prislusnou technologii. Pokud se neco nachazi na orbite planety, je mozne to stavet primo z SYSCON v ramci stavebni cinnosti na planete :-)
Jirka006 - 30. květen 2002 11:08sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz/PVH: Máte k nize napsanemu neco? ...na co jsem zapomnel?

Nekdo jiny nejake pripominky?
Jirka006 - 30. květen 2002 10:00sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
MAPSEC:
MAPSEC je rozdelena podobne jako GALMAP s tim rozdilem, ze ctverce znamenaji nejmenci jednotku. Tj. na jeden ctverec se vejde jen 1 lod. Planety jsou (dle velikosti ctvercu) na 1 - 4 ctvercich, hvezdy (tj. i slunce) na 4 - 9 ctvercich.

Z MAPSEC je mozne se kdykoliv, mimo BITVU se prepnout na MANCONy.

BITVA znamena setkani nepratelskych lodi v jednom sektoru. Nasledujici nebylo projednano (muj navrh v uvozovkach): "Pokud hraci nevyhlasi primeri (asi HAIL/TRUCE status lodi). Jinak BITVA konci uplnym porazenim nepritele, EMWARPEM ze sektoru. V situaci HAIL/TRUCE bitva pokracuje v pristim kole."

Jednotlive lodi na MAPCON mohou delat nasledujici (kazda lod se ovlada samostatne, nebo jako soucast FLOTILY):
- pohyb
- strilet ze zbrani
- traktor (?)
- transport posadky z/do (evakuace/obsazeni lodi)
- stavet objekty (asi kdykoliv, ale uprostred bitvy to neni moc vhodne, ze)
- vyjednávat HAIL

aha.. FLOTILA... je pojmenovane uskupeni lodi, kteremu je mozne individualne nastavit formaci, ve ktere se pak objevuje na zacatku bitvy/ pri zobrazeni MAPSEC.

k BITVE: Strelba vzdy jen primem smeru, tj. do 8 smeru. Torpeda/phasery maji dostrel. (cim dal je cil, cim je zkusenejsi jeho posadka a cim lepsi je jeho stav stitu a trupu, tim se lisi efektivita zasahu).

...premyslim co dodat...
Jirka006 - 30. květen 2002 09:47sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Primlouvame se (ja, happz, pvh), abyste nadale pouzivali jednotne terminologii. Pro zjednoduseni navrhuji velkymi pismeny zkratky:

GUI:
Rozdeleno na 3 zakladni oblasti:
1) Galakticka mapa (GALSCREEN)
2) Mapa sektoru (MAPSAC)
3) Management konzole (MANCON)

GALAKTICKA MAPA
2 oblasti: INFOBAR (vypisovy a informacni sloupec) a mapa galaxie (GALMAP).

Mapa rozdelena na ctverce predstavuje galaxii, nebo jeji kvadrant. Kazdy ctverec predstavuje SEKTOR. Dvojklikem na ctverec se GUI prepne do MAPSEC.
INFOBAR zobrazuje tlacitka pro prepnuti do MANCON sektoru, spionaze, diplomacie, vyzkumu a do konzole souhrnnych statistik.
Krom toho obsahuje/zobrazuje informace o vybranem sektoru - pocet lodi, nazvy FLOTIL (viz dale), fixni stanice, informace o slunecni soustave, je-li pritomna, popr. o dalsich objektech v sektoru.

v GALMAP hrac predevsim presouva (warpem) jednotlive lode/FLOTILY mezi sektory. Mj. ze barevne zobrazuje prislusnost sektoru te ktere risi, je-li sektor nekym ovladan.

O MAPSEC v dalsim prispevku.

O MANCON, ktera je dle typu rozdelena na, se zatim nejednalo, ale predpokladam, ze bude obsahovat vsechny ty libustky, ktere tu jiz byly receny.
Typy MANCON:
- ovladani systemu (SYSCON)
- ovladani rozvedky/kontrarozvedky (INTELCON)
- ovladani vyzkumu (SCICON)
- ovladani diplomacie (DIPCON)
- statistiky (STATCON)
Jirka006 - 30. květen 2002 09:33sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Unimatrix: Jsi dobrej, ale bylo by taky fajn, abys taky sledoval príspevky ostatních... ;-)

Ostatní: Uvedomte si, ze tu stale hovorime o tahove strategicke hre! Nektere veci proste udelat nepujdou, protoze by byly na ukor hratelnosti!

Vcerejsí schuzka se povedla, probrali jsme základní charakteristiky pro verzi 1 nebo chcete-li BETA. Vzhledem k tomu, ze ted u sebe nemam ten kousek papiru, na ktery jsem si to psal, shrnu to strucne... kompletne to pridam pozdeji na SF. Strucny vycuc nasleduje (vyse).
Naku - 30. květen 2002 06:55sipka
ZAMĚŘIT
Naku
BTW. Co schuze ?
Naku - 30. květen 2002 06:54sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Uni
Fakt smekam :)

Ad research pointy:
Rozdeleni je praktictejsi protoze: Zkoumas 2 veci, z cehoz jedna je narocnejsi a druha uplne jednoducha.
Reseach pointy rozdelis presne 50/50.
Tzn. ze vyzkoumas prni tu jednoduchou a tu tezkou treba z 1/4. A pak muzes zkoumat dalsi jednoduchou a ta tezka se zkouma postupne, nebo napr. vsechny RP pridelit nekam uplne jinam. I kdyz se vec nekouma, je hotova treba z 71,06%.
No... to bylo trochu zmatene... :)

Ad planety:
jo soulas...
BTW. ve ST se planety L a M lisi (podle encyklopedie) tak, ze planeta L ma plne ukonceny geologicky vyvoj (zadne sopky etc...) - ale to je jen detail - oceanska planeta je z hracova hlediska pritazlivejsi :)
Anonym: Unimatrix325 - 29. květen 2002 20:25sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : sorry ale dopisoval jsem to před chvílí a na netu jsem byl od 19:45 ....

Nejnovější   Novější 3148 - 3167 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o