|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| vec se ma tak, ze program setkani, ktery je k nahlednuti na klubovych strankach zacne priblizne v jednu hodinu. nevim, jak dlouho bude trvat, ale jako polsledni prijdu ja, reknu par slov o zamyslenem projektu a nasledne se spolecne se vsemi potencionalnimi radci ci posluchaci presuneme do ucebny cislo 2, kde probehne ziva diskuse na nejruznejsi temata okolo tvorby budouci hry. |
|
|
|
| Naku: no prave. Byl bych pro nejakou poradnejsi schuzku, aby byl nejakej zaklad. Odkladat nema smysl, jestli ma neco poradnyho vzniknout, tak se vyvojovy tym musi do veci poradne oprit. Me osobne jde spis o neco jineho: Mr.Spock uvedlo rozmezi 1200-1800, a ja zacatek proste nestihnu podle toho planu, jaky mam ted. Tak me zajima, jestli si TAKHLE predstavuje schuzku, nebo jestli nekdy v tomto rozmezi zacne. Pak ovsem kdy, abych se pripadne zaridil. A myslim, ze tenhle problem nemam asi sam... |
|
|
Anonym: Naku - 13. březen 2002 21:59 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Goodman
Musim uznat... samotna zkratka Multi-User Star Trek ma smrnc :) |
|
|
Anonym: Naku - 13. březen 2002 20:04 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Jde o to co a jak. Jestli se mame na necem skutecne dohodnout, tak 6 hodin je tak akorat.
Jestli to ma bejt informacne-poznavaci schuzka tak staci treba hodka... |
|
|
|
| Přidávám se k happz... ne?lo by to přesněji... rád bych při?el, ale tohle rozpětí je nezvládnutelný |
|
|
|
| Mr.Spock: neslo by udat presnejsi cas, kdy asi by melo dojit ke schuzce? 12:00 - 18:00 je dost rozsahly udaj. |
|
|
|
| Tak je nakonec v?e přesně tak, jak jsem ji? avizoval. Ne mojí vinou vám tedy a? dnes potvrzuji ji? ní?e uvedený termín schůzky, která bude součástí srazu CZK.
16. března 2002, 12:00 - 18:00
Místo konání: EKO Gymnázium, Nad Vodovodem 81, Praha 10 (vchod z ulice Cerhenická) - mapka na http://kontinuum.startrek.cz
Spojení: Ze stanice ?elivského (metro A) autobusy č.: 208,188,155,239 a ze stanice Florenc (metro C,B) autobus č. 133 na stanici Plaňanská
V?em z CZK mnohokrát děkuji za příle?itost! |
|
|
|
| Naku, Goodman: Existuji i MUDy themovane do Star Wars tak proc ne ST ? Ovsem pochybuju ze by MUD dneska nekoho nadchnul nepocitame-li skalni mudisty :) |
|
|
Anonym: Naku - 13. březen 2002 15:33 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Goodman
MUD ? A jakej (Circle ?) ? Ja bych byl byval pro, ale newim kolik bys pro tuhle myslenku nadchnul dalsich clenu tymu :) |
|
|
|
| Rika Vam neco MUD(Multi User Dungeon)?
Coz takhle MUST :)
|
|
|
|
| JohnyDog: no co, no. Troska debaty nikoho nezabije, a tezko se 2 az 3 lidi muzou dohodnout na tom, co, kdyz tu neni zbytek tymu. A mas pravdu, projekt musi postupovat pekne krucek po krucku, nebo se nekde v sedem zakouti prerazi vejpul.
Mr.Spock: co to avizovane setkani pod kridly czk? |
|
|
|
| PVH: To o off-line hře jsem sice říkal já, ale jsem rád, ?e to tu takhle vidí je?tě někdo. ;-)
JohnyDog: Naprosto s Tebou souhlasím. Nejdřív je třeba říct co, a pak teprve jak. Co ty na to, Mr.Spock? |
|
|
|
| Já osobně bych byl pro off-line hru, proto?e jak řiká Mr.Spock z práce se hrát nedá a z domova se to nikomu nechce platit. Navíc je webová hra spí? hudbou budoucnosti, co jsem viděl já tak v?echny web hry byly desítky stránek textu a dva obrázky. Tak nějak mi to připomíná textový hry Indiana Jones, který si pamatuju z počítačovýho (ehm...) klubu kam sem chodil kdysi(opravdu kdysi). Ale spí? ne? počítače to byly vylep?ený sporáky nebo tak... |
|
|
|
| wewerka: nepletes, delam na b5.cz a z prahy nejsem;)
tady maji ovsem jiny nazor:) no, stejne bych na to nemel asi tolik casu, kolik by bylo zapotrebi:)
p.s.: bitchx je lepsi nez mirc:) |
|
|
|
| ostatne co vam brani delat 2-3 hry najednou :)) na online hru nepotrebujete byt z prahy :) staci mirc/icq :)
harry :) vzdyt delas b5.cz jestli se nepletu a taky nevadi ze nejsi z prahy :) |
|
|
|
| JohnyDog: ja se vyvoje ucastnit nemuzu, nejsem prazak;)))
ale jinak mas pravdu |
|
|
|
| happz, harry_x a ostatni: Nejprve si ujasnete koncept a pak teprve zacnete premyslet o provedeni. Jake jsou vyhody a nevyhody online hry ve webovem provedeni ? Ve chvili kdy budete mit jasno co chcete delat pak teprve prijde na radu otazka v cem to tvorit. 80% podobnych projektu ztroskota jenom proto ze lidi co to tvori vlastne nevedi co chteji a co od toho ocekavaji. |
|
|
|
| Mr.Spock: Mám dojem, ze by to opravdu chtelo rozstepit na technicky pokec a ostatni... te nize uvedene diskusi vazne ale vubec nerozumim :-)
Jinak se primlouvam za off-line verzi hry... ja osobne na netu jsem pouze v praci a tam se hrat moc neda :-(
|
|
|
|
| :)
ja jsem pro flowtime ala OL..server me stal 21 000 :))) a zatim na nem pul roku neco kutim :) ale stejne az to pujde do ostreho provozu tak to nezvladne :( bude to chtit zrejme rozdelit na sql a apache zvlast...podle vyjadreni nekterych lidi je kombinace mysql + php na tohle nevhodna....clovek co dela RD2 to ma na necem jako fastgci ? mozna kecam :)) ale cachuje si udaje v pameti a tim je pry mozno celou hru vcetne sql mit na jednom athlonu xp 1,6ghz
jinak hosting treba na casablance vyjde 2000 za server s +- 30GB transferem mesicne ..takze to se tady da |
|
|
Anonym: Naku - 11. březen 2002 18:42 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| on-line hra
urcite by to slo udelat, ale chce to (jaj wewerka uz rikala) hoodne promyslet. Kdyz se nad tim zamyslite, musite si uvedomit, ze ST je neco jineho nez stredovek. Nejsou tu stovky, ba i tisice valcicich kralovstvicek.
Jedina analogie, co me takhle od boku napada, jsou snad valcici klany v klingonskem imperiu ale jinak... |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|